Dat wilde ik dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Moussy dat ziet er erg gezellig uit. Dat is nog eens wat anders dan al die 'standaard' lounchesets.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat wilde ik dusmaar we kregen er serieus ruzie over
Dit is een betere oplossing, ligt lekkerder ipv braaf, keurig zitten
Ja dat zei die man ook al. Vooral te danken aan de inschatting van mijn lief dat hij er echt niet meer veilig mee kon rijden. De garage heeft een aantal keer excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
wat gevaarlijk estrys
wat hebben jullie een mazzel gehad!
Ow wat eng zeg en ontzettend dom van die garage... gelukkig hebben jullie de auto laten staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Estrys het volgende:
Ik wil ook een loungeset, alleen we hebben nu nog de sahara in de achtertuin.
Onze tuin loopt van 11 meter breed naar ongeveer 2,5 meter breed achterin. Achterin is altijd zon dus daar wil ik een terrasje maken.
Diaan wat vervelend pech met de auto. Wij gigen vorige week verhuizen en de leaseauto maakte al een vreemd rammelend geluid. Dat werd steeds erger en de laatste rit durfde we eigenlijk niet goed meer te rijden. Dus het hele weekend de auto laten staan en op maandag kwam er iemand om hem op te laden. Dus de auto even opgekrikt en eronder gekeken. Zegt ie: je hebt maar twee wielbouten linksvoor![]()
Het wiel zat dus gewoon los, hadden ze de bouten aan de voorkant niet goed vastgezet met het verwisselen van de winterbanden.
Mijn lief heeft zo een keer een ongeluk gehad op de snelweg. Hij is zelf monteur geweest en had ineens een vermoeden waar het geluid weg kwam. Dus op het moment dat ie afremt en richting vluchtstrook rijdt "valt" het wiel eraf waardoor ie tegen de vangrail schoof. gelukkig verder niks aan de hand omdat ie het zelf door had. Maar je moet het maar niet weten en met 120 rijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja dat zei die man ook al. Vooral te danken aan de inschatting van mijn lief dat hij er echt niet meer veilig mee kon rijden. De garage heeft een aantal keer excuses aangeboden.
Ik kijk wel in hun folders, maar daar ben ik ze nog niet tegengekomen. Nou ja, het kan nog... heeft geen superhaast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef _Bar_ het volgende:
En of een gamma of karwij of praxis die zijn in verhouding ook vaak minder duur
hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef Estrys het volgende:
Leuk Vicky! Ik vrees dat ik een echtscheiding riskeer als ik met een samsung galaxy aankom.
Ja, het is best veel. Een andere optie voro mij is evt. HTC. Samsung mag hier het huis niet in. Slechte ervaringen met het merk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef Vicky het volgende:
voor de 3GS zou ik ook nog 150 euro bij moetne betalen.. had ik geen zin in
nu moet ik 9,95 betalen voor het toestel en mijn iPhone gaat op MP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |