quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef mikoxx het volgende:
Iemand enig idee of 9 kuub zand erg veel is ? *alvast onder een steen kruipt*
thnx, jij succes met je maxicosi bekledingquote:
Vandaag had ik er geen last van gehad, ben de hele dag aan het werk.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat fijn dat het in één dag klaar was Diaan. anders vandaag ook nog in de timmer gezeten.
Het loshalen van de bekleding heeft hier vorig jaar bijna tot een echtscheiding geleidtquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef mefke79 het volgende:
iemand hier toevallig ooit de bekleding van een maxi cosi in de was gedaan? Ik heb em helemaal los op het laatste stukje na, onder waar het 'riempje' doorheen loopt waarmee je de schoudergordels vastzet. Hoe krijg je die gordel los?
(en nee, de handleiding helpt me ook al niet verder...)
Een verkoper in een ander filmpjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef mefke79 het volgende:
DML, hier staat ie ook in de bookmark..tis inderdaad zoals Saffier omschreef. Maar je moet het maar net weten. Enne, officieel moet ie op handwas, maar dat wordt toch echt het wolwasprogramma hier...moet te doen zijn vind ik zelf.
Ik zou ook het wolwasprogramma hebben gekozen hoor. Kan best volgens mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef mefke79 het volgende:
DML, hier staat ie ook in de bookmark..tis inderdaad zoals Saffier omschreef. Maar je moet het maar net weten. Enne, officieel moet ie op handwas, maar dat wordt toch echt het wolwasprogramma hier...moet te doen zijn vind ik zelf.
Dank je, hier heb ik ook zo'n plaatje in mijn hoofd inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
zo. dokter geweest. bloedgeprikt en een verwijzing voor een echo op verdenking van een vleesboom.
ik vind dat toch zo'n raar woord. ik ben nogal visueel ingesteld en stel me echt zo'n boom met karbonaadjes erin voor![]()
je bent dus niet bij de kinderboerderij geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef Memmel het volgende:
hooi, zo. wat heb ik gemist? Ben weer terug van een weekendje center parcs. Score: 1 gekneusde vinger, blauw bovenbeen, water in mijn oor. Morris een joekel van een bult/blauwe plek. Maar 't was heerlijk!
Jen kwam ook bont en blauw terug..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Memmel het volgende:
nee, alles kruipend en klein heeft het weekend overleefd!
Ik ben ook weer terug van een weekje paradijselijk Rhodos. Heb ik nog wat gemist?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef Memmel het volgende:
hooi, zo. wat heb ik gemist? Ben weer terug van een weekendje center parcs. Score: 1 gekneusde vinger, blauw bovenbeen, water in mijn oor. Morris een joekel van een bult/blauwe plek. Maar 't was heerlijk!
Zooo dát klinkt goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug van een weekje paradijselijk Rhodos. Heb ik nog wat gemist?
Onze score: Extra kilo's bij de meesten (all inclusive), muggebulten (zelfs op mijn bil), 1 tand minder (Iris) maar het was fantastisch! Alle 4 de kindjes hebben geweldig genoten, en het is allemaal fantastisch gegaan.
Beetje wennen is het wel, de kou hier, geen cleaning- en roomservice, maar heerlijk om weer thuis te zijn.
Een tweeling met geluid? Die van mij niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Maar we moeten er denk ik maar aan wennen... binnenkort komt er daar een tweeling (bij)Dat zal ook nog wel enige geluid met zich meebrengen. Alhoewel, zij horen Lennon maar heel af en toe.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Een tweeling met geluid? Die van mij niet hoor![]()
Ow wat lekker zeg. Natuurlijk moeten jullie dat bekijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan donderdag naar Frankrijk
Mijn schoonouders hebben er een huisje gekocht dus we willen natuurlijk wel eens bekijken hoe het daar is.
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan donderdag naar Frankrijk
Mijn schoonouders hebben er een huisje gekocht dus we willen natuurlijk wel eens bekijken hoe het daar is.
eensch is!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?
Fok!meet in Frankrijk! Ik ben voorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?
nou eh, donderdag dusquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja sorry.. ik heb je PM gelezen maar dat was op de mobiel en ben vergeten later te antwoordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb niets met OUD, maar ik wou toch even aan Vicky vragen of de duckies aangekomen zijn(zie ook je PM Vicky
)
Wanneer en waar?!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
Fok!meet in Frankrijk! Ik ben voor![]()
Vicksmaar een grote
voor je vakantie
Dat is tot nu toe het enige waar wij opkomen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
een formule 1 hotel niks voor je, freecell?
Dat kan toch prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:23 schreef mefke79 het volgende:
sommige mensen snappen het trouwens echt niet he...
schetsje: we willen met een groep vrienden een weekendje weg. Begin augustus. Onze tweede uk is dan pak em beet 8 weken. Een ander stel heeft een kleintje van 3 maanden, er zijn twee dreumesen en er is er eentje 8 maanden zwanger dan.
Er wordt vanalles geopperd, tot er eentje roept: jahaa, met het vliegtuig op en neer naar Berlijn..eh ja. Tuurlijk. Logisch.
Wel goed, nog veel kleine dingen die moeten gebeuren maar we doen even niks. We zijn allebei zooooo onzettend moe. Alsof we nog een jaar kunnen slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:13 schreef mefke79 het volgende:
Oe Estrys, ja..kan ik me ook nog heugen ja. Overal zand. En dat komt tot in de kleinste spleetjes.
Maaruh, hoe bevalt het!?
Ze zegt dat het geen vleesboom kan zijn omdat het geen pijn doet. Het is alleen zo veelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:03 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, back in town? Of vanaf je foon ofzo?
Enne, Free, wat een rare opstelling van je huisarts. Tuurlijk kan de pil je menstruatie verminderen. Kan he. Kan ook erger worden. Een kleine controle mbv echo voor een vleesboom (sorry Lady voor het beeld) kan dan toch geen kwaad..Tis niet dat je iets heel geks vraagt.
wel zo verstandig dan... maar hoe bevalt het in jullie nieuwe huisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef Estrys het volgende:
Er moeten nog rolgordijntjes opgehangen in onze slaapkamer maar zelfs dat ging zondag echt niet meer, alles ging mis. We kregen de grootste ruzie over onzinnige dingen. Dus zijn we er maar mee opgehouden.
uhm een collega van mij klapte steeds dubbel van de pijn, vleesboom, tot ze steeds flauwviel van de pijn, toen is de boom met karbootjes er met spoed uit gehaald. Pas na een echo kan je met zekerheid zeggen of er karboonaatjes in je buik groeien of niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze zegt dat het geen vleesboom kan zijn omdat het geen pijn doet. Het is alleen zo veelTegen een halve liter aan. Maar mijn HB is gelukkig nog ok
Zo bij mijn mama ook! Die bleef gewoon ongesteld op een gegeven moment..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:23 schreef moussy het volgende:
[..]
uhm een collega van mij klapte steeds dubbel van de pijn, vleesboom, tot ze steeds flauwviel van de pijn, toen is de boom met karbootjes er met spoed uit gehaald. Pas na een echo kan je met zekerheid zeggen of er karboonaatjes in je buik groeien of niet lijkt mij.
Die bij Luxemburg is heel goor! Wij gaan dit keer vliegen, dus gelukkig geen uren rijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
Ze verschillen inderdaad behoorlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die bij Luxemburg is heel goor! Wij gaan dit keer vliegen, dus gelukkig geen uren rijden. Wij zochten op aanbiedings sites goedkope overnachtingen onderweg, is altijd goed bevallen!
Volgens mij kan je dan beter naar een Akena-hotel kijken. Zelfde principe maar dan met eigen wc en douche op de kamer. Ze hebben 3-persoons kamers (2pers bed met over het hoofdeinde nog een 1pers bed) waar dan nog een reisbedje bij in kan. Kost tussen de 35 en 50 euro per nacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
Ja hij zegt dat er nooit iemand mee terugkomt en ik nu al 2x dus het ligt gewoon aan mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Books het volgende:
Stiemie die brillen kunnen eigenlijk helemaal niets hebben. Ik heb het ook twee jaar volgehouden en drie keer een nieuwe bril in anderhalf jaar tijd heb ik er nu eentje met montuur en deze is nog nooit stuk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |