Tja, ik weet te weinig van dat soort dingen om daarover te durven oordelen. Ik blijf het hoe dan ook vreemd vinden dat je iemand die zogenaamd zo goed beveiligt wordt zonder kleerscheuren kunt doden, en meenemen. Dat begrijp ik echt niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En die helicopter die gecrashed is? Het is toch vreemd als daar geen doden of gewonden bij zouden gevallen.
Nog niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al voorbij gekomen. Maar mijn theorie is nog iets erger (en nee, ik laat me niet opnemenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:28 schreef jogy het volgende:
Hij is gewoon gestorven en naderhand hebben ze een paar kogels in zijn lijf gejaagd en gezegd dat ie geëlimineerd was. Dat is mijn paranoïde theorie in ieder geval.
Ja daar heb ik ook angst voor. No way dat de andere partij zal zeggen dat ze het er verder bij laten, vergelding op vergelding helaas.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Revolution-NL het volgende:
Topic op GLP van 25 April
"WIKILEAKS: AL QAEDA WILL UNLEASH A NUCLEAR HELLSTORM ON THE WEST IF BIN LADEN IS KILLED""
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1459922/pg1
Stel dat je theorie klopt. Denk je dan serieus dat ze de fout zouden maken met een DNA-analyse? Als dat niet zo snel zou kunnen, denk je niet dat ze dan even zouden wachten met het bekend maken van de analyse?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al voorbij gekomen. Maar mijn theorie is nog iets erger (en nee, ik laat me niet opnemen)
Ik denk dat ie al lang dood was en dat dat bekend was. Alleen wilde men toen nog niet de rechtvaardiging voor oorlog kwijt en nu wel. Om te verdoezelen dat OBL al lang dood was hebben ze dat in zee smijt verhaal verzonnen en een of andere hoax met dna bewijsmateriaal. Ik heb er nog nooit van gehoord (hoewel ik daar best naast kan zitten) dat er dna materiaal zo snel geanalyseerd kan worden.
Zoals ik net in NWS al zei: ik haal mijn schouders een beetje op over dat kritische publiek. De meerderheid is niet kritisch. Dat werd gister wel weer bewezen door de hoeveelheid mensen in het vaticaan die daar waren voor de zaligverklaring van de vorige paus.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Stel dat je theorie klopt. Denk je dan serieus dat ze de fout zouden maken met een DNA-analyse? Als dat niet zo snel zou kunnen, denk je niet dat ze dan even zouden wachten met het bekend maken van de analyse?
Ik kan me voorstellen dat de VS nog wel met meer bewijs gaat komen voor de dood van Osama. Ze beseffen zelf ook wel dat dit niet genoeg bewijs is voor het kritische publiek. Het is wachten op foto's/videobeelden van een dode Bin Laden nu. Als die niet komen hebben ze een probleem. (Al zie ik de VS er ook wel voor aan, dit nog heel lang te rekken. Dat doen ze vaker. Kijk bijvoorbeeld maar naar die geboorte-akte van Obama. Die onzin speelde al veel langer, en hij had dat al veel langer geleden openbaar kunnen maken)
Wel opmerkelijk ook dat de VS dankzij verhoren van Guantanamo-verdachten achter de verblijfplaats van de koerier en dus van Bin Laden zijn gekomen. Dat komt op mij een beetje over als het goedpraten van alles wat er daar gebeurd (is). "Zie je wel dat het noodzakelijk is". Maar dat is ook maar een niet te bewijzen theorie.
Propaganda om zijn heldenstatus te verpulveren.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef Ketamier het volgende:
m.fok.nl/nieuws/441983
Stoere haat-zaaiende-toren verpulverende-terreur-leider-baardmans is niet zo stoer blijkbaar.
Als ze boel zouden belazeren zouden ze dat toch op zijn minst op een subtiele en waterdichte manier doen. Mocht bekend raken dat het allemaal niet blijkt te kloppen dan zou dat op zijn minst heel veel imagoschade opleveren voor Obama.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als zouden ze de hele boel belazeren, wat dan nog? Wat doe je eraan? Niks toch?
Je doe er helemaal niets aan idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals ik net in NWS al zei: ik haal mijn schouders een beetje op over dat kritische publiek. De meerderheid is niet kritisch. Dat werd gister wel weer bewezen door de hoeveelheid mensen in het vaticaan die daar waren voor de zaligverklaring van de vorige paus.
En als zouden ze de hele boel belazeren, wat dan nog? Wat doe je eraan? Niks toch?
mwhow was Hitler wel rechts ?!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Elke politicus links of rechts is met haar of zijn eigenbelang bezig en soms ten koste van veel mensen levens. Tussen een rechtse Adolf Hitler of een linkse Stalin is er geen verschil.
Als je echt nuchter zou zijn, zou je niet zulke overhaaste conclusies trekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
Toen ik het eerst hoorde vanochtend was ik niet geneigd om het in twijfel te trekken, maar nadat het bericht naar buiten kwam dat ze hem in zee hebben gedumpt geloofde ik er geen zak meer van. En ik heb al zo vaak gedacht: die man is lang dood, joh!
Ik ben best een nuchtere meid, maar ik ben ook tevens te nuchter om alle officiele berichten te geloven, om redenen die ik hiervoor al gaf; een grote meerderheid van de mensen gelooft het wel en die geloven echt de grootste onzin. Dan hoor je die mensen opeens helemaal niet roepen: bewijs het maar.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Donald Trump to Obama pre May 1st 2011: "I demand a birth certificate!"
Donald Trump to Obama post May 1st 2011: "I demand a death certificate!"
Wie maakt zich nou druk om internationaal strafrecht ? en als die terecht moest staan, werd die toch wel vermoord, net als Milosevic.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Degodvader het volgende:
Volgens internationaal strafrecht klopt er inderdaad helemaal niks van. De beste man had gewoon moeten worden berecht in Den Haag.
Hoewel de moord op Milosevic nooit is bewezen, was dat inderdaad een rare zaak. Toch had ook Osama gewoon een proces verdient. Dat de Amerikanen hem bij voorbaat al vermoorden is dus ook een kwalijke zaak, en daar gaat het om.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wie maakt zich nou druk om internationaal strafrecht ? en als die terecht moest staan, werd die toch wel vermoord, net als Milosevic.
Osama was gewoon een stoute boef. Het is maar goed dat de good guys hem onschadelijk hebben gemaakt.
quote:AMSTERDAM – De Amerikaanse elitetroepen hebben terroristenleider Osama bin Laden doelbewust gedood. De missie was niet om de leider van Al-Qaeda gevangen te nemen.
Dit heeft een Amerikaanse regeringsfunctionaris bevestigd tegenover Reuters. "Dit was een operatie om te doden", aldus de regeringsfunctionaris.
quote:De Amerikaanse chef terrorismebestrijding John Brennan heeft laten weten dat als de commando's Bin Laden levend hadden kunnen pakken, ze dat gedaan zouden hebben. "We waren bezorgd dat Bin Laden zich zou verzetten bij een poging hem gevangen te nemen. Dat gebeurde ook. Er was een vuurgevecht en hij werd gedood."
Het is niet echt een conclusie. Ik geloof het nu nog niet. Als ik reden zie im het wel te geloven dat het is gegaan zoals men zegt dat het is gegaan, dan zal ik mijn mening wijzigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Als je echt nuchter zou zijn, zou je niet zulke overhaaste conclusies trekken.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij al dood was, maar ben toch geneigd om nu te geloven dat hij vermoord is. Ik zou wel graag wat meer bewijs zien.
Als er al sprake van een complot zou zijn, zit dat eerder in het feit dat het zo lang geduurd heeft heeft hem op te sporen naar mijn idee.
Of een proces in de gegeven omstandigheden ooit eerlijk zou zijn is ook maar de vraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:15 schreef Domtorentje het volgende:
Dit is gewoon moord. Hoe goed of slecht iemand is. Een eerlijk proces zou iedereeen moeten krijgen
een cartoon van Donald Duck met een baard en een tulband er opgetekend, dan nog een beetje Photoshoppen, ... en ... voila !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |