fuck de vakjury.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe dat gaat bij de vakjury.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Waarom zou Whiskers out of your league zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ga proberen Ethi te versieren nu Whiskers out of my league is
Je weet dat je dan in bent voor een surprise tussen "haar" benen hè?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
Ik ga proberen Ethi te versieren nu Whiskers out of my league is
Wij krijgen dus alvast nul punten van het VKquote:
Ja, linkse vrouwen scheren niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat je dan in bent voor een surprise tussen "haar" benen hè?
Daar zit jouw hoofd?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat je dan in bent voor een surprise tussen "haar" benen hè?
Myth bustedquote:
quote:
Mythbustersquote:
Och kom. Anders worden techneutjes nooit sexy.quote:
quote:
geeft nix. Het enige wat me interesseert is het rijtje hoofdsteden wat weer eens voorbij komt. Interessert me ook. Niet hoe goed Nederland scoort.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij krijgen dus alvast nul punten van het VK
Juistquote:
Haha, Ghello Europe! Belarus Calling!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
geeft nix. Het enige wat me interesseert is het rijtje hoofdsteden wat weer eens voorbij komt. Interessert me ook. Niet hoe goed Nederland scoort.
Voorschrift?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Is er hier serieus iemand die dat hele songfestival ook maar iets boeit?
Gezien de bovenstaande discussie schijnbaar wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |