Is het niet: "Ghwellow Jurohwp! Minzk Collihn!"quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Haha, Ghello Europe! Belarus Calling!
Alleen de junior-versiequote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Is er hier serieus iemand die dat hele songfestival ook maar iets boeit?
Ieuw.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het niet: "Ghwellow Jurohwp! Minzk Collihn!"![]()
Of belt het land?
Ik wilde hem niet makenquote:
Neutrale vraag overigensquote:
Gehuld in zn spandex voor de tele.quote:
Ja, alle homo's houden van het songfestival.quote:
quote:
Fixedquote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel bij deze vast dat het antiterreur provocatie beleid van rechtse bush succesvol is geweest.
quote:
Dat is wel mijn ervaring ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel bij deze vast dat het antiterreur beleid van rechtse bush succesvol is geweest.
Ach ja, mooi dat de geconstrueerde verpersoonlijking van het terrorisme is omgelegd, maar denk dat het an sich niet bijster veel effect gaat hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stel bij deze vast dat het antiterreur beleid van rechtse bush succesvol is geweest.
Beargumenteer dat eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Nog even voor jou dan:quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorschrift houdt net zoveel van mannen als jij van Reagan.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heeft VS nou wel of niet toegegeven dat ie gay is?
Jij zegt 'tquote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, alle homo's houden van het songfestival.
Binladen doodquote:
Dat heb ik juist even voor je gedaanquote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neutrale vraag overigens
Hang er geen waardeoordeel aan.
Dit dus. Jippie, Bin Laden is dood, maar de ideogie die hem draaf is nog alive and kicking.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, mooi dat de geconstrueerde verpersoonlijking van het terrorisme is omgelegd, maar denk dat het an sich niet bijster veel effect gaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |