Vanavond ziet ze er wel redelijk uit trouwens. Snap alleen niet waarom ze er bij zitquote:
Actrice lees ik net..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tennisster.
Die 2 achter die laptops zijn wel ekte nerds
Ze heeft tot nu toe nog niks gezegd, dus dat is een goed vooruitzicht.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee nee, Koblenko is niet dom hoor. Zij (of haar ghostwriter) zit altijd de krant (de Trouw) vol te schrijven met intellectuele prietpraat.
Ook goed, in ieder geval niks met voetbal te maken.quote:
Zeker nooit de parodieën geluisterd, dan moet je spontaan lachen!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ja en uhh.. kijken ze naar uhh wat gebeurd uhh.. ik zei toch, niet meer live deze familie de Boer.. eerst de uh's eruit knippen.
Dat wou ik ook zeggen, maar was bang dat ik pervert over kwam.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Type-R het volgende:
bewehehe zo lijkt het net alsof ze naakt aan tafel zit [ afbeelding ]
Je loopt achter.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk.. dit is de Jong, hij schiet met een vrije trap.. in de muur, wat een talent.
Als 12 jarige.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk.. dit is de Jong, hij schiet met een vrije trap.. in de muur, wat een talent.
Koblenko bedoel je dan zeker.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Kan ie niet trainer worden van psv?? Wat een held!
Nee maar wie anders kan het zijn. Luuk en Siem spelen nog voetbal. Frits weet niets over voetbal. Babs is pot.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iedereen wil graag een potje met haar ballen.. ha! snap je hem.
En Ronald gaat volgend jaar naar Ajax.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee maar wie anders kan het zijn. Luuk en Siem spelen nog voetbal. Frits weet niets over voetbal. Babs is pot.
Voegt niks toe hehquote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ruiken? Hij heeft hem gewonnen trut..
En houdt je bek verder effe..
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronald de Boer trainer van PSV, dan kunnen Frank en Ronald stiekem onderling ruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |