Nou vooruit, laat dr tieten maar blijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja der tieten komen eindelijk in beeld, lukt het met je rits?
Ik zou d'r wel doen, zolang ze d'r bek houdt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Gwunnik het volgende:
Victoria OPBOKKEN! De tering wat is dat een dom irritant wijf zeg...
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen, zolang ze d'r bek houdt.
Dat is nou juist het punt met vrouwen..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen, zolang ze d'r bek houdt.
En terecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef Gwunnik het volgende:
Luuk (Luc?) doet heel hard zn best om niet in dr cleavage te gluren
Samen in koblenkoquote:
Die stond volgens mij al in d'r programma boekjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Boomlaars het volgende:
Victoria maakt een domme grap en Barbara maakt er doodleuk een serieuze vraag vanfail
Toen dat een keer gebeurde ging ze meteen zo "oh ho ho ho ho ho ho" lopen doenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef Rijstbal het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze eens expres voor de reclame gaan antwoorden. Ben dan benieuwd naar de reactie van Barbera
Was bij Royston Drenthe inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Toen dat een keer gebeurde ging ze meteen zo "oh ho ho ho ho ho ho" lopen doen
Met wapperende handjes.
Is misschien wat voor koffietijdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef Boomlaars het volgende:
Wat een Catherine Keyl vragen van Victoria.. wat doet zo iemand bij dat programma.
Eén van de eerste afleveringen ookquote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was bij Royston Drenthe inderdaad
Slaan we m kapot!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat Nou als Hij ZEgt Ja: maar Hij doet het NIet?!!![]()
![]()
![]()
Waarom? Hij heeft meer bereikt bij Twente dan zijn broer bij Ajax..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
We zijn allemaal zo benieuwd he, wil Luuk naar Ajax. SPANNEND!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het gaat nog niet eens zozeer om het antwoord, meer om de kinderlijke vragen die gesteld worden. Pauperprogramma.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft meer bereikt bij Twente dan zijn broer bij Ajax..
OMG HIJ ZEI NEE WAT EEN VERRASSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
We zijn allemaal zo benieuwd he, wil Luuk naar Ajax. SPANNEND!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ah oke, ging ik weer te serieus op in..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Het gaat nog niet eens zozeer om het antwoord, meer om de kinderlijke vragen die gesteld worden. Pauperprogramma.
Niet echt, luuk heeft in totaal meer gespeeld en gescoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft meer bereikt bij Twente dan zijn broer bij Ajax..
Je bedoeld Siem?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet echt, luuk heeft in totaal meer gespeeld en gescoord.
Luuk wil niet eens naar Ajax, wat een nicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |