Geen idee, zolang we geen last van hem hebben boeit het me niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar heeft ie weer een nieuw accountje aangemaakt om de intellectueel uit te hangen?
Boerengolf?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef betyar het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan golfen met een maat van me.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die kan je bij elke president vinden
[ afbeelding ]
Pardon, kunst knieën zitten toch gewoon in het basispakket?quote:
Stel het op prijs dat je mij zo serieus neemt, maar het is niet nodig.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo links is de grachtengordel niet.
Enkel in de ogen van GW, omdat er daadwerkelijk allochtonen rondfietsen.
Merde.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel het op prijs dat je mij zo serieus neemt, maar het is niet nodig.
Wat bedoel je nu precies??quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon, kunst knieën zitten toch gewoon in het basispakket?
Exact, dat doe ik indien ik op een doordeweekse dag op een terrasje ga kijken naar hoe andere mensen zich in het zweet werken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het bier, de spanning en het zelf niet hoeven zweten.
Dat als jij veel en vaak last hebt van je knie misschien kunt overwegen om een kunst knie te nemen indien mogelijk. No offense verder.quote:
De meeste terrasjes waar ik vertoef hebben geen uitzicht op fabrieken of kantoren.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Exact, dat doe ik indien ik op een doordeweekse dag op een terrasje ga kijken naar hoe andere mensen zich in het zweet werken.
Schietsport ftw, van de zomer weer een paar keer richting defensie om met de "grote pang-pang" te schieten.quote:
In Scandinavie zoek je gewoon een niet te dichtbevolkt gebied uit om met je jachtgeweer te knallenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schietsport ftw, van de zomer weer een paar keer richting defensie om met de "grote pang-pang" te schieten.
Ja, namens de Mossadquote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij denkt Wilders echt dat hij een oorlog aan het voeren is. En wellicht is hij dat ook.
Lijkt mij een zeer zinvolle bezigheid.quote:
Ja natuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht zeg. Ik zal even zeggen wat het antwoord is van een orthopeed: Een kunstknie gaat 15 jaar mee, of liever gezegd je bot waar ze de pin in rammen voor de kogel slijt. Dat kunnen ze na 15 jaar nog een keer doen. Na twee keer is je bot op. Dan ben ik maar liefst 60 jaar en dan beland ik in een rolstoel. Nee dank je.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat als jij veel en vaak last hebt van je knie misschien kunt overwegen om een kunst knie te nemen indien mogelijk. No offense verder.
Duitsland??quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schietsport ftw, van de zomer weer een paar keer richting defensie om met de "grote pang-pang" te schieten.
Mij niet, want de Israëlische belangen zijn behoorlijk anders dan de Nederlandse.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij een zeer zinvolle bezigheid.
Ok, maar als je 50 bent kun je het dus wel overwegen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat ik daar niet aan heb gedacht zeg. Ik zal even zeggen wat het antwoord is van een orthopeed: Een kunstknie gaat 15 jaar mee, of liever gezegd je bot waar ze de pin in rammen voor de kogel slijt. Dat kunnen ze na 15 jaar nog een keer doen. Na twee keer is je bot op. Dan ben ik maar liefst 60 jaar en dan beland ik in een rolstoel. Nee dank je.
Toch delen wij dezelfde waarden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij niet, want de Israëlische belangen zijn behoorlijk anders dan de Nederlandse.
Heel eerlijk? Ondanks het grote kaliber doet het jachtgeweer me toch iets minder dan:quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Scandinavie zoek je gewoon een niet te dichtbevolkt gebied uit om met je jachtgeweer te knallen
Niet echt.quote:
Dat doet de arts.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar als je 50 bent kun je het dus wel overwegen?
Jij niet misschien. Maar jij bent meen een Cubaan of Rus.quote:
En wat dan nog?quote:
Wat ben jij gemeen tegen de Moslims.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben tegen ritueel slachten.
Dat er best samengewerkt mag worden tussen Israël en Nederland.quote:
Hoe bedoel je, dat in bezet gebied geoefende Israelische militairen in 020-Gaza orde op zaken gaan stellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat er best samengewerkt mag worden tussen Israël en Nederland.
Net zo gemeen als tegen de joden. En eenieder die denkt zich niet aan de wet te hoeven houden omdat z'n fictieve opperwezen iets anders dicteert.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen tegen de Moslims.
We mogen inderdaad banden onderhouden met Israel, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, een verstandig woord van de PvdA. Tjonge. Zo raak je wel je stemvee kwijt Remlofquote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Net zo gemeen als tegen de joden. En eenieder die denkt zich niet aan de wet te hoeven houden omdat z'n fictieve opperwezen iets anders dicteert.
Nee, dat wij Israel diplomatiek gezien niet tegenwerken. Een oogje dichtknijpen noemen we dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat in bezet gebied geoefende Israelische militairen in 020-Gaza orde op zaken gaan stellen?
sorry, wij deden grote BangBang. PangPang deden we in Oirschot en Grote PangPang op de Harskamp.quote:
Private samenwerking = A koopt en B verkoopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet onbetwiste politieke steun en wapens niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We mogen inderdaad banden onderhouden met Israel, maar ook niet meer dan dat.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vergeet onbetwiste politieke steun en wapens niet.
Hoe meer haatdragende Palestijnen weg hoe beter.quote:
Helaas, helaas, dat blijft net voor mij buiten bereik, we blijven gewoon op Oirschot (ook al heeft die slechts 100 meter banen, en geen 300 meter banen?).quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry, wij deden grote BangBang. PangPang deden we in Oirschot en Grote PangPang op de Harskamp.
Och, westerse beschaving in een broeinest vol haatbaarden. Makkelijke keuze.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens waar de overdreven genegenheid die rechtsmensen tonen aan Israel, vandaan komt. De meeste van jullie hebben daar geen enkele reden voor. Of mag je pas lid woren van de rechtsmens-club als je trouw zweert aan Israel?
Nee, andersom.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens waar de overdreven genegenheid die rechtsmensen tonen aan Israel, vandaan komt. De meeste van jullie hebben daar geen enkele reden voor. Of mag je pas lid woren van de rechtsmens-club als je trouw zweert aan Israel?
Klopt, jullie en de Israelie hoeden beiden van Moslims pesten. Niet iets om trots op te zijn.quote:
Je hoeft geen kant te kiezen, lijkt mij. Ik heb met beide partijen weinig op.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, westerse beschaving in een broeinest vol haatbaarden. Makkelijke keuze.
Ik ben niet zo heel partijdig in deze, maar de belangen van Israël zijn wel meer onze belangen dan die van de Palestijnen. Israël fungeert vaak als een bliksemafleider of buffer voor het Westen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |