Dat is dan wel weer aardig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Onthouden van seks mag vast ook.
Hoewel.. meeste religies zien kindjes maken als een plicht...
Daarom vreg ik mij ook af of je het voldoende vond als homoseksuelen zich onthouden van seks met de partner die zij wensen - of dat ze daadwerkelijk tegen hun zin "voor de glorie van Allah/God/whatever" kindjes moeten gaan maken met iemand tot wie ze zich niet aangetrokken voelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat zal niet gaan als je gaat klussen met dezelfde sekse.
Natuurlijk wel! Iedere homo is er toch op uit om je snoeihard van achteren te nemen, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom doen mensen die tegen homoseks zijn zo krampachtig tegen homoseks? Zij hebben daar verder toch geen last van?
Waarom heet homofobie eigenlijk homofobie? Zo eng zijn ze niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Iedere homo is er toch op uit om je snoeihard van achteren te nemen, dat weet je toch?
Althans, dat is de simpele gedachtengang van veel homofoobjes.
Claustrofobie: kleine dichte ruimtes zijn ook niet eng, behalve voor mensen die er bang voor zijn. Heeft een speciale naam omdat het een afwijking isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom heet homofobie eigenlijk homofobie? Zo eng zijn ze niet.
Ja maar zijn homofoben bang voor homo's? Sommige vast wel, maar velen zullen gewoon een hekel aan ze hebben. Dat is wat anders. Bij xenofobie precies hetzelfde trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Claustrofobie: kleine dichte ruimtes zijn ook niet eng, behalve voor mensen die er bang voor zijn. Heeft een speciale naam omdat het een afwijking isIk kan bijvoorbeeld niet tegen hele grote letters
Ik denk dat die "verstandige Marokkanen" net zo min zitten te wachten op het geven van een preek aan de ouders van dit tuig, als ik zit te wachten op het moeten geven van een preek aan (de ouders van) kansloos paupervolk, kampers of meer van dat soort nutteloos volk. Bovendien betalen we met zijn allen meer dan voldoende belasting om de politie in staat te stellen dit tuig aan te pakken, helaas spendeert de politiek dit geld liever aan buurthuizen, gesubsidieerde rap-workshops en vlinderrreisjes...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter werkt om ze streng te straffen en dat die verstandige Marokkanen een preek moeten komen geven bij de ouders thuis.
Ik weet niet hoe het heet, maar als ik grote letters van dichtbij zie dan gaat alles duizelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja maar zijn homofoben bang voor homo's? Sommige vast wel, maar velen zullen gewoon een hekel aan ze hebben. Dat is wat anders. Bij xenofobie precies hetzelfde trouwens.
En is dat echt zo?Hoe heet dat?
Daar ben ik het mee eens. Maar ik denk dat er ook wel Marokkanen moeten zijn die het beu zijn dat ze een slechte naam hebben door dit soort jochies. Iemand moet beginnen met ze, en dat is de overheid wss niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat die "verstandige Marokkanen" net zo min zitten te wachten op het geven van een preek aan de ouders van dit tuig, als ik zit te wachten op het moeten geven van een preek aan (de ouders van) kansloos paupervolk, kampers of meer van dat soort nutteloos volk. Bovendien betalen we met zijn allen meer dan voldoende belasting om de politie in staat te stellen dit tuig aan te pakken, helaas spendeert de politiek dit geld liever aan buurthuizen, gesubsidieerde rap-workshops en vlinderrreisjes...
Nou, ik kan je zeggen dat ik het aardig moeilijk heb met van die extreme homo's ala Gerard Joling. Bij een klant van ons werkte zo'n type, ik kon me maar moeilijk een houding aannemen bij hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja maar zijn homofoben bang voor homo's? Sommige vast wel, maar velen zullen gewoon een hekel aan ze hebben. Dat is wat anders. Bij xenofobie precies hetzelfde trouwens.
En is dat echt zo?Hoe heet dat?
Gerard Joling is dan ook een nicht, volgens mij zijn er maar weinig mensen die dat soort figuren kunnen uitstaan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik kan je zeggen dat ik het aardig moeilijk heb met van die extreme homo's ala Gerard Joling. Bij een klant van ons werkte zo'n type, ik kon me maar moeilijk een houding aannemen bij hem.²
Ja, een homo in m'n vriendenkring zou ik tof vinden. Maar een nicht niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gerard Joling is dan ook een nicht, volgens mij zijn er maar weinig mensen die dat soort figuren kunnen uitstaan...
Oh, krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, een homo in m'n vriendenkring zou ik tof vinden. Maar een nicht niet.
Het is ook een domme discussie natuurlijk, daar heb je gelijk in. Nichten zijn eigenlijk extremistische homo'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dat weer
Ik heb ook geen problemen met hetero's, als ze maar niet stelen.
Jammer dat "nichten" niet per se homoseksueel hoeven te zijn, hm?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is ook een domme discussie natuurlijk, daar heb je gelijk in. Nichten zijn eigenlijk extremistische homo'sEen soort Bansheeboy onder de moslims.
Zodra het van een geaardheid in een levensstijl veranderd die te pas, maar vooral te onpas, uitgedragen moet worden, wordt het irritant...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dat "nichten" niet per se homoseksueel hoeven te zijn, hm?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer dat "nichten" niet per se homoseksueel hoeven te zijn, hm?
toch hoor ik nooit iemand klagen over die haantjes van een heteroman die bij elke vrouw die hij ziet hardop zegt dat ie het er al dan niet op zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zodra het van een geaardheid in een levensstijl veranderd die te pas, maar vooral te onpas, uitgedragen moet worden, wordt het irritant...
Ja, ik heb niks tegen homo's, zolang ik het maar niet weet en zij geen homosex bezigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zodra het van een geaardheid in een levensstijl veranderd die te pas, maar vooral te onpas, uitgedragen moet worden, wordt het irritant...
Dan heb je dus wel wat tegen homo's. Maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen homo's, zolang ik het maar niet weet en zij geen homosex bezigen.²
Zeg eerlijk, vind je het niet onsmakelijk als je per ongeluk voor de geest haalt hoe 2 mannen of 2 vrouwen elkaar van wederzijds plezier voorzien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel wat tegen homo's. Maar dat wisten we al.
Nee. Sowieso denk ik niet bij iedereen die ik ontmoet wat ze al dan niet uitvreten in bed. Misschien moet je dat ook eens proberen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, vind je het niet onsmakelijk als je per ongeluk voor de geest haalt hoe 2 mannen of 2 vrouwen elkaar van wederzijds plezier voorzien?²
Dat is toch hartstikke geilquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, vind je het niet onsmakelijk als je per ongeluk voor de geest haalt hoe 2 mannen of 2 vrouwen elkaar van wederzijds plezier voorzien?²
Huh? Nee man!quote:
Dit dus. Eerlijk gezegd lijkt het me ook redelijk verknipt om als één of andere bioloog over het paargedrag van iedereen, die je ontmoet, te fantaseren...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Sowieso denk ik niet bij iedereen die ik ontmoet wat ze al dan niet uitvreten in bed. Misschien moet je dat ook eens proberen.
Daarom zei ik ook per ongeluk, op incidentele basis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit dus. Eerlijk gezegd lijkt het me ook redelijk verknipt om als één of andere bioloog over het paargedrag van iedereen, die je ontmoet, te fantaseren...
2
Jij haalt je dat per ongeluk voor de geest?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over mezelf, maar ik kan me goed voorstellen dat je het onsmakelijk vindt mocht dit gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij haalt je dat per ongeluk voor de geest?
Dan moet je beter luisteren, je wil niet weten hoeveel mensen daar iets over zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
toch hoor ik nooit iemand klagen over die haantjes van een heteroman die bij elke vrouw die hij ziet hardop zegt dat ie het er al dan niet op zou kunnen.
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij haalt je dat per ongeluk voor de geest?
Ik heb ook niks tegen moslims, zolang ik maar niet weet dat ze het zijn en ze maar niet in een boekje vol onzin geloven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen homo's, zolang ik het maar niet weet en zij geen homosex bezigen.²
Doe even wat linkjes hier op fok naar topics danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je beter luisteren, je wil niet weten hoeveel mensen daar iets over zeggen.
Nee, hier heb je een goed punt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef Ferdo het volgende:
En als je dat werkelijk nodig vindt: probeer anders eens voor de geest te halen hoe een man en een vrouw van in de zeventig elkaar van wederzijds plezier voorzien. Is dat smakelijk?
En sowieso, 2 vrouwen zijn wel nice om te zien hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wss heel wat in KLB en irl hoor je ook vaak dat mensen erover klagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe even wat linkjes hier op fok naar topics dan
Ja, mits het afzonderlijk van elkaar is en het beiden je vrouwen zijn, dan heb ik er geen bezwaar tegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En sowieso, 2 vrouwen zijn wel nice om te zien hoor
Ik heb ook bar weinig mensen zien klagen over dé scene uit Black Swan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En sowieso, 2 vrouwen zijn wel nice om te zien hoor
Ja, KLB. Niet in NWS (waar dit staat) of R&P of GC of waar er maar topics over homo's geopend worden. DA's toch wel een verschil hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wss heel wat in KLB en irl hoor je ook vaak dat mensen erover klagen.
Ja, maar dat jij een biseksueel mannetje bent weten we wel, met je homofobe reacties. Lesbo seks is, iig in films, goed te pruimen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, mits het afzonderlijk van elkaar is en het beiden je vrouwen zijn, dan heb ik er geen bezwaar tegen.²
Breng het vaker onder de aandacht zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, KLB. Niet in NWS (waar dit staat) of R&P of GC of waar er maar topics over homo's geopend worden. DA's toch wel een verschil hoor.
Ja, die "logica" kennen we, als ik een Renault Megane een lelijke auto vind wil ik hem eigenlijk hebben. En een boterham met Nutella, vind ik heerlijk, maar dus eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij een biseksueel mannetje bent weten we wel, met je homofobe reacties. Lesbo seks is, iig in films, goed te pruimen.
Als je altijd aan het zeiken bent dat er bv hele rijke mensen zijn, dan is dat jaloezie. Als je heel erg tegen een levenstijl aan schopt dan is dat omdat je bang bent zelf ook zo te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die "logica" kennen we, als ik een Renault Megane een lelijke auto vind wil ik hem eigenlijk hebben. En een boterham met Nutella, vind ik heerlijk, maar dus eigenlijk niet.²
Ja zou ik ook zeggen ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over mezelf, maar ik kan me goed voorstellen dat je het onsmakelijk vindt mocht dit gebeuren.²
Mij ga je dus echt niet wijsmaken dat je 2 vrouwen die met elkaar bezig zijn niet geil vindt om te zien, tenzij je natuurlijk meer van 2 mannen bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, mits het afzonderlijk van elkaar is en het beiden je vrouwen zijn, dan heb ik er geen bezwaar tegen.²
Ja, en als ik altijd loop te zeiken dat er van die verse romige hondendrollen bij mij op de stoep liggen wil ik ze eigenlijk in huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je altijd aan het zeiken bent dat er bv hele rijke mensen zijn, dan is dat jaloezie. Als je heel erg tegen een levenstijl aan schopt dan is dat omdat je bang bent zelf ook zo te zijn.
Dit is ook geen "ik heb niks tegen homo's als ze maar" topic en toch komen dat soort dingen altijd weer omhoog. Net als Wildersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Breng het vaker onder de aandacht zou ik zeggenGa niet lopen klagen op alles. Dit is toch geen geterroriseerde hetero-topic?
Vanuit mijn oogpunt is het heel vroom om het niet beter denken te weten dan een ander. Dat werkt haat, nijd en oorlog in de hand.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe hebben we het beste voor met de hele mensheid, ook met met de mensen die in zonde leven. Vanuit ons oogpunt is het juist heel vroom om zo'n iemand te "bekeren".²
Ik kan me dat vanuit jouw oogpunt wel voorstellen. Als je 5x per dag op handen en knieën met je kont omhoog moet, lig je er kwetsbaar bij hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik kan je zeggen dat ik het aardig moeilijk heb met van die extreme homo's ala Gerard Joling. Bij een klant van ons werkte zo'n type, ik kon me maar moeilijk een houding aannemen bij hem.²
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:36 schreef boekenplank het volgende:
Iedereen word op de 1 of ander wijze wel eens geterroriseerd . Je kunt het negeren of er iets tegen doen, je zal echter wel de consequenties van je reactie moeten dragen.
Dat gezegd hebbende nog even dit. Homo's
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die "logica" kennen we, als ik een Renault Megane een lelijke auto vind wil ik hem eigenlijk hebben. En een boterham met Nutella, vind ik heerlijk, maar dus eigenlijk niet.
Random woord: biljartlaken²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |