Ze bestaan.quote:
Ach welnee.quote:
Plebejer.quote:
Ik zie niet direct de link met honkbal als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach welnee.
Het is verfijnd honkballen zonder te hoeven rennen.
Van het ergste soort.quote:
Schaken en dammen zijn denksportenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef dotCommunism het volgende:
Golf is net zo'n "sport" als schaken en dammen.
En die sporten zijn net zo vergelijkbaar als sociaal en scheefwonen in een studentenwoning.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef dotCommunism het volgende:
Je slaat een balletje.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie niet direct de link met honkbal als ik eerlijk ben.
Kies dan tennisquote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je slaat een balletje.
Ik dacht, maak het wat makkelijker, maar dat mislukt jammerlijk.
Zeg dan biljartenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef dotCommunism het volgende:
Maar dat lijkt op Squash, Badminton en Tafeltennis.quote:
Of curling.quote:
Doei snobquote:
Schaken.quote:
Schaken is topsport.quote:
Alleen als ik heel blauw ben.quote:
Bestaan er geen kunst knieën?quote:
In de categorie Paintballen en Laserquesten volkomen legitieme bijbaanbedrijfsuitjes.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef betyar het volgende:
Bush de Loenatik![]()
Wie is nu voor die bosaap??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één keer een golf clinic gevolgd, vond het best aardig
Inderdaad, heb mij er kostelijk mee vermaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de categorie Paintballen en Laserquesten volkomen legitieme bijbaanbedrijfsuitjes.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent bij deze verbannen uit het linkse kamp. De deuren van de linkse kerk zijn gesloten voor u. De linkse grachtengordel is verboden terrein voor remlof.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat let je?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel, zoveel dat men ze zelfs verkoopt.
Die kan je bij elke president vindenquote:
Het zal me zorg zijn. Ik golf niet omdat het rechts isquote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
Golf blijkt dus een linkse hobby te zijn GSbrdr, wat nu?
Volgens mij kwam Emimich niet verder dan KLBquote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof? Weet jij trouwens als Emimich zich hier nog ooit heeft laten zien na de grote ontboezeming?
quote:
Maar het was een bedrijfsuitjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent bij deze verbannen uit het linkse kamp. De deuren van de linkse kerk zijn gesloten voor u. De linkse grachtengordel is verboden terrein voor remlof.
Maar heeft ie weer een nieuw accountje aangemaakt om de intellectueel uit te hangen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Emimich niet verder dan KLB
Zo links is de grachtengordel niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent bij deze verbannen uit het linkse kamp. De deuren van de linkse kerk zijn gesloten voor u. De linkse grachtengordel is verboden terrein voor remlof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |