abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 20:21:57 #1
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_96265922
quote:
Steven van Helvoort woont sinds een jaar op het Van Beuningenplein in West. Al die tijd wordt hij vanwege zijn homoseksualiteit geterroriseerd door een groep Marokkaanse jongeren uit de buurt.

Het gaat om schelden, spugen en bedreigen, zo vertelt Van Helvoort aan AT5. Hij voorziet dat het een dezer dagen volledig uit de hand loopt. De politie heeft hem echter afgeraden zijn verhaal te doen in het openbaar. "Want dan zou ik oorlog kunnen verwachten. Maar ik ben er klaar mee. Laat maar komen."
Bron http://www.at5.nl/artikel(...)o-weigert-te-zwijgen

http://at5.nl/s/g0K

Goed dat deze man durft op te staan en de publiciteit te zoeken. Want talloze anderen laten zich wel gewoon verjagen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 2 mei 2011 @ 20:25:09 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96266128
Beter worden ze in elkaar getrapt.
Die Marokkanen dan he.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:26:15 #3
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96266198
RIP aan de naastbestaanden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_96266255
Slim is anders, maar wel dapper
  maandag 2 mei 2011 @ 20:29:37 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96266428
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Dit meen je niet he?
Ik wil dit niet menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen. :{

Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 02-05-2011 20:35:12 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 2 mei 2011 @ 20:33:41 #6
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96266688
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts. :{

Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  maandag 2 mei 2011 @ 20:34:40 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96266741
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen. :{
Ik denk ook dat het averechts werkt, maar je niet laten wegjagen is toch niet provoceren?
quote:
Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{

Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_96266760
quote:

[..]

Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen. :{

Je posts zijn niet alleen mateloos irritant door overmatig :{ gebruik, maar ook nog door je grote domheid.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 2 mei 2011 @ 20:35:43 #9
13462 BansheeBoy
pi_96266808
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.
Ja? Zo zie ik het nl. niet. En als hij het goed zou doen zouden we zijn geaardheid niet eens weten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:36:46 #10
13462 BansheeBoy
pi_96266862
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit... :N

maandag 2 mei 2011 @ 20:38:21 #11
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96266935
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Beter worden ze in elkaar getrapt.
Die Marokkanen dan he.
Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.
Life is funny. Well, yours is. To me.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:39:09 #12
13462 BansheeBoy
pi_96266993
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef tslh het volgende:

[..]

Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.
Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig. :{

maandag 2 mei 2011 @ 20:40:14 #13
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96267044
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig. :{

Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.
pi_96267060
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tja, beter dan niks doen. Tegenwoordig moet het wel hard tegen hard, anders faal je gewoon.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:40:48 #15
13462 BansheeBoy
pi_96267074
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef tslh het volgende:

[..]

Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.
Of sla ze in elkaar en ze komen met een grotere groep terug.... :{

pi_96267096
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Machine geweer lost het wel op.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:41:24 #17
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96267103
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit... :N

Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?
[i]Thanks. [/i]
  maandag 2 mei 2011 @ 20:42:11 #18
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96267140
quote:

[..]

Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:42:39 #19
13462 BansheeBoy
pi_96267166
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?
Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen. :{

pi_96267200
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen. :{

Een Marokkaan die zijn standpunt onderbouwt. Dat zou pas een zeldzaam verschijnsel zijn. :D
  maandag 2 mei 2011 @ 20:43:38 #21
13462 BansheeBoy
pi_96267228
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.
Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen". :{

maandag 2 mei 2011 @ 20:43:53 #22
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96267240
quote:

[..]

En daarom maar niets doen?
quote:

[..]

Van welke planeet kom jij? Praten met dat tuig?
pi_96267247
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts. :{

Ho even, het zijn die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam.
pi_96267282
quote:

[..]

Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 2 mei 2011 @ 20:44:42 #25
13462 BansheeBoy
pi_96267292
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ho even, het zijn juist die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam
Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef... :{

maandag 2 mei 2011 @ 20:45:22 #26
13462 BansheeBoy
pi_96267328
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.
Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken. :{

pi_96267350
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef... :{

Daar gaat het niet om. Dit soort "incidenten" mogen nooit worden verzwegen.
pi_96267377
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken. :{

Misschien, maar voor dat volk is het dus beter dat ze naar een land gaan waar hun opvattingen algemeen geaccepteerd zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_96267397
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen". :{

quote:

[..]

:').
pi_96267489
Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt. Hopelijk wakkert dit het vuur niet aan, wat ik helaas wel verwacht, maar misschien is het juist heel slim om vroeg de media in te schakelen om de autoriteiten zo te dwingen in te grijpen bij het getreiter.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 2 mei 2011 @ 20:49:08 #31
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96267541
quote:

[..]

Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden. Als ze zo'n last hebben van die man, laten ze dan zelf verhuizen. Ik weet zeker dat als je een paar botten breekt bij die gasten dat ze hem met rust laten. Zien ze dan in dat ze fout zijn geweest? Nee, dat zullen ze toch nooit inzien want ze kijken neer op homos (of gewone Nederlanders die het wel tolereren).
pi_96267633
quote:

[..]

Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:50:44 #33
8781 crew  Frutsel
pi_96267635
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef tslh het volgende:
Van welke planeet kom jij?
Dont feed the troll aub
pi_96267684
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef tslh het volgende:

[..]

Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden.
DE manier om het op te lossen:
1- Een positieve naam voor ze verzinnnen.
Kansenjongeren, prachtjongeren..
2- We drinken thee met ze en geven ze coaches voor een paar ton.
3-????

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:17:45 ]
pi_96267808
Zoals die vent al zegt "ik ben er klaar mee, laat ze maar komen". Als we nou allemaal zo waren en wat botten zouden breken bij ze, zou dit probleem zo over zijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:03:07 ]
pi_96268033
quote:

[..]

God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.
pi_96268208
Meer dan 10 jaar geleden hadden we het al over deze problemen. En toen al werd er niks aan gedaan.

We leven nu meer dan 10 jaar later en er is nog steeds geen ruk veranderd. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:02:24 #38
13462 BansheeBoy
pi_96268246
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.
Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout. :{

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken in de koekjesfabriek om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

pi_96268291
Arme Achmed.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:04:13 #40
13462 BansheeBoy
pi_96268359
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?
Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer). :{

pi_96268398
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout. :{

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.

maar ja don't feed the troll was het gezegde geloof ik ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:05:17 #42
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268422
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook. Als er sprake is van lafheid, dan zijn dat vooral die Marokkanen die in groepjes van 10 opereren. Dat mensen, die gewoon hun eigen leven willen leiden, zich daardoor geintimideerd voelen heeft niets met lafheid te maken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 2 mei 2011 @ 21:05:59 #43
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268467
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer). :{

Jawel, als ze met 10 man in een groepje zijn wel ja.
DeviantArt
pi_96268483
quote:

[..]

Het enige wat Nederland fout doet, is dat we hier tolerant zijn tegenover mensen die intolerant zijn.

quote:
En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:06:59 #45
13462 BansheeBoy
pi_96268526
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef FreedonNadd het volgende:
Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.
En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar). :N

maandag 2 mei 2011 @ 21:08:29 #46
13462 BansheeBoy
pi_96268592
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Snapcount2 het volgende:

Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.
Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je. :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:08:49 #47
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96268615
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar). :N

Eerst dacht ik dat je serieus was, maar nu ik je post geschiedenis zo eens heb bekeken lijkt het me inderdaad beter hier te stoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:10:15 ]
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 21:09:36 #48
8781 crew  Frutsel
pi_96268655
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je. :{

Kun je beter wegblijven, dan wordt het misschien nog wat.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:13:21 #49
13462 BansheeBoy
pi_96268891
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef Asfyxia het volgende:
Meer dan 10 jaar geleden hadden we het al over deze problemen. En toen al werd er niks aan gedaan.

We leven nu meer dan 10 jaar later en er is nog steeds geen ruk veranderd. :')
Je slaat hier de spijker op zijn kop. Maar we moeten ook wel toegeven dat er weinig goede ideeën loskomen bij de Cohen-achtigen, want in hen heb ik wel vertrouwen. Ofschoon je je kunt afvragen of dit niet gewoon een kwestie van tijd is? :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:13:35 #50
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268906
edit: Reageer er dus niet op aub

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:14:43 (niet doen aub - gewoon negeren) ]
DeviantArt
pi_96269372
Ik hoop dat ze groepen marokkanen die op deze manier mensen terroriseren, eens gaan aanpakken als zijnde criminele organisaties inclusief het toepassen van de Plukze-wetgeving. :P
  maandag 2 mei 2011 @ 21:21:19 #52
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96269405
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar Banshee, is de grondslag van het probleem met Marokkaanse jongeren niet dat de band met de ouders zich puur beperkt tot de paar uurtjes per dag dat ze thuis zijn? Marokkaanse ouders weten vaak niet wat hun kinderen buiten uitvreten, als die ouders dat wel zouden weten dan zouden die jongeren zo hard geslagen worden dat hun hoofd na een week nog achterstevoren op hun romp zat. Dan zou het overlastprobleem ook een stuk minder aanwezig zijn.
DeviantArt
  maandag 2 mei 2011 @ 21:22:02 #53
13462 BansheeBoy
pi_96269447
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Maar Banshee, is de grondslag van het probleem met Marokkaanse jongeren niet dat de band met de ouders zich puur beperkt tot de paar uurtjes per dag dat ze thuis zijn? Marokkaanse ouders weten vaak niet wat hun kinderen buiten uitvreten, als die ouders dat wel zouden weten dan zouden die jongeren zo hard geslagen worden dat hun hoofd na een week nog achterstevoren op hun romp zat. Dan zou het overlastprobleem ook een stuk minder aanwezig zijn.
Geen speld tussen te krijgen. Dit is één van de oorzaken. :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:29:58 #54
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96269901
offtopic - zeg dan niets

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:30:24 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 21:31:00 #55
13462 BansheeBoy
pi_96269972
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Geen speld tussen te krijgen. Dit is één van de oorzaken. :{

Maar ook dit zie je steeds minder, zie bv. de nieuwe generatie die zelf hier in Nederland scholing heeft gekregen en hun kinderen bewuster opvoeden. :{

pi_96270018
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ook dit zie je steeds minder, zie bv. de nieuwe generatie. :{

Ben je nu met jezelf aan het converseren?
pi_96270577
quote:

[..]

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken in de koekjesfabriek om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Je hebt gelijk...Het probleem ligt bij het verschil van aanpak tussen beide landen.

In Marokko worden die ratjes in elkaar getrapt door de politie als ze zich zodanig misdragen. Dan houden ze vanzelf op. Zou goed zijn als de Nederlandse politie die methode overneemt en dat alleen op de overlast Marokkaan richt.

Dat zal de samenleving verbeteren want met die methode kweken we eindelijk een volgzame generatie ratjes medeburgers ipv uitschot. Win/win situatie! :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Jeanne_Darc op 02-05-2011 22:04:22 ]
pi_96270687
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...Het probleem ligt bij het verschil van aanpak tussen beide landen.

In Marokko worden die ratjes in elkaar getrapt door de politie als ze zich zodanig misdragen. Dan houden ze vanzelf op. Zou goed zijn als de Nederlandse politie die methode overneemt en dat alleen op de Marokkaan richt.

Dat zal de samenleving verbeteren want met die methode kweken we eindelijk een volgzame generatie ratjes medeburgers ipv uitschot. Win/win situatie! :P
Als ze in Marokko een grote bek geven tegen een politieagent, dan kunnen ze langs de proctoloog om de wapenstok te laten verwijderen.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:43:41 #59
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96270822
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Verbodsbord het volgende:
offtopic - zeg dan niets

Oh kom op :D
Net of zijn emoticon gebruik niet uitermate irritant is :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:46:31 #60
13462 BansheeBoy
pi_96271008
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Als ze in Marokko een grote bek geven tegen een politieagent, dan kunnen ze langs de proctoloog om de wapenstok te laten verwijderen.
Niet alleen dat, daar hebben ze nog respect voor het gezag, voor ouderen. :{

Dat is hier stukken minder. :{

pi_96271853
Hier is geen respect van de Marokkaan voor de Nederlander in t algemeen. Of 't nou ouderen, homo's, of iets anders is maakt niet zoveel uit.
pi_96272183
quote:

[..]

Je hoeft niet te laten merken dat je het ermee oneens bent. Ik ga toch ook niet moslims in elkaar trappen enzo?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96272693
quote:

[..]

Volgens mij heeft er nog nooit een Marokkaan in zijn eentje ergens ruzie lopen zoeken.
Ze doen niets alleen en zullen nooit de confrontatie aangaan als ze het gevoel hebben dat de ander sterker is.
Nederlanders hebben inderdaad een wat laffe volksaard, die van Marokkanen is beslist laffer.
Gelukkig ken ik er verscheidene die zich hier van distantieren, maar dat is een minderheid.
pi_96273586
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er nog nooit een Marokkaan in zijn eentje ergens ruzie lopen zoeken.
Ze doen niets alleen en zullen nooit de confrontatie aangaan als ze het gevoel hebben dat de ander sterker is.
Nederlanders hebben inderdaad een wat laffe volksaard, die van Marokkanen is beslist laffer.
Gelukkig ken ik er verscheidene die zich hier van distantieren, maar dat is een minderheid.
Zo is het wel ja, ze trappen alleen sores als ze in de meerderheid zijn. En dat is inderdaad lafheid. 'T valt dus best mee met ze, met die zogenaamde stoerheid. Als ze alleen zijn hoor je ze niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:27:29 #65
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_96273748
Een homofiele martelaar.
_O_.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:49:33 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96275146
quote:

[..]

|:(

Of je laat de persoon gewoon met rust... dat kan natuurlijk ook.
Krekker is de bom!
pi_96275926
Wel een schande dat de politie niet optreedt tegen deze rellers, de beste man moet eerst flink wat letsel aangedaan worden voordat er wordt ingegrepen......hoe krom is dat?!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_96277025
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef TripleS het volgende:
Wel een schande dat de politie niet optreedt tegen deze rellers, de beste man moet eerst flink wat letsel aangedaan worden voordat er wordt ingegrepen......hoe krom is dat?!
En als het zich in Utrecht zou afspelen zou hij van zo'n collaborerende politiechef een trap na krijgen met de stelling "dat hij het zelf heeft uitgelokt". :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96277384
Deze terreur gedijt weer erg goed onder een links beleid. Job Cohen, je hebt van Amsterdam een gewelddige, tolerante stad gemaakt. :') :')

In navolging van Bin Landen, wanneer wordt Cohen opgepakt en voor de rechtbank gesleept?
  maandag 2 mei 2011 @ 23:28:11 #70
13462 BansheeBoy
pi_96277508
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En als het zich in Utrecht zou afspelen zou hij van zo'n collaborerende politiechef een trap na krijgen met de stelling "dat hij het zelf heeft uitgelokt". :')
En toch is er wel wat voor te zeggen. Als je als koe in een vijver met piranha's gaat zwemmen heb je hetzelfde effect en moet je hier rekening mee houden. :{

Ik stap ook niet een kerk binnen om mensen te bekeren tot de Islam. :{

pi_96277696
Erg sneu trouwens dat de Amsterdamse politie zich meent te moeten verlagen to dit soort verkapte chantage als iemand zulke asociale toestanden aankaart. Hebben ze er zelf belang bij dat het maar door blijft etteren? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 2 mei 2011 @ 23:35:31 #72
13462 BansheeBoy
pi_96277845
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef Ferdo het volgende:
Erg sneu trouwens dat de Amsterdamse politie zich meent te moeten verlagen to dit soort verkapte chantage als iemand zulke asociale toestanden aankaart. Hebben ze er zelf belang bij dat het maar door blijft etteren? :')
En toch hebben ze feitelijk gelijk. Helaas. :{

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:38:37 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_96277986
quote:
Je zou het bijna denken dat ze er belang bij hebben. Maar wélk belang dan in vredesnaam? :?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:39:30 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_96278031
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom hebben ze gelijk dan?
  maandag 2 mei 2011 @ 23:39:38 #75
13462 BansheeBoy
pi_96278041
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zou het bijna denken dat ze er belang bij hebben. Maar wélk belang dan in vredesnaam? :?
Nou, ik vind het bewaren van de vrede een best wel groot belang. :{

pi_96278047
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze? Hoezo ze? Het is er maar één die aan de bel trekt. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ferdo op 03-05-2011 00:07:42 ]
pi_96278065
quote:
Ze moeten zich toch houden aan de regels die de gemeente opstelt? En de Amsterdamse gemeente is links ja. Linkser kan bijna niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 23:40:16 #78
13462 BansheeBoy
pi_96278075
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom hebben ze gelijk dan?
Omdat er altijd represailles zullen volgen die in het nadeel van de beste man zullen zijn. :{

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:40:32 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_96278087
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, ik vind het bewaren van de vrede een best wel groot belang. :{

Maar die vrede is er niet, vraag dat maar aan de man die belaagd wordt door dit soort tuig.
  maandag 2 mei 2011 @ 23:40:36 #80
13462 BansheeBoy
pi_96278089
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ze? Hoezoo ze? Het is er maar één die aan de bel trekt. :?
Ze, zijn de politie in deze. :{

pi_96278139
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Werkgelegenheid. B-)
  maandag 2 mei 2011 @ 23:41:49 #82
13462 BansheeBoy
pi_96278154
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar die vrede is er niet, vraag dat maar aan de man die belaagd wordt door dit soort tuig.
Nu is er relatieve vrede, en je hebt "oorlog" als het uit de hand loopt. Dat moeten we toch niet willen me dunkt. :{

Aan de andere kant moet je jongeren die concreet over de schreef gaan gewoon keihard straffen. Zo hardleers zullen ze toch niet zijn? :?

pi_96278353
=edit=

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:40:42 ]
pi_96278727
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet. Ik benader iedereen met respect. Ik ben iemand die met redelijkheid en degelijke funderingen mijn mening laat blijken. Daarom gaat het me ook zo goed af in mijn privéleven. :{

"ik keur het af, maar heb er wel begrip voor"-houding natuurlijk absoluut geen moer met respect te maken. :W

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:43:31 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 23:55:13 #85
3542 Gia
User under construction
pi_96278760
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, dat ben ik niet.
Hoe zou je het vinden als je twee nieuwe buurmannen krijgt, die samen getrouwd zijn?

a. Die negeer ik
b. Daar ga ik, zoals het hoort, keurig een avondje kennis mee maken.
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom homofilie slecht is.
d. Iets anders, namelijk........

OT: Hulde voor deze man. Niemand moet buigen voor dreigementen, van wie dan ook.
Het tuig in deze moet keihard aangepakt worden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:12:00 #86
13462 BansheeBoy
pi_96279507
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe zou je het vinden als je twee nieuwe buurmannen krijgt, die samen getrouwd zijn?

a. Die negeer ik
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom homofilie slecht is
.
Ik zou me er heel ongemakkelijk bij voelen, ik denk dat ik me als een struisvogel zou voortbewegen. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 00:14:06 #87
13462 BansheeBoy
pi_96279585
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef Ferdo het volgende:

[..]
=.
quote:
Ten tweede heeft je "ik keur het af, maar heb er wel begrip voor"-houding natuurlijk absoluut geen moer met respect te maken. :W
Ik keur het af en begrijp het, maar ik heb er geen begrip voor. Wellicht vind je dit een softe mening :{

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:44:34 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:44:08 #88
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96280563
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zou me er heel ongemakkelijk bij voelen, ik denk dat ik me als een struisvogel zou voortbewegen. :{

Als ik dezelfde vraag (maar dan een beetje anders) zou stellen:

Hoe zou je het vinden als er een islamitisch gezin naast me komt wonen?

a. Die negeer ik
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom de islam slecht is.

Dan geef je me vast een heel ander antwoord....

[ Bericht 1% gewijzigd door rene29 op 03-05-2011 00:53:49 (vergeten vraag C aan te passen :)) ]
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:55:58 #89
3542 Gia
User under construction
pi_96280823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef rene29 het volgende:

[..]

Als ik hetzelfde antwoord zou geven op de vraag:

Hoe zou je het vinden als er een islamitisch gezin naast me komt wonen?

a. Die negeer ik
c. Die blijf ik, tot vervelens toe, lastig vallen met argumenten waarom homofilie slecht is.

Dan geef je me vast een heel ander antwoord....
Ik zou in dat geval keurig een avondje gaan kennis maken of die mensen bij mij uitnodigen.

Er wonen hier een straat verder, eigenlijk 3 huizen van ons verwijderd, islamitische mensen die hun eigen gang gaan, maar wel altijd vriendelijk groeten. Doen wij ook. Nooit problemen mee.
Een eind verderop woont nog een gezin, met nog heel jonge kindjes. Die kinderen hadden met suikerfeest heel leuke kleertjes aan. Echt mooi om te zien. Hoewel dat meisje zich erg ongemakkelijk voelde, omdat ze normaal tamelijk westers, in lange broek met shirt of trui, gekleed gaat.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:55 #90
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96280919
BTW, for your info: voor mij zou het correcte antwoord in beide gevallen B zijn.
Of ze nou homo, lesbisch, islamitisch of katholiek zijn.
En ik ben geen van bovenstaande, maar het boeit me niet.
Het zijn allemaal mensen, ongeacht de keuzes die ze gemaakt hebben.

Een heleboel mensen hebben namelijk geen "vrije" keuze.
Hoe je het ook went of keert, religie is (meestal) geografisch bepaalt.

Wanneer je geboren wordt in een overwegend christelijk land, is de kans dat je katholiek of protestants (of weet ik veel welke andere christelijke stromingen er zijn) bent, groot.

Wanneer je uit een overwegend Islamitisch gebied komt, net zo.

Nederland is erg seculair. En relatief tolerant.

Ik kan (en zal) respect opbrengen voor ieders levensovertuiging. En met levensovertuiging bedoel ik niet alleen religie.
Ook sexuele geaardheid respecteer ik. (en voordat hier weer commentaar op komt, ja, het spaghetimonster, vliegend of niet, is ook geaccepteerd)

Begrijp me goed, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het minste wat je kunt doen, is het tolereren.

Hoe zou jouw leven er uit zien wanneer iedereen die het niet met jou eens is, zich tegen je keert?

[ Bericht 31% gewijzigd door rene29 op 03-05-2011 01:16:20 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:28:00 #91
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281412
Ok, Bansheboy.

Stel:

Ooit vind je een hele goede baan (of je begint een succesvol bedrijf) en je hebt een hoop geld.
Je besluit een woning te kopen in 't Gooi. Tussen de mensen die de RRRRRRR niet fatsoenlijk uit kunnen spreken....

En je komt er dan achter dat de plaatselijke jeugd er een beetje moeite mee heeft dat er een (weet niet waar je precies vandaan komt, dus gebruik ik de term) islamitische familie naast ze woont, en ertoe overgaat om, met behulp van terreur, (ingooien ramen, opwachten wanneer je thuiskomt en je in elkaar slaat) duidelijk te maken dat je niet gewenst bent in deze buurt.
Denk je dan nog steeds hetzelfde als je nu denkt over de Homo in de buurt, genoemd in het bron artikel?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:29:08 #92
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281430
Ben jij dan niet de eerste om een topic te openen op Fok! waarin je klaagt over je "rasistische buren"?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:30:14 #93
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_96281450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef rene29 het volgende:
BTW, for your info: voor mij zou het correcte antwoord in beide gevallen B zijn.
Of ze nou homo, lesbisch, islamitisch of katholiek zijn.
En ik ben geen van bovenstaande, maar het boeit me niet.
Het zijn allemaal mensen, ongeacht de keuzes die ze gemaakt hebben.

Een heleboel mensen hebben namelijk geen "vrije" keuze.
Hoe je het ook went of keert, religie is (meestal) geografisch bepaalt.

Wanneer je geboren wordt in een overwegend christelijk land, is de kans dat je katholiek of protestants (of weet ik veel welke andere christelijke stromingen er zijn) bent, groot.

Wanneer je uit een overwegend Islamitisch gebied komt, net zo.

Nederland is erg seculair. En relatief tolerant.

Ik kan (en zal) respect opbrengen voor ieders levensovertuiging. En met levensovertuiging bedoel ik niet alleen religie.
Ook sexuele geaardheid respecteer ik. (en voordat hier weer commentaar op komt, ja, het spaghetimonster, vliegend of niet, is ook geaccepteerd)

Begrijp me goed, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het minste wat je kunt doen, is het tolereren.

Hoe zou jouw leven er uit zien wanneer iedereen die het niet met jou eens is, zich tegen je keert?

Wat je hier schrijft, zou de normale gang van zaken moeten zijn. Ik vind het verbazingwekkend dat het in een land als Nederland niet zo is.

Hoe kan iemand ooit aanstoot nemen aan iemand anders z'n leefstijl? Ik heb dat nooit begrepen.

Nederland stikt van de homofoben. Marokkaanse jongeren praktiseren hun homohaat wel wat erger, maar Nederlanders zijn er ook goed in met hun opmerkingen als "zolang ze maar niet op straat zoenen vind ik het best". Wat maakt het jou uit als ze op straat zoenen?
This isn't even my final form.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:35:44 #94
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281549
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat je hier schrijft, zou de normale gang van zaken moeten zijn. Ik vind het verbazingwekkend dat het in een land als Nederland niet zo is.

Hoe kan iemand ooit aanstoot nemen aan iemand anders z'n leefstijl? Ik heb dat nooit begrepen.

Nederland stikt van de homofoben. Marokkaanse jongeren praktiseren hun homohaat wel wat erger, maar Nederlanders zijn er ook goed in met hun opmerkingen als "zolang ze maar niet op straat zoenen vind ik het best". Wat maakt het jou uit als ze op straat zoenen?
Ik heb echt dezelfde verbazing.
Ik weet dat ook sommige Nederlanders een probleem hebben met sexueel "niet normaal" (lees hetero) georienteerden.

Dit is echter gericht op Bansheeboy.
Als er iemand een plaat voor z'n kop heeft, is hij het wel.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:37:19 #95
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281578
En mochten er mensen vraagtekens hebben bij mijn sexuele orientatie:

Ik ben hetero, en getrouwd. (met een vrouw)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:50:21 #96
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_96281814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef rene29 het volgende:
En mochten er mensen vraagtekens hebben bij mijn sexuele orientatie:

Ik ben hetero, en getrouwd. (met een vrouw)
Ik snap je intentie, maar eerlijk gezegd vind ik dit ook een vorm van homofobie. Mensen die gelijk disclaimen dat ze zelf wel hetero zijn. Alsof het erg is als men denkt dat je homo bent.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:51:58 #97
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik snap je intentie, maar eerlijk gezegd vind ik dit ook een vorm van homofobie. Mensen die gelijk disclaimen dat ze zelf wel hetero zijn. Alsof het erg is als men denkt dat je homo bent.
Nee hoor, dit was meer om de angst bij BansheeBoy weg te nemen om een discussie aan te gaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:52:55 #98
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281852
Heb verder absoluut geen problemen met ander georienteerde mensen op sex gebied.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:59:06 #99
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281958
Mijn beste vrienden zijn homo.
Boeien.

T gaat er mij om dat er hier mensen zijn die elkaar "veroordelen" om wat ze wel of niet zijn. Of het nou homo's of islamitische mensen zijn, boeit me niet.

Ik ben geen van beide, en t boeit me niet.....
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:00:14 #100
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96281979
Oh, en als aanvulling, ja, ik heb ook islamitische vrienden. (zonder die bekrompen bril)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:02:06 #101
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96282012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef Levolution het volgende:

[..]

Misschien verkeerd verwoord, maar je snapt mn punt. Ongetwijfeld.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:47:11 #102
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_96282561
Rustig maar, we geloven je wel. :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:34:57 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_96282814
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met een groep 1 man aftuigen vind jij dapper? Rare mening houd jij erop na vriend.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:41:41 #104
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_96283433
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Gia het volgende:

[..]

a. Die negeer ik

OT: Hulde voor deze man. Niemand moet buigen voor dreigementen, van wie dan ook.
Het tuig in deze moet keihard aangepakt worden.
Ik maak soberzo nooit kennis met nieuwe buren (FOK!kers zijn mensenschuw) en straks wordt zo'n homo verliefd op me en word ik aangerand of zo. Beter negeren en als zij gedag zeggen vriendelijk gedag terug zeggen en doorlopen.
Mijn ervaringen met homo's in het verleden zijn ook niet onverdeeld positief helaas, een reden temeer om ze te mijden.
Ik ga ze echter ook niet wegpesten. Een man die in een harige kont met poepresten gaat roeren vind ik toch wel ranzig eigenlijk. Maar goed, zolang het binnenshuis geschiedt heb ik er weinig last van en gaan ze hun gang maar.

Beter komen er biseks vrouwen naast ons wonen. :9~
:P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:50:52 #105
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96283512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Met een groep 1 man aftuigen vind jij dapper? Rare mening houd jij erop na vriend.
Dat vinden Marokkanen dapper ja. Net als van een afstandje dingen roepen en oude vrouwtjes overvallen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:56:01 #106
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96283552
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, natuurlijk vat hij dat niet positief op. Dan heb je commentaar op zijn hele wezen.

Dat is ongeveer hetzelfde als wanneer (er even van uit gaande dat jij een Marokkaan bent) ik jou zou aanspreken op het feit dat je Marokkaan bent.

"Hey, ik zie dat je Marokkaan bent. Kun je daar niet iets aan doen, want ik vind dat niet echt normaal. Zomaar een suggestie, hè." :')

:')²
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:02:58 #107
pi_96283615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 07:56 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk vat hij dat niet positief op. Dan heb je commentaar op zijn hele wezen.

Dat is ongeveer hetzelfde als wanneer (er even van uit gaande dat jij een Marokkaan bent) ik jou zou aanspreken op het feit dat je Marokkaan bent.

"Hey, ik zie dat je Marokkaan bent. Kun je daar niet iets aan doen, want ik vind dat niet echt normaal. Zomaar een suggestie, hè." :')

:')²
Dat gaat niet helemaal op, want Marokkaan is geen keuze en om homoseksueel te worden wel. Indien die homo niets met zijn gevoelens doet, dus homofiel is en niet homoseksueel, dan heb ik alle respect voor die man en verdient hij die pesterijen absoluut niet. Dat je homo bent geworden kan je niets aan doen, maar homoseksualiteit is wel degelijk een keuze.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:03:46 #108
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96283623
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat gaat niet helemaal op, want Marokkaan is geen keuze en om homoseksueel te worden wel. Indien die homo niets met zijn gevoelens doet, dus homofiel is en niet homoseksueel, dan heb ik alle respect voor die man en verdient hij die pesterijen absoluut niet. Dat je bent geworden kan je niets aan doen, maar homoseksualiteit is wel degelijk een keuze.
Marokkaan zijn is ook een keuze. Net zo een keuze als homoseksualiteit. Immers, je kan er onderuit komen door een kogel door je kop te jagen maar verder gaat het ook niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:05:23 #109
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96283635
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dat gaat niet helemaal op, want Marokkaan is geen keuze en om homoseksueel te worden wel. Indien die homo niets met zijn gevoelens doet, dus homofiel is en niet homoseksueel, dan heb ik alle respect voor die man en verdient hij die pesterijen absoluut niet. Dat je homo bent geworden kan je niets aan doen, maar homoseksualiteit is wel degelijk een keuze.
Ik hoop toch dat dit een grapje is?

Of is dat vergelijkbaar met een Marokkaan die geen opgeschoren kapsel heeft en geen bontkraagjes draagt? :D
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:06:59 #110
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_96283646
Dapper maar schadelijk vrees ik!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:08:24 #111
pi_96283661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Marokkaan zijn is ook een keuze. Net zo een keuze als homoseksualiteit. Immers, je kan er onderuit komen door een kogel door je kop te jagen maar verder gaat het ook niet.
Ik heb zelf veel last gehad van een stalkende homo in het verleden, zo erg dat mijn moeder een emmer ijskoud water een keer over zijn hoofd heeft gegoten toen hij weer eens meer dan een uur stond aan te bellen. Die gast is verliefd op me en ik ben gewoon hetero (dit is politiek incorrect, sorry dat ik geen homo ben, maar ik val gewoon niet op mannen). Ik heb dit al honderden keren aangegeven maar hij blijft me lastig vallen.

Dus zo onschuldig zijn homo's niet altijd helaas. Hij probeerde ook mijn jongere broertje te versieren. Op zo'n moment had ik graag Marokkaanse vrienden gehad.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:08:43 #112
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96283665
Daarbij, niks met je 'seksuele gevoelens' doen werkt ook niet. Krijg je hele zieke gefrustreerde mensen van.

Vraagt dat maar aan de RKK.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:10:07 #113
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96283669
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb zelf veel last gehad van een stalkende homo in het verleden, zo erg dat mijn moeder een emmer ijskoud water een keer over zijn hoofd heeft gegoten toen hij weer eens meer dan een uur stond aan te bellen. Die gast is verliefd op me en ik ben gewoon hetero (dit is politiek incorrect, sorry dat ik geen homo ben, maar ik val gewoon niet op mannen). Ik heb dit al honderden keren aangegeven maar hij blijft me lastig vallen.

Dus zo onschuldig zijn homo's niet altijd helaas. Hij probeerde ook mijn jongere broertje te versieren. Op zo'n moment had ik graag Marokkaanse vrienden gehad.
En als mensen Turken haten omdat ze eenmaal een vervelende ervaring met dat addergebroed hebben gehad dan is het in een keer discriminatie/racisme. Nou, dan kan ik jullie allemaal haten :r
pi_96283672
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 07:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Beter komen er biseks vrouwen naast ons wonen. :9~
:P
Ergens vind ik dat altijd wel schattig, van die mannen die dan denken dat die vrouwen dan interesse in hun zullen hebben.

Overigens, gewoon de helft van de wijk verhuren aan homostellen, al dan niet gesubsidiëerd. Meteen goed tegen de ghettovorming.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:12:12 #115
pi_96283693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:08 schreef DustPuppy het volgende:
Daarbij, niks met je 'seksuele gevoelens' doen werkt ook niet. Krijg je hele zieke gefrustreerde mensen van.

Vraagt dat maar aan de RKK.
Lulverhaal. Zoveel gewone hetero's zijn lelijk en puisterig (zoals wij hier op FOK!) en zullen nooit een vriendin hebben. Is dat nou zo'n ramp?
Kom nou toch. Zovelen van ons zullen nooit de liefde bedrijven en wij FOK!kers zijn gewoon hetero. Een celibatair leven (fappen valt niet onder seks) is geen ramp, er zijn genoeg andere leuke dingen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:13:09 #116
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96283696
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Lulverhaal. Zoveel gewone hetero's zijn lelijk en puisterig (zoals wij hier op FOK!) en zullen nooit een vriendin hebben. Is dat nou zo'n ramp?
Kom nou toch. Zovelen van ons zullen nooit de liefde bedrijven en wij FOK!kers zijn gewoon hetero. Een celibatair leven (fappen valt niet onder seks) is geen ramp, er zijn genoeg andere leuke dingen.
Blijkbaar levert dat toch nogal wat problemen op. Maar de homofiel in kwestie mag ook niet fappen van jou, begrijp ik?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:17:28 #117
pi_96283727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:13 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Blijkbaar levert dat toch nogal wat problemen op. Maar de homofiel in kwestie mag ook niet fappen van jou, begrijp ik?
Natuurlijk mag hij dat, geen probleem met fappen. Alleen graag niet in het bijzijn van mijn broertjes of mij, maar gewoon thuis en mij niet telefonisch daarna lastigvallen met gehijg (deze gast is echt geestesziek, maar dat mag je niet zeggen want hij is homo en die zijn Heilig). Hij heeft het zelfs gepresteerd een keer om tijdens een begrafenis waar hij niet uitgenodigd was te verschijnen om met mij aan te pappen en mijn middelste broertje. De hele familie was verbijsterd over zoveel onbeschoftheid. Iedereen kapot van verdriet en hij probeert van de zwakte misbruik te maken door 'een troostende arm' te bieden. Gatverdamme. :r
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:18:18 #118
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96283736
Als ik de reacties van L_K lees dan weet ik waarom Wilders zoveel stemmen krijgt. En ze verdient.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:18:38 #119
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96283738
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk mag hij dat, geen probleem met fappen. Alleen graag niet in het bijzijn van mijn broertjes of mij, maar gewoon thuis en mij niet telefonisch daarna lastigvallen met gehijg (deze gast is echt geestesziek, maar dat mag je niet zeggen want hij is homo en die zijn Heilig). Hij heeft het zelfs gepresteerd een keer om tijdens een begrafenis waar hij niet uitgenodigd was te verschijnen om met mij aan te pappen en mijn middelste broertje. De hele familie was verbijsterd over zoveel onbeschoftheid. Iedereen kapot van verdriet en hij probeert van de zwakte misbruik te maken door 'een troostende arm' te bieden. Gatverdamme. :r
En alle homo's zijn natuurlijk zo.

Er zijn ook hetero's die zo zijn, die meteen ook maar verbieden?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:27:31 #120
pi_96283820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En alle homo's zijn natuurlijk zo.

Er zijn ook hetero's die zo zijn, die meteen ook maar verbieden?
Natuurlijk zijn niet alle homo's zo. Een andere vriend van me is een hele toffe gast en homo, maar niet praktiserend. Een zeer intelligente gozer, uiterst betrouwbaar en echt een heel goede mattie van me. Hij is ook oprecht geïnteresseerd in mensen en zeer sociaal. Hij heeft een veel beter karakter dan ikzelf.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:31:05 #121
215628 woid
let's get Friendly
pi_96283847
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn niet alle homo's zo. Een andere vriend van me is een hele toffe gast en homo, maar niet praktiserend. Een zeer intelligente gozer, uiterst betrouwbaar en echt een heel goede mattie van me. Hij is ook oprecht geïnteresseerd in mensen en zeer sociaal. Hij heeft een veel beter karakter dan ikzelf.
de manier hoe je het verwoord :')
pi_96283858
Dat er een verschil is tussen praktiserend en niet praktiserend homosexueel is al om te kotsen.
Heb je ook niet praktiserende hetero's? Of zijn dat nonnen/priesters?
Of pechvogels? Of stumperds?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:35:00 #123
pi_96283887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:32 schreef lezzer het volgende:
Dat er een verschil is tussen praktiserend en niet praktiserend homosexueel is al om te kotsen.
Heb je ook niet praktiserende hetero's? Of zijn dat nonnen/priesters?
Of pechvogels? Of stumperds?
Heb je ook niet praktiserende hetero's ... :s)

En dat vraag je op FOK?

Dit is het forum van niet praktiserende hetero's.

_O-
pi_96283922
Er wordt alleen geen onderscheid in gemaakt. Er zijn homo's die menen te moeten melden dat ze "praktiserend homosexueel" zijn.
Bah :r
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:39:55 #125
215628 woid
let's get Friendly
pi_96283942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:38 schreef lezzer het volgende:
Er wordt alleen geen onderscheid in gemaakt. Er zijn homo's die menen te moeten melden dat ze "praktiserend homosexueel" zijn.
Bah :r
je zal dr praktiserend turk zijn....
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:00:05 #126
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96284239
Of praktiserend [...]* ! :o

*vul een aangeboren persoonlijke eigenschap/nationaliteit/ras e.d. in.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 3 mei 2011 @ 09:01:24 #127
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96284256
Ik ben praktiserend ADHDer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96284313
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:01 schreef Nizno het volgende:
Ik ben praktiserend ADHDer.
Oh daarom doe je zo lesbisch :D
pi_96284632
De politie adviseert het slachtoffer te zwijgen en in stilte te lijden ipv. dat tuig aan te pakken?
Dat is de wereld op zijn kop!
Geen wonder dat dit land naar de klote gaat met een dergelijke 'ordehandhaving'.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:22:03 #130
pi_96284650
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:04 schreef lezzer het volgende:

[..]

Oh daarom doe je zo lesbisch :D
Lesbische vrouwen heb ik geen moeite mee. Twee zoenende vrouwen is geyl.

Zoenende mannen is gewoon ranzig, sorry. Volgens mij zijn de meeste FOK!kers het daar wel mee eens. En als je me niet gelooft, post anders even een foto van twee zoenende mannen in het wekelijkse 'lesbische tieners' topic in ONZ (op vrijdagmiddag geopend) en kijk naar de reacties.
pi_96284763
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Lesbische vrouwen heb ik geen moeite mee. Twee zoenende vrouwen is geyl.

Zoenende mannen is gewoon ranzig, sorry. Volgens mij zijn de meeste FOK!kers het daar wel mee eens. En als je me niet gelooft, post anders even een foto van twee zoenende mannen in het wekelijkse 'lesbische tieners' topic in ONZ (op vrijdagmiddag geopend) en kijk naar de reacties.
ONZ is het moderne equivalent van Mozes die van de berg komt met stenen tafelen.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_96284805
Het positieve is dat deze homo dus al in verzet komt.
Misschien hij of een volgende is het helemaal zat en schiet er een paar af.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:40:10 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96285028
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De politie adviseert het slachtoffer te zwijgen en in stilte te lijden ipv. dat tuig aan te pakken?
Geen wonder dat dit land naar de klote gaat met een dergelijke 'ordehandhaving'.
dus die Marokkaantjes kunnen er weinig aan doen, er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd... ?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96285229
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:39 schreef woid het volgende:

[..]

je zal dr praktiserend turk zijn....
Of praktiserend moslim.

Misschien een ideetje voor Geert Wilders: vertel de moslims dat ze wat minder duidelijk praktiserend moeten zijn. Niet zo opvallen. En geen aanstoot geven door moslimgedrag in het openbaar te tonen.
pi_96285274
Overigens - overigens een paar jaar terug was dit dus gewoon een grap. Een persiflage.

En nu gewoon echt officieel beleid... belachelijk.
pi_96285312
maar als de politie zulke uitspraken doet, de gemeente en justitie dus niet ingrijpen.
Dan mag je toch gewoon voor eigen rechter spelen en voor jezelf op komen?
Het word echt tijd dat er een flink bloedbad onder die kutmarokkanen word aangericht
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 10:00:41 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_96285500
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef Re het volgende:

[..]

dus die Marokkaantjes kunnen er weinig aan doen, er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd... ?
Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?
pi_96285569
Als je aandacht wilt voor homo-intolerantie moet je zorgen dat het Marokkaanse jongeren betreft, dan duikt opeens iedereen er bovenop. Als het niet om Marokkanen gaat dan kan er een homo in elkaar geslagen worden, toch een stuk ernstiger dan dit, en is er geen haan die er naar kraait.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_96285631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natúúrlijk kunnen ze daar wat aan doen. Geen homo's terroriseren bijvoorbeeld? Normaal doen?
<advocaat van de Duivel>
Maar dat is toch precies wat zij en de politie van de homo's eisen ? Dat de homo's "normaal moeten doen" ?
</advocaat van de Duivel>
pi_96285881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou vraag je wel héél veel van ze, Lavenderr. Dat kun je niet van ze verwachten. :N
pi_96285942
Tijd voor de herinvoering van lijfstraffen op dat Mocro tuig.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 10:18:14 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:25:07 #142
3542 Gia
User under construction
pi_96286122
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:18 schreef bijdehand het volgende:
Als ik de reacties van L_K lees dan weet ik waarom Wilders zoveel stemmen krijgt. En ze verdient.
Wie is L_K???
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:26:14 #143
3542 Gia
User under construction
pi_96286160
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
Of praktiserend moslim.

Misschien een ideetje voor Geert Wilders: vertel de moslims dat ze wat minder duidelijk praktiserend moeten zijn. Niet zo opvallen. En geen aanstoot geven door moslimgedrag in het openbaar te tonen.
Beste post tot nu toe in dit topic.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:28:26 #144
3542 Gia
User under construction
pi_96286210
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als Job nog eens aan de macht komt, dan komt er een wet dat je niet in het openbaar homo mag zijn, omdat dit aanzet tot haat.
pi_96286218
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Dit.

Plus de rol van politie in dit verhaal vind ik zeer twijfelachtig.
pi_96286390
Waarom wordt alles gelijk in het hele "Wilders <-> islam" verhaal getrokken.

Ik vind dit verschrikkelijk, homo's die moeten zwijgen over intimidatie, maar Wilders vind ik ook een lul met vingers. Waarom moet het in dit topic gelijk over Wilders gaan.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_96286464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Klaudias het volgende:

Ik vind dit verschrikkelijk, homo's die moeten zwijgen over intimidatie, maar Wilders vind ik ook een lul met vingers. Waarom moet het in dit topic gelijk over Wilders gaan.
Goeie vraag.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:36:35 #148
215628 woid
let's get Friendly
pi_96286489
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
wordt tijd voor een gepaste straf voor die gasten...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:36:48 #149
3542 Gia
User under construction
pi_96286494
quote:

Het gaat helemaal niet over Wilders. Er is één post waar iemand Wilders een idee aan de hand doet. En nog een heel goed idee ook, overigens.
pi_96286564
quote:

Lezen is moeilijk he ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:41:56 #151
13462 BansheeBoy
pi_96286673
Die Marokkaanse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van het homoïsme nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de homo in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{

Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 10:43:17 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_96286723
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Marokkaanse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van het homoïsme nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de homo in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{

Waarom zou je de behoefte voelen om een homo te bekeren? Wat een arrogantie. Laat ieder gewoon leven zoals hij of zij dat wil en bemoei je met je eigen zaken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:44:15 #153
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96286752
quote:
Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de homo in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{
Mensen met verstand bemoeien zich gewoon niet met de seksualiteit van een ander en accepteren de verschillen. Mensen met verstand weten dat je homo's niet kan bekeren.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 10:44:27 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96286758
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja? Zo zie ik het nl. niet. En als hij het goed zou doen zouden we zijn geaardheid niet eens weten. :{

Jezus! waarom zou hij zich niet als een homo mogen gedragen dan, hij is een homo! Je zei dat dit in marokko niet voorkomt en dat nederland dus iets fout doet. Wat dacht je van het onderdrukken van een hele bevolkingsgroep in marokko daar mag je niet eens voor je geaardheid uitkomen. Eén van de belangrijkste verworvenheden van de nederlandse cultuur is het accepteren (cq. niet lastig vallen) van anders denkenden.

Ik vind het goed dat deze man dit openbaar maakt! Het wordt eens tijd dat marrokanen een soort sixties meemaken en zichzelf bevrijden van bekrompenheid.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 10:46:21 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96286821
quote:

Niet getolereerd geaccepteerd en niet als abnormaal of afwijkend beschouwd. In jouw post laat je dus ook het probleem al zien, je ziet het als een afwijking zogauw je dat gaat doen ga je ook denken in termen als genezing en tolereren. Accepteer gewoon dat seksualiteit tussen gelijke geslachten ook natuurlijk is. (t komt tenslotte in alle dierenrijken voor )
pi_96286844
Speciaal voor BansheeBoy:

Die PVV boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van de Islam nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de moslim in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid. :{
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:54:00 #157
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_96287069
Ben je lekker mee als de politie je zo steunt.
Anonieme tievesclown
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:57:45 #158
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_96287208
Waarom zit dat tuig niet in een celletje? Of is het ok om te spugen en slaan tegenwoordig?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_96287211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef gkokkelman het volgende:
maar als de politie zulke uitspraken doet, de gemeente en justitie dus niet ingrijpen.

[..]
Wanneer de overheid weigert zijn eigen burgerbevolking te beschermen, dan heeft die burgerbevolking het volste recht om het recht in eigen hand te nemen. dan is het, wat mij betreft, ook afgelopen met het geweldsmonopolie van de overheid t.b.v. ordehandhaving, de overheid geeft immers een duidelijk signaal af dat men die taak niet op zich wenst te nemen.

On topic: wederom een perfect voorbeeld van oer-Hollandsche symptoombestrijding. We zwijgen het probleem gewoon dood, dan bestaat het niet. En degene die niet met ons mee wenst te zwijgen, gooien we voor de wolven...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:00:25 #160
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_96287294
Triest dat die man zo in een hoekje gedreven wordt dat hij via de media zijn verhaal moet doen. :N

Ik vraag me af wat de politie kan doen om deze man te helpen, in het filmpje geeft hij aan de jongeren in kwestie schelden en zich dreigend opstellen. Moeten we daar mensen voor gaan oppakken? (ik weet niet of dit strafbare feiten zijn). Zodra die lui strafrechtelijk over de schreef gaan, meteen oppakken en keihard straffen.

Die kutlui moeten gewoon accepteren dat in Nederland homoseksualiteit geaccepteerd is en dat die mensen ook gewoon recht hebben op een veilig gevoel en prettig wonen.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:07:05 #161
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_96287517
Over BSB verbaas ik me allang niet meer, ik ben meer teleurgesteld in de homofobe opvattingen van Linkse_Boomknuffelaar. Waarom noem je jezelf links als je niet achter vrijheid, respect en tolerantie staat?
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 11:07:17 #162
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96287525
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen denken "oh die is raar laat ik hem spugen?" Ik vind zelf mensen met andere ideeen altijd interessant het laatste wat in mij opkomt is ze te behandelen zoals ik zelf ook niet behandeld zou willen worden.

Het is sowieso wel een beetje van deze tijd om maar over iedereen te oordelen en jezelf altijd zo goed/superieur te vinden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:09:51 #163
15967 Frollo
pi_96287593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen denken "oh die is raar laat ik hem spugen?" Ik vind zelf mensen met andere ideeen altijd interessant het laatste wat in mij opkomt is ze te behandelen zoals ik zelf ook niet behandeld zou willen worden.

Het is sowieso wel een beetje van deze tijd om maar over iedereen te oordelen en jezelf altijd zo goed/superieur te vinden.
Ja, dat dus. De Gulden Regel, de baas onder de ethische leidraden. ^O^
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 11:11:50 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96287641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:09 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ja, dat dus. De Gulden Regel, de baas onder de ethische leidraden. ^O^
het klinkt altijd zo stichtelijk "wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet" maar ik hou me er altijd wel aan :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:13:10 #165
13462 BansheeBoy
pi_96287682
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef SpecialK het volgende:
Waarom zit dat tuig niet in een celletje? Of is het ok om te spugen en slaan tegenwoordig?
Goede vraag, want met dit behaviour horen ze daar natuurlijk wel thuis. Of laat ze een dagje meekijken in de keuken van een verstandige Marokkaan/Moslim. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 11:15:31 #166
15967 Frollo
pi_96287750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

het klinkt altijd zo stichtelijk "wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet" maar ik hou me er altijd wel aan :D
Geen nood, vrijwel alle levensbeschouwingen, van het oude Egypte tot Wicca, kennen de regel, dus kies gerust een formulering die je beter bevalt. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Golden_Rule
pi_96287820
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef Re het volgende:

[..]

Dat weet ik uiteraard niet.. Maar dat deze man door NB. door de politie geprobeerd wordt monddood te maken, impliceert dat ze de situatie met de ettertjes niet goed in de hand hebben.
Die man mag zijn mening vrijelijk uiten. Die gastjes mogen hem niet lastig vallen. Dáár moet de politie dus mee bezig zijn.
Als zij denken dat het daardoor 'oorlog' wordt, moeten ze maar effectief optreden, tegen de daders, welteverstaan.
pi_96287827
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Goede vraag, want met dit behaviour horen ze daar natuurlijk wel thuis. Of laat ze een dagje meekijken in de keuken van een verstandige Marokkaan/Moslim. :{

Alsof die daar op zitten te wachten, nutteloos tuig over de vloer hebben en hopen dat je eigendommen 's avonds niet gesloopt of gestolen zijn. En sowieso: normale Nederlandse burgers, die geen vlieg kwaad doen, opzadelen met dit soort straatschorem, omdat ze toevallig de zelfde roots hebben. Hoe had je je dat voorgesteld?

[ Bericht 2% gewijzigd door DDDDDaaf op 03-05-2011 11:26:18 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_96287922
ze moeten ook een afschrikwekkende straf nemen.
Laat zo'n relmarokkaan keihard anaal genomen worden door 10 stevige homo's terwijl die een varken moet pijpen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:25:24 #170
pi_96288078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Frollo het volgende:
Over BSB verbaas ik me allang niet meer, ik ben meer teleurgesteld in de homofobe opvattingen van Linkse_Boomknuffelaar. Waarom noem je jezelf links als je niet achter vrijheid, respect en tolerantie staat?
Ik hoef mezelf toch niet te laten aanranden of anaal te laten nemen door een homoseksueel? Die gast die ik ken, die homoseksueel die stalkt en een begrafenis nota bene misbruikt (hoe laag kan je gaan) accepteer ik inderdaad niet.

Ik zeg niet dat homoseksualiteit strafbaar moet worden, maar er zitten onder de homoseksuelen wel enkele zeer hinderlijke exemplaren helaas. Twee mannen die elkaar zoenen vind ik nogal ranzig. Ook dat hoeft niet strafbaar te worden, maar ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik het niet smakelijk vindt dat te zien.

Ik keur het gedrag van deze jongeren overigens ook allerminst goed.

Ik zou ook nooit overgaan tot intimidatie van homoseksuelen, maar ze moeten inderdaad niet aan me zitten en mij of mijn jongere broertjes proberen over te halen tot homoseks. Ik ben hetero en daar mogen de homoseksuelen ook wel respect voor opbrengen dan, dus stop met lastigvallen en stalken.

Een homoseksueel die mij niet seksueel lastig valt en normaal kan doen, heb ik totaal geen problemen mee, maar op een of andere wijze vinden homoseksuelen het tof om hetero's te proberen te verleiden met nogal agressieve technieken. Dus mijn oproep aan de homoseksuelen zou zijn: accepteer het dat er ook hetero's zijn en stop met stalken en intimideren. Gelukkig doen niet alle homoseksuelen dit, dus kuddo's voor de homoseksuelen die wel gewoon doen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:32:35 #171
pi_96288315
Oke, misschien heeft Frollo ook wel gelijk als hij stelt dat ik wat intolerant ben, maar helaas zijn mijn ervaringen met diverse homoseksuelen erg negatief (op 2 uitzonderingen na, maar die zijn beide niet praktiserend).

Het is lastig voor me om een goed standpunt in te nemen, want mijn hele familie heeft tot op de dag van vandaag erg veel verdriet van die ene keer dat die ene homoseksueel mij en mijn broertjes probeerde te versieren op nota bene de begrafenis van mijn tante. Ik hoop dat je begrijpt dat dit heel erg naar is. Mijn tante is op hele nare wijze om het leven gekomen en dan dit er ook nog bij.

Goed, misschien mijn fout en er zijn ook goede homoseksuelen denk ik (ik ken er niet een, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan).
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 11:36:09 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_96288458
Dan weet je ook eens wat veel vrouwen moeten ondergaan, klinkt mij gewoon in de oren als standaard irritant mannen gedrag :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:39:39 #173
13462 BansheeBoy
pi_96288578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan weet je ook eens wat veel vrouwen moeten ondergaan, klinkt mij gewoon in de oren als standaard irritant mannen gedrag :P
Maar hier kunnen girls nog makkelijk invloed op uitoefenen door kuis rond te dartelen. In het geval van een man is dat veel moeilijker. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 11:41:58 #174
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96288645
quote:

Dude, homoïsme? _O-

Heeft iemand jou weleens geprobeerd te bekeren tot neger, Aziaat of vrouw?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:42:07 #175
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96288648
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Oke, misschien heeft Frollo ook wel gelijk als hij stelt dat ik wat intolerant ben, maar helaas zijn mijn ervaringen met diverse homoseksuelen erg negatief (op 2 uitzonderingen na, maar die zijn beide niet praktiserend).

Het is lastig voor me om een goed standpunt in te nemen, want mijn hele familie heeft tot op de dag van vandaag erg veel verdriet van die ene keer dat die ene homoseksueel mij en mijn broertjes probeerde te versieren op nota bene de begrafenis van mijn tante. Ik hoop dat je begrijpt dat dit heel erg naar is. Mijn tante is op hele nare wijze om het leven gekomen en dan dit er ook nog bij.
Natuurlijk is dat gedrag niet goed te keuren, maar de overgrote meerderheid van de homo's doet dat niet. Het is niet eerlijk om de acties van een enkeling te projecteren op de hele groep.
quote:
Goed, misschien mijn fout en er zijn ook goede homoseksuelen denk ik (ik ken er niet een, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan).
Die zijn er, en veel ook. Je merkt het alleen niet, omdat ze op straat gewoon voorbij lopen als ieder ander.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:43:11 #176
pi_96288690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou ik heb veel over voor een meisje, maar zaken als een begrafenis misbruiken doe je gewoon niet. Je kan aanbellen (maar ook niet een uur lang), opbellen, een brief schrijven, cadeau's sturen. Maar een begrafenis misbruiken waarvoor je niet eens uitgenodigd bent (hij had het uit de krant vernomen), is echt heel erg laag. Dan heb je alle respect en menselijkheid verloren, dan ben je al je waardigheid kwijt geraakt.
pi_96288748
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik hoef mezelf toch niet te laten aanranden of anaal te laten nemen door een homoseksueel? Die gast die ik ken, die homoseksueel die stalkt en een begrafenis nota bene misbruikt (hoe laag kan je gaan) accepteer ik inderdaad niet.

Ik zeg niet dat homoseksualiteit strafbaar moet worden, maar er zitten onder de homoseksuelen wel enkele zeer hinderlijke exemplaren helaas. Twee mannen die elkaar zoenen vind ik nogal ranzig. Ook dat hoeft niet strafbaar te worden, maar ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik het niet smakelijk vindt dat te zien.

Ik zou ook nooit overgaan tot intimidatie van homoseksuelen, maar ze moeten inderdaad niet aan me zitten en mij of mijn jongere broertjes proberen over te halen tot homoseks. Ik ben hetero en daar mogen de homoseksuelen ook wel respect voor opbrengen dan, dus stop met lastigvallen en stalken.

Een homoseksueel die mij niet seksueel lastig valt en normaal kan doen, heb ik totaal geen problemen mee, maar op een of andere wijze vinden homoseksuelen het tof om hetero's te proberen te verleiden met nogal agressieve technieken. Dus mijn oproep aan de homoseksuelen zou zijn: accepteer het dat er ook hetero's zijn en stop met stalken en intimideren. Gelukkig doen niet alle homoseksuelen dit, dus kuddo's voor de homoseksuelen die wel gewoon doen.
Het gedrag van die man heeft nauwelijks te maken met het feit dat hij op mannen valt. Veel meer met het feit dat ie niet spoort. Dat moet je natuurlijk wel voor ogen houden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:46:04 #178
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96288786
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Nou ik heb veel over voor een meisje, maar zaken als een begrafenis misbruiken doe je gewoon niet. Je kan aanbellen (maar ook niet een uur lang), opbellen, een brief schrijven, cadeau's sturen. Maar een begrafenis misbruiken waarvoor je niet eens uitgenodigd bent (hij had het uit de krant vernomen), is echt heel erg laag. Dan heb je alle respect en menselijkheid verloren, dan ben je al je waardigheid kwijt geraakt.
Helemaal mee eens. Ik hoop alleen wel dat je snapt dat zijn gedrag fout is en dat dat verder weinig met zijn geaardheid heeft te maken.
[i]Thanks. [/i]
pi_96288794
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar hier kunnen girls nog makkelijk invloed op uitoefenen door kuis rond te dartelen. In het geval van een man is dat veel moeilijker. :{

Jammer dat je geen gevoel voor humor hebt, dat zou je trollposts wat vermakelijker maken...
pi_96288827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:

Dat hoort traditioneel bij bepaalde leeftijdsgroepen, en in zgn mindere buurten gaat dat dan wel eens met onvriendelijkheden gepaard. Ik keur dat niet goed, maar heel ernstig lijkt het me niet wat hier is gebeurd. Lastig om te vervolgen ook.

Maar als het om Marokkanen gaat, dan valt het in wel erg vruchtbare aarde, alsof het probleem zich daartoe beperkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_96288829
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Maar als een heteroman dat desondanks toch doet... moet het meisje dan alle heteros gaan haten ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:48:03 #182
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_96288872
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat BansheeBoy zelf homo is en in de ontkenningsfase...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:48:06 #183
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96288877
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar als een heteroman dat desondanks toch doet... moet het meisje dan alle heteros gaan haten ?
Dat zou een hoop lesbiennes opleveren.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:48:46 #184
pi_96288899
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat gedrag niet goed te keuren, maar de overgrote meerderheid van de homo's doet dat niet. Het is niet eerlijk om de acties van een enkeling te projecteren op de hele groep.

[..]

Die zijn er, en veel ook. Je merkt het alleen niet, omdat ze op straat gewoon voorbij lopen als ieder ander.
Misschien is dit wel zo. De goeden vallen in de regel niet op, omdat ze geen hinderlijk gedrag vertonen. Het zijn de stalkers en zo die alle aandacht opeisen.
Net als in de media, waar relmarokkanen in het nieuws komen, maar alle Marokkanen die zich goed gedragen, een universitaire studie afronden en winkels opzetten en een goede en constructieve bijdrage leveren aan de samenleving hoor je niet, want goed nieuws is geen nieuws.

De slechteriken vallen meer op, dan de mensen van goede wil, waardoor het beeld vertroebeld raakt en het lijkt alsof er geen goede homo's, pedo's, Marokkanen, Turken, Moslims, Katholieken, Antillianen etc. bestaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:51:28 #185
pi_96288990
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Eh nee ... ik geloof dat ik maar gewoon moet toegeven dat ik fout geoordeeld heb. Sorry. :@

Die ene gast is een kl**tz*k, maar dat maakt nog niet alle homoseksuelen fout.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:52:32 #186
15967 Frollo
pi_96289033
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eh nee ... ik geloof dat ik maar gewoon moet toegeven dat ik fout geoordeeld heb. Sorry. :@

Die ene gast is een kl**tz*k, maar dat maakt nog niet alle homoseksuelen fout.
:*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:52:40 #187
pi_96289038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik denk dat BansheeBoy zelf homo is en in de ontkenningsfase...
Dat is ook weer erg kort door de bocht. Ik geloof niet dat BsB homo is.
pi_96289112
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

De slechteriken vallen meer op, dan de mensen van goede wil, waardoor het beeld vertroebeld raakt en het lijkt alsof er geen goede homo's, pedo's, Marokkanen, Turken, Moslims, Katholieken, Antillianen etc. bestaan.
Maar andersom geldt natuurlijk ook, in de onsterfelijke woorden van Commander Vimes:

"Just because someone's a member of an ethnic minority doesn't mean they're not a nasty small-minded little jerk [...]"

-- (Terry Pratchett, Feet of Clay)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:56:37 #189
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96289179
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar andersom geldt natuurlijk ook, in de onsterfelijke woorden van Commander Vimes:

"Just because someone's a member of an ethnic minority doesn't mean they're not a nasty small-minded little jerk [...]"

-- (Terry Pratchett, Feet of Clay)
Vimes blijft toch ook één van mijn favoriete karakters. Naast Angua, Moist von Lipwig en Death natuurlijk.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:30:05 #190
13462 BansheeBoy
pi_96290331
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat is ook weer erg kort door de bocht. Ik geloof niet dat BsB homo is.
Ach, dat heb ik zo vaak gehoord, maar wat heb je er aan om dit soort "argumenten" te weerleggen als je oprecht een discours probeert aan te gaan. :{

Ik ben 126% hetero (ruwe schatting). Ik ben ook gewuwd dus... :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 12:34:19 #191
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96290465
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach, dat heb ik zo vaak gehoord, maar wat heb je er aan om dit soort "argumenten" te weerleggen als je oprecht een discours probeert aan te gaan. :{

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014
[i]Thanks. [/i]
pi_96290486
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weinig.

quote:
Met een meisje van 9, net zoals de profeet ;) ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:45:52 #193
pi_96290892
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Weinig.

[..]

Met een meisje van 9, net zoals de profeet ;) ?
:9~ O+ O+ *;
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:58:12 #194
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96291312
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014
Lijkt me duidelijk dan. BSB is onbewust homoseksueel of verdringt het.

Maar goed, dat was iedereen al wel duidelijk, toch?
pi_96293272
Goed dat deze man de publiciteit zoekt. Dat Marokkaanse jongens de boel verzieken, mag amper nog nieuws heten, maar dit nieuwsbericht onderstreept nog eens een veel groter probleem: de slappe houding van de politie. Keer op keer zie je dit beeld terug.

Ik vind het prachtig dat iedereen dan politieke partijen erbij haalt, of dat kopstukken als Cohen van stal worden gehaald, met natuurlijk de kopjes thee erbij. Maar wanneer worden we eens realistisch? Dat stadium wordt namelijk helemaal niet bereikt: de politie probeert de situatie op voorhand al in de kiem te smoren, in plaats van harder op te treden tegen de daders. Die slappe houding, in combinatie met het advies dat aan het slachtoffer wordt verstrekt, is toch echt het werk van de politie, die zelfstandig opereert.
pi_96293760
quote:
Die gast die ik ken, die homoseksueel die stalkt en een begrafenis nota bene misbruikt (hoe laag kan je gaan) accepteer ik inderdaad niet.
Als iemand zich misdraagt op een begrafenis, is dat sowieso niet acceptabel. Of dat nu een man of vrouw, hetero of homo, autochtoon of allochtoon is.

quote:
Twee mannen die elkaar zoenen vind ik nogal ranzig. Ook dat hoeft niet strafbaar te worden, maar ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik het niet smakelijk vind dat te zien.
Ik vind het ook niet smakelijk om een vrouw met een hoofddoekje op straat te zien. Ik verafschuw dat beeld en datgene wat ze daarmee uitdragen. Heb ik nu het recht om op ze in te hakken, ze uit te schelden of te bedreigen?

quote:
Homoseksueel gedrag is een logisch gevolg van homoseksuele geaardheid; niks waar je specifiek voor kiest. Voor geloof kies je wel. Voor intolerantie trouwens ook.

quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dus homo's kun in jouw ogen alleen deugen als ze niet praktiserend zijn?

quote:
Vervelend, maar het is de daad van één persoon. Hoe vaak hebben we niet van moslims moeten horen dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de daad van Mohammed B, om maar eens een voorbeeld te noemen? Of dat we jou verantwoordelijk houden voor de daden van vrouwenhandelaar Saban B...
pi_96293861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:03 schreef Boldface het volgende:

Of dat we jou verantwoordelijk houden voor de daden van vrouwenhandelaar Saban B...
Maar die is tenminste niet homoseksueel! :7 :+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:05:52 #198
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96293865
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:53 schreef Boldface het volgende:
Goed dat deze man de publiciteit zoekt. Dat Marokkaanse jongens de boel verzieken, mag amper nog nieuws heten, maar dit nieuwsbericht onderstreept nog eens een veel groter probleem: de slappe houding van de politie. Keer op keer zie je dit beeld terug.

Ik vind het prachtig dat iedereen dan politieke partijen erbij haalt, of dat kopstukken als Cohen van stal worden gehaald, met natuurlijk de kopjes thee erbij. Maar wanneer worden we eens realistisch? Dat stadium wordt namelijk helemaal niet bereikt: de politie probeert de situatie op voorhand al in de kiem te smoren, in plaats van harder op te treden tegen de daders. Die slappe houding, in combinatie met het advies dat aan het slachtoffer wordt verstrekt, is toch echt het werk van de politie, die zelfstandig opereert.
De politie staat onder leiding van de korpsbeheerder. De burgemeester dus. Daarom beginnen mensen over Cohen. Nu van der Laan er zit was er de hoop dat het beter zou gaan, maar helaas wijst daar nog niets op.
Life is what you make it.
pi_96293944
quote:
Iemand die homoseksualiteit betitelt als 'homoïsme belijden' is zelf het intellectuele niveau van primaten nog niet ontstegen.

Persoonlijk heb ik trouwens bar weinig op met de levensstijl "moslim"... Zal ik nu ook maar te pas en te onpas op straat kenbaar maken aan moslims dat ik niet ben gediend van hun primitieve "levensstijl", of zal ik ze maar gewoon met rust laten?

Misschien kun jij als alwetend orakel mij adviseren? :{²
pi_96294065
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef Schanulleke het volgende:
De politie staat onder leiding van de korpsbeheerder. De burgemeester dus. Daarom beginnen mensen over Cohen. Nu van der Laan er zit was er de hoop dat het beter zou gaan, maar helaas wijst daar nog niets op.
Geloof je nu werkelijke dat de burgemeester van Amsterdam elke dag, dag in, dag uit, met individuele politiezaken bezig is? En denk je werkelijk dat het uitmaakt of Job Cohen, Eberhard van der Laan, Jozias van Aartsen of André Rouvoet de korpsbeheerder is?

Ik geloof daar beslist niet in. Het is de doorgeslagen politiek-correcte cultuur binnen de politie waardoor dit soort incidenten haast op de automatische piloot in de doofpot worden gestopt. De politie is meer bezig met sussen dan met handhaven.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:00:02 #201
3542 Gia
User under construction
pi_96301139
quote:
Die Nederlandse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van de Islam nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de moslim in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid.
Zo kan het dus ook.
pi_96301203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Zo kan het dus ook.
Uiteraard is dat iets héél anders. O-)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:04:32 #203
3542 Gia
User under construction
pi_96301347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Uiteraard is dat iets héél anders. O-)
Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.

Maar dat is uiteraard een foute mening.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:18:55 #204
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96301949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.

Maar dat is uiteraard een foute mening.
Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:56:16 #205
13462 BansheeBoy
pi_96303316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
Ja, het is niet rationeel, maar je hebt een goed punt. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 17:58:05 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96303374
Volslagen de weg kwijt hier..
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
The truth was in here.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:02:03 #207
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96303538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ja, daar lijkt het op inderdaad. Spijtig alleen dat veel mensen moslims verwarren met halftamme klapjosti's die ook van allochtone afkomst zijn, maar verder helemaal niets met de Islam van doen hebben.
DeviantArt
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 18:03:05 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_96303588
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
Allebei?
Laf zijn ze , die gasten omdat ze een persoon zo treiteren, en de politie omdat ze het slachtoffer van de treiterijen verzoeken om sssttttt te doen.
Deze man is dapper en houdt zijn mond niet. Klasse. Niet dat het hem zal helpen, helaas.
pi_96303606
quote:

[..]

Waarom op een normale manier laten blijken? Als je al om zo'n onnozele reden iemand niet mag, dan maak je toch gewoon geen contact? En laat die kerel lekker met rust. Dan hebben ze er toch ook geen last van?

Goed dat deze man het interview gewoon geeft, dat vind ik knap!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:05:37 #210
13462 BansheeBoy
pi_96303680
De beste stuurlui staan steeds aan wal, dat is ook nu weer het geval. Waarom gaat men er standaard vanuit dat de politie niet weet wat zij doen? Dat is ook onderdeel van het probleem, geen respect voor het gezag en hun expertise ondermijnen. :N

pi_96305160
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste stuurlui staan steeds aan wal, dat is ook nu weer het geval. Waarom gaat men er standaard vanuit dat de politie niet weet wat zij doen? Dat is ook onderdeel van het probleem, geen respect voor het gezag en hun expertise ondermijnen. :N

Ze ondermijnen zelf hun gezag door halfzacht optreden en het zich concentreren op allerlei kleinigheden zonder de echte klootzakken aan te pakken.
pi_96305261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef gkokkelman het volgende:
Het word echt tijd dat er een flink bloedbad onder die kutmarokkanen word aangericht
Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.
pi_96305720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.
Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.

* Kijkt hoeveel mensen hier nu weer over zullen vallen terwijl dit probleem alleen maar erger aan het worden is.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96305963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.
Hoe dat zo ?
Jij 1 vuurwapen.
De 10 Marokkaanse ettertjes 10 vuurwapens.

Hoe win jij ?

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterSqueaky op 03-05-2011 19:01:04 ]
pi_96306170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:00:14 #216
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96306275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

* Kijkt hoeveel mensen hier nu weer over zullen vallen terwijl dit probleem alleen maar erger aan het worden is.
* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?
pi_96306388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.
Nah, nee. Het zijn onopgevoede rotjong die elkaar opstoken. Als die man geen homo was geweest dan hadden ze wel een andere reden gevonden of zijn buurman op de korrel genomen. Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij, en zoniet dan mag je toch verwachten dat de media dit even blijft volgen zodat de politie gedwongen is op te treden (lees: hun werk gewoon te doen). Het moet niet leuk meer zijn om mensen te treiteren, om wat voor reden dan ook.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96306574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?
A) Er speelde meer.
B) Het gaat niet om deze situatie alleen, maar dit soort problemen in het algemeen.

PS: criminelen hebben vaak al vuurwapens.
Het zijn criminelen, die hebben zeg maar de neiging om zich niet aan de wet te houden.....dat maakt ze ook zo......mmm, crimineel?
Er wordt hier even hard op gedacht.
En ik ken persoonlijk situaties waarbij het dragen van zoiets alleen al de-escalerend werkte.
Faal van de eeuw.
pi_96306578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij
Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.
Dan kan je ze wel vertellen dat wij hier in Nederland respect en tolerantie hebben blablabla, maar boos worden op je kind omdat het iets doet wat het volgens jouw eigen ethiek prima door de beugel kan is best lastig.
pi_96306667
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hoe dat zo ?
Jij 1 vuurwapen.
De 10 Marokkaanse ettertjes 10 vuurwapens.

Hoe win jij ?
Laten we kijken naar de huidige situatie:
Hoe zou jij in soortgelijke situaties winnen?
Politie bellen? Ze vermanend aanspreken? :')
Faal van de eeuw.
pi_96306733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef huhggh het volgende:

[..]

Laten we kijken naar de huidige situatie:
Hoe zou jij in soortgelijke situaties winnen?
Politie bellen? Ze vermanend aanspreken? :')
Niet. Maar in de nieuwe situatie win ik ook niet; terwijl jij claimt dat dan het probleem snel opgelost zou zijn.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:09:57 #222
13462 BansheeBoy
pi_96306768
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.
Dan kan je ze wel vertellen dat wij hier in Nederland respect en tolerantie hebben blablabla, maar boos worden op je kind omdat het iets doet wat het volgens jouw eigen ethiek prima door de beugel kan is best lastig.
Ah, jij weet alles al. Gewoon maar niks doen dus? :N

pi_96307249
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, jij weet alles al.
Duivel he ;)

Maar serieus: zijn er veel Marokkaanse ouders die homoseksuelen helemaal toppie vinden ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:20:04 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96307341
Nou of ze homoseksuelen geweldig vinden is nog niet eens zo het punt, maar ik heb het gevoel dat de ouders wel veel meer van goed fatsoen weten, en dáár gaat het om.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:25:21 #225
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96307624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef huhggh het volgende:

[..]

A) Er speelde meer.
B) Het gaat niet om deze situatie alleen, maar dit soort problemen in het algemeen.

PS: criminelen hebben vaak al vuurwapens.
Het zijn criminelen, die hebben zeg maar de neiging om zich niet aan de wet te houden.....dat maakt ze ook zo......mmm, crimineel?
Er wordt hier even hard op gedacht.
En ik ken persoonlijk situaties waarbij het dragen van zoiets alleen al de-escalerend werkte.
Ik ben niet zozeer tegen vuurwapenbezit, maar als het doel is om wat straatjochies overhoop te gaan knallen gaat dat me toch net wat te ver.
pi_96307712
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou of ze homoseksuelen geweldig vinden is nog niet eens zo het punt, maar ik heb het gevoel dat de ouders wel veel meer van goed fatsoen weten, en dáár gaat het om.
Definieer "goed fatsoen". Dat verschilt immers per cultuur - en in sommige culturen is homoseksualiteit respecteren zeer onfatsoenlijk. Zie ook onze lieftallige Paus, die het vergelijkt met het vernietigen van het regenwoud.

Waarmee we meteen het probleem hebben: de kans is levensgroot dat in de ogen van de ouders de kinderen eigenlijk niets fout doen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:27:55 #227
13462 BansheeBoy
pi_96307768
quote:
En hier ben je het dus duidelijk met mij eens, dat is exact mijn punt. Je gaat er niet dood van als je homoïst negeert, maar als je dan toch je ongenoegen zou willen laten blijken, al dan niet voor haar of zijn bestwil, doe dit dan fatsoenlijk. :{

pi_96307951
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Niet. Maar in de nieuwe situatie win ik ook niet; terwijl jij claimt dat dan het probleem snel opgelost zou zijn.
Nogmaals, ik kan je persoonlijk vertellen dat dat dus niet klopt.
Een vuurwapen, niet vuren, niet geladen, alleen even zichtbaar door een shirt een beetje te heisen kan de boel zeker de-escaleren.
Of het ook geschikt is voor Nederlanders perse is wellicht weer een ander verhaal.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:32:40 #229
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96308014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:31 schreef huhggh het volgende:

[..]

Nogmaals, ik kan je persoonlijk vertellen dat dat dus niet klopt.
Een vuurwapen, niet vuren, niet geladen, alleen even zichtbaar door een shirt een beetje te heisen kan de boel zeker de-escaleren.
Of het ook geschikt is voor Nederlanders perse is wellicht weer een ander verhaal.
Hier heb je gelijk in inderdaad.
pi_96308234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik ben niet zozeer tegen vuurwapenbezit, maar als het doel is om wat straatjochies overhoop te gaan knallen gaat dat me toch net wat te ver.
Geschikter voorbeeld uit het buitenland voor Nederland dan:
De persoon direct verkiesbaar stellen die verantwoordelijk is voor de aansturing van het regionale/lokale politie-apparaat. Dan weet je in ieder geval wat je krijgt qua beleid, in plaats de illusie te hebben dat de politie er voor jou en de veiligheid in de openbare ruimte is.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:39:11 #231
13462 BansheeBoy
pi_96308410
Waarom doen we eigenlijk altijd zo krampachtig tegen mensen die tegen homosex zijn? :? Want daar hebben we het eigenlijk over. :{

pi_96308582
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom doen we eigenlijk altijd zo krampachtig tegen mensen die tegen homosex zijn? :? Want daar hebben we het eigenlijk over. :{

Dat je tegen bent is niet het probleem, wel als je vervolgens er anderen mee gaat lastig vallen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:47:10 #233
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96308852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef huhggh het volgende:

[..]

Geschikter voorbeeld uit het buitenland voor Nederland dan:
De persoon direct verkiesbaar stellen die verantwoordelijk is voor de aansturing van het regionale/lokale politie-apparaat. Dan weet je in ieder geval wat je krijgt qua beleid, in plaats de illusie te hebben dat de politie er voor jou en de veiligheid in de openbare ruimte is.
Lijkt me wel een goed idee.

quote:

Wat moet ik me voorstellen bij 'tegen homosex zijn'? Je wil niet dat homo's sex met elkaar hebben?
pi_96309256
quote:

Waarom doen mensen die tegen homoseks zijn zo krampachtig tegen homoseks? Zij hebben daar verder toch geen last van?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:01:31 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96309692
quote:

Het gaat niet om homoseks, het gaat om homo's die weggetreiterd worden.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:06:44 #236
13462 BansheeBoy
pi_96309946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat je tegen bent is niet het probleem, wel als je vervolgens er anderen mee gaat lastig vallen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Middels een gesprek of een onderbouwd discours moet dit toch geen probleem zijn? Daar is niets primaats aan. :{

Random woord: pasteitje

pi_96310169
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Middels een gesprek of een onderbouwd discours moet dit toch geen probleem zijn? Daar is niets primaats aan. :{

Maar waarom? Wat wil je die mensen vertellen?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:13:43 #238
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96310331
quote:
Daar zou ik niet op voorhand vanuit gaan. Veel berbers hebben daar nogal Middeleeuwse opvattingen over.
Life is what you make it.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:14:02 #239
13462 BansheeBoy
pi_96310356
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar waarom? Wat wil je die mensen vertellen?
In principe hebben we het beste voor met de hele mensheid, ook met met de mensen die in zonde leven. Vanuit ons oogpunt is het juist heel vroom om zo'n iemand te "bekeren". :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:15:10 #240
13462 BansheeBoy
pi_96310447
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Daar zou ik niet op voorhand vanuit gaan. Veel berbers hebben daar nogal Middeleeuwse opvattingen over.
Wat op zich wel weer gek is als je ziet wat boys zich daar allemaal veroorloven in die dorpen. :')

pi_96310491
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In principe hebben we het beste voor met de hele mensheid, ook met met de mensen die in zonde leven. Vanuit ons oogpunt is het juist heel vroom om zo'n iemand te "bekeren". :{
Sta jij dan ook positief tegenover mensen die jou proberen te bekeren ?
Tot een ander geloof, Aziaat of vrouw ?
pi_96310629
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:{ (geluid v krekels)........either way...op een persoonlijke noot: ik hoop dat je niet uit de hoogte loopt te doen tegenover die fudge-packing homoseksuelen met je nep-diploma's en je denkbeeldige professie.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:18:06 #243
13462 BansheeBoy
pi_96310643
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Sta jij dan ook positief tegenover mensen die jou proberen te bekeren ?
Ik vind het persoonlijk niet fijn omdat ik erg standvastig ben. Desondanks weet ik de intentie van diegenen die betreffende pogingen waagt zeker wel te waarderen. Ik kan me ook goed voorstellen dat iemand die wat minder sterk in zijn schoenen staat best wel behoefte heeft en tevreden zal zijn met wat extra leiding. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:21:06 #244
13462 BansheeBoy
pi_96310844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef huhggh het volgende:

[..]

:{ (geluid v krekels)........either way...op een persoonlijke noot: ik hoop dat je niet uit de hoogte loopt te doen tegenover die fudge-packing homoseksuelen met je nep-diploma's en je denkbeeldige professie.
En zelfs dan heb je van ze af te blijven. Het moge duidelijk zijn dat betreffende boys zeer primaat reageren. Het staat een stuk netter en verstandiger als ze gewoon niets doen. :{

pi_96311123
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zelfs dan heb je van ze af te blijven. Het moge duidelijk zijn dat betreffende boys zeer primaat reageren. Het staat een stuk netter en verstandiger als ze gewoon niets doen. :{

Nou, dat is nu dus duidelijk niet het geval.
Dus wat moet er nu met die jongens gebeuren, volgens jou, nu ze dus geweld gebruiken?
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:28:51 #246
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96311320
quote:

[..]

Dus je wil dat homo's tegen hun zin in seks hebben met hetero's?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:35:06 #247
13462 BansheeBoy
pi_96311763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef huhggh het volgende:

[..]

Nou, dat is nu dus duidelijk niet het geval.
Dus wat moet er nu met die jongens gebeuren, volgens jou, nu ze dus geweld gebruiken?
Wat ik al een paar keer heb geroepen, streng straffen of ze een dagje mee laten lopen met verstandige Marokkanen. :{

pi_96311780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dus je wil dat homo's tegen hun zin in seks hebben met hetero's?
Onthouden van seks mag vast ook.
Hoewel.. meeste religies zien kindjes maken als een plicht...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:37:32 #249
13462 BansheeBoy
pi_96311902
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar dat zal niet gaan als je gaat klussen met dezelfde sekse. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:38:24 #250
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96311953
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat ik al een paar keer heb geroepen, streng straffen of ze een dagje mee laten lopen met verstandige Marokkanen. :{

Ik denk dat het beter werkt om ze streng te straffen en dat die verstandige Marokkanen een preek moeten komen geven bij de ouders thuis.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:40:43 #251
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96312088
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer aardig. :)

Funfact: De bijbel vertelt ons dat je het beste helemaal geen seks kan hebben. Trouwen is de minder slechte optie voor zij die te zwak zijn om dit vol te houden (wel vreemd dat je als je dan eenmaal getrouwd bent je zoveel mogelijk moet vermenigvuldigen en dat je je partner nooit seks mag weigeren).
pi_96312127
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar dat zal niet gaan als je gaat klussen met dezelfde sekse. :{
Daarom vreg ik mij ook af of je het voldoende vond als homoseksuelen zich onthouden van seks met de partner die zij wensen - of dat ze daadwerkelijk tegen hun zin "voor de glorie van Allah/God/whatever" kindjes moeten gaan maken met iemand tot wie ze zich niet aangetrokken voelen.
pi_96312334
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom doen mensen die tegen homoseks zijn zo krampachtig tegen homoseks? Zij hebben daar verder toch geen last van?
Natuurlijk wel! Iedere homo is er toch op uit om je snoeihard van achteren te nemen, dat weet je toch? B-)

Althans, dat is de simpele gedachtengang van veel homofoobjes. :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:50:15 #254
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96312635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Natuurlijk wel! Iedere homo is er toch op uit om je snoeihard van achteren te nemen, dat weet je toch? B-)

Althans, dat is de simpele gedachtengang van veel homofoobjes. :')
Waarom heet homofobie eigenlijk homofobie? Zo eng zijn ze niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:51:57 #255
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96316246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Waarom heet homofobie eigenlijk homofobie? Zo eng zijn ze niet.
Claustrofobie: kleine dichte ruimtes zijn ook niet eng, behalve voor mensen die er bang voor zijn. Heeft een speciale naam omdat het een afwijking is :P Ik kan bijvoorbeeld niet tegen hele grote letters :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:02:18 #256
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96316944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Claustrofobie: kleine dichte ruimtes zijn ook niet eng, behalve voor mensen die er bang voor zijn. Heeft een speciale naam omdat het een afwijking is :P Ik kan bijvoorbeeld niet tegen hele grote letters :')
Ja maar zijn homofoben bang voor homo's? Sommige vast wel, maar velen zullen gewoon een hekel aan ze hebben. Dat is wat anders. Bij xenofobie precies hetzelfde trouwens.

En is dat echt zo? :o Hoe heet dat?
pi_96317657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk dat het beter werkt om ze streng te straffen en dat die verstandige Marokkanen een preek moeten komen geven bij de ouders thuis.
Ik denk dat die "verstandige Marokkanen" net zo min zitten te wachten op het geven van een preek aan de ouders van dit tuig, als ik zit te wachten op het moeten geven van een preek aan (de ouders van) kansloos paupervolk, kampers of meer van dat soort nutteloos volk. Bovendien betalen we met zijn allen meer dan voldoende belasting om de politie in staat te stellen dit tuig aan te pakken, helaas spendeert de politiek dit geld liever aan buurthuizen, gesubsidieerde rap-workshops en vlinderrreisjes...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:28:30 #258
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96318751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ja maar zijn homofoben bang voor homo's? Sommige vast wel, maar velen zullen gewoon een hekel aan ze hebben. Dat is wat anders. Bij xenofobie precies hetzelfde trouwens.

Ik weet niet hoe het heet, maar als ik grote letters van dichtbij zie dan gaat alles duizelen :') Ik kan ook geen kinderboeken lezen met supergrote letters :')

Maar ik denk zelf dat homofoben bang zijn voor homofilie, omdat het niet iets is wat je kan voorkomen ofzo, en dat ze bang zijn zelf homofiel te zijn. Wordt niet in alle vriendengroepen even geaccepteerd.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:29:28 #259
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96318825
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik denk dat die "verstandige Marokkanen" net zo min zitten te wachten op het geven van een preek aan de ouders van dit tuig, als ik zit te wachten op het moeten geven van een preek aan (de ouders van) kansloos paupervolk, kampers of meer van dat soort nutteloos volk. Bovendien betalen we met zijn allen meer dan voldoende belasting om de politie in staat te stellen dit tuig aan te pakken, helaas spendeert de politiek dit geld liever aan buurthuizen, gesubsidieerde rap-workshops en vlinderrreisjes...
Daar ben ik het mee eens. Maar ik denk dat er ook wel Marokkanen moeten zijn die het beu zijn dat ze een slechte naam hebben door dit soort jochies. Iemand moet beginnen met ze, en dat is de overheid wss niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:51:40 #260
13462 BansheeBoy
pi_96320389
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Nou, ik kan je zeggen dat ik het aardig moeilijk heb met van die extreme homo's ala Gerard Joling. Bij een klant van ons werkte zo'n type, ik kon me maar moeilijk een houding aannemen bij hem. :{

pi_96321213
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, ik kan je zeggen dat ik het aardig moeilijk heb met van die extreme homo's ala Gerard Joling. Bij een klant van ons werkte zo'n type, ik kon me maar moeilijk een houding aannemen bij hem. :{

Gerard Joling is dan ook een nicht, volgens mij zijn er maar weinig mensen die dat soort figuren kunnen uitstaan...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:08:17 #262
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96321391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Gerard Joling is dan ook een nicht, volgens mij zijn er maar weinig mensen die dat soort figuren kunnen uitstaan...
Ja, een homo in m'n vriendenkring zou ik tof vinden. Maar een nicht niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:13:17 #263
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_96321656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, een homo in m'n vriendenkring zou ik tof vinden. Maar een nicht niet.
Oh, krijgen we dat weer :')

Ik heb ook geen problemen met hetero's, als ze maar niet stelen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:14:29 #264
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96321718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh, krijgen we dat weer :')

Ik heb ook geen problemen met hetero's, als ze maar niet stelen.
Het is ook een domme discussie natuurlijk, daar heb je gelijk in. Nichten zijn eigenlijk extremistische homo's :') Een soort Bansheeboy onder de moslims.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:15:08 #265
71919 wonderer
pi_96321755
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is ook een domme discussie natuurlijk, daar heb je gelijk in. Nichten zijn eigenlijk extremistische homo's :') Een soort Bansheeboy onder de moslims.
Jammer dat "nichten" niet per se homoseksueel hoeven te zijn, hm?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_96321856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zodra het van een geaardheid in een levensstijl veranderd die te pas, maar vooral te onpas, uitgedragen moet worden, wordt het irritant...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:17:20 #267
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96321883
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jawel hoor.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:17:37 #268
71919 wonderer
pi_96321896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Zodra het van een geaardheid in een levensstijl veranderd die te pas, maar vooral te onpas, uitgedragen moet worden, wordt het irritant...
toch hoor ik nooit iemand klagen over die haantjes van een heteroman die bij elke vrouw die hij ziet hardop zegt dat ie het er al dan niet op zou kunnen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:17:56 #269
13462 BansheeBoy
pi_96321916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ja, ik heb niks tegen homo's, zolang ik het maar niet weet en zij geen homosex bezigen. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 23:18:25 #270
71919 wonderer
pi_96321947
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik heb niks tegen homo's, zolang ik het maar niet weet en zij geen homosex bezigen. :{

Dan heb je dus wel wat tegen homo's. Maar dat wisten we al.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:20:21 #271
13462 BansheeBoy
pi_96322041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan heb je dus wel wat tegen homo's. Maar dat wisten we al.
Zeg eerlijk, vind je het niet onsmakelijk als je per ongeluk voor de geest haalt hoe 2 mannen of 2 vrouwen elkaar van wederzijds plezier voorzien? :?

dinsdag 3 mei 2011 @ 23:21:13 #272
71919 wonderer
pi_96322088
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg eerlijk, vind je het niet onsmakelijk als je per ongeluk voor de geest haalt hoe 2 mannen of 2 vrouwen elkaar van wederzijds plezier voorzien? :?

Nee. Sowieso denk ik niet bij iedereen die ik ontmoet wat ze al dan niet uitvreten in bed. Misschien moet je dat ook eens proberen.
pi_96322210
quote:

[..]

Dat is toch hartstikke geil :9
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:24:56 #274
13462 BansheeBoy
pi_96322272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Dat is toch hartstikke geil :9
Huh? Nee man! :N

pi_96322304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee. Sowieso denk ik niet bij iedereen die ik ontmoet wat ze al dan niet uitvreten in bed. Misschien moet je dat ook eens proberen.
Dit dus. Eerlijk gezegd lijkt het me ook redelijk verknipt om als één of andere bioloog over het paargedrag van iedereen, die je ontmoet, te fantaseren...

:{2
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:26:49 #276
13462 BansheeBoy
pi_96322352
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dit dus. Eerlijk gezegd lijkt het me ook redelijk verknipt om als één of andere bioloog over het paargedrag van iedereen, die je ontmoet, te fantaseren...

:{2
Daarom zei ik ook per ongeluk, op incidentele basis. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 23:27:06 #277
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96322364
quote:

[..]

Jij haalt je dat per ongeluk voor de geest? :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:28:11 #278
13462 BansheeBoy
pi_96322406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik heb het hier niet over mezelf, maar ik kan me goed voorstellen dat je het onsmakelijk vindt mocht dit gebeuren. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 23:29:22 #279
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96322471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

toch hoor ik nooit iemand klagen over die haantjes van een heteroman die bij elke vrouw die hij ziet hardop zegt dat ie het er al dan niet op zou kunnen.
Dan moet je beter luisteren, je wil niet weten hoeveel mensen daar iets over zeggen.
pi_96322476
quote:

[..]

Waarom zou je dat doen dan?

En als je dat werkelijk nodig vindt: probeer anders eens voor de geest te halen hoe een man en een vrouw van in de zeventig elkaar van wederzijds plezier voorzien. Is dat smakelijk? :')

Maar belangrijker, gaat het jou of ons wat aan? Het enige correcte antwoord op die vraag luidt natuurlijk: nee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is... :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:30:27 #281
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96322523
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb ook niks tegen moslims, zolang ik maar niet weet dat ze het zijn en ze maar niet in een boekje vol onzin geloven.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:30:35 #282
71919 wonderer
pi_96322529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan moet je beter luisteren, je wil niet weten hoeveel mensen daar iets over zeggen.
Doe even wat linkjes hier op fok naar topics dan :*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:30:38 #283
13462 BansheeBoy
pi_96322533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef Ferdo het volgende:
En als je dat werkelijk nodig vindt: probeer anders eens voor de geest te halen hoe een man en een vrouw van in de zeventig elkaar van wederzijds plezier voorzien. Is dat smakelijk? :')
Nee, hier heb je een goed punt. :D

dinsdag 3 mei 2011 @ 23:31:12 #284
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96322566
quote:

[..]

En sowieso, 2 vrouwen zijn wel nice om te zien hoor :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:31:46 #285
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96322599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Doe even wat linkjes hier op fok naar topics dan :*
Wss heel wat in KLB en irl hoor je ook vaak dat mensen erover klagen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:32:01 #286
13462 BansheeBoy
pi_96322605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, mits het afzonderlijk van elkaar is en het beiden je vrouwen zijn, dan heb ik er geen bezwaar tegen. :{

pi_96322612
quote:

[..]

Ik heb ook bar weinig mensen zien klagen over dé scene uit Black Swan. :+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:33:31 #288
71919 wonderer
pi_96322696
quote:

[..]

Wss heel wat in KLB en irl hoor je ook vaak dat mensen erover klagen.
Ja, KLB. Niet in NWS (waar dit staat) of R&P of GC of waar er maar topics over homo's geopend worden. DA's toch wel een verschil hoor.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:33:39 #289
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96322703
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, mits het afzonderlijk van elkaar is en het beiden je vrouwen zijn, dan heb ik er geen bezwaar tegen. :{

Ja, maar dat jij een biseksueel mannetje bent weten we wel, met je homofobe reacties. Lesbo seks is, iig in films, goed te pruimen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:34:21 #290
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96322747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, KLB. Niet in NWS (waar dit staat) of R&P of GC of waar er maar topics over homo's geopend worden. DA's toch wel een verschil hoor.
Breng het vaker onder de aandacht zou ik zeggen :') Ga niet lopen klagen op alles. Dit is toch geen geterroriseerde hetero-topic?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:35:11 #291
13462 BansheeBoy
pi_96322791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar dat jij een biseksueel mannetje bent weten we wel, met je homofobe reacties. Lesbo seks is, iig in films, goed te pruimen.
Ja, die "logica" kennen we, als ik een Renault Megane een lelijke auto vind wil ik hem eigenlijk hebben. En een boterham met Nutella, vind ik heerlijk, maar dus eigenlijk niet. :')

Random woord: biljartlaken

dinsdag 3 mei 2011 @ 23:36:29 #292
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96322872
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, die "logica" kennen we, als ik een Renault Megane een lelijke auto vind wil ik hem eigenlijk hebben. En een boterham met Nutella, vind ik heerlijk, maar dus eigenlijk niet. :')

Als je altijd aan het zeiken bent dat er bv hele rijke mensen zijn, dan is dat jaloezie. Als je heel erg tegen een levenstijl aan schopt dan is dat omdat je bang bent zelf ook zo te zijn.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:37:12 #293
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96322918
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb het hier niet over mezelf, maar ik kan me goed voorstellen dat je het onsmakelijk vindt mocht dit gebeuren. :{

Ja zou ik ook zeggen ja.

quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mij ga je dus echt niet wijsmaken dat je 2 vrouwen die met elkaar bezig zijn niet geil vindt om te zien, tenzij je natuurlijk meer van 2 mannen bent. :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:38:57 #294
13462 BansheeBoy
pi_96323008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je altijd aan het zeiken bent dat er bv hele rijke mensen zijn, dan is dat jaloezie. Als je heel erg tegen een levenstijl aan schopt dan is dat omdat je bang bent zelf ook zo te zijn.
Ja, en als ik altijd loop te zeiken dat er van die verse romige hondendrollen bij mij op de stoep liggen wil ik ze eigenlijk in huis. :')

Ja. :')

dinsdag 3 mei 2011 @ 23:43:35 #295
71919 wonderer
pi_96323273
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Breng het vaker onder de aandacht zou ik zeggen :') Ga niet lopen klagen op alles. Dit is toch geen geterroriseerde hetero-topic?
Dit is ook geen "ik heb niks tegen homo's als ze maar" topic en toch komen dat soort dingen altijd weer omhoog. Net als Wilders :P
pi_96327083
quote:

[..]

Vanuit mijn oogpunt is het heel vroom om het niet beter denken te weten dan een ander. Dat werkt haat, nijd en oorlog in de hand.
Me dunkt dat de mensheid zijn tijd en energie wel beter kan gebruiken
pi_96327180
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan me dat vanuit jouw oogpunt wel voorstellen. Als je 5x per dag op handen en knieën met je kont omhoog moet, lig je er kwetsbaar bij hoor :o
pi_96327194
Iedereen word op de 1 of ander wijze wel eens geterroriseerd . Je kunt het negeren of er iets tegen doen, je zal echter wel de consequenties van je reactie moeten dragen.

Dat gezegd hebbende nog even dit. Homo's :r
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  woensdag 4 mei 2011 @ 07:03:33 #299
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96328901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:36 schreef boekenplank het volgende:
Iedereen word op de 1 of ander wijze wel eens geterroriseerd . Je kunt het negeren of er iets tegen doen, je zal echter wel de consequenties van je reactie moeten dragen.

Dat gezegd hebbende nog even dit. Homo's :r
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:17:12 #300
pi_96329366
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Random woord: biljartlaken

:D Bazenreactie.

Even een vraagje tussendoor: kan je als Moslim ook in reïncarnatie geloven en vegetarisch eten? Ik heb ooit begrepen dat er een tak van Moslims is die hierin geloven. Net als je bij Christenen veel stromingen hebt en ook bij Christenen stromingen hebt die vegetarisme prediken en in reïncarnatie geloven, vroeg ik me af of je dit bij Moslims ook hebt.

Ik wil een Koran gaan aanschaffen om zelfs een te kijken wat er in staat, hopelijk is het iets eenvoudiger dan de Bijbel, want van de Bijbel snap ik echt niets. Heb je bij de Qu'ran ook 'apocryven'? :{
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:19:38 #301
pi_96329385
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, en als ik altijd loop te zeiken dat er van die verse romige hondendrollen bij mij op de stoep liggen wil ik ze eigenlijk in huis. :')

Ja. :')

_O- :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')