quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef mikoxx het volgende:
Iemand enig idee of 9 kuub zand erg veel is ? *alvast onder een steen kruipt*
thnx, jij succes met je maxicosi bekledingquote:
Vandaag had ik er geen last van gehad, ben de hele dag aan het werk.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat fijn dat het in één dag klaar was Diaan. anders vandaag ook nog in de timmer gezeten.
Het loshalen van de bekleding heeft hier vorig jaar bijna tot een echtscheiding geleidtquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef mefke79 het volgende:
iemand hier toevallig ooit de bekleding van een maxi cosi in de was gedaan? Ik heb em helemaal los op het laatste stukje na, onder waar het 'riempje' doorheen loopt waarmee je de schoudergordels vastzet. Hoe krijg je die gordel los?
(en nee, de handleiding helpt me ook al niet verder...)
Een verkoper in een ander filmpjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef mefke79 het volgende:
DML, hier staat ie ook in de bookmark..tis inderdaad zoals Saffier omschreef. Maar je moet het maar net weten. Enne, officieel moet ie op handwas, maar dat wordt toch echt het wolwasprogramma hier...moet te doen zijn vind ik zelf.
Ik zou ook het wolwasprogramma hebben gekozen hoor. Kan best volgens mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef mefke79 het volgende:
DML, hier staat ie ook in de bookmark..tis inderdaad zoals Saffier omschreef. Maar je moet het maar net weten. Enne, officieel moet ie op handwas, maar dat wordt toch echt het wolwasprogramma hier...moet te doen zijn vind ik zelf.
Dank je, hier heb ik ook zo'n plaatje in mijn hoofd inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
zo. dokter geweest. bloedgeprikt en een verwijzing voor een echo op verdenking van een vleesboom.
ik vind dat toch zo'n raar woord. ik ben nogal visueel ingesteld en stel me echt zo'n boom met karbonaadjes erin voor![]()
je bent dus niet bij de kinderboerderij geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef Memmel het volgende:
hooi, zo. wat heb ik gemist? Ben weer terug van een weekendje center parcs. Score: 1 gekneusde vinger, blauw bovenbeen, water in mijn oor. Morris een joekel van een bult/blauwe plek. Maar 't was heerlijk!
Jen kwam ook bont en blauw terug..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Memmel het volgende:
nee, alles kruipend en klein heeft het weekend overleefd!
Ik ben ook weer terug van een weekje paradijselijk Rhodos. Heb ik nog wat gemist?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef Memmel het volgende:
hooi, zo. wat heb ik gemist? Ben weer terug van een weekendje center parcs. Score: 1 gekneusde vinger, blauw bovenbeen, water in mijn oor. Morris een joekel van een bult/blauwe plek. Maar 't was heerlijk!
Zooo dát klinkt goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug van een weekje paradijselijk Rhodos. Heb ik nog wat gemist?
Onze score: Extra kilo's bij de meesten (all inclusive), muggebulten (zelfs op mijn bil), 1 tand minder (Iris) maar het was fantastisch! Alle 4 de kindjes hebben geweldig genoten, en het is allemaal fantastisch gegaan.
Beetje wennen is het wel, de kou hier, geen cleaning- en roomservice, maar heerlijk om weer thuis te zijn.
Een tweeling met geluid? Die van mij niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Maar we moeten er denk ik maar aan wennen... binnenkort komt er daar een tweeling (bij)Dat zal ook nog wel enige geluid met zich meebrengen. Alhoewel, zij horen Lennon maar heel af en toe.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Een tweeling met geluid? Die van mij niet hoor![]()
Ow wat lekker zeg. Natuurlijk moeten jullie dat bekijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan donderdag naar Frankrijk
Mijn schoonouders hebben er een huisje gekocht dus we willen natuurlijk wel eens bekijken hoe het daar is.
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan donderdag naar Frankrijk
Mijn schoonouders hebben er een huisje gekocht dus we willen natuurlijk wel eens bekijken hoe het daar is.
eensch is!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?
Fok!meet in Frankrijk! Ik ben voorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?
nou eh, donderdag dusquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja sorry.. ik heb je PM gelezen maar dat was op de mobiel en ben vergeten later te antwoordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb niets met OUD, maar ik wou toch even aan Vicky vragen of de duckies aangekomen zijn(zie ook je PM Vicky
)
Wanneer en waar?!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
Fok!meet in Frankrijk! Ik ben voor![]()
Vicksmaar een grote
voor je vakantie
Dat is tot nu toe het enige waar wij opkomen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
een formule 1 hotel niks voor je, freecell?
Dat kan toch prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:23 schreef mefke79 het volgende:
sommige mensen snappen het trouwens echt niet he...
schetsje: we willen met een groep vrienden een weekendje weg. Begin augustus. Onze tweede uk is dan pak em beet 8 weken. Een ander stel heeft een kleintje van 3 maanden, er zijn twee dreumesen en er is er eentje 8 maanden zwanger dan.
Er wordt vanalles geopperd, tot er eentje roept: jahaa, met het vliegtuig op en neer naar Berlijn..eh ja. Tuurlijk. Logisch.
Wel goed, nog veel kleine dingen die moeten gebeuren maar we doen even niks. We zijn allebei zooooo onzettend moe. Alsof we nog een jaar kunnen slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:13 schreef mefke79 het volgende:
Oe Estrys, ja..kan ik me ook nog heugen ja. Overal zand. En dat komt tot in de kleinste spleetjes.
Maaruh, hoe bevalt het!?
Ze zegt dat het geen vleesboom kan zijn omdat het geen pijn doet. Het is alleen zo veelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:03 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, back in town? Of vanaf je foon ofzo?
Enne, Free, wat een rare opstelling van je huisarts. Tuurlijk kan de pil je menstruatie verminderen. Kan he. Kan ook erger worden. Een kleine controle mbv echo voor een vleesboom (sorry Lady voor het beeld) kan dan toch geen kwaad..Tis niet dat je iets heel geks vraagt.
wel zo verstandig dan... maar hoe bevalt het in jullie nieuwe huisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef Estrys het volgende:
Er moeten nog rolgordijntjes opgehangen in onze slaapkamer maar zelfs dat ging zondag echt niet meer, alles ging mis. We kregen de grootste ruzie over onzinnige dingen. Dus zijn we er maar mee opgehouden.
uhm een collega van mij klapte steeds dubbel van de pijn, vleesboom, tot ze steeds flauwviel van de pijn, toen is de boom met karbootjes er met spoed uit gehaald. Pas na een echo kan je met zekerheid zeggen of er karboonaatjes in je buik groeien of niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze zegt dat het geen vleesboom kan zijn omdat het geen pijn doet. Het is alleen zo veelTegen een halve liter aan. Maar mijn HB is gelukkig nog ok
Zo bij mijn mama ook! Die bleef gewoon ongesteld op een gegeven moment..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:23 schreef moussy het volgende:
[..]
uhm een collega van mij klapte steeds dubbel van de pijn, vleesboom, tot ze steeds flauwviel van de pijn, toen is de boom met karbootjes er met spoed uit gehaald. Pas na een echo kan je met zekerheid zeggen of er karboonaatjes in je buik groeien of niet lijkt mij.
Die bij Luxemburg is heel goor! Wij gaan dit keer vliegen, dus gelukkig geen uren rijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
Ze verschillen inderdaad behoorlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die bij Luxemburg is heel goor! Wij gaan dit keer vliegen, dus gelukkig geen uren rijden. Wij zochten op aanbiedings sites goedkope overnachtingen onderweg, is altijd goed bevallen!
Volgens mij kan je dan beter naar een Akena-hotel kijken. Zelfde principe maar dan met eigen wc en douche op de kamer. Ze hebben 3-persoons kamers (2pers bed met over het hoofdeinde nog een 1pers bed) waar dan nog een reisbedje bij in kan. Kost tussen de 35 en 50 euro per nacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
Ja hij zegt dat er nooit iemand mee terugkomt en ik nu al 2x dus het ligt gewoon aan mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Books het volgende:
Stiemie die brillen kunnen eigenlijk helemaal niets hebben. Ik heb het ook twee jaar volgehouden en drie keer een nieuwe bril in anderhalf jaar tijd heb ik er nu eentje met montuur en deze is nog nooit stuk geweest.
Ik heb dus echt best dikke glazen want + en 4quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef simmu het volgende:
ik kreeg tijdje terug het advies om vooral geen montuurloos ding aan te schaffen van onze opticien. want die kunnen niet veel hebben. volgens die van ons is montuurloos enkel geschikt voor hele dunne 'glazen' (wat tegenwoordig niet meer van glas is) bij mensen die niets fysieks hoeven te doen
Maximale straf. En ik vind eigenlijk nog dat ze er makkelijk afkomt...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
dat was toch ook de eis?
hoe kan iemand gewoon met dr hand een baby smoren? ik kan nog geen mier doodtrappen, laat staan dat ik een kind zou kunnen verstikken.
wat ben je dan voor iemand?
ik zou niet met mezelf kunnen leven
en dat vier keer !!!
Dat is juist helemaal niet bewezen, ze weigerde onderzoek in het pbc... Daarom kan ze geen tbs krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef mefke79 het volgende:
het is niet veel als je bedenkt dat het 4 moorden zijn. Van de andere kant, ik geloof dat ze zelf ook wel bewezen heeft dat ze psychisch niet helemaal in orde is. Dan kan je haar wel 30 jaar gaan opsluiten, maar is ze veel meer gebaat bij hulp.
Voor de rechter zei ze van wel, maar niet met tbs...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef Stiemie het volgende:
Nee maar die psychische hulp wil ze niet toch?
Welke rare uitspraken? Ze was er juist heel duidelijk in waarom en hoe ze het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef mefke79 het volgende:
Tico, ik bedoelde ook dat ze het zelf bewezen heeft door de rare uitspraken die ze gedaan heeft.
Ja precies. Je kunt wel zeggen dat langer opsluiten geen zin heeft als het psychisch is, maar als iemand dan ook niet geholpen of onderzocht wil worden houdt het wat mij betreft wel een beetje op...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor de rechter zei ze van wel, maar niet met tbs...
Ik ben meer voor opsluiten en sleutel wegpleuren.
Dat juist, dat ze zo heel koel zonder emotie kon vertellen hoe of wat. Het deed haar toen niks, het vertellen doet haar nu ook niks. Alles om maar het perfecte plaatje te houden naar de buitenwereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke rare uitspraken? Ze was er juist heel duidelijk in waarom en hoe ze het heeft gedaan.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef mefke79 het volgende:
Ergens hoop ik dat het OM in hoger beroep gaat, juist om haar wel te dwingen hulp te 'nemen'. Als je dit vier keer kan, dan is er echt ergens kortsluiting.
Het zijn van die stiksels bij de kleine teen en aan de andere kant, die zijn los gegaan. Had Twan vorig jaar ook. Dit jaar nog maar een keer dat soort schoenen, want hij wilde die heel erg graag, geprobeerd, maar ook die gaan dus los. Vorig jaar mocht hij nieuwe schoenen uitzoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:41 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, binnen anderhalve maand?! Hoe kan dat nou?
Precies... en we hebben wel gekeken naar schoenen die zo'n stiksel niet hadden, maar in Twans maat is het erg moeilijk maat 35 echt leuke Nikes te vinden. Hij wil nu Air Max, maar die vind ik eigenlijk verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat bij mij die schoenen er dan niet meer in zouden komen. Maar ja, ik trek mijn jochie nog aan wat ik wil, dat is bij Twan natuurlijk anders.
luca heeft nu ook maat 35 en het is idd een ramp.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... en we hebben wel gekeken naar schoenen die zo'n stiksel niet hadden, maar in Twans maat is het erg moeilijk maat 35 echt leuke Nikes te vinden. Hij wil nu Air Max, maar die vind ik eigenlijk verschrikkelijk.
Gelukkig is het niet alleen hier. Maar bij alle winkels is maat 35 erg moeilijk zag ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca heeft nu ook maat 35 en het is idd een ramp.
...Of we gaan naar Nick en Simon....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Helleu! Zo een leuk kadootje voor mijn moeder gekocht. samen met mijn zussen. We gaan naar Nick en Simon, Symfonica in Rossoze is 60 geworden, en dat zal ze weten ook.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Helleu! Zo een leuk kadootje voor mijn moeder gekocht. samen met mijn zussen. We gaan naar Nick en Simon, Symfonica in Rossoze is 60 geworden, en dat zal ze weten ook.
t is vast weer zo'n overgangsmaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet alleen hier. Maar bij alle winkels is maat 35 erg moeilijk zag ik.![]()
Buuv, wat een leuk en origineel cadeau!! Zal vast heel gezellig zijn!!
quote:Op een morgen als ik om mijn huisje struin
Zit een mooie witte vogel in mijn tuin
Ik doe een briefje om haar pootje
Het kan niet maar toch hoop je,
Dat het ooit bij jou aankomt
Ik ken betere teksten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef tweeoogje het volgende:
Ik vind Nick en Simon echt geweldig! Die teksten, briljant toch??
[..]
Okay. Je ziet er erg tegenop of niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
voor het bloedonderzoek ga ik morgen maar eens bellen
voor de echo moet ik me nog aanmelden.
morgen maar eens kijken wanneer ze tijd voor me hebben
Ik luister het eigenlijk nooit. Toevallig als ze op de radio voorbij komen of als ze op de ipod voorbij komen voor Twan. Vind ik ook genoeg zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef tweeoogje het volgende:
Ik ken ook betere teksten Diaan. Maar ik vind N&S het soort Sinterklaas-achtige rijmelarij waar ik dan wel weer heel hard om moet lachen (en ook prima naar kan luisteren
). En idd, van alles wat uit Volendam komt zijn ze sowieso het leukst.
nee dat niet. ik zag tegen het doktersbezoek op vanwege het misschien wel uit de kleren moeten.quote:
Dan komt het helemaal goed!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee dat niet. ik zag tegen het doktersbezoek op vanwege het misschien wel uit de kleren moeten.
maar dat hoefde gelukkig niet. en bloedprikken doen ze daar ook meteen dus overvielen ze me zo mee dat ik de tijd niet had om me daar druk over te maken.
echo is een makkie daarbij vergeleken.
Jawel, maar de oorarts heeft gezegd dat het sowieso een aantal dagen zal duren voor ik zal merken dat de jeuk vermindert.quote:
Pak een lepel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel, maar de oorarts heeft gezegd dat het sowieso een aantal dagen zal duren voor ik zal merken dat de jeuk vermindert.
En toen ik vroeg wanneer ik terug met een oorstokje in mijn oor mocht, was het antwoord "nooit meer"
een vork wil vast ook wel! Of anders een pincet, een spijker, een schroefje...alles wat maar de jeuk tegenhoudtquote:
jep... Maar andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:53 schreef geppie het volgende:
Oók als je het wel verwacht hakt het er goed in
Yep. En normaal val ik meteen weer in slaap, maar heb nu ook nog wel even wakker gelegen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:52 schreef freecell het volgende:
Diaan, dat hakt er harder in alsje het niet verwacht hè?Bekend fenomeen!
Ah, da's jammer. Dan wordt het het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen... naar mijn mening hoort een bril niet na zeven maanden stuk te gaan en zou gratis reparatie op zijn plaats zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Stiemie het volgende:
Er staat helaas niks over garantie op de site.
Over het eerste half jaar is de wet heel expliciet. Dat respecteert 'ie dan blijkbaar wel...quote:En vorige keer kostte de reparatie me dus helemaal niks.
Hij zal in elk geval goed uitgerust zijn voor zijn logeerpartijquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh!
Ik trof jongste en middelste zojuist op de bank aan onder een kleedje, samen met de poes. Tv kijkend
Oudste slaapt nogen die moet ik vanmiddag wegbrengen voor een logeerpartij..zal nog wat worden
mooi! Wat zien jullie er gelukkig en blij uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Saffier het volgende:
/crosspost/
Kan het niet helpen, maar hier ben ik zoooooooo blij mee!!
http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/
mooiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Saffier het volgende:
/crosspost/
Thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Macka66 het volgende:
Ik snap dat je blij bent Saffier, PdeHoog heeft het echt prachtig vastgelegd.
prachtig, saffier! en wat een juweeltje is ylana ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Saffier het volgende:
/crosspost/
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef Keshet het volgende:
P maakt zulke mooie foto's!![]()
![]()
Maar met zo'n model is daar ook geen kunst aan natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef Keshet het volgende:
Dat zal best. Maar jij kúnt er dan ook wat mee.
Mijn foto's zijn van euhm, wat mindere kwaliteit.![]()
Da's goedquote:Gaan we nog een keertje een biertje doen bij Wilskracht voordat je uit die hoek verdwenen bent?
Ahhh Wat lief!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:43 schreef trui het volgende:
[..]
prachtig, saffier! en wat een juweeltje is ylana ook!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben het geld van de verzekering ontvangenJippie!
Das nog best snel !quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben het geld van de verzekering ontvangenJippie!
Heb ik ook gehad met mijn vorige auto. Via via heb ik er een tweedehands startmotor laten in plaatsen en mijn auto heeft zeker nog anderhalf jaar geredenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad. Het valt nog mee inderdaad.
Alleen net slecht nieuws gehad mbt de auto... vorige week was ie mooi en goed door de keuring gekomen, is nu waarschijnlijk de startmotor aan het kapot gaan. Grmbl.
hoorde jij ook een schurend geluid bij het starten? Hij doet hetbtrouwens af en toe. Niet elke keer. Misschien is dat ook nog wel een optie voor ons... Een tweedehands startmotor.quote:[b]Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef leonieke het volgende:[/b
Heb ik ook gehad met mijn vorige auto. Via via heb ik er een tweedehands startmotor laten in plaatsen en mijn auto heeft zeker nog anderhalf jaar gereden(daarna hebben we zelf beslist om hem weg te doen omdat we onze nieuwe auto hebben gekocht).
En wat een mooie fotoreportage heb ik gezien
een startmotor kan je zo door laten meten om er achter te komen of het dat echt is. Als je een 2dehandse gaat kopen, kijk dan even voor een gereviseerde, is misschien iets duurder, maar weet je haast zeker dat het goed is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hoorde jij ook een schurend geluid bij het starten? Hij doet hetbtrouwens af en toe. Niet elke keer. Misschien is dat ook nog wel een optie voor ons... Een tweedehands startmotor.
Okay... dat moeten we dan even laten doen... Bedankt voor de tip. Misschien kunnen ze die van ons ook nog reviseren...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef moussy het volgende:
Mooie doopfoto's
[..]
een startmotor kan je zo door laten meten om er achter te komen of het dat echt is. Als je een 2dehandse gaat kopen, kijk dan even voor een gereviseerde, is misschien iets duurder, maar weet je haast zeker dat het goed is.
Ik kan het me eigenlijk niet meer herinnerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hoorde jij ook een schurend geluid bij het starten? Hij doet hetbtrouwens af en toe. Niet elke keer. Misschien is dat ook nog wel een optie voor ons... Een tweedehands startmotor.
's avonds gooien we de losse kussens in het schuurtje en een dekzeil over wat blijft staan. Dus ook als buienradar zegt dat het gaat regenenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef simmu het volgende:
mouse, hoe houdt die bank het zo buiten?
het ziet er zalig uit en ik zie opeens mogelijkheden voor onze vakantie in villa achtertuin dit jaar!
Je kan ook ff spieken op MP wat er gratis af te halen isquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef simmu het volgende:
haha! ik liet het zonet aan sangdrax zien en tadaaah: we hebben een projectje![]()
niks mis met goed naapende kringloop zal blij zijn. de bank van hierbinnen gaat naar buiten en binnen dus een andere. ik was deze beu, hij's compleet afgeragd door kat & kind
Dat wilde ik dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Moussy dat ziet er erg gezellig uit. Dat is nog eens wat anders dan al die 'standaard' lounchesets.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat wilde ik dusmaar we kregen er serieus ruzie over
Dit is een betere oplossing, ligt lekkerder ipv braaf, keurig zitten
Ja dat zei die man ook al. Vooral te danken aan de inschatting van mijn lief dat hij er echt niet meer veilig mee kon rijden. De garage heeft een aantal keer excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
wat gevaarlijk estrys
wat hebben jullie een mazzel gehad!
Ow wat eng zeg en ontzettend dom van die garage... gelukkig hebben jullie de auto laten staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Estrys het volgende:
Ik wil ook een loungeset, alleen we hebben nu nog de sahara in de achtertuin.
Onze tuin loopt van 11 meter breed naar ongeveer 2,5 meter breed achterin. Achterin is altijd zon dus daar wil ik een terrasje maken.
Diaan wat vervelend pech met de auto. Wij gigen vorige week verhuizen en de leaseauto maakte al een vreemd rammelend geluid. Dat werd steeds erger en de laatste rit durfde we eigenlijk niet goed meer te rijden. Dus het hele weekend de auto laten staan en op maandag kwam er iemand om hem op te laden. Dus de auto even opgekrikt en eronder gekeken. Zegt ie: je hebt maar twee wielbouten linksvoor![]()
Het wiel zat dus gewoon los, hadden ze de bouten aan de voorkant niet goed vastgezet met het verwisselen van de winterbanden.
Mijn lief heeft zo een keer een ongeluk gehad op de snelweg. Hij is zelf monteur geweest en had ineens een vermoeden waar het geluid weg kwam. Dus op het moment dat ie afremt en richting vluchtstrook rijdt "valt" het wiel eraf waardoor ie tegen de vangrail schoof. gelukkig verder niks aan de hand omdat ie het zelf door had. Maar je moet het maar niet weten en met 120 rijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja dat zei die man ook al. Vooral te danken aan de inschatting van mijn lief dat hij er echt niet meer veilig mee kon rijden. De garage heeft een aantal keer excuses aangeboden.
Ik kijk wel in hun folders, maar daar ben ik ze nog niet tegengekomen. Nou ja, het kan nog... heeft geen superhaast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef _Bar_ het volgende:
En of een gamma of karwij of praxis die zijn in verhouding ook vaak minder duur
hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef Estrys het volgende:
Leuk Vicky! Ik vrees dat ik een echtscheiding riskeer als ik met een samsung galaxy aankom.
Ja, het is best veel. Een andere optie voro mij is evt. HTC. Samsung mag hier het huis niet in. Slechte ervaringen met het merk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef Vicky het volgende:
voor de 3GS zou ik ook nog 150 euro bij moetne betalen.. had ik geen zin in
nu moet ik 9,95 betalen voor het toestel en mijn iPhone gaat op MP
Ik woon samen met een Applefreak. Mijn kind van twee kan nauwelijks zinnen maken maar zegt: papa filmpje kijken? IPAD !? 'quote:
De Desire is echt mijn fijnste telefoon ooit. Ik heb de zilveren (oudje), zus en vader zijn nu aan de HD en lief wil eigenlijk de Z, maar is zo lam met bestellen dat ie ws niet meer te koop is als ze er eindelijk aan toekomt.quote:Op [url=htktp://forum.fok.nl/topic/1646026/6/50#96428907]vrijdag 6 mei 2011 12:39[/url] schreef Vlindur het volgende:
Voor mij is er een HTC Desire White onderweg. Mijn man heeft de black en bevalt prima!!
vertel vertel, waar heb je je abbo lopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:26 schreef Vicky het volgende:
Net mijn abonnement verlengd en een andere telefoon uitgekozen: een witte Samsung Galaxy S. Ik had eigenlijk de iPhone 4 willen hebben maar had geen zin om 250 bij te betalen..
t-mobilequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vertel vertel, waar heb je je abbo lopen?
ik moet ook verlengen/vernieuwen en ik wil ook graag iets met een galaxy s
Effe op de website kijken, bij praxis kan je nu ook een 20% korting sticker plakken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk wel in hun folders, maar daar ben ik ze nog niet tegengekomen. Nou ja, het kan nog... heeft geen superhaast.
wat ga je nu voor je abbo betalen?quote:
1e half jaar 24,50 per maand, onbeperkt internet, 150 belminuten en 150 smsjes en daarna 29,50.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:26 schreef moussy het volgende:
[..]
wat ga je nu voor je abbo betalen?
Ik vind het allemaal zo prijzig (als in; te duur)
Ow ja, dat is inderdaad zo. Die stickers heb ik nog bewaard. Ik ga meteen kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Effe op de website kijken, bij praxis kan je nu ook een 20% korting sticker plakken.
Waar dat ? al zou ik meer hebben aan 200 sms-jes en 100 belminuten en internetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:29 schreef moussy het volgende:
Ik heb straks 2jr. 200 belminuten, 100 sms-jes en 'onbeperkt' internet voor 10 euro en een paar centen, maar das wel zonder foon.
telfort, verlengingsaanbieding.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef Muks het volgende:
[..]
Waar dat ? al zou ik meer hebben aan 200 sms-jes en 100 belminuten en internet
Serieus? Het originele model? Die hebben wij hier ook nog in de kast liggen....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:29 schreef Vicky het volgende:
mijn iPhone gaat op MP, ze bieden er nog 200 euro voor!
3G 16 gb...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Serieus? Het originele model? Die hebben wij hier ook nog in de kast liggen....
Gaan jullie daarom de iPad verkopen?? Maar zo'n verhuizing hakt er nog wel in hè?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:33 schreef Estrys het volgende:
Ja die brengen nog best wat op. Hier gaat waarschijnlijk de Ipad in de verkoop.
We hebben werkelijk geen cent te makken meer deze maand tot aan de 20ste althans. Want dan komt het vakantiegeld. Hopelijk komt de belastingdienst snel met geld over de brug. En het stomme kinderdagverblijf schrijft altijd rond de 15de het geld afWat gewoon echt niet handig is, kan me niet voorstellen dat het voor iemand handig is.
Ja en geloof niet dat hij echt veel genruikt wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaan jullie daarom de iPad verkopen?? Maar zo'n verhuizing hakt er nog wel in hè?
Je krijgt toch ook rond de 20e kinderopvangtoeslag? Bij ons schrijf het kdv het bedrag altijd rond de 1e van de maand. Dat is prima te doen.
Dan kun je hem beter verkopen inderdaad... Okay.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja en geloof niet dat hij echt veel genruikt wordt.
Die verhuizing daarvoor (extra huur) hakte er meer in eigenlijk. En het familieweekendje disneyland is ook niet bijzonder handig achteraf.
Gewoon aankaarten bij de oudercommissie als jullie die hebben. Misschien kunnen zij er wat mee.quote:Ja daarom snap ik het niet dat ze het altijd ronde 15de afschrijven. Zou nou niemand daarover klagen? Dan ga ik eens de eerste zijn.
Mijn man is de hele ochtend bezig geweest met de administratie bij te werken en kwam net met het vonnis: op een houtje bijten tot de 20ste. Dus ik denk dat het nog niet binnen is. Maar goed het komt wel, voor nu even rustig aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:38 schreef livelink het volgende:
Estrys, wij hebben vandaag de teruggave van de belasting binnengekregen. Ze zijn dus druk bezig. Ik zou mijn rekening maar checken.
Hadden wij vorig jaar. Ik weet even niet meer wat nog te maken met ze. Daarbij Twan wil eigenlijk ook niets maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Estrys het volgende:
Ik moet Seb aan het werk zetten vanavond. Zelfgemaakte cadeautjes dit jaar![]()
Dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef innepin het volgende:
Ligt aan je vraag, DML. Ik weet wel íets van FF... maar vast niet genoeg om je te helpen.
Een loederdagbeker!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand hier nog een leuk idee voor moederdagcadeautje? Mn moeder wil graag of iets voor op tafel of iets met planten. Maar ze heeft van mn vader al allemaal planten gekregen voor buiten. En dan wil ik ook nog wat kleins van de kinderen... pff lastig zeg.
Ja, maar die had je hele mooi gegraveerd toch? Dan kunnen wij niet. Maar ik kan natuurlijk wel glasverf kopen. Kan Lennon die mooi bestippen. Dat is het enige dat hij met verf wil doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Een loederdagbeker!
Mijn moeder is er nog steeds blij mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar die had je hele mooi gegraveerd toch?
Is toch ook leuk, een vaasje is misschien ook leuk om te bestippen.quote:Dan kunnen wij niet. Maar ik kan natuurlijk wel glasverf kopen. Kan Lennon die mooi bestippen. Dat is het enige dat hij met verf wil doen.
Ja, dat vind ik een goed idee!! Ik ga zo toch nog naar de stad... ga ik even een vaasje kopen en die door Lennon laten bewerken. Twan wil graag een doos chocolaatjes geven, hoor ik net. Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Is toch ook leuk, een vaasje is misschien ook leuk om te bestippen.
En dan samen bloemetjes plukken, veldboeketjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goed idee!! Ik ga zo toch nog naar de stad... ga ik even een vaasje kopen en die door Lennon laten bewerken. Twan wil graag een doos chocolaatjes geven, hoor ik net. Thnx voor de tip!
Als ik op mijn telefoon zit te prutsen gaat het wel goed (moet 'm alleen niet neerleggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons lukt juist niet om op de iPad te gaan als Lennon erbij is. Dan wil hij de iPad en ermee spelen..
we hebben geen printer thuis. Als ik moet printen, doe ik dat meestal op mn werkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef moussy het volgende:
[..]
En dan samen bloemetjes plukken, veldboeketjesen dan een foto maken, uitprinten als kaartje voor aan het boeketje, of zelf plukken voor je moeder
Oeps. Ik heb alleen de verpakkingen gezien. Zowel die van Twan als van Lennon, lagen gewoon op de trap. Ik heb ze maar weg gepakt en in de kast gelegd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef moussy het volgende:
Ik heb per ongeluk al wat gezien wat ik van mn grote kind krijg voor loederdag
Het is natuurlijk ook wel erg interessant..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik op mijn telefoon zit te prutsen gaat het wel goed (moet 'm alleen niet neerleggen), maar zodra er een toetsenbord in beeld komt gaan alle remmen los
Ja maar denk niet dat we er heen gaan. Vond twee familiebezoekjes naar de (schoon)moeders eigenlijk wel genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef moussy het volgende:
Ze doet het er om hoor, ik zwéér het! Moet ze iets googlen, vind je dihit leuheuk? Of dihit plaatje? Jij drinkt altijd koffie verkeerd uit een grote beker, bijna een soepkom he maham?Gister liep ze met printjes in d'r handen, kijk?!?!?! Leuk he?!?! Die moet in papa zn map met graveertekeningetjes
![]()
Goh..!
ze kan niks geheim houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |