Ow wat lekker zeg. Natuurlijk moeten jullie dat bekijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan donderdag naar Frankrijk
Mijn schoonouders hebben er een huisje gekocht dus we willen natuurlijk wel eens bekijken hoe het daar is.
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan donderdag naar Frankrijk
Mijn schoonouders hebben er een huisje gekocht dus we willen natuurlijk wel eens bekijken hoe het daar is.
eensch is!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?
Fok!meet in Frankrijk! Ik ben voorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik vind dat wij dat allemaal best even kunnen bekijken. Waneer gaan we?
nou eh, donderdag dusquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja sorry.. ik heb je PM gelezen maar dat was op de mobiel en ben vergeten later te antwoordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb niets met OUD, maar ik wou toch even aan Vicky vragen of de duckies aangekomen zijn(zie ook je PM Vicky
)
Wanneer en waar?!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
Fok!meet in Frankrijk! Ik ben voor![]()
Vicksmaar een grote
voor je vakantie
Dat is tot nu toe het enige waar wij opkomen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
een formule 1 hotel niks voor je, freecell?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |