abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 20:45:22 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96267328
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.
Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_96267350
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef... :{

Daar gaat het niet om. Dit soort "incidenten" mogen nooit worden verzwegen.
pi_96267377
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier heb je een goed punt, maar dan heeft Nederland gefaald om hun niveau op te krikken. :{

Misschien, maar voor dat volk is het dus beter dat ze naar een land gaan waar hun opvattingen algemeen geaccepteerd zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_96267397
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen". :{

quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of sla ze in elkaar en ze komen met een grotere groep terug.... :{

:').
pi_96267489
Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt. Hopelijk wakkert dit het vuur niet aan, wat ik helaas wel verwacht, maar misschien is het juist heel slim om vroeg de media in te schakelen om de autoriteiten zo te dwingen in te grijpen bij het getreiter.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 2 mei 2011 @ 20:49:08 #31
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96267541
quote:

[..]

Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden. Als ze zo'n last hebben van die man, laten ze dan zelf verhuizen. Ik weet zeker dat als je een paar botten breekt bij die gasten dat ze hem met rust laten. Zien ze dan in dat ze fout zijn geweest? Nee, dat zullen ze toch nooit inzien want ze kijken neer op homos (of gewone Nederlanders die het wel tolereren).
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_96267633
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen". :{

Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:50:44 #33
8781 crew  Frutsel
pi_96267635
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef tslh het volgende:
Van welke planeet kom jij?
Dont feed the troll aub
pi_96267684
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef tslh het volgende:

[..]

Klopt. Dat krijg je met pappen en nathouden. Die cirkel moet doorbroken worden door goed hard op te treden.
DE manier om het op te lossen:
1- Een positieve naam voor ze verzinnnen.
Kansenjongeren, prachtjongeren..
2- We drinken thee met ze en geven ze coaches voor een paar ton.
3-????

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 03-05-2011 02:17:45 ]
pi_96267808
Zoals die vent al zegt "ik ben er klaar mee, laat ze maar komen". Als we nou allemaal zo waren en wat botten zouden breken bij ze, zou dit probleem zo over zijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:03:07 ]
pi_96268033
quote:

[..]

God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.
pi_96268208
Meer dan 10 jaar geleden hadden we het al over deze problemen. En toen al werd er niks aan gedaan.

We leven nu meer dan 10 jaar later en er is nog steeds geen ruk veranderd. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:02:24 #38
13462 BansheeBoy
pi_96268246
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

God een Marrokaan zal zelf eens verantwoording nemen of zichzelf ontwikkelen. Speel niet altijd die vermoorde onschuld met je getrol. Jij alleen bent volgens mij al goed voor 1 zetel voor Wilders met je categorisch ontkennen dat sommige marrokanen altijd betrokken zijn bij "schijnbaar" incidenten met homo's, lesbo's, alles wat afwijkt van hun standaard, gezinnen die geterroriseerd worden, criminaliteit, etc.
Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout. :{

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken in de koekjesfabriek om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_96268291
Arme Achmed.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:04:13 #40
13462 BansheeBoy
pi_96268359
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Marokkanen die vrijwel altijd in een groep mensen lastig vallen getuigd van heldhaftig gedrag?
Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer). :{

pi_96268398
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ontken niks, ik ben niet achterlijk. Ik houd jullie alleen een spiegel voor, want Marokkaanse jongeren in Marokko houden zich met niets van dit alles bezig, Nederland doet dus wat fout. :{

En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.

maar ja don't feed the troll was het gezegde geloof ik ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:05:17 #42
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268422
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook. Als er sprake is van lafheid, dan zijn dat vooral die Marokkanen die in groepjes van 10 opereren. Dat mensen, die gewoon hun eigen leven willen leiden, zich daardoor geintimideerd voelen heeft niets met lafheid te maken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 2 mei 2011 @ 21:05:59 #43
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268467
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is prijzenswaardig dat je het probeert, maar het mag geen nieuws zijn dat de gemiddelde buitenlander meer lef heeft en dapperder acteert dan een random Nederlander (met zijn eeuwige genuanceer). :{

Jawel, als ze met 10 man in een groepje zijn wel ja.
DeviantArt
pi_96268483
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het enige wat Nederland fout doet, is dat we hier tolerant zijn tegenover mensen die intolerant zijn.

quote:
En je gaat wat mij betreft ook erg makkelijk voorbij aan het belang van een goede opvoeding. Doordat de groeps chef Achmed structureel een loonsverhoging weigert moet Achmed lange werkdagen maken om zijn gezin te onderhouden. Gevolg: Achmed is moe en heeft geen puf meer om zijn (overtal aan) kinderen te corrigeren. Om maar wat te noemen. :{

Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 2 mei 2011 @ 21:06:59 #45
13462 BansheeBoy
pi_96268526
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef FreedonNadd het volgende:
Ik zal je wat verklappen werkende nederlanders zijn ook moe na een dag hard werken maar die voeden wel hun kinderen op. NB nu heb ik het niet op die kanslozen met tien kinderen die werkeloos thuis aan het zeiken zijn op de buut'nlanders die hun banen inpikken.
En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar). :N

maandag 2 mei 2011 @ 21:08:29 #46
13462 BansheeBoy
pi_96268592
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Snapcount2 het volgende:

Die arme zielige marokkaantjes, ze kunnen er helemaal niets aan doen dat ze mensen die ze niet aanstaan bespugen, uitschelden, bedreigen en in elkaar slaan.
Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je. :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:08:49 #47
19142 tslh
Never at ease.....
pi_96268615
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zelfs daar is nog een discussie over te voeren, want zowel vader als moeder werken, Nederlandse kinderen hebben enkel een financiële band met hun ouders. Daarom zie je ook vaak dat het hen geen enkele (emotionele) moeite kost om ze in een bejaardentehuis te stoppen en ze nog enkel op te zoeken tijdens de feestdagen (mits schrikkeljaar). :N

Eerst dacht ik dat je serieus was, maar nu ik je post geschiedenis zo eens heb bekeken lijkt het me inderdaad beter hier te stoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:10:15 ]
Life is funny. Well, yours is. To me.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 21:09:36 #48
8781 crew  Frutsel
pi_96268655
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je bewust chargeert, ik probeer er echter een serieus discours van te maken. Een beetje medewerking zou geen kwaad kunnen. Ik reken op je. :{

Kun je beter wegblijven, dan wordt het misschien nog wat.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:13:21 #49
13462 BansheeBoy
pi_96268891
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef Asfyxia het volgende:
Meer dan 10 jaar geleden hadden we het al over deze problemen. En toen al werd er niks aan gedaan.

We leven nu meer dan 10 jaar later en er is nog steeds geen ruk veranderd. :')
Je slaat hier de spijker op zijn kop. Maar we moeten ook wel toegeven dat er weinig goede ideeën loskomen bij de Cohen-achtigen, want in hen heb ik wel vertrouwen. Ofschoon je je kunt afvragen of dit niet gewoon een kwestie van tijd is? :{

maandag 2 mei 2011 @ 21:13:35 #50
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96268906
edit: Reageer er dus niet op aub

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 02-05-2011 21:14:43 (niet doen aub - gewoon negeren) ]
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')