Nadat afgelopen week de tv-zenders al een fiep op een huwelijk in Engeland hadden begint het tegen te vallen met het pluriforme nieuwsaanbod.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
Het begint ook al weer aardig komkommertijd te worden. Straks komt er nog aandacht voor het songfestival ook
Het corruptiefestivalquote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
Het begint ook al weer aardig komkommertijd te worden. Straks komt er nog aandacht voor het songfestival ook
Niks corrupts aanquote:
Nou, als je als land een plaats in de finale kan kopen vind ik je toch aardig corruptquote:
Ah, ik dacht dat je op de vriendjespolitiek in Oost-Europa doelde.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, als je als land een plaats in de finale kan kopen vind ik je toch aardig corrupt
Natuurlijk. Al kunnen Nederland en België er ook wat van.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je op de vriendjespolitiek in Oost-Europa doelde.
Daar houden ze gewoon echt alleen van buurlanden.
Dat vond ik juist leuk.quote:
Zeker, Zeker, in Nederland schijnt een veelstemmende Armeense gemeenschap te zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat vond ik juist leuk.
Turkije 12 punten van Duitslans, Letland 12 punten van Litouwen.
Die is zo droog, dat 'ie geestig isquote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef Zeeland het volgende:
Welk volk is het meest musicaal van Europa?
Litouwen (Lee Towers kunnen goed zingen!)
Ik geef deze grap een 6.4quote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef Zeeland het volgende:
Welk volk is het meest musicaal van Europa?
Litouwen (Lee Towers kunnen goed zingen!)
Riant. Hoewel ik hem hoger had beoordeeld indien mijn alcoholpromillage hoger was.quote:
De catalaanse gemeenschap in Spanje stem altijd massaal op Andorra.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zeker, Zeker, in Nederland schijnt een veelstemmende Armeense gemeenschap te zitten.
In Duitsland zitten veel Turken.
Griekenland en Cyprus geven natuurlijk ook 12 punten aan elkaar.
En dan een Servië en Kroatië die elkaar helemaal afstraffen
Ik vraag me wel eens af hoe dat gaat bij de vakjury.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De catalaanse gemeenschap is Spanje stem altijd massaal op Andorra.
Dat sowieso. Dan ben ik wel even zoet met zo'n grapquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Riant. Hoewel ik hem hoger had beoordeeld indien mijn alcoholpromillage hoger was.
Las vandaag dat Superman zijn Amerikaanse paspoort wilt inleveren.quote:
Pijnlijk in het verkeerde gezelschap. Briljant in het juiste.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dan ben ik wel even zoet met zo'n grap
fuck de vakjury.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe dat gaat bij de vakjury.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Waarom zou Whiskers out of your league zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ga proberen Ethi te versieren nu Whiskers out of my league is
Je weet dat je dan in bent voor een surprise tussen "haar" benen hè?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ga proberen Ethi te versieren nu Whiskers out of my league is
Wij krijgen dus alvast nul punten van het VKquote:
Ja, linkse vrouwen scheren niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat je dan in bent voor een surprise tussen "haar" benen hè?
Daar zit jouw hoofd?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat je dan in bent voor een surprise tussen "haar" benen hè?
Myth bustedquote:
quote:
Mythbustersquote:
Och kom. Anders worden techneutjes nooit sexy.quote:
quote:
geeft nix. Het enige wat me interesseert is het rijtje hoofdsteden wat weer eens voorbij komt. Interessert me ook. Niet hoe goed Nederland scoort.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij krijgen dus alvast nul punten van het VK
Juistquote:
Haha, Ghello Europe! Belarus Calling!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
geeft nix. Het enige wat me interesseert is het rijtje hoofdsteden wat weer eens voorbij komt. Interessert me ook. Niet hoe goed Nederland scoort.
Voorschrift?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Is er hier serieus iemand die dat hele songfestival ook maar iets boeit?
Gezien de bovenstaande discussie schijnbaar wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |