Elke maandag om 22 uur op rtl 7quote:Nu op rtl 7
Seks voor de wedstrijd?
RTL 7 is vanaf deze week een interviewprogramma rijker. In Barend & Barend gaan vader en dochter Barend op zoek naar het verhaal achter de sporter. Barbara Barend: “Het worden geen interviews over de laatste wedstrijd, maar meer de achtergronden. We kijken naar hun beweegredenen, hun drijfveren, hoe ze lijden onder hun sportbestaan, hoe ze ervan genieten. Iets meer dan wat je normaal hoort of ziet. We hebben namelijk meer de tijd om uitgebreid met iemand te praten.”
Rituelen
Het hoeft echter niet altijd zware kost te zijn. “Wij willen de mens achter de sporter laten zien, maar ook uitleggen waarom iemand zo goed is. Je kunt niet even in een paar minuten uitleggen wat je talent is, dus daar kun je bij ons ook een kwartier de tijd voor krijgen. Wij vinden het ook heel leuk om te weten hoe iemand zich voorbereidt. De rituelen voor een wedstrijd, wil je wel of niet seks met je partner hebben ervoor en doe je dat ook. En wat voor een invloed heeft dat op je prestaties? Dat gaan we ook vragen.”
Intiem
Verrassend aan Barend & Barend is dat de sporters worden gekoppeld aan een andere BN’er, bijvoorbeeld uit de muziek of de politiek. Die bijzondere combinaties leveren gedenkwaardige gesprekken op, weten ze uit ervaring. “Dat hebben we ook wel eens gehad tijdens een dubbelinterview met oud-PSV-voorzitter Harry van Raay en judoka Deborah Gravensteijn. Zij vertelde dat ze net haar moeder was verloren, waarop Van Raay heel openhartig vertelde over zijn zoon die kanker had. Het werd een heel intiem gesprek over ziek zijn, topsport en hoe zij dat vertalen naar wilskracht. Het was net of we bij hun in de huiskamer zaten, Frits en ik hebben een minuut of vijf geen vragen hoeven stellen.”
Vader-dochterband
Het feit dat Frits en Barbara vader en dochter zijn heeft volgens Barbara alleen toegevoegde waarde. “Als we samenwerken vervalt de vader-dochterband. Wij vullen elkaar aan en kunnen elkaar ook de waarheid vertellen. Ik wil doen waar ik me prettig bij voel en als we op pad gaan, zijn dat altijd hele leuke dagen.” Er zijn wel grenzen aan de intensiviteit van het contact: “Het is ook niet zo dat ik iedere avond bij mijn ouders wil eten, daar heb ik echt geen zin in.”
Flinke nek...quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef Gwunnik het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in het vrouwenvoetbal...
Jammer dat deze zo lelijk isquote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef Gwunnik het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in het vrouwenvoetbal...
Lelijk?..quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat deze zo lelijk is
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nu ook last van
Ik bedoelde die op tv, niet die van die foto in dit topic. Jeweetwel, die met dat pittige korte kapselquote:
Ja maar voor chickies bedoelde ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mannenvoetbal is het grootst. Honkbal is ook groot. Basketbal ook.
Hockey is niet zo groot hoor. Cricket is de grootste sport ter wereld zelfs volgens mij.quote:
Komt omdat in india zelf al 2 miljard mensen wonen..quote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hockey is niet zo groot hoor. Cricket is de grootste sport ter wereld zelfs volgens mij.
Ga jij dan eens uitleggen hoe ze bij de kol komenquote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja, maak het helemaal mooi, alsof het aan de mannen ligt. Het probleem is dat er te weinig mensen naar willen kijken, zowel op tv als op de tribunes.
Vrouwenvoetbal heeft bestaansrecht. Professioneel vrouwenvoetbal in Nederland niet, dat hebben we wel gezien de afgelopen 2 jaar.
Ja, leuke kerel!quote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef GGMM het volgende:
Royston is een goede gast. Die moeten ze bij VI uit gaan nodigen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga jij dan eens uitleggen hoe ze bij de kol komen
Tja, Marcus Berg wil pas in beeld komen als hij van top tot teen gepoederd is.quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Shiiit de mystery guest krijgt maar 1 minuut zendtijd.
Of hij komt uit de kastquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Komt hij vertellen hoe depressie een serieuze aandoening is?
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, leuke kerel!
Dat voetbalwijf is een enge feminist
Ze gaat er compleet aan voorbij dat vrouwenvoetbal niet om aan te gluren is.
Tja we gaven ze recht van spreken (een vinger) en nu willen ze..quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Het is echt: "vrouwenvoetbal omdat vrouwen dat ook mogen, net als mannen".
Gelijk heb je. Je begint met zoiets simpels als kiesrecht en voor je het weet moeten ze voetballen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja we gaven ze recht van spreken (een vinger) en nu willen ze..
Voor je het weet komen ze zelf bezweet thuis, in plaats van dat ze jou opvangen na een zware wedstrijdquote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Je begint met zoiets simpels als kiesrecht en voor je het weet moeten ze voetballen.
Willem 2 kan beter geld stoppen in vrouwen voetbal, maken ze nog ergens kans om uberhaubt iets te winnenquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie zit er nu op dat vrouwenvoetbal te wachten? Willem2 tegen de Graafschap is nog van een hoger niveau dan Oranje van de vrouwen en daar zit al niemand op te wachten. Laat die lui het lekker bij tennis of zo houden.
Zulke dingen gebeuren in A-programma's.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, die partner van BOogerd en dat ze gingen trouwen
Dan durven ze niks meer te zeggen gelijk omdat ie dan "ape" gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij zou best wel een goede gast voor VI zijn denk ik.
Marcus?quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marcus is wel héél uitgebreid gepoederd.
Going ape LOLquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan durven ze niks meer te zeggen gelijk omdat ie dan "ape" gaat.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Wijnaldum zuigt man, royston heeft zeker niets gezien
Oh, je mag het je nu ook al niet eens meer gewoon afvragen?quote:
Sowieso raar om te denken dat er brabanders zouden zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, je mag het je nu ook al niet eens meer gewoon afvragen?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Feyenoord. Alleen tegen de fans
Mwa, snap dat wel. Beetje raar van Frits om te zeggen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Wijnaldum belooft om niet over zijn toekomst te vragenWAT EEN JANKERD
Kan je wel hypocriet gaan zwaaien, maar dat hebben jullie ook bij Ajaxquote:
Hey, weer die discussie van gister..quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je wel hypocriet gaan zwaaien, maar dat hebben jullie ook bij Ajax.
Ik heb niet echt iets tegen Feyenoord fans hoor, alleen zijn er zoveel die constant zeiken op Ajax
Ik maak me niet zo druk om andere.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je wel hypocriet gaan zwaaien, maar dat hebben jullie ook bij Ajax.
Ik heb niet echt iets tegen Feyenoord fans hoor, alleen zijn er zoveel die constant zeiken op Ajax
Met Frits als interviewer zou ik uberhaupt geen vragen willen beantwoorden. Die gast blijft door zeiken over iets.quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, snap dat wel. Beetje raar van Frits om te zeggen.
Als Frits er zo over door zanikt als hij met alles doet...
Die hep connecties in de Hasj uit noord-afrikaquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Mee dealen.. royston kan je wel helpen brah
Daarom. Als je het karakter van Van Gaal erbij denkt kan je je voorstellen dat die 2 elkaar niet zo mogen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met Frits als interviewer zou ik uberhaupt geen vragen willen beantwoorden. Die gast blijft door zeiken over iets.
Kakkerlakken hč.quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Gwunnik het volgende:
Arg... waarom klapt dat publiek echt op die lamme momenten?! Slaat echt nergens op soms
Is tegenwoordig mijn stopwoordje in discussies met fans van andere clubs. Aangezien het overal hetzelfde is momenteelquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey, weer die discussie van gister..hypocriet
quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan is AC Milan toch niet geinteresseerd in Manolevje als ze toch voor Royston gaan?
jood!quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is tegenwoordig mijn stopwoordje in discussies met fans van andere clubs. Aangezien het overal hetzelfde is momenteel
Uiteindelijk zeiden ze Inter of AC dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat Royston dan terugkrabbeld en z'n primeur toch niet bekend wil maken helpt dan ook niet mee natuurlijk
En die teaser voor het programma: "EINDELIJK ZIJN ZE WEER SAMEN IN ËËN PROGRAMMA!!"quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Al die vreselijke ingebouwde cliffhangers ook. Ja of nee (met eigen intro
). NU NIET ANTWOORDEN PAS NA DE RECLAME!!!!1 STRAKS ZAPT DE KIJKER WEG
![]()
Dat Royston dan terugkrabbeld en z'n primeur toch niet bekend wil maken helpt dan ook niet mee natuurlijk
Of gewoon 2.5 uur VI.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En die teaser voor het programma: "EINDELIJK ZIJN ZE WEER SAMEN IN ËËN PROGRAMMA!!"
Alsof de mensen thuis daarop zaten te wachten, die kijken liever Midget Fights of Voetbalfans.
Ja, helemaal aan het einde van het programma, nadat Frits zelf de voorzet moest geven en hij de bevestiging uit Royston moesten trekken werkelijkquote:
Idd, alsof het een gouden duo isquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En die teaser voor het programma: "EINDELIJK ZIJN ZE WEER SAMEN IN ËËN PROGRAMMA!!"
Alsof de mensen thuis daarop zaten te wachten, die kijken liever Midget Fights of Voetbalfans.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef inZanity het volgende:
Waarom word dit eigenlijk in Rotterdam opgenomen? :/
Ik was eerst.quote:
Hij maakte er zeer terecht een cliffhanger van.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef msnk het volgende:
* msnk wachtende op "dit keer echt groot nieuws"
Anders ben je zo 95% van de kijkers kwijt jaquote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte er zeer terecht een cliffhanger van.
Omdat iedereen toch al weet dat Rafael geschrokken was van Ajax.quote:Op maandag 25 april 2011 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde het niet; waarom stelde ze een andere vraag?
Klopt, sowieso vind ik het geen sterk programma, maar hebben ze meestal wel interessante gasten.quote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Op zich durven vd vaart en boulah zich wel uit te spreken
Speler / keeper kun je nog onderscheid in maken, maar ik dacht ook gelijk aan Eriksen. Daarnaast is Sulejmani 'in potentie' ook wel erg goed. Het is er alleen sinds zijn overgang naar Ajax niet echt uitgekomen. Misschien zou je kunnen zeggen dat het 'in potentie' dit seizoen de beste veldspeler zou moeten zijn. Eriksen staat natuurlijk nog aan het begin van z'n carričre.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
In potentie de beste speler. Stekelenburg? Eriksen?
Dan lijkt Studio Ajax mij meer geschikt iedere zondagquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Jivis het volgende:
Kunnen ze Rafa niet elke maandagavond laten overvliegen om dit programma te presenteren? Hij doet het beter dan B en B.
Zag je net hoe ze de hand van haar pappie even vastpaktequote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
Een 40-jarige pot die zich gedraagt als een 16-jarig tutje
Tenenkrommende familie.quote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zag je net hoe ze de hand van haar pappie even vastpakte
Wat zei diequote:Op maandag 25 april 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk is dit nieuws bekend!
* GGMM zapt weg.
Cruijff is bereid verantwoordelijkheid te nemen, en in de RvC te gaan zitten. Hij zal zich de komende 2 jaar vol inzetten.quote:
Hetzelfde wat VI en overige media vorige week al zeiden.quote:
'Cruijff bereid tot zetel in raad van commissarissen'quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:22 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
[..]
Was het ook lulletje, hij gaf eerder aan een vaste rol niet te zien zitten.
Kan niet als je 65 bent mag je niet meer in de RvC zitten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cruijff is bereid verantwoordelijkheid te nemen, en in de RvC te gaan zitten. Hij zal zich de komende 2 jaar vol inzetten.
Tennisster.quote:
Op d'r hoofd na niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef msnk het volgende:
Die Victoria Koblenko is zo'n ranzig lelijk wijf he, bah
Vanavond ziet ze er wel redelijk uit trouwens. Snap alleen niet waarom ze er bij zitquote:
Actrice lees ik net..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tennisster.
Die 2 achter die laptops zijn wel ekte nerds
Ze heeft tot nu toe nog niks gezegd, dus dat is een goed vooruitzicht.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee nee, Koblenko is niet dom hoor. Zij (of haar ghostwriter) zit altijd de krant (de Trouw) vol te schrijven met intellectuele prietpraat.
Ook goed, in ieder geval niks met voetbal te maken.quote:
Zeker nooit de parodieën geluisterd, dan moet je spontaan lachen!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ja en uhh.. kijken ze naar uhh wat gebeurd uhh.. ik zei toch, niet meer live deze familie de Boer.. eerst de uh's eruit knippen.
Dat wou ik ook zeggen, maar was bang dat ik pervert over kwam.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Type-R het volgende:
bewehehe zo lijkt het net alsof ze naakt aan tafel zit [ afbeelding ]
Je loopt achter.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk.. dit is de Jong, hij schiet met een vrije trap.. in de muur, wat een talent.
Als 12 jarige.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk.. dit is de Jong, hij schiet met een vrije trap.. in de muur, wat een talent.
Koblenko bedoel je dan zeker.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Kan ie niet trainer worden van psv?? Wat een held!
Nee maar wie anders kan het zijn. Luuk en Siem spelen nog voetbal. Frits weet niets over voetbal. Babs is pot.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iedereen wil graag een potje met haar ballen.. ha! snap je hem.
En Ronald gaat volgend jaar naar Ajax.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee maar wie anders kan het zijn. Luuk en Siem spelen nog voetbal. Frits weet niets over voetbal. Babs is pot.
Voegt niks toe hehquote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ruiken? Hij heeft hem gewonnen trut..
En houdt je bek verder effe..
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronald de Boer trainer van PSV, dan kunnen Frank en Ronald stiekem onderling ruilen.
Nou vooruit, laat dr tieten maar blijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja der tieten komen eindelijk in beeld, lukt het met je rits?
Ik zou d'r wel doen, zolang ze d'r bek houdt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Gwunnik het volgende:
Victoria OPBOKKEN! De tering wat is dat een dom irritant wijf zeg...
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen, zolang ze d'r bek houdt.
Dat is nou juist het punt met vrouwen..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen, zolang ze d'r bek houdt.
En terecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef Gwunnik het volgende:
Luuk (Luc?) doet heel hard zn best om niet in dr cleavage te gluren
Samen in koblenkoquote:
Die stond volgens mij al in d'r programma boekjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Boomlaars het volgende:
Victoria maakt een domme grap en Barbara maakt er doodleuk een serieuze vraag vanfail
Toen dat een keer gebeurde ging ze meteen zo "oh ho ho ho ho ho ho" lopen doenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef Rijstbal het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze eens expres voor de reclame gaan antwoorden. Ben dan benieuwd naar de reactie van Barbera
Was bij Royston Drenthe inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Toen dat een keer gebeurde ging ze meteen zo "oh ho ho ho ho ho ho" lopen doen
Met wapperende handjes.
Is misschien wat voor koffietijdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef Boomlaars het volgende:
Wat een Catherine Keyl vragen van Victoria.. wat doet zo iemand bij dat programma.
Eén van de eerste afleveringen ookquote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was bij Royston Drenthe inderdaad
Slaan we m kapot!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat Nou als Hij ZEgt Ja: maar Hij doet het NIet?!!![]()
![]()
![]()
Waarom? Hij heeft meer bereikt bij Twente dan zijn broer bij Ajax..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
We zijn allemaal zo benieuwd he, wil Luuk naar Ajax. SPANNEND!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het gaat nog niet eens zozeer om het antwoord, meer om de kinderlijke vragen die gesteld worden. Pauperprogramma.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft meer bereikt bij Twente dan zijn broer bij Ajax..
OMG HIJ ZEI NEE WAT EEN VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
We zijn allemaal zo benieuwd he, wil Luuk naar Ajax. SPANNEND!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ah oke, ging ik weer te serieus op in..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Het gaat nog niet eens zozeer om het antwoord, meer om de kinderlijke vragen die gesteld worden. Pauperprogramma.
Niet echt, luuk heeft in totaal meer gespeeld en gescoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft meer bereikt bij Twente dan zijn broer bij Ajax..
Je bedoeld Siem?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet echt, luuk heeft in totaal meer gespeeld en gescoord.
Luuk wil niet eens naar Ajax, wat een nicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |