Boeit dr niks, zit daar ongeļnteresseerd op d'r phone te kijkenquote:
Werkt overal bij .. sollicitaties, elke sport.. heul veul dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zo'n mental coach werkt toch alleen bij sporten als Rugby en American football, niet van die nichten van Twente
"kijk eens hoe ik naakt ben, zie je mijn tieten. Veel beter dan die van jou! Dump die hoer van je!"quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"kijk eens hoe ik naakt ben, zie je mijn tieten. Veel beter dan die van jou! Dump die hoer van je!"
Ze heeft nog nooit 2 bekende broers gedaan... ze ruikt haar kans...quote:
Echt hé, dramatischquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
Hahahaha no fucking way, wonnen we met dit de beker?
Die gaan na de uitzending even naar de toiletquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit 2 bekende broers gedaan... ze ruikt haar kans...
Met zn drieen wel het gehandicaptentoilet... eerst n nakkie en dan gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaan na de uitzending even naar de toilet
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Met zn drieen wel het gehandicaptentoilet... eerst n nakkie en dan gaan
True.. maar welk nummer zou je gebruiken dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef msnk het volgende:
Als je dan toch mensen wil motiveren met "epische" muziek, gebruik dan Hans Zimmer. Kippenvel.
Wordt lastig inderdaad. Straks associėren ze alles met Pirates of the Caribbean of een andere filmquote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True.. maar welk nummer zou je gebruiken dan?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Nee want die vraag zag je niet aankomen he..
Hans zimmer is zo-zo. ER zijn betere.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Wordt lastig inderdaad. Straks associėren ze alles met Pirates of the Caribbean of een andere film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |