Klopt, sowieso vind ik het geen sterk programma, maar hebben ze meestal wel interessante gasten.quote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Op zich durven vd vaart en boulah zich wel uit te spreken
Speler / keeper kun je nog onderscheid in maken, maar ik dacht ook gelijk aan Eriksen. Daarnaast is Sulejmani 'in potentie' ook wel erg goed. Het is er alleen sinds zijn overgang naar Ajax niet echt uitgekomen. Misschien zou je kunnen zeggen dat het 'in potentie' dit seizoen de beste veldspeler zou moeten zijn. Eriksen staat natuurlijk nog aan het begin van z'n carrière.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
In potentie de beste speler. Stekelenburg? Eriksen?
Dan lijkt Studio Ajax mij meer geschikt iedere zondagquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Jivis het volgende:
Kunnen ze Rafa niet elke maandagavond laten overvliegen om dit programma te presenteren? Hij doet het beter dan B en B.
Zag je net hoe ze de hand van haar pappie even vastpaktequote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
Een 40-jarige pot die zich gedraagt als een 16-jarig tutje
Tenenkrommende familie.quote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zag je net hoe ze de hand van haar pappie even vastpakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |