Nee, gewoon een rijke stinkerd die veel contacten had met de echte radicale gekken.quote:
Hij was idd een CIA agent vandaar dat hij ook dood is.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, gewoon een rijke stinkerd die veel contacten had met de echte radicale gekken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:08 schreef PiRANiA het volgende:
Eerlijk gezegd geloof ik het nog niet echt.
Ik denk niet dat de CIA het leuk zou vinden als deze man nog leeft en gaat praten. Dus levend zal hij nooit gepakt worden. Maar dood zoals nu.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was geen CIA agent maar stond wel op de loonlijst van de CIA en ik geloof er geen bal van dat die dood is.
Heb je een scan van die loonlijst? Of een salarisstrookje? Ik ben wel benieuwd wat hij verdiende.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was geen CIA agent maar stond wel op de loonlijst van de CIA en ik geloof er geen bal van dat die dood is.
Het gebruik kunnen maken van de meest moderne Amerikaanse wapens tegen het Russische leger in Afghanistan om de koude oorlog te winnen gebeurt niet zomaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Heb je een scan van die loonlijst? Of een salarisstrookje? Ik ben wel benieuwd wat hij verdiende.
Oh. Dat heb je niet. Waar baseer je die kennis dan op?
Dat is nooit een geheim geweest, Obama startte mbv CIA geld trainingskampen op in Afganistan om de Russen te stoppen, Al Quaida betekent niet voor niets trainingskampquote:Op maandag 2 mei 2011 08:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Heb je een scan van die loonlijst? Of een salarisstrookje? Ik ben wel benieuwd wat hij verdiende.
Oh. Dat heb je niet. Waar baseer je die kennis dan op?
Het is best interessant de kortzichtigheid die de Amerikanen de oorlog deden verliezen in Vietnam ook weer in Afghanistan te zien. Je steunt een groep die later een meer gevaarlijke vijand blijkt te zijn dan de Russen. En de oorlog nu is ook een hopeloze zaak.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat is nooit een geheim geweest, Obama startte mbv CIA geld trainingskampen op in Afganistan om de Russen te stoppen, Al Quaida betekent niet voor niets trainingskamp
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat is nooit een geheim geweest, Obama startte mbv CIA geld trainingskampen op in Afganistan om de Russen te stoppen, Al Quaida betekent niet voor niets trainingskamp
Nee, dat snap ik ook wel. Het is duidelijk dat de Afghaanse milities die tegen Rusland vochten gefinancieerd werden door Amerika. Maar dat betekent toch niet dat Osama op de loonlijst stond?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het gebruik kunnen maken van de meest moderne Amerikaanse wapens tegen het Russische leger in Afghanistan om de koude oorlog te winnen gebeurt niet zomaar.
Na laten we het er dan maar op houden dat hij wat leuke wapens heeft gekregen om op de Russen en later op de Amerikanen te kunnen schieten. Niet de meest briljantste strategie of tactiek denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat snap ik ook wel. Het is duidelijk dat de Afghaanse milities die tegen Rusland vochten gefinancieerd werden door Amerika. Maar dat betekent toch niet dat Osama op de loonlijst stond?
Er wordt hier soms net gedaan alsof Osama een puppet is van de Amerikaanse regering, die dood en verderf zaait in opdracht van de CIA. Of dat hij alleen een acteur is die het volk op commando van Obama en Bush bang moet maken. Ongefundeerde onzin, noemen wij dat.
Ach, dat is voor Amerika natuurlijk de standaard procedure. Irak is in de oorlog met Iran ook bewapend door de VS. Ze moeten zichzelf natuurlijk wel bezighouden hè. Op dit moment worden de opstandelingen in Libië hoogstwaarschijnlijk bewapend en dat zijn de terroristen van morgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Na laten we het er dan maar op houden dat hij wat leuke wapens heeft gekregen om op de Russen en later op de Amerikanen te kunnen schieten. Niet de meest briljantste strategie of tactiek denk ik.
Dat vermoeden heb ik ook. Strategisch moment uitgezocht. Eerst even kijken welke prutsers de tegenstanders zijn voor het presidentschap en dan even net doen alsof Barack Obama himself de trekker heeft overgehaald. Herverkiezing is bij deze gegarandeerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:02 schreef ATON het volgende:
Ach kom, laten we wel wezen. Men wist al jaren waar die pipo zijn groenten ging kopen. De Amerikanen hebben enkel op een beter politiek klimaat gewacht om hem af te schieten.
Ik denk van niet. Deze opstand en die in Egypte verbaast mij eerlijk gezegd een beetje. Ze vechten voor vrijheid. En niet voor een islamitische staat ala Iran.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, dat is voor Amerika natuurlijk de standaard procedure. Irak is in de oorlog met Iran ook bewapend door de VS. Ze moeten zichzelf natuurlijk wel bezighouden hè. Op dit moment worden de opstandelingen in Libië hoogstwaarschijnlijk bewapend en dat zijn de terroristen van morgen.
Dat vermoeden heb ik niet. Maar weet dat wel zeker. De eerste integere en eerlijke politicus moet nog geboren worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Strategisch moment uitgezocht. Eerst even kijken welke prutsers de tegenstanders zijn voor het presidentschap en dan even net doen alsof Barack Obama himself de trekker heeft overgehaald. Herverkiezing is bij deze gegarandeerd.
Je hebt het toch wel gevolgd? Er wordt, zeker in Egypte, heel duidelijk gezegd dat er een aantal bondgenoten zijn die alleen maar samenwerken omdat ze van het huidige regime af willen. In Libië is dat niet anders, moslimfundamentalisten vechten hand in hand met westers georienteerde studenten. Wanneer het regime is verdwenen, dan pas barst de echte strijd om de macht los.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Deze opstand en die in Egypte verbaast mij eerlijk gezegd een beetje. Ze vechten voor vrijheid. En niet voor een islamitische staat ala Iran.
het hele leven is een hoax.. wat je ziet op het nieuws is gewoon geacteerdquote:Op maandag 2 mei 2011 08:08 schreef PiRANiA het volgende:
Eerlijk gezegd geloof ik het nog niet echt.
We zullen het zien voorlopig zijn de rebellen in Libië niet echt aan het winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel gevolgd? Er wordt, zeker in Egypte, heel duidelijk gezegd dat er een aantal bondgenoten zijn die alleen maar samenwerken omdat ze van het huidige regime af willen. In Libië is dat niet anders, moslimfundamentalisten vechten hand in hand met westers georienteerde studenten. Wanneer het regime is verdwenen, dan pas barst de echte strijd om de macht los.
In de regel worden dat soort strijden niet gewonnen door de intelligenste of meest gematigde. Egypte heeft een kans, omdat de mensen daar ooit de geneugten van een soort democratie hebben geproefd. Libië gaat de komende decennia nog veel problemen veroorzaken. Dat wordt het nieuwe Somalië.
Ja hoor, dat denk ik ook. Nu krijg je een heel gedoe of hij het wél of niet is, terwijl het helemaal niks uitmaakt, zijn opvolger staat al klaar hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Alsof het überhaupt iets uitmaakt dat hij dood is. Zelfs als hij een CIA-agent was (wat natuurlijk nergens op gebaseerd is), dan nog staat er wel weer iemand anders op.
Zijn opvolger is of nog radicaler, of net zo radicaal.
Dat klopt. Het westen is ook helemaal niet gebaat bij een overwinning van de rebellen, als dat vervolgens leidt tot nieuwe strijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
We zullen het zien voorlopig zijn de rebellen in Libië niet echt aan het winnen.
En misschien wel meerdere, die een wedstrijdje gaan houden. Degene met de meeste slachtoffers bij 1 aanval, die wordt de nieuwe baas. Een soort van 'The Bomb of Afganistan'-talentshow. Al Qaeda's next top-bomber.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dat denk ik ook. Nu krijg je een heel gedoe of hij het wél of niet is, terwijl het helemaal niks uitmaakt, zijn opvolger staat al klaar hoor.
Waar de meeste mensen over klagen is de hoge voedsel prijzen enz dat is de voornaamste oorzaak van de opstand in Egypte. 99% van de redenen waarom er oorlog is heeft met economie te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel gevolgd? Er wordt, zeker in Egypte, heel duidelijk gezegd dat er een aantal bondgenoten zijn die alleen maar samenwerken omdat ze van het huidige regime af willen. In Libië is dat niet anders, moslimfundamentalisten vechten hand in hand met westers georienteerde studenten. Wanneer het regime is verdwenen, dan pas barst de echte strijd om de macht los.
In de regel worden dat soort strijden niet gewonnen door de intelligenste of meest gematigde. Egypte heeft een kans, omdat de mensen daar ooit de geneugten van een soort democratie hebben geproefd. Libië gaat de komende decennia nog veel problemen veroorzaken. Dat wordt het nieuwe Somalië.
Ik moet zeggen dat ik het ook een vreemd verhaal vind inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 10:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
En zn lijk word ook gewoon in de zee gegooid, erg raar.
Zo raar is dat niet de Russen hebben het lijk van Adolf Hitler ook in het water gegooid. Na de val van de DDR. Je wilt geen vaste begraafplaatsen voor dit soort lui.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
En zn lijk word ook gewoon in de zee gegooid, erg raar.
Ik zie genoeg redenen om zijn dood niet te faken. Tja.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom hebben ze 'm vermoord? Konden ze echt niet zo de aanval voorbereiden dat dat voorkomen had kunnen worden? Is Osama wel dood, ik zie genoeg redenen om zijn dood te faken.
Precies. Eerdere terroristen zijn ook op onbekende plaatsen begraven. Je wilt geen bedevaartsoord maken voor mensen met een ziek gedachtengoed.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet de Russen hebben het lijk van Adolf Hitler ook in het water gegooid. Na de val van de DDR. Je wilt geen vaste begraafplaatsen voor dit soort lui.
Natuurlijk, dat snap ik ook wel, maar waarom zo snel?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Eerdere terroristen zijn ook op onbekende plaatsen begraven. Je wilt geen bedevaartsoord maken voor mensen met een ziek gedachtengoed.
En als ie dan toch dood gemaakt moest worden, waarom zo snel mogelijk het bewijs vernietigen?quote:Geert-Jan Knoops, hoogleraar internationaal strafrecht, is kritisch over de gang van zaken. 'Het is verrassend dat de definitieve uitschakeling van Osama nu een feit is. Het Pentagon wist al lange tijd waar Osama zat: zolang ze hem maar goed in de gaten hielden, was er geen directe noodzaak om hem te doden. Juridisch bekeken is de zaak ook bijzonder interessant, want het internationaal recht staat het niet toe om zomaar een tegenstander te doden. Volgens het internationale recht had hij gearresteerd moeten worden en aan de VS uitgeleverd moeten worden om daar te worden berecht, zoals bijvoorbeeld met Milosevic ook is gebeurd.'
Osama's.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik geloof er geen snars van. Ik ben benieuwt wat de gevolgen zijn van Obama's "dood".
volgens mij is 't niet Obama hoor, die dood is.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik geloof er geen snars van. Ik ben benieuwt wat de gevolgen zijn van Obama's "dood".
Ja leuk, maar toch niet voordat er ook maar ergens bewijs is van zijn dood?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Eerdere terroristen zijn ook op onbekende plaatsen begraven. Je wilt geen bedevaartsoord maken voor mensen met een ziek gedachtengoed.
En hoop doden. ?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik geloof er geen snars van. Ik ben benieuwt wat de gevolgen zijn van Obsama's "dood".
De dreiging gaat pas weg als we voldoende middelen en mensen inzetten. En niet kijken op een paar dode burgers meer of minder. Op TV.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:22 schreef Naxilor het volgende:
[..]
Ja leuk, maar toch niet voordat er ook maar ergens bewijs is van zijn dood?
Dit zaakje stinkt.
Osama als dreiging zal nu wel weg zijn, ze zouden dit niet aankondigen als hij nog een video de wereld in kon zenden. Maar op basis van deze informatie lijkt het alsof het niet Osama is die hier gestorven is. Misschien was hij al dood, misschien is hij nu nog in leven en wordt hij vastgehouden, misschien was het toch een gespeelde rol en wordt er nu een einde gemaakt aan die nep identiteit, al die mogelijkheden blijven open zolang er geen bewijs naar buiten wordt gebracht. En er is erg weinig reden om geen bewijs naar buiten te brengen. 'Dat bedevaarts argument is schattig, maar binnen 24 uur na zijn dood gaat dat natuurlijk nog niet op.
Maar goed, misschien krijgen we nog bewijs.
Waarschijnlijk een hoop extra angst onder de westerse bevolking. De overheid zal dit wel weer beantwoorden met anti-terreur wetgeving waarbij onze privacy nog verder uitgeholt word.quote:
De overheid vaalt juist aan alle kanten met het juist aanpakken van dit probleem. Met een paar camera's en burgers afluisteren los je terrorisme niet op.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hoop extra angst onder de westerse bevolking. De overheid zal dit wel weer beantwoorden met anti-terreur wetgeving waarbij onze privacy nog verder uitgeholt word.
En de burger? Dit vind het allemaal geweldig. De overheid werkt proactief aan hun veiligheid.
Hoe creer je een politiestaat.
Kun je even een linkje plaatsen naar die voorspelling?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:33 schreef Bankfurt het volgende:
De fake Anti-Christ (Osama Bin Laden) is dood.
De echte Anti-Christ (Prince William) neemt nu het voortouw.
Precies, zoals ik al voorspeld heb.
Het zal inderdaad echt niet zo zijn dat het gedaan is met het terrorisme. Opgeruimd staat evengoed netjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dat denk ik ook. Nu krijg je een heel gedoe of hij het wél of niet is, terwijl het helemaal niks uitmaakt, zijn opvolger staat al klaar hoor.
Zo zie ik het ook. Net door het vacuüm en de verwarde toestand dat hierdoor is ontstaan heeft de USA de kans schoon gezien op Bin Laden uit te schakelen en niet om president op een goed blaadje te zetten voor de verkiezingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:33 schreef Bankfurt het volgende:
De fake Anti-Christ (Osama Bin Laden) is dood.
De echte Anti-Christ (Prince William) neemt nu het voortouw.
Precies, zoals ik al voorspeld heb.
Dat zou best kunnen als spymaster van de CIA zou ik er alles aan gedaan hebben dat Ben Ladin met het mondje dicht dus behoorlijk dood gevangen zou worden genomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:28 schreef jogy het volgende:
Hij is gewoon gestorven en naderhand hebben ze een paar kogels in zijn lijf gejaagd en gezegd dat ie geëlimineerd was. Dat is mijn paranoïde theorie in ieder geval.
Weet ik niet heb jij het lijk van Adolf Hitler al gevonden? Het lijk van deze etter op zee zee begraven is een juiste beslissing.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ze hem echt in zee gegooid hebben dan zou dat echt de domste beslissing ooit zijn. De VS weten ook dat er dan heel veel complottheorieën gaan komen, dan wordt dit de nieuwe JFK.
Mja, als je een deep-operative bent van de CIA kan ik me voorstellen dat je nog wel wat kaarten achter de hand hebt om ervoor te zorgen dat je niet uit populistisch oogpunt een kogel in je brein krijgt om de president wat populairder te krijgen. Maar als hij gewoon gestorven is aan natuurlijke zaken zoals nierfalen. kanker of ouderdom dan kan ik me ook weer voorstellen dat de VS de afspraak heeft dat ze met zijn lichaam mogen doen wat ze willen oid.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen als spymaster van de CIA zou ik er alles aan gedaan hebben dat Ben Ladin met het mondje dicht dus behoorlijk dood gevangen zou worden genomen.
Tja als je spion wordt is de kans dat je dood gaat aan een oudersoms ziekte klein.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, als je een deep-operative bent van de CIA kan ik me voorstellen dat je nog wel wat kaarten achter de hand hebt om ervoor te zorgen dat je niet uit populistisch oogpunt een kogel in je brein krijgt om de president wat populairder te krijgen. Maar als hij gewoon gestorven is aan natuurlijke zaken zoals nierfalen. kanker of ouderdom dan kan ik me ook weer voorstellen dat de VS de afspraak heeft dat ze met zijn lichaam mogen doen wat ze willen oid.
Nou ja, de gedachte dat Osama een deep-operative van de CIA is is natuurlijk nergens op gebaseerd, zoals ik eerder al aangaf. Mij lijkt dat men gewoon al lang wist waar hij zat, maar dat het gewoon nog niet goed uitkwam om hem om te brengen. Dit was het moment, dus nu hebben ze het gedaan. Zo simpel is het.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, als je een deep-operative bent van de CIA kan ik me voorstellen dat je nog wel wat kaarten achter de hand hebt om ervoor te zorgen dat je niet uit populistisch oogpunt een kogel in je brein krijgt om de president wat populairder te krijgen. Maar als hij gewoon gestorven is aan natuurlijke zaken zoals nierfalen. kanker of ouderdom dan kan ik me ook weer voorstellen dat de VS de afspraak heeft dat ze met zijn lichaam mogen doen wat ze willen oid.
Tuurlijk is dat vreemd. De rol vam Pakistan is sowieso onbekend. De Pakistaanse regering (voor zover daar sprake van is) speelt een dubieuze dubbelrol in het geheel. Enerzijds moeten zij hun "bondgenoot" Amerika steunen, anderzijds kunnen ze niet in het openbaar roepen dat ze dat doen, omdat een deel van Pakistan (en diezelfde regering) afhankelijk is van de grillen van de terroristische cellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Bastard het volgende:
Ieder oorlogscrimineel word opgepakt en berecht voor het internationaal tribunaal.
Maar voor Osama maken ze een uitzondering, feitelijk heeft een land in een ander land 1 van hun burgers vermoord.. en niemand die dat vreemd vind?
Kijk. Daar begint het al.....quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb es een paar foto's van osama opgezocht en de gelijkenis tussen de 2 volgende foto's vind ik op z'n minst opmerkelijk (vooral de onderkant van het gezicht natuurlijk)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb es een paar foto's van osama opgezocht en de gelijkenis tussen de 2 volgende foto's vind ik op z'n minst opmerkelijk (vooral de onderkant van het gezicht natuurlijk)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Dynd het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef VitaminWater het volgende:
Het is toch allang duidelijk dat die foto nep is, waarom blijft iedereen dat steeds posten?
Het lijkt me helder dat er gewoon iemand bij Al Jazeera heeft zitten photoshoppen in de hoop dat het geloofwaardig uitziet. Ieder kind ziet gewoon dat het prutswerk is.quote:
Die foto is gemaakt voor een hoax artikel uit 2009 van de website thepeoplesvoice.orgquote:Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het lijkt me helder dat er gewoon iemand bij Al Jazeera heeft zitten photoshoppen in de hoop dat het geloofwaardig uitziet. Ieder kind ziet gewoon dat het prutswerk is.
A, kijk. Daar komt hij vandaan. Helder.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt voor een hoax artikel uit 2009 van de website thepeoplesvoice.org
Natuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Blijft natuurlijk de juridische vraag of dit moord is. Want natuurlijk had Osama gewoon berecht moeten worden. Nu blijft dit tot in lengte der jaren voer voor allerlei complotten. Wel leuk voor BNW, natuurlijk. De komende 45 topics inzake Bin Laden kun je vast openen.
HMMMMquote:"I have it from high level [sources] from inside the Bush administration...that bin Laden died of natural causes and that his family has given the body to the CIA, that they're gonna roll him out right before the election, that he\'s on ice right now. They will claim they killed him right before the election."
Ik zie het zo gebeuren dat de nieuwe terroristische "dreiging" weer word aangegrepen om mensen bang te maken en anti-terreur maatregelen door te voeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Killaht het volgende:
Dood of niet dood.
Het enige wat vast staat, is dat er altijd een "luchtje" heeft gezeten aan "Bin Laden", zijn familie en de connectie met Amerika.
PS: dit is natuurlijk geweldig voor de peilingen van Obama, voor zijn tweede termijn.
Aah, kijk. Jij hebt de trekker overgehaald voor wat extra bezoekers hier!quote:
Dat is iets dat ook onmiddellijk door mijn gedachten schoot.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Killaht het volgende:
Dood of niet dood.
Het enige wat vast staat, is dat er altijd een "luchtje" heeft gezeten aan "Bin Laden", zijn familie en de connectie met Amerika.
PS: dit is natuurlijk geweldig voor de peilingen van Obama, voor zijn tweede termijn.
Ik kan juist heel goed begrijpen dat je in het ene geval woedend bent en in het andere geval iets hebt van: gerechtigheid. Zeker als iemand duizenden doden op zijn geweten heeft. Dan kan ik daar niet om treuren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Gray het volgende:
Ik vind het altijd bizar hoe we over de ene dood maandenlang een mediaschandaal hebben en dat iedereen loopt te juichen wanneer een 'terrorist' sterft. We zijn nog steeds zo primitief...
Dat hoofdschot komt natuurlijk wel erg goed uit, iemand met zijn kennis en connecties wil je natuurlijk niet de kans geven geheimen te verklappen.
Ik vraag me alleen af of hij dit offensief (want zo zie ik het inderdaad ook) dan niet te vroeg inzet. Het is net als met een carnavalskraker, als je hem te laat brengt dan kan nog niemand hem meezingen en flopt hij, maar als je hem te vroeg brengt dan wordt het alleen een ski-hit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is iets dat ook onmiddellijk door mijn gedachten schoot.
Eerst dat geboortebewijs en het aftroeven van Trump en dan nog de dood van Osama. What more do you need?
Ach, niet geschotenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of hij dit offensief (want zo zie ik het inderdaad ook) dan niet te vroeg inzet. Het is net als met een carnavalskraker, als je hem te laat brengt dan kan nog niemand hem meezingen en flopt hij, maar als je hem te vroeg brengt dan wordt het alleen een ski-hit.
Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst dat geboortebewijs en het aftroeven van Trump en dan nog de dood van Osama. What more do you need?
Denk jij dat Obama een passant is?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.
Als de cover-up zo normaal is geworden, dat die niet tussen personen/vriendjes gemaakt worden, maar dat het standaard werkwijze is om alles in het werk te stellen om de huidige president aan de macht te houden (ongeacht wie het is op dat moment), dan lijkt me dat wel heel ongeloofwaardig eerlijk gezegd. Strategische doelstellingen op de lange termijn voor Amerika, mja OK, maar dit soort zaken voor een passant?
Dat is waar. Maar het lijkt me dat daar toch modelletjes voor zijn, waarmee je haarfijn kunt bepalen in hoeverre een bepaalde gebeurtenis invloed heeft op een verkiezing. Ik zal Jack eens bellen, die weet dat vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, niet geschotenis altijd mis toch?
Jack van Gelder?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het lijkt me dat daar toch modelletjes voor zijn, waarmee je haarfijn kunt bepalen in hoeverre een bepaalde gebeurtenis invloed heeft op een verkiezing. Ik zal Jack eens bellen, die weet dat vast wel.
Ik denk dat de gedachtegang van complotters over het algemeen is dat de tegenstelling republikeins en democratisch er feitelijk niet is. Mede vanwege het grote aantal oud-Republikeinen in de omgeving van Obama, na zijn aanstelling.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst zat Bush daar en toen was alles mogelijk om hem aan de macht te houden, en nu doen ze dat dunnetjes over terwijl er een democraat zit.
Jack de Vries.quote:
Noem mij raar, maar ik vind het altijd vervelend te horen dat een medemens is overleden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed begrijpen dat je in het ene geval woedend bent en in het andere geval iets hebt van: gerechtigheid. Zeker als iemand duizenden doden op zijn geweten heeft. Dan kan ik daar niet om treuren eerlijk gezegd.
Als er een columnist vermoord wordt door een doorgedraaide religieuze idioot wél.
Ja. En spindokter van Balkenbrij. Als je die aan de macht krijgt, dan heb je er verstand van. Hij zit ook altijd bij DWDD te brallen met zijn irritante toegankelijk vriendelijke christenkop.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is die met die oortjes toch? Van het leger?
Jobs. Lots of 'em.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij de grondwet wordt aangepast. In verband met een oorlog ofzo. Verder zeg ik er niks over, want dan moet ik jullie allemaal vermoorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maximaal 2 termijnen. Elke president is een passant.
De beurzen schieten overal ter wereld omhoog, de dollar is ineens een stuk sterker, de olieprijs daalt voor het eerst sinds tijden na dit nieuws. Dat alles maakt een aardige boost voor de economie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Jobs. Lots of 'em.
Zolang die er nog niet zijn, blijft dit, hoe indrukwekkend het ook mag zijn, gerommel in de marge.
De economie is al tijden herstellende, maar qua banen heeft het voor de gemiddelde Amerikaan nog geen fuck opgeleverd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Symer het volgende:
[..]
De beurzen schieten overal ter wereld omhoog, de dollar is ineens een stuk sterker, de olieprijs daalt voor het eerst sinds tijden na dit nieuws. Dat alles maakt een aardige boost voor de economie.
Kan jij er serieus treurig om zijn dat deze man overleden is?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Noem mij raar, maar ik vind het altijd vervelend te horen dat een medemens is overleden.
Dat is niet meer dan gezonde ethiek. Om de ene dood treuren en de ander toejuichen is meer een geval van moraal dan ethiek. Als de moraal van de wereldmaatschappij zo goed zou zijn als de ethiek dan zou dit subforum niet eens bestaan.
Overigens had ik graag het een en ander willen horen van Bin Laden, helaas is dat nu onmogelijk.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef Ketamier het volgende:
10 jaar lang kunnen ze hem niet vinden en nu is het zo gepiept? Merkwaardig.
Je kunt het ook anders zien: na 10 jaar lang speuren hebben ze hem eindelijk gevonden .quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef Ketamier het volgende:
10 jaar lang kunnen ze hem niet vinden en nu is het zo gepiept? Merkwaardig.
Je zei het goed: ook uit andere overwegingen. Ik zie niet in waarom de wereld een betere plek is wanneer deze man dood is, ipv in een gevangenis zijn leven uitzit? Behalve dat de wereld een moordenaar armer is geworden, is het er automatisch ook eentje rijker.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij er serieus treurig om zijn dat deze man overleden is?
Dan is het slecht gesteld met mijn ethiek, want ik zal er geen traan om laten.
En je vindt het dus ook uit andere overwegingen jammer dat Osama dood is, je had nog graag wat informatie gehad. Maakt je moreel gezien toch net zo menselijk als degenen die het niet erg vinden dat hij dood is
Ik zeg het verkeerd. Ze brengen het alsof het nu piece of cake was hem om te brengen. Dit was zeker niet eerder mogelijk? Verder hoorde je amper wat over de stand van zaken mbt OBL. Dit hele zaakje stinkt. Timing is weer perfect.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking. Dus na 10 jaar is het verdacht en hadden ze hem nooit meer mogen vinden? Wanneer had het niet merkwaardig geweest dan, 5, 7 jaar??
Of niet natuurlijk....quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of het nu waar is of niet, je ziet wel hoe men wereldwijd op dergelijke nieuwsberichten reageert. Het zou zomaar een groot psychologisch spel kunnen zijn....
Ik vind de reacties hier op FOK! wel leuk, laat het een trend zien dat mensen niet langer zomaar alles slikken wat de msm hun probeert te voeden? Beginnen mensen nou eindelijk wat wantrouwiger te worden ten opzichte van de people in charge? Hier op het werk begonnen mijn collega's ook meteen over dat ze er niets van geloofden. Goede ontwikkelingquote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of het nu waar is of niet, je ziet wel hoe men wereldwijd op dergelijke nieuwsberichten reageert. Het zou zomaar een groot psychologisch spel kunnen zijn....
Blijkbaar ging het allemaal snelquote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Ketamier het volgende:
En waarom zo snel het lichaam dumpen? Geen onderzoeken nodig?
quote:De dood van Osama bin Laden, de meest gezochte terrorist ter wereld die beschouwd wordt als het brein achter de aanslagen van 11 september in New York, werd vanochtend door de Amerikaanse president Barack Obama bevestigd. Zijn lichaam zou via DNA-onderzoek geïdentificeerd zijn. Voor zo'n DNA-onderzoek is er altijd vergelijkingsmateriaal nodig, zegt Alain Remue, hoofd van de Cel Vermiste Personen.
"Denk maar aan haartjes, huidschilfers of zelfs een tandartsdossier", stelt Remue. "DNA-materiaal van familieleden kan ook als vergelijkingsmateriaal dienen. Ook uiterlijke kenmerken zijn van belang, zoals tatoeages en sporen van chirurgische ingrepen. Amerikaanse wetenschappelijke laboratoria, zoals die van het onderzoeksbureau FBI bijvoorbeeld, zijn geavanceerd genoeg om zo snel te werken. Identificatie binnen het verloop van één dag moet perfect mogelijk zijn. Ik denk ook wel dat het Amerikaanse leger met een informant gewerkt heeft, die bevestigde dat het wel degelijk om bin Laden zelf ging, vooraleer het leger tot de aanval overging." (belga/lpb)
Nu nog het besef dat we zonder geld en politiek ook geslaagde samenlevingen kunnen opzetten en dan halen we misschien de volgende eeuw nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind de reacties hier op FOK! wel leuk, laat het een trend zien dat mensen niet langer zomaar alles slikken wat de msm hun probeert te voeden? Beginnen mensen nou eindelijk wat wantrouwiger te worden ten opzichte van de people in charge? Hier op het werk begonnen mijn collega's ook meteen over dat ze er niets van geloofden. Goede ontwikkeling
Dit op de juiste manier afhandelde middels juridisch proces enzo had ik wel op z'n plaats gevonden idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Je zei het goed: ook uit andere overwegingen. Ik zie niet in waarom de wereld een betere plek is wanneer deze man dood is, ipv in een gevangenis zijn leven uitzit? Behalve dat de wereld een moordenaar armer is geworden, is het er automatisch ook eentje rijker.
Nja oke dan, als dat de gang van zaken is. Iets zegt mij toch dat als je werelds meest gezochte lichaam hebt je er niet meteen van af wilt om wat voor reden dan ook. Vooral Amerikanen zie ik er wel voor aan het als soort trofee te houden. Het zou vooral handig zijn om misverstanden te voorkomen en zekerheid te scheppen. Maar ligt vast aan mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blijkbaar ging het allemaal snel
[..]
Ook een fake-moord.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef hondjes het volgende:
En dit is precies 66 jaar na de zelfmoord van Hitler...
Wat dat er mee te maken heeft , weet ik ook niet precies, wordt gemeld op een Amerikaanse site.
Ja, en nu vinden ze hem "opeens".quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Killaht het volgende:
Wat ik zo raar vind is het volgende:
10 jaar lang is hij niet te vinden en schijnt in ondergrondse bunkers en grotten te leven, kerel is van de aardbodem verdwenen. En opeens moet hij dus in zijn villa zitten aan het zwembad met een cocktail en plukken ze hem zo uit zijn achtertuin.
Met Eva Braun, of was die wél dood?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ook een fake-moord.
Hitler heeft een leuk leventje gehad na 1945 in Argentinie.
En wat is volgens jou de stand van zaken mbt mr. Bin Laden?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ook een fake-moord.
Weet je, ik zou er niet eens van opkijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
het hele zooitje schijnt met een onderzee boot naar Argentinie te zijn verhuisd.
Hij leefde nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef Ketamier het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de stand van zaken mbt mr. Bin Laden?
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ook een fake-moord.
Bron?quote:
Betrouwbare site ofcquote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef hondjes het volgende:
http://www.a-w-i-p.com/ye(...)-accepts-bin-la.html
Kijk vooral naar de datum...een jaar geleden
Hahaha, een scheurkalender.quote:
En waarom zouden ze dat doen? Besef je wel wat je zegt? Geef is één reden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat nu als Osama al voor de aanslagen op 9/11 vermoord was en men zijn identiteit onrechtmatig heeft gebruikt om een boeman van hem te creëren en hem te gebruiken als dé kwade genius achter de aanslagen (terrorsimulatie) van 11 september?
Wat nu als dat niet is gebeurd? Wat nu als Osama gevonden is met een banaan in zijn kont terwijl hij het Amerikaanse volkslied aan het gorgelen was met Whiskey, met een schattige roze tutu aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat nu als Osama al voor de aanslagen op 9/11 vermoord was en men zijn identiteit onrechtmatig heeft gebruikt om een boeman van hem te creëren en hem te gebruiken als dé kwade genius achter de aanslagen (terrorsimulatie) van 11 september?
Osama was gewoon een hoax. Al die beelden van hem, allemaal fake.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat nu als dat niet is gebeurd? Wat nu als Osama gevonden is met een banaan in zijn kont terwijl hij het Amerikaanse volkslied aan het gorgelen was met Whiskey, met een schattige roze tutu aan?
PNAC (Project for the New American Century):quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat doen? Besef je wel wat je zegt? Geef is één reden.
Wie zegt dat dat niet waar is dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat nu als dat niet is gebeurd? Wat nu als Osama gevonden is met een banaan in zijn kont terwijl hij het Amerikaanse volkslied aan het gorgelen was met Whiskey, met een schattige roze tutu aan?
Oorlog stimuleert de economie, die grotendeels steunt op olie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Smoofie het volgende:
En zeg niet Olie. Want door al die oorlogen zijn ze er een stuk slechter vanaf dan als er geen 9/11 was.
Ik niet. Ik was er niet bij! Ik heb hem wel een keer gewaarschuwd dat zijn benen te behaard waren om echt weg te komen met zo'n tutu. Helaas nam hij geen fashion-tips van mij aan.quote:
Maar even zonder gelul. Ik sluit niet uit dat Osama een pion was in de hele 9/11 gebeurtenissen. Dat hij de kwade genius moest zijn, het gezicht van het kwaad. Maar alles wat we daar over zeggen is speculatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik dacht dat al vanuit verschillende kanten bevestigd was dat Osama op 9/10 nog in een Pakistaans ziekenhuis verbleef?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk niet dat het speculatie is. Je zult alleen eens wat verder moeten kijken dan je neus lang is en je morele bezwaren om er in te duiken aan de kant moeten zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik niet. Ik was er niet bij! Ik heb hem wel een keer gewaarschuwd dat zijn benen te behaard waren om echt weg te komen met zo'n tutu. Helaas nam hij geen fashion-tips van mij aan.
[..]
Maar even zonder gelul. Ik sluit niet uit dat Osama een pion was in de hele 9/11 gebeurtenissen. Dat hij de kwade genius moest zijn, het gezicht van het kwaad. Maar alles wat we daar over zeggen is speculatie.
En wie komen met zulke nieuwsberichten? Precies... Reuters ... AFP?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat al vanuit verschillende kanten bevestigd was dat Osama op 9/10 nog in een Pakistaans ziekenhuis verbleef?
Dat is een geniale zin. Als je denkt dat iets geen speculatie is, dan zeg je daarmee dat je het niet zeker weet en dat je dus speculeert.quote:
Jouw muggenziftertje werkt tenminste goed. Die van mij is stuk. Mag ik de jouwe een keer lenen?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is een geniale zin. Als je denkt dat iets geen speculatie is, dan zeg je daarmee dat je het niet zeker weet en dat je dus speculeert.
MuggeNzifterij, ik weet het.
Ik had eens een eenhoorn gevonden he! Ja hij was dood, gelijk ook de zee in gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook een vreemd verhaal vind inderdaad.
Ik zal hem PM-en!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jouw muggenziftertje werkt tenminste goed. Die van mij is stuk. Mag ik de jouwe een keer lenen?
Joran struikelde over een dood meisje en heeft haar toen maar in zee gegooid.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik had eens een eenhoorn gevonden he! Ja hij was dood, gelijk ook de zee in gegooid.
Echt waar !
Goed stuk en vervolgens een link naar Niburu?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Infection het volgende:
Goed stuk:
http://niburu.nl/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
False flag komt eraan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
En daar gaan we weer: De Taliban zint op wraak na dood Osama.
Hoe voorspelbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-bin-laden.html
Inderdaad dat dacht ik ook al toen ik dit las. Benieuwd wanneer de volgende aanslag komtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-bin-laden.html
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.zie.nl/video/d(...)tpartij/m1gz479fu767
Wat een vreselijk interieur had die man.
Reken er maar niet op. Waarom toegeven aan dreigementen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... missie geslaagd. Gaan ze nu hun troepen uit Afghanistan terugtrekken?
Ik dacht gewoon dat de CIA wel gewoon voor fatsoenlijke huisvesting zorgde voor hun buitenlandse operatives.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed... missie geslaagd. Gaan ze nu hun troepen uit Afghanistan terugtrekken?
Waar intrappen?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Selestha het volgende:
Dat er weer zo veel mensen in trappen verbaasd me ook.
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.
Trouwens bron van mijn mening:quote:
quote:Terroristenleider Osama bin Laden is na zijn dood vannacht bij een Amerikaanse operatie in Pakistan, op zee begraven.
Het lichaam van Bin Laden zou volgens strikte regels binnen de islamitische traditie begraven zijn melden Amerikaanse regeringsfunctionarissen volgens CBS News. Dit betekent dat Bin Laden binnen vierentwintig uur na zijn dood begraven moet zijn.
Bin Laden kwam uit Saoedi-Arabië, maar volgens de functionarissen weigerde dat land het stoffelijk overschot van de Al-Qaeda-leider te laten repatriëren.
Volgens de Verenigde Staten zou het ook lastig zijn een land te vinden dat het lichaam van Bin Laden zou willen aannemen. Bovendien zou men willen voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord wordt voor extremisten.
Waar Bin Laden dan precies een zeemansgraf heeft gekregen is niet bekend gemaakt. Na zijn dood in Pakistan zou hij naar Afghanistan zijn overgebracht, en vanaf daar naar zee.
Bron: nrc.nl
Ik heb juist het idee dat niet iedereen er intuint, lees alleen hier maar eens. Genoeg achterdocht.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zo ver ik gelezen heb is Osama's lichaam direct in zee gedumpt na identificatie. Dat maakt het voor mij zéér ongeloofwaardig dat ze daadwerkelijk Osama hebben gedood, , en daarom vermoed ik een setup. Wat mij dus verbaasd is dat vooralsnog iedereen voor zoete koek slikt dat het Osama was en verder geen vragen stelt. Ze tuinen er dus massaal in zou ik denken.
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat niet iedereen er intuint, lees alleen hier maar eens. Genoeg achterdocht.
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.
Hij is leuk joh.... en nog nooit gepost ookquote:
Niet??quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Ja, hier ja. Daar zeg je ook alles mee. BNW is nu niet direct een betrouwbare afspiegeling van de maatschappij.
Ik had hem nog nooit gezien. Ik vind hem leuk. Goed getekend ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij is leuk joh.... en nog nooit gepost ook
Nee. Niet. Godzijdank niet.quote:
Dat wordt gedaan om niet ontmaskert te worden dat er geknoeid is met een double ganger. Iedereen weet toch inmiddels wel dat Saddam niet echt dood is gemaakt. Dat Hitler naar Argentinië is.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet de Russen hebben het lijk van Adolf Hitler ook in het water gegooid. Na de val van de DDR. Je wilt geen vaste begraafplaatsen voor dit soort lui.
Je bent me net een seconde voor!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef Masyl het volgende:
Een zeemansgraf
Na 9/11 waren ze al snel om het bewijsmateriaal te vernietigen, deze keer zijn ze nog sneller..
Het maakt het er in ieder geval niet geloofwaardiger op.
Je mist niets, is een keihard feit wat je daar zegt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Ketamier het volgende:
Snap niks van dat foto gebeuren. Iedereen met een beetje fatsoenlijk zicht kan toch zien dat ermee geknoeid is? Of mis ik iets.
Dus eigenlijk hebben ze Osama omgekocht om nooit meer een videoboodschap te maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
2 pagina's terug werd gezegd dat dit van een hoax site uit 2009 komt, maar is deze foto nu echt officieel gereleased? Hij is gewoon te slecht voor woorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
Hij was allang dood.
De enige juiste vraag om nu te stellen is wanneer NATO zich terugtrekt uit Afghanistan. Maar daar hoor je het NOS-journaal niet over.
http://www.geenstijl.nl/m(...)dode_osama_hoax.html
http://www.infowars.com/m(...)en-death-propaganda/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wordt voorgelogen. Ontwaakt of wees slachtoffer, beeyotch!
Ja ze wonen in hetzelfde pand als Elvis en John Lennon.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat wordt gedaan om niet ontmaskert te worden dat er geknoeid is met een double ganger. Iedereen weet toch inmiddels wel dat Saddam niet echt dood is gemaakt. Dat Hitler naar Argentinië is.
Well, ongeacht dat het een dikke hoax-foto is, gebruiken The Daily Mail en the London Televaag hem om hun artikelen mbt de dood van Bin Laden kracht bij te zetten .......quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
2 pagina's terug werd gezegd dat dit van een hoax site uit 2009 komt, maar is deze foto nu echt officieel gereleased? Hij is gewoon te slecht voor woorden.
Serieus? Okee DAT is dus ECHT slecht! Iedere bijziende mol kan nog zien dat het fake is, zelfs zonder de originele foto's van die soep te zien: het zijn 2 helften die op elkaar geplakt zijn. Daarbij is hij in zijn hoofd geschoten. Kom je er ZO uit te zien als je een kogel in je kop krijgt?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Well, ongeacht dat het een dikke hoax-foto is, gebruiken The Daily Mail en the London Televaag hem om hun artikelen mbt de dood van Bin Laden kracht bij te zetten .......
Ongeacht de overduidelijke nepheid van de betreffende foto... Gaat het er om wanneer NATO gaat aankondigen dat ze zich gaan terugtrekken uit Afghanistan omdat hun missie geslaagd is.. namelijk Bin Laden afknallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus? Okee DAT is dus ECHT slecht! Iedere bijziende mol kan nog zien dat het fake is, zelfs zonder de originele foto's van die soep te zien: het zijn 2 helften die op elkaar geplakt zijn. Daarbij is hij in zijn hoofd geschoten. Kom je er ZO uit te zien als je een kogel in je kop krijgt?
Sowieso blijft je mond niet op die manier openstaan als je dood bent, lijkt me!
Iedereen die Fahrenheit 9-11 van Michael Moore gezien heeft weet dat de Bin-Laden familie sterke banden heeft met de Bush familie en met de Amerikaanse overheid dus tsja zoiets is een mogelijkheid. Maar eigenlijk denk ik dat Osama óf ergens in Saoedi Arabië zit waar niemand hem kan aanvallen, of dat hij gewoon al een tijd dood is. In ieder geval geloof ik niet, zeker na ook de foto's in dit topic gezien te hebben dat hij nu door de Amerikanen is neergeschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze Osama omgekocht om nooit meer een videoboodschap te maken?
Daar word ik ook pissig om..quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ongeacht de overduidelijke nepheid van de betreffende foto... Gaat het er om wanneer NATO gaat aankondigen dat ze zich gaan terugtrekken uit Afghanistan omdat hun missie geslaagd is.. namelijk Bin Laden afknallen.
Maar dat gebeurt niet. Er spelen veel te veel oliebelangen om te behartigen in die regio. NATO gaat daar niet weg. Maar Daar hoor je het NOS journaal niet over...
Zou dat echt de reden zijn? Niet acceptabel? Zo simpel? Ben dan stiekem wel jaloers op hun perspectief. Scheelde me een hoop denkwerk/ zorgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je mist niets, is een keihard feit wat je daar zegt.
Net als dat iedereen met een beetje objectieve geest kan zien dat 9/11 een CIA/Mossad-job is om oorlogen in het Midden Oosten te rechtvaardigen.
Maarja, het kost gewoon ballen om dat soort feiten te erkennen. Want dat houdt in dat elk platform van massamedia je jarenlang voorliegt. De meeste mensen vinden dat niet acceptabel in hun levensperspectief.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kun je even een linkje plaatsen naar die voorspelling?
De Bush en Bin Laden familie behoren tot het kamp van de Windsors.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Iedereen die Fahrenheit 9-11 van Michael Moore gezien heeft weet dat de Bin-Laden familie sterke banden heeft met de Bush familie en met de Amerikaanse overheid dus tsja zoiets is een mogelijkheid. Maar eigenlijk denk ik dat Osama óf ergens in Saoedi Arabië zit waar niemand hem kan aanvallen, of dat hij gewoon al een tijd dood is. In ieder geval geloof ik niet, zeker na ook de foto's in dit topic gezien te hebben dat hij nu door de Amerikanen is neergeschoten.
Iedereen met wat invloed is agent?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Bush en Bin Laden familie behoren tot het kamp van de Windsors.
Michael Moore is Rothschild-agent; Fahrenheit 09/11 is een poging om de naam van de Bush familie, en dus ook de naam van de Windsors onderuit te halen; zonder al te diep in te gaan op de werkelijke leugens van 09/11.
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Bush en Bin Laden familie behoren tot het kamp van de Windsors.
Michael Moore is Rothschild-agent; Fahrenheit 09/11 is een poging om de naam van de Bush familie, en dus ook de naam van de Windsors onderuit te halen; zonder al te diep in te gaan op de werkelijke leugens van 09/11.
Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.quote:
Blablablablabla....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.
Iedere familie heeft zijn agenten met invloed, anders zouden de "agenten" geen invloed hebben.
Maar lees voor "agent met invloed", gewoon: puppet, of slaaf, flapdrol of shil.
Zo hebben de Windsors ons 8 jaar opgescheept met Jan-Peter Dodo in het Torentje.
Ik vind je verhalen altijd zeer interessant. Ik vraag me altijd af waar je al die "wijsheid" vandaan haalt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het komt aardig in de buurt van jouw stelling, ja.
Iedere familie heeft zijn agenten met invloed, anders zouden de "agenten" geen invloed hebben.
Maar lees voor "agent met invloed", gewoon: puppet, of slaaf, flapdrol of shil.
Zo hebben de Windsors ons 8 jaar opgescheept met Jan-Peter Dodo in het Torentje.
Dat dus. Het leest als een ongelukkig geschreven boek, maar het is absoluut amusant.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Ik vind je verhalen altijd zeer interessant. Ik vraag me altijd af waar je al die "wijsheid" vandaan haalt.
Ook ik amuseer me er al maanden mee. Maar mijn nieuwsgierigheid naar zijn bronnen groeit met de dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat dus. Het leest als een ongelukkig geschreven boek, maar het is absoluut amusant.
Mijn nieuwsgierigheid is voornamelijk gericht op zijn medicijnen, maar goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Ook ik amuseer me er al maanden mee. Maar mijn nieuwsgierigheid naar zijn bronnen groeit met de dag.
En waarom niemand die medicijnen force-feed.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is voornamelijk gericht op zijn medicijnen, maar goed.
Niburu heeft een artikel geschreven rondom 6 andere bronnen. Dat gebeurt niet in regulier MSM berichten. Daar staat zelden (zeg maar nooit) de bron.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goed stuk en vervolgens een link naar Niburu?
Nubuck heeft gebakken lucht geschreven, dat klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niburu heeft een artikel geschreven rondom 6 andere bronnen. Dat gebeurt niet in regulier MSM berichten. Daar staat zelden (zeg maar nooit) de bron.
Ik vind dat ze een gouden griffel verdienen, daar bij Niburu. Maar dan wel in de categorie 'fantasy'.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niburu heeft een artikel geschreven rondom 6 andere bronnen. Dat gebeurt niet in regulier MSM berichten. Daar staat zelden (zeg maar nooit) de bron.
De gouden gniffel.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een gouden griffel verdienen, daar bij Niburu. Maar dan wel in de categorie 'fantasy'.
Uit zijn duim natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Ketamier het volgende:
Ik vraag me altijd af waar je al die "wijsheid" vandaan haalt.
Nee, daar is het verhaal veel te coherent voor. Daarvoor past het allemaal veel te goed in elkaar en is het te goed onderbouwd....quote:
Je hebt een punt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Gulo het volgende:
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen.
Ik vernam het nieuwsbericht pas toen ik op kantoor kwam.
Op de radio berichtten ze dat Bin Laden gedood was en dat er geen een Amerikaan gedood of zelfs maar gewond geraakt is!
Is dit niet vreemd?
Ik ben bepaalde geen militair expert, maar werd die Bin Laden dan zo slecht beveiligd?
Het lijkt mij dat wanneer hij goed beveiligd was dat er op zijn minst een paar Amerikanen gewond geraakt waren toch?
Ik begrijp dat hij niet in een bunker zat, maar nog niets in een saferoom?
Ik weet dat dit soort strijders niet bepaald bang voor de dood zijn, dus het bevreemd met dat er geen Amerikaanse soldaten 'meegegaan' zijn of ook maar gewond geraakt zijn.
Kan iemand dit uitleggen? Zijn er überhaupt al details rond deze acties vrijgegeven? (sorry als dit al ergens vermeld staat, kom net terug van mijn werk en heb geen zin om hele topic door te spitten)
Het zijn dezelfde zaken als kort na 09/11, toen destijds de NATO stelde concrete bewijzen te hebben dat Bin Laden achter de aanslagen van 09/11 zou zitten, en dat deze binnenkort (2001) vrij zouden worden gegeven. Tuurlijk ... de NATO was al in topvergadering op 12 september 2001, tuurlijk zo snel kan zoiets worden opgezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Zover ik weet zijn er weinig details wat betreft de "missie" zelf bekend. Wat ik heb meegekregen op de radio is dat de totale aanval missie na 40 min. al voorbij was en daarbij is een U.S heli gecrasht. Na DNA check hebben ze het lichaam in zee gedumt. Hele rare gang van zaken wat mij betreft.
Elke politicus links of rechts is met haar of zijn eigenbelang bezig en soms ten koste van veel mensen levens. Tussen een rechtse Adolf Hitler of een linkse Stalin is er geen verschil.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef Bankfurt het volgende:
Cohen is Rothschild, net als alle linkse partijen in Nederland. Rutte zit tussen Windsor en Rothschild.
Niemand wordt zomaar politicus zonder steun van Windsors of Rothschilds.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Elke politicus links of rechts is met haar of zijn eigenbelang bezig en soms ten koste van veel mensen levens. Tussen een rechtse Adolf Hitler of een linkse Stalin is er geen verschil.
En die helicopter die gecrashed is? Het is toch vreemd als daar geen doden of gewonden bij zouden gevallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Gulo het volgende:
Ik heb dit topic nog niet doorgelezen.
Ik vernam het nieuwsbericht pas toen ik op kantoor kwam.
Op de radio berichtten ze dat Bin Laden gedood was en dat er geen een Amerikaan gedood of zelfs maar gewond geraakt is!
Is dit niet vreemd?
Ik ben bepaalde geen militair expert, maar werd die Bin Laden dan zo slecht beveiligd?
Het lijkt mij dat wanneer hij goed beveiligd was dat er op zijn minst een paar Amerikanen gewond geraakt waren toch?
Ik begrijp dat hij niet in een bunker zat, maar nog niets in een saferoom?
Ik weet dat dit soort strijders niet bepaald bang voor de dood zijn, dus het bevreemd met dat er geen Amerikaanse soldaten 'meegegaan' zijn of ook maar gewond geraakt zijn.
Kan iemand dit uitleggen? Zijn er überhaupt al details rond deze acties vrijgegeven? (sorry als dit al ergens vermeld staat, kom net terug van mijn werk en heb geen zin om hele topic door te spitten)
Dan gebeurt er dus niks.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Revolution-NL het volgende:
Topic op GLP van 25 April
"WIKILEAKS: AL QAEDA WILL UNLEASH A NUCLEAR HELLSTORM ON THE WEST IF BIN LADEN IS KILLED""
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1459922/pg1
Tja, ik weet te weinig van dat soort dingen om daarover te durven oordelen. Ik blijf het hoe dan ook vreemd vinden dat je iemand die zogenaamd zo goed beveiligt wordt zonder kleerscheuren kunt doden, en meenemen. Dat begrijp ik echt niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En die helicopter die gecrashed is? Het is toch vreemd als daar geen doden of gewonden bij zouden gevallen.
Nog niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al voorbij gekomen. Maar mijn theorie is nog iets erger (en nee, ik laat me niet opnemenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:28 schreef jogy het volgende:
Hij is gewoon gestorven en naderhand hebben ze een paar kogels in zijn lijf gejaagd en gezegd dat ie geëlimineerd was. Dat is mijn paranoïde theorie in ieder geval.
Ja daar heb ik ook angst voor. No way dat de andere partij zal zeggen dat ze het er verder bij laten, vergelding op vergelding helaas.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Revolution-NL het volgende:
Topic op GLP van 25 April
"WIKILEAKS: AL QAEDA WILL UNLEASH A NUCLEAR HELLSTORM ON THE WEST IF BIN LADEN IS KILLED""
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1459922/pg1
Stel dat je theorie klopt. Denk je dan serieus dat ze de fout zouden maken met een DNA-analyse? Als dat niet zo snel zou kunnen, denk je niet dat ze dan even zouden wachten met het bekend maken van de analyse?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al voorbij gekomen. Maar mijn theorie is nog iets erger (en nee, ik laat me niet opnemen)
Ik denk dat ie al lang dood was en dat dat bekend was. Alleen wilde men toen nog niet de rechtvaardiging voor oorlog kwijt en nu wel. Om te verdoezelen dat OBL al lang dood was hebben ze dat in zee smijt verhaal verzonnen en een of andere hoax met dna bewijsmateriaal. Ik heb er nog nooit van gehoord (hoewel ik daar best naast kan zitten) dat er dna materiaal zo snel geanalyseerd kan worden.
Zoals ik net in NWS al zei: ik haal mijn schouders een beetje op over dat kritische publiek. De meerderheid is niet kritisch. Dat werd gister wel weer bewezen door de hoeveelheid mensen in het vaticaan die daar waren voor de zaligverklaring van de vorige paus.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Stel dat je theorie klopt. Denk je dan serieus dat ze de fout zouden maken met een DNA-analyse? Als dat niet zo snel zou kunnen, denk je niet dat ze dan even zouden wachten met het bekend maken van de analyse?
Ik kan me voorstellen dat de VS nog wel met meer bewijs gaat komen voor de dood van Osama. Ze beseffen zelf ook wel dat dit niet genoeg bewijs is voor het kritische publiek. Het is wachten op foto's/videobeelden van een dode Bin Laden nu. Als die niet komen hebben ze een probleem. (Al zie ik de VS er ook wel voor aan, dit nog heel lang te rekken. Dat doen ze vaker. Kijk bijvoorbeeld maar naar die geboorte-akte van Obama. Die onzin speelde al veel langer, en hij had dat al veel langer geleden openbaar kunnen maken)
Wel opmerkelijk ook dat de VS dankzij verhoren van Guantanamo-verdachten achter de verblijfplaats van de koerier en dus van Bin Laden zijn gekomen. Dat komt op mij een beetje over als het goedpraten van alles wat er daar gebeurd (is). "Zie je wel dat het noodzakelijk is". Maar dat is ook maar een niet te bewijzen theorie.
Propaganda om zijn heldenstatus te verpulveren.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef Ketamier het volgende:
m.fok.nl/nieuws/441983
Stoere haat-zaaiende-toren verpulverende-terreur-leider-baardmans is niet zo stoer blijkbaar.
Als ze boel zouden belazeren zouden ze dat toch op zijn minst op een subtiele en waterdichte manier doen. Mocht bekend raken dat het allemaal niet blijkt te kloppen dan zou dat op zijn minst heel veel imagoschade opleveren voor Obama.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als zouden ze de hele boel belazeren, wat dan nog? Wat doe je eraan? Niks toch?
Je doe er helemaal niets aan idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals ik net in NWS al zei: ik haal mijn schouders een beetje op over dat kritische publiek. De meerderheid is niet kritisch. Dat werd gister wel weer bewezen door de hoeveelheid mensen in het vaticaan die daar waren voor de zaligverklaring van de vorige paus.
En als zouden ze de hele boel belazeren, wat dan nog? Wat doe je eraan? Niks toch?
mwhow was Hitler wel rechts ?!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Elke politicus links of rechts is met haar of zijn eigenbelang bezig en soms ten koste van veel mensen levens. Tussen een rechtse Adolf Hitler of een linkse Stalin is er geen verschil.
Als je echt nuchter zou zijn, zou je niet zulke overhaaste conclusies trekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
Toen ik het eerst hoorde vanochtend was ik niet geneigd om het in twijfel te trekken, maar nadat het bericht naar buiten kwam dat ze hem in zee hebben gedumpt geloofde ik er geen zak meer van. En ik heb al zo vaak gedacht: die man is lang dood, joh!
Ik ben best een nuchtere meid, maar ik ben ook tevens te nuchter om alle officiele berichten te geloven, om redenen die ik hiervoor al gaf; een grote meerderheid van de mensen gelooft het wel en die geloven echt de grootste onzin. Dan hoor je die mensen opeens helemaal niet roepen: bewijs het maar.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Donald Trump to Obama pre May 1st 2011: "I demand a birth certificate!"
Donald Trump to Obama post May 1st 2011: "I demand a death certificate!"
Wie maakt zich nou druk om internationaal strafrecht ? en als die terecht moest staan, werd die toch wel vermoord, net als Milosevic.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Degodvader het volgende:
Volgens internationaal strafrecht klopt er inderdaad helemaal niks van. De beste man had gewoon moeten worden berecht in Den Haag.
Hoewel de moord op Milosevic nooit is bewezen, was dat inderdaad een rare zaak. Toch had ook Osama gewoon een proces verdient. Dat de Amerikanen hem bij voorbaat al vermoorden is dus ook een kwalijke zaak, en daar gaat het om.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wie maakt zich nou druk om internationaal strafrecht ? en als die terecht moest staan, werd die toch wel vermoord, net als Milosevic.
Osama was gewoon een stoute boef. Het is maar goed dat de good guys hem onschadelijk hebben gemaakt.
quote:AMSTERDAM – De Amerikaanse elitetroepen hebben terroristenleider Osama bin Laden doelbewust gedood. De missie was niet om de leider van Al-Qaeda gevangen te nemen.
Dit heeft een Amerikaanse regeringsfunctionaris bevestigd tegenover Reuters. "Dit was een operatie om te doden", aldus de regeringsfunctionaris.
quote:De Amerikaanse chef terrorismebestrijding John Brennan heeft laten weten dat als de commando's Bin Laden levend hadden kunnen pakken, ze dat gedaan zouden hebben. "We waren bezorgd dat Bin Laden zich zou verzetten bij een poging hem gevangen te nemen. Dat gebeurde ook. Er was een vuurgevecht en hij werd gedood."
Het is niet echt een conclusie. Ik geloof het nu nog niet. Als ik reden zie im het wel te geloven dat het is gegaan zoals men zegt dat het is gegaan, dan zal ik mijn mening wijzigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Als je echt nuchter zou zijn, zou je niet zulke overhaaste conclusies trekken.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij al dood was, maar ben toch geneigd om nu te geloven dat hij vermoord is. Ik zou wel graag wat meer bewijs zien.
Als er al sprake van een complot zou zijn, zit dat eerder in het feit dat het zo lang geduurd heeft heeft hem op te sporen naar mijn idee.
Of een proces in de gegeven omstandigheden ooit eerlijk zou zijn is ook maar de vraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:15 schreef Domtorentje het volgende:
Dit is gewoon moord. Hoe goed of slecht iemand is. Een eerlijk proces zou iedereeen moeten krijgen
een cartoon van Donald Duck met een baard en een tulband er opgetekend, dan nog een beetje Photoshoppen, ... en ... voila !quote:
Niet meer relevant.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Ketamier het volgende:
Hij werd toch nooit officieel gezocht voor 9/11? Dus waarvoor is hij nu officieel omgebracht? Mis weer dingen.
quote:Just before he died, he gave an interview to Carol Rosin, in which he basically said that in order to sustain the military-industrial complex that first a false threat of terrorists would be created and used on the public and then asteroids and finally a false alien threat. Well we have all seen the terrorist threat and it's quickly becoming tiresome for many. So perhaps a different enemy is what is needed?
ik snap het ook niet meerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Ketamier het volgende:
Hij werd toch nooit officieel gezocht voor 9/11? Dus waarvoor is hij nu officieel omgebracht? Mis weer dingen.
Gaat het kwartje nu eindelijk wat zakken bij je?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Van de frontpage:
"Osama bin Laden heeft waarschijnlijk kort voor zijn dood nog een opname gemaakt. Dat melden Amerikaanse inlichtingendiensten. Ze verwachten dat de opname binnenkort zal uitkomen.
Het is nog niet duidelijk of het gaat om een geluidsopname, of een videoboodschap. De Verenigde Staten beschikken echter over informatie die er op wijst dat Al Qaida op dit moment bezig is de opname te verspreiden.
De timing van de opname zou toevallig zijn. Er is geen indicatie dat Bin Laden wist dat de VS hem op het spoor waren."
Dat is wel VERDOMD toevallig!
Nee ik weet ook wel dat we op alle terreinen genept worden, maar ik ga niet zo ver als sommigen hier!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gaat het kwartje nu eindelijk wat zakken bij je?
tsssk ongelooflijk. Wat een hoop bullshit wordt er weer verkondigd afgelopen paar dagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Van de frontpage:
"Osama bin Laden heeft waarschijnlijk kort voor zijn dood nog een opname gemaakt. Dat melden Amerikaanse inlichtingendiensten. Ze verwachten dat de opname binnenkort zal uitkomen.
Het is nog niet duidelijk of het gaat om een geluidsopname, of een videoboodschap. De Verenigde Staten beschikken echter over informatie die er op wijst dat Al Qaida op dit moment bezig is de opname te verspreiden.
De timing van de opname zou toevallig zijn. Er is geen indicatie dat Bin Laden wist dat de VS hem op het spoor waren."
Dat is wel VERDOMD toevallig!
Eleninquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet meer relevant.
Bin Laden is dood en verder worden op dit moment de Arabische en moslimwereld gereorganiseerd.
Het is tijd voor een grote schoonmaak dus, en het is tijd voor een nieuw vijandbeeld, DUS ....
Aliens ?
Fake Aliens ?
Anti Christ ?
Kom er maar in jongens, de show In de Main Stream Media gaat zo weer verder.
Ze schieten hem ongewapend door het hoofd, maar ze willen enige waardigheid behoudenquote:''We willen zeker weten dat er enige waardigheid behouden blijft - als die er al was - voor Osama bin Laden, zodat we de problemen in andere delen van de wereld niet doen oplaaien en tegelijkertijd genoeg bewijs leveren om mensen te overtuigen dat het om Bin Laden gaat'', aldus Rogers.
Toch knap dat ie in 1 zin zichzelf weet tegen te spreken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:29 schreef UncleScorp het volgende:
Witte Huis twijfelt nog over publicatie foto's lijk bin Laden
"We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat niemand een basis heeft om te ontkennen dat we Osama bin Laden hebben gedood, de vrijgave van informatie, en de vraag of dat ook foto's moeten zijn, is echter iets wat we nog moeten besluiten."
Dat gaat tot in den treure worden uitgemolken door Obamaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben benieuwd of dit toneelstukje nog wat doet met verkiezingen.
Ongewapend? Is dat officieel gezegd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze schieten hem ongewapend door het hoofd, maar ze willen enige waardigheid behouden
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Toch knap dat ie in 1 zin zichzelf weet tegen te spreken.
Wat een onzin is dit hele nieuws toch ook weer
Verwarring kweken, desinformatie, op deze manier krijg je meerdere verhalen en zal nooit iemand te weten komen wat nu precies de juiste is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Darklight het volgende:
Ze spreken elkaar ook wel tegen
[..]
[..]
Ze zeggen dat ze zeker willen zijn dat niemand kan ontkennen dat ze wel degelijk Osama gedood hebben, maar ze twijfelen of ze informatie over zijn dood gaan vrijgeven ...quote:
Dat is niet 1 zin!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze zeker willen zijn dat niemand kan ontkennen dat ze wel degelijk Osama gedood hebben, maar ze twijfelen of ze informatie over zijn dood gaan vrijgeven ...
Ja, gisterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongewapend? Is dat officieel gezegd?
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Sr Admin Official update on OBL: He sustained two bullet wounds: one in the head, one in the chest. He did not have a weapon in his hand.
Daf hoef je niet te benieuwen. Alles voor de "agenda".quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben benieuwd of dit toneelstukje nog wat doet met verkiezingen.
quote:
Als dat al zijn plan zou zijn geweest, waarom nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]Okee, dus duidelijk een kwestie van afknallen zodat hij niets meer publiekelijk kan zeggen.
Wat zou hij anders aan de wereld verteld hebben?
Nou ik denk dat als hij gevangen genomen zou zijn, dat hij tijdens een rechtszaak OF de hele Islamitische wereld had opgeroepen om aanslagen te plegen, OF hij had allemaal informatie kunnen verspreiden over zijn eventuele band met Amerika.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Als dat al zijn plan zou zijn geweest, waarom nu?
Oke, dat begrijp ik. Maar dat zou hij ook al veel eerder tijdens hun 10 jarige heksenjacht kunnen doen, toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als hij gevangen genomen zou zijn, dat hij tijdens een rechtszaak OF de hele Islamitische wereld had opgeroepen om aanslagen te plegen, OF hij had allemaal informatie kunnen verspreiden over zijn eventuele band met Amerika.
Ik ben benieuwd wat er op die opname van hem staat. Uiteraard krijgen we niet de hele opname te zien/horen.
Als je alle twijfel weg wilt nemen geef je de foto's, beelden én het DNA-onderzoek vrij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is niet 1 zin!Daarbij besluiten ze gewoon WELKE informatie ze vrij gaan geven, lijkt me.
quote:Gruwelijke foto's
De VS zegt dat foto’s van het lijk van Osama bin Laden 'gruwelijk' zijn omdat hij door zijn hoofd is geschoten. Osama’s lichaam zou na de actie volgens islamitische tradities zijn gereinigd en daarna in de Arabische Zee zijn gedumpt.
Dus niet gek staan te kijken dat je als je de foto al zou zien (die heus deze week wel uitlekken) je hem niet eens herkend... #speculatiesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Darklight het volgende:
Die foto's zijn gruwelijk volgens de VS
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als je alle twijfel weg wilt nemen geef je de foto's, beelden én het DNA-onderzoek vrij.
Bin Laden is wel degelijk opgeleid door de CIA hoor. Koude oorlog enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 08:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Alsof het überhaupt iets uitmaakt dat hij dood is. Zelfs als hij een CIA-agent was (wat natuurlijk nergens op gebaseerd is), dan nog staat er wel weer iemand anders op.
Is het volgens islamitische tradities toegestaan een zeemansgraf toe te passen? Anders heeft het wassen van baardmans ook weinig zin gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als de vrees bestaat dat vijanden hem op zouden graven en zijn lijk verminken moet een moslim idd een zeemansgraf krijgen. Volkomen correct dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Is het volgens islamitische tradities toegestaan een zeemansgraf toe te passen?
Nee, alleen als er geen land in de buurt isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Is het volgens islamitische tradities toegestaan een zeemansgraf toe te passen? Anders heeft het wassen van baardmans ook weinig zin gehad.
quote:Sea burials can be allowed, they said, but only in special cases where the death occurred aboard a ship.
http://www.al-islam.org/laws/burial.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee, alleen als er geen land in de buurt is
[..]
Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat er genoeg mensen zijn die met liefde Osama's neus willen afsnijden en aan varkens willen voeren.quote:623. * If a person dies on a ship and if there is no fear of the decay of the dead body and if there is no problem in retaining it for sometime on the ship, it should be kept on it and buried in the ground after reaching the land. Otherwise, after giving Ghusl, Hunut, Kafan and Namaz-e-Mayyit it should be lowered into the sea in a vessel of clay or with a weight tied to its feet. And as far as possible it should not be lowered at a point where it is eaten up immediately by the sea predators.
624. If it is feared that an enemy may dig up the grave and exhume the dead body and amputate its ears or nose or other limbs, it should be lowered into sea, if possible, as stated in the foregoing rule.
625. * The expenses of lowering the dead body into the sea, or making the grave solid on the ground can be deducted from the estate of the deceased, if necessary.
Grappig hoe alle mogelijkheden in gebruik genomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
http://www.al-islam.org/laws/burial.html
[..]
Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat er genoeg mensen zijn die met liefde Osama's neus willen afsnijden en aan varkens willen voeren.
Je lagt je in een scheur?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef b4kl4p het volgende:
Ik lag me helemaal in een scheur als blijkt dat America stiekem wilde veranderen met hun militair ingrijpen en buitenlandse politiek en dat ze voor het goede doel dat lijk maar in zee gedumpt hebben.
Krijg je nu die eikels van de wereld: "Ja wacht eens even! We willen foto's zien"
Soms lag ik me rot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Je lagt je in een scheur?
Maar het lijkt me iets te naïef om te denken dat Amerika met zo iets belangrijks -uit het oogpunt van nationale veiligheid- zulke beslissingen gaat nemen voor het goede doel. Ze kennen wel een goed doel, en dat zijn ze zelf.
Je hebt wel veel gelegen lees ik zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Soms lag ik me rot.
Maar wij denken dat het enige doel van de VS zichzelf is. Daar kom je als VS nooit meer vanaf.
Waarom zouden we jou gelovenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geloof Bankfurt niet, door figuren als hem is de kwaliteit van BNW hevig omlaag gegaan.
Een nepfoto waarbij het eruit ziet alsof een kruisraket zijn oor nog net heeft gemist is natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Niet iedereen die opgeleid is blijft een agent hè. Dat hij is opgeleid met middelen van het CIA is me duidelijk, dat trek ik ook niet in twijfel. Maar dat hij tot aan zijn door een agent was, daar is geen enkele aanwijzing voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Bin Laden is wel degelijk opgeleid door de CIA hoor. Koude oorlog enzoAllemaal openbaar en bekend.
Klopt. Maar de vraag van TS was:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niet iedereen die opgeleid is blijft een agent hè. Dat hij is opgeleid met middelen van het CIA is me duidelijk, dat trek ik ook niet in twijfel. Maar dat hij tot aan zijn door een agent was, daar is geen enkele aanwijzing voor.
En het antwoord is dus: ja, ooit - maar waarschijnlijk niet in de afgelopen tien jaar.quote:
Ha. ha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:11 schreef Ivotje het volgende:
Ik wil iedereen oproepen om om 13.00 uur, 1 minuut niet te posten en stil te zijn voor de overleden wereldkampioen verstoppertje spelen, Bin Laden!
Danku!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |