Gelijk heb je. Je begint met zoiets simpels als kiesrecht en voor je het weet moeten ze voetballen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja we gaven ze recht van spreken (een vinger) en nu willen ze..
Voor je het weet komen ze zelf bezweet thuis, in plaats van dat ze jou opvangen na een zware wedstrijdquote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Je begint met zoiets simpels als kiesrecht en voor je het weet moeten ze voetballen.
Willem 2 kan beter geld stoppen in vrouwen voetbal, maken ze nog ergens kans om uberhaubt iets te winnenquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie zit er nu op dat vrouwenvoetbal te wachten? Willem2 tegen de Graafschap is nog van een hoger niveau dan Oranje van de vrouwen en daar zit al niemand op te wachten. Laat die lui het lekker bij tennis of zo houden.
Zulke dingen gebeuren in A-programma's.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, die partner van BOogerd en dat ze gingen trouwen
Dan durven ze niks meer te zeggen gelijk omdat ie dan "ape" gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij zou best wel een goede gast voor VI zijn denk ik.
Marcus?quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marcus is wel héél uitgebreid gepoederd.
Going ape LOLquote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan durven ze niks meer te zeggen gelijk omdat ie dan "ape" gaat.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Wijnaldum zuigt man, royston heeft zeker niets gezien
Oh, je mag het je nu ook al niet eens meer gewoon afvragen?quote:
Sowieso raar om te denken dat er brabanders zouden zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, je mag het je nu ook al niet eens meer gewoon afvragen?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Feyenoord. Alleen tegen de fans
Mwa, snap dat wel. Beetje raar van Frits om te zeggen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Wijnaldum belooft om niet over zijn toekomst te vragenWAT EEN JANKERD
Kan je wel hypocriet gaan zwaaien, maar dat hebben jullie ook bij Ajaxquote:
Hey, weer die discussie van gister..quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je wel hypocriet gaan zwaaien, maar dat hebben jullie ook bij Ajax.
Ik heb niet echt iets tegen Feyenoord fans hoor, alleen zijn er zoveel die constant zeiken op Ajax
Ik maak me niet zo druk om andere.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je wel hypocriet gaan zwaaien, maar dat hebben jullie ook bij Ajax.
Ik heb niet echt iets tegen Feyenoord fans hoor, alleen zijn er zoveel die constant zeiken op Ajax
Met Frits als interviewer zou ik uberhaupt geen vragen willen beantwoorden. Die gast blijft door zeiken over iets.quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, snap dat wel. Beetje raar van Frits om te zeggen.
Als Frits er zo over door zanikt als hij met alles doet...
Die hep connecties in de Hasj uit noord-afrikaquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Mee dealen.. royston kan je wel helpen brah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |