quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef mikoxx het volgende:
Iemand enig idee of 9 kuub zand erg veel is ? *alvast onder een steen kruipt*
thnx, jij succes met je maxicosi bekledingquote:
Vandaag had ik er geen last van gehad, ben de hele dag aan het werk.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat fijn dat het in één dag klaar was Diaan. anders vandaag ook nog in de timmer gezeten.
Het loshalen van de bekleding heeft hier vorig jaar bijna tot een echtscheiding geleidtquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef mefke79 het volgende:
iemand hier toevallig ooit de bekleding van een maxi cosi in de was gedaan? Ik heb em helemaal los op het laatste stukje na, onder waar het 'riempje' doorheen loopt waarmee je de schoudergordels vastzet. Hoe krijg je die gordel los?
(en nee, de handleiding helpt me ook al niet verder...)
Een verkoper in een ander filmpjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef mefke79 het volgende:
DML, hier staat ie ook in de bookmark..tis inderdaad zoals Saffier omschreef. Maar je moet het maar net weten. Enne, officieel moet ie op handwas, maar dat wordt toch echt het wolwasprogramma hier...moet te doen zijn vind ik zelf.
Ik zou ook het wolwasprogramma hebben gekozen hoor. Kan best volgens mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef mefke79 het volgende:
DML, hier staat ie ook in de bookmark..tis inderdaad zoals Saffier omschreef. Maar je moet het maar net weten. Enne, officieel moet ie op handwas, maar dat wordt toch echt het wolwasprogramma hier...moet te doen zijn vind ik zelf.
Dank je, hier heb ik ook zo'n plaatje in mijn hoofd inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
zo. dokter geweest. bloedgeprikt en een verwijzing voor een echo op verdenking van een vleesboom.
ik vind dat toch zo'n raar woord. ik ben nogal visueel ingesteld en stel me echt zo'n boom met karbonaadjes erin voor![]()
je bent dus niet bij de kinderboerderij geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef Memmel het volgende:
hooi, zo. wat heb ik gemist? Ben weer terug van een weekendje center parcs. Score: 1 gekneusde vinger, blauw bovenbeen, water in mijn oor. Morris een joekel van een bult/blauwe plek. Maar 't was heerlijk!
Jen kwam ook bont en blauw terug..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Memmel het volgende:
nee, alles kruipend en klein heeft het weekend overleefd!
Ik ben ook weer terug van een weekje paradijselijk Rhodos. Heb ik nog wat gemist?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef Memmel het volgende:
hooi, zo. wat heb ik gemist? Ben weer terug van een weekendje center parcs. Score: 1 gekneusde vinger, blauw bovenbeen, water in mijn oor. Morris een joekel van een bult/blauwe plek. Maar 't was heerlijk!
Zooo dát klinkt goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug van een weekje paradijselijk Rhodos. Heb ik nog wat gemist?
Onze score: Extra kilo's bij de meesten (all inclusive), muggebulten (zelfs op mijn bil), 1 tand minder (Iris) maar het was fantastisch! Alle 4 de kindjes hebben geweldig genoten, en het is allemaal fantastisch gegaan.
Beetje wennen is het wel, de kou hier, geen cleaning- en roomservice, maar heerlijk om weer thuis te zijn.
Een tweeling met geluid? Die van mij niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Maar we moeten er denk ik maar aan wennen... binnenkort komt er daar een tweeling (bij)Dat zal ook nog wel enige geluid met zich meebrengen. Alhoewel, zij horen Lennon maar heel af en toe.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Een tweeling met geluid? Die van mij niet hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |