nee dat niet. ik zag tegen het doktersbezoek op vanwege het misschien wel uit de kleren moeten.quote:
Dan komt het helemaal goed!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee dat niet. ik zag tegen het doktersbezoek op vanwege het misschien wel uit de kleren moeten.
maar dat hoefde gelukkig niet. en bloedprikken doen ze daar ook meteen dus overvielen ze me zo mee dat ik de tijd niet had om me daar druk over te maken.
echo is een makkie daarbij vergeleken.
Jawel, maar de oorarts heeft gezegd dat het sowieso een aantal dagen zal duren voor ik zal merken dat de jeuk vermindert.quote:
Pak een lepel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel, maar de oorarts heeft gezegd dat het sowieso een aantal dagen zal duren voor ik zal merken dat de jeuk vermindert.
En toen ik vroeg wanneer ik terug met een oorstokje in mijn oor mocht, was het antwoord "nooit meer"
een vork wil vast ook wel! Of anders een pincet, een spijker, een schroefje...alles wat maar de jeuk tegenhoudtquote:
jep... Maar andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:53 schreef geppie het volgende:
Oók als je het wel verwacht hakt het er goed in
Yep. En normaal val ik meteen weer in slaap, maar heb nu ook nog wel even wakker gelegen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:52 schreef freecell het volgende:
Diaan, dat hakt er harder in alsje het niet verwacht hè?Bekend fenomeen!
Ah, da's jammer. Dan wordt het het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen... naar mijn mening hoort een bril niet na zeven maanden stuk te gaan en zou gratis reparatie op zijn plaats zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Stiemie het volgende:
Er staat helaas niks over garantie op de site.
Over het eerste half jaar is de wet heel expliciet. Dat respecteert 'ie dan blijkbaar wel...quote:En vorige keer kostte de reparatie me dus helemaal niks.
Hij zal in elk geval goed uitgerust zijn voor zijn logeerpartijquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh!
Ik trof jongste en middelste zojuist op de bank aan onder een kleedje, samen met de poes. Tv kijkend
Oudste slaapt nogen die moet ik vanmiddag wegbrengen voor een logeerpartij..zal nog wat worden
mooi! Wat zien jullie er gelukkig en blij uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Saffier het volgende:
/crosspost/
Kan het niet helpen, maar hier ben ik zoooooooo blij mee!!
http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/
mooiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Saffier het volgende:
/crosspost/
Thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Macka66 het volgende:
Ik snap dat je blij bent Saffier, PdeHoog heeft het echt prachtig vastgelegd.
prachtig, saffier! en wat een juweeltje is ylana ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Saffier het volgende:
/crosspost/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |