Hoe bedoel je, dat in bezet gebied geoefende Israelische militairen in 020-Gaza orde op zaken gaan stellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat er best samengewerkt mag worden tussen Israël en Nederland.
Net zo gemeen als tegen de joden. En eenieder die denkt zich niet aan de wet te hoeven houden omdat z'n fictieve opperwezen iets anders dicteert.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen tegen de Moslims.
We mogen inderdaad banden onderhouden met Israel, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, een verstandig woord van de PvdA. Tjonge. Zo raak je wel je stemvee kwijt Remlofquote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Net zo gemeen als tegen de joden. En eenieder die denkt zich niet aan de wet te hoeven houden omdat z'n fictieve opperwezen iets anders dicteert.
Nee, dat wij Israel diplomatiek gezien niet tegenwerken. Een oogje dichtknijpen noemen we dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat in bezet gebied geoefende Israelische militairen in 020-Gaza orde op zaken gaan stellen?
sorry, wij deden grote BangBang. PangPang deden we in Oirschot en Grote PangPang op de Harskamp.quote:
Private samenwerking = A koopt en B verkoopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet onbetwiste politieke steun en wapens niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We mogen inderdaad banden onderhouden met Israel, maar ook niet meer dan dat.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vergeet onbetwiste politieke steun en wapens niet.
Hoe meer haatdragende Palestijnen weg hoe beter.quote:
Helaas, helaas, dat blijft net voor mij buiten bereik, we blijven gewoon op Oirschot (ook al heeft die slechts 100 meter banen, en geen 300 meter banen?).quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
sorry, wij deden grote BangBang. PangPang deden we in Oirschot en Grote PangPang op de Harskamp.
Och, westerse beschaving in een broeinest vol haatbaarden. Makkelijke keuze.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens waar de overdreven genegenheid die rechtsmensen tonen aan Israel, vandaan komt. De meeste van jullie hebben daar geen enkele reden voor. Of mag je pas lid woren van de rechtsmens-club als je trouw zweert aan Israel?
Nee, andersom.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me trouwens waar de overdreven genegenheid die rechtsmensen tonen aan Israel, vandaan komt. De meeste van jullie hebben daar geen enkele reden voor. Of mag je pas lid woren van de rechtsmens-club als je trouw zweert aan Israel?
Klopt, jullie en de Israelie hoeden beiden van Moslims pesten. Niet iets om trots op te zijn.quote:
Je hoeft geen kant te kiezen, lijkt mij. Ik heb met beide partijen weinig op.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, westerse beschaving in een broeinest vol haatbaarden. Makkelijke keuze.
Ik ben niet zo heel partijdig in deze, maar de belangen van Israël zijn wel meer onze belangen dan die van de Palestijnen. Israël fungeert vaak als een bliksemafleider of buffer voor het Westen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
De laatste banen tegenover de simulator zijn toch 300??quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas, helaas, dat blijft net voor mij buiten bereik, we blijven gewoon op Oirschot (ook al heeft die slechts 100 meter banen, en geen 300 meter banen?).
Maar goed, plezier verzekerd, maar eens zien of ik me volgend jaar voor de Natres ga opgeven.
Een echte man zorgt dat ie uitstekend schieten kan. Wapenverlof gaat er na mijn studie sowieso komen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het wel leuk een keer te knallen, terugslag op je schouder voelen, beetje primitief vermaak.
Maar om nu zo gek te zijn van geweren - dat gevoel heb ik ook niet.
Blah blah, we zijn superieur, deal with it.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, jullie en de Israelie hoeden beiden van Moslims pesten. Niet iets om trots op te zijn.
Ik gevoelsmatig met Israel. So be it. We hebben allemaal onze voorkeuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft geen kant te kiezen, lijkt mij. Ik heb met beide partijen weinig op.
Israel is een grote afnemer van defensiemateriaal, alleen daarom al zijn ze baas.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Uiteraard, maar ik vind dat overdreven gedrag altijd zo tergend. Is net zo irritant als CPN'ers die hun liefde verklaarden aan de Sovjets.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gevoelsmatig met Israel. So be it. We hebben allemaal onze voorkeuren.
Dat kan ik niet zeggen, bij de simulator ben ik nog niet geweest, alleen op de pistoolbaan en 100-meter baan met scherp.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
De laatste banen tegenover de simulator zijn toch 300??
Leuk spul, maar dat heb je meestal niet op de cruciale momenten.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een echte man zorgt dat ie uitstekend schieten kan. Wapenverlof gaat er na mijn studie sowieso komen.
Sterker nog, hier wil ik ook nog eens aan deelnemen:
http://www.panzerkutscher.de/panzer.htm
Dan koop ik een oude bergingstank van defensie en begin dan "von_Preussen's kraakpandontruimingen". En na afloop van de ontruiming kan ik de tank gewoon zonder te betalen in het centrum van Amsterdam parkeren, klemmen of slepen kunnen ze dan toch niet.
Exact.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Israel is een grote afnemer van defensiemateriaal, alleen daarom al zijn ze baas.
Alsof de PvdA een religieuze partij is. Evenmin als jouw VVD dacht ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goh, een verstandig woord van de PvdA. Tjonge. Zo raak je wel je stemvee kwijt Remlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |