abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96275150
Hij werd toch nooit officieel gezocht voor 9/11? Dus waarvoor is hij nu officieel omgebracht? Mis weer dingen.
pi_96275215
Dubbel :(
pi_96275294
Dubbel :$
pi_96275730
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Ketamier het volgende:
Hij werd toch nooit officieel gezocht voor 9/11? Dus waarvoor is hij nu officieel omgebracht? Mis weer dingen.
Niet meer relevant.

Bin Laden is dood en verder worden op dit moment de Arabische en moslimwereld gereorganiseerd.

Het is tijd voor een grote schoonmaak dus, en het is tijd voor een nieuw vijandbeeld, DUS ....

Aliens ?

Fake Aliens ?

Anti Christ ?

Kom er maar in jongens, de show In de Main Stream Media gaat zo weer verder.
  maandag 2 mei 2011 @ 23:06:14 #255
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96276237
Aliens en kometen :Y

edit andersom :Y

quote:
Just before he died, he gave an interview to Carol Rosin, in which he basically said that in order to sustain the military-industrial complex that first a false threat of terrorists would be created and used on the public and then asteroids and finally a false alien threat. Well we have all seen the terrorist threat and it's quickly becoming tiresome for many. So perhaps a different enemy is what is needed?
pi_96276829
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Ketamier het volgende:
ik snap het ook niet meer
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_96277856
Van de frontpage:

"Osama bin Laden heeft waarschijnlijk kort voor zijn dood nog een opname gemaakt. Dat melden Amerikaanse inlichtingendiensten. Ze verwachten dat de opname binnenkort zal uitkomen.

Het is nog niet duidelijk of het gaat om een geluidsopname, of een videoboodschap. De Verenigde Staten beschikken echter over informatie die er op wijst dat Al Qaida op dit moment bezig is de opname te verspreiden.

De timing van de opname zou toevallig zijn. Er is geen indicatie dat Bin Laden wist dat de VS hem op het spoor waren."

Dat is wel VERDOMD toevallig! :')
pi_96278174
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Van de frontpage:

"Osama bin Laden heeft waarschijnlijk kort voor zijn dood nog een opname gemaakt. Dat melden Amerikaanse inlichtingendiensten. Ze verwachten dat de opname binnenkort zal uitkomen.

Het is nog niet duidelijk of het gaat om een geluidsopname, of een videoboodschap. De Verenigde Staten beschikken echter over informatie die er op wijst dat Al Qaida op dit moment bezig is de opname te verspreiden.

De timing van de opname zou toevallig zijn. Er is geen indicatie dat Bin Laden wist dat de VS hem op het spoor waren."

Gaat het kwartje nu eindelijk wat zakken bij je? :P
pi_96279723
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gaat het kwartje nu eindelijk wat zakken bij je? :P
Nee ik weet ook wel dat we op alle terreinen genept worden, maar ik ga niet zo ver als sommigen hier! :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:27:54 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96280103
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Van de frontpage:

tsssk ongelooflijk. Wat een hoop bullshit wordt er weer verkondigd afgelopen paar dagen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_96281226
Is Osama 10 jaar terug al niet gestorven aan een nierziekte? Ik geloof er ook geen reet van, lekker amerikaans weer. Wij hebben osama bin laden vermoord, binnen 12 uur ligt ie al in zee:s Niemand heeft het gezien, ja er zijn foto's gemaakt. Kom op, als er echt geen zaken zijn die niet aan het daglicht mogen komen dan speel je toch open kaart? Volgens mij wordt de hele wereld voor de gek gehouden, leven we in eenschijn wereld waar de amerikanen goed zijn en de rest slecht. Dat hele amerika kan voor mij de boom in. CENSUUR, het is allemaal nep.
Zelfs een dwaas die zijn mond houdt gaat nog door voor wijs
pi_96283108
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet meer relevant.

Bin Laden is dood en verder worden op dit moment de Arabische en moslimwereld gereorganiseerd.

Het is tijd voor een grote schoonmaak dus, en het is tijd voor een nieuw vijandbeeld, DUS ....

Aliens ?

Fake Aliens ?

Anti Christ ?

Kom er maar in jongens, de show In de Main Stream Media gaat zo weer verder.
Elenin 8)7 Of zal de impact wel meevallen? Hehe.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ketamier op 03-05-2011 07:44:45 ]
pi_96283833
Witte Huis twijfelt nog over publicatie foto's lijk bin Laden

Het Witte Huis heeft nog niet beslist of het een foto van het lijk van Osama bin Laden zal verspreiden. Enkele parlementsleden hadden dat geopperd, omdat de beelden als bewijs zouden kunnen dienen voor de kritische publieke opinie.

"We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat niemand een basis heeft om te ontkennen dat we Osama bin Laden hebben gedood", zegt John Brennan, hoofd terreurbestrijding van president Barack Obama. "De vrijgave van informatie, en de vraag of dat ook foto's moeten zijn, is echter iets wat we nog moeten besluiten."

www.hln.be

:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:00:01 #264
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96284235
Ik ben benieuwd of dit toneelstukje nog wat doet met verkiezingen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:01:44 #265
8898 Darklight
pi_96284266
quote:
''We willen zeker weten dat er enige waardigheid behouden blijft - als die er al was - voor Osama bin Laden, zodat we de problemen in andere delen van de wereld niet doen oplaaien en tegelijkertijd genoeg bewijs leveren om mensen te overtuigen dat het om Bin Laden gaat'', aldus Rogers.
Ze schieten hem ongewapend door het hoofd, maar ze willen enige waardigheid behouden :')
pi_96284308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:29 schreef UncleScorp het volgende:
Witte Huis twijfelt nog over publicatie foto's lijk bin Laden

"We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat niemand een basis heeft om te ontkennen dat we Osama bin Laden hebben gedood, de vrijgave van informatie, en de vraag of dat ook foto's moeten zijn, is echter iets wat we nog moeten besluiten."
Toch knap dat ie in 1 zin zichzelf weet tegen te spreken.

Wat een onzin is dit hele nieuws toch ook weer :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:04:41 #267
8898 Darklight
pi_96284319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
Dat gaat tot in den treure worden uitgemolken door Obama
pi_96284456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:01 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ze schieten hem ongewapend door het hoofd, maar ze willen enige waardigheid behouden :')
Ongewapend? Is dat officieel gezegd?

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

Toch knap dat ie in 1 zin zichzelf weet tegen te spreken.

Wat een onzin is dit hele nieuws toch ook weer :')
Hoe bedoel je?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:15:33 #269
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96284528
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Darklight het volgende:
Ze spreken elkaar ook wel tegen

[..]

[..]

Verwarring kweken, desinformatie, op deze manier krijg je meerdere verhalen en zal nooit iemand te weten komen wat nu precies de juiste is.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_96284562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:12 schreef ToT het volgende:
Hoe bedoel je?
Ze zeggen dat ze zeker willen zijn dat niemand kan ontkennen dat ze wel degelijk Osama gedood hebben, maar ze twijfelen of ze informatie over zijn dood gaan vrijgeven ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96284588
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze zeker willen zijn dat niemand kan ontkennen dat ze wel degelijk Osama gedood hebben, maar ze twijfelen of ze informatie over zijn dood gaan vrijgeven ...
Dat is niet 1 zin! ;) Daarbij besluiten ze gewoon WELKE informatie ze vrij gaan geven, lijkt me. :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:20:47 #272
8898 Darklight
pi_96284630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Ongewapend? Is dat officieel gezegd?

[..]

Hoe bedoel je?
Ja, gister

quote:
Sr Admin Official update on OBL: He sustained two bullet wounds: one in the head, one in the chest. He did not have a weapon in his hand.
pi_96284658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
Daf hoef je niet te benieuwen. Alles voor de "agenda".
pi_96284664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:20 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ja, gister

[..]

:o Okee, dus duidelijk een kwestie van afknallen zodat hij niets meer publiekelijk kan zeggen.
Wat zou hij anders aan de wereld verteld hebben?
pi_96284794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:22 schreef ToT het volgende:

[..]

:o Okee, dus duidelijk een kwestie van afknallen zodat hij niets meer publiekelijk kan zeggen.
Wat zou hij anders aan de wereld verteld hebben?
Als dat al zijn plan zou zijn geweest, waarom nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')