Zo kan het dus ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Nederlandse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van de Islam nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de moslim in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid.
Uiteraard is dat iets héél anders.quote:
Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.quote:
Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.
Maar dat is uiteraard een foute mening.
Ja, het is niet rationeel, maar je hebt een goed punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
Ja, daar lijkt het op inderdaad. Spijtig alleen dat veel mensen moslims verwarren met halftamme klapjosti's die ook van allochtone afkomst zijn, maar verder helemaal niets met de Islam van doen hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
Allebei?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Volslagen de weg kwijt hier..
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
Waarom op een normale manier laten blijken? Als je al om zo'n onnozele reden iemand niet mag, dan maak je toch gewoon geen contact? En laat die kerel lekker met rust. Dan hebben ze er toch ook geen last van?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl.²
Ze ondermijnen zelf hun gezag door halfzacht optreden en het zich concentreren op allerlei kleinigheden zonder de echte klootzakken aan te pakken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste stuurlui staan steeds aan wal, dat is ook nu weer het geval. Waarom gaat men er standaard vanuit dat de politie niet weet wat zij doen? Dat is ook onderdeel van het probleem, geen respect voor het gezag en hun expertise ondermijnen.²
Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef gkokkelman het volgende:
maar als de politie zulke uitspraken doet, de gemeente en justitie dus niet ingrijpen.
Dan mag je toch gewoon voor eigen rechter spelen en voor jezelf op komen?
Het word echt tijd dat er een flink bloedbad onder die kutmarokkanen word aangericht
Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.
Hoe dat zo ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:
[..]
Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.
Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Volslagen de weg kwijt hier..
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:
[..]
Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.
* Kijkt hoeveel mensen hier nu weer over zullen vallen terwijl dit probleem alleen maar erger aan het worden is.
Nah, nee. Het zijn onopgevoede rotjong die elkaar opstoken. Als die man geen homo was geweest dan hadden ze wel een andere reden gevonden of zijn buurman op de korrel genomen. Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij, en zoniet dan mag je toch verwachten dat de media dit even blijft volgen zodat de politie gedwongen is op te treden (lees: hun werk gewoon te doen). Het moet niet leuk meer zijn om mensen te treiteren, om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.
A) Er speelde meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?
Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij
Laten we kijken naar de huidige situatie:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hoe dat zo ?
Jij 1 vuurwapen.
De 10 Marokkaanse ettertjes 10 vuurwapens.
Hoe win jij ?
Niet. Maar in de nieuwe situatie win ik ook niet; terwijl jij claimt dat dan het probleem snel opgelost zou zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef huhggh het volgende:
[..]
Laten we kijken naar de huidige situatie:
Hoe zou jij in soortgelijke situaties winnen?
Politie bellen? Ze vermanend aanspreken?
Ah, jij weet alles al. Gewoon maar niks doen dus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.
Dan kan je ze wel vertellen dat wij hier in Nederland respect en tolerantie hebben blablabla, maar boos worden op je kind omdat het iets doet wat het volgens jouw eigen ethiek prima door de beugel kan is best lastig.
Duivel hequote:
Ik ben niet zozeer tegen vuurwapenbezit, maar als het doel is om wat straatjochies overhoop te gaan knallen gaat dat me toch net wat te ver.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef huhggh het volgende:
[..]
A) Er speelde meer.
B) Het gaat niet om deze situatie alleen, maar dit soort problemen in het algemeen.
PS: criminelen hebben vaak al vuurwapens.
Het zijn criminelen, die hebben zeg maar de neiging om zich niet aan de wet te houden.....dat maakt ze ook zo......mmm, crimineel?
Er wordt hier even hard op gedacht.
En ik ken persoonlijk situaties waarbij het dragen van zoiets alleen al de-escalerend werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |