quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef Ketamier het volgende:
10 jaar lang kunnen ze hem niet vinden en nu is het zo gepiept? Merkwaardig.
Je kunt het ook anders zien: na 10 jaar lang speuren hebben ze hem eindelijk gevonden .quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef Ketamier het volgende:
10 jaar lang kunnen ze hem niet vinden en nu is het zo gepiept? Merkwaardig.
Je zei het goed: ook uit andere overwegingen. Ik zie niet in waarom de wereld een betere plek is wanneer deze man dood is, ipv in een gevangenis zijn leven uitzit? Behalve dat de wereld een moordenaar armer is geworden, is het er automatisch ook eentje rijker.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij er serieus treurig om zijn dat deze man overleden is?
Dan is het slecht gesteld met mijn ethiek, want ik zal er geen traan om laten.
En je vindt het dus ook uit andere overwegingen jammer dat Osama dood is, je had nog graag wat informatie gehad. Maakt je moreel gezien toch net zo menselijk als degenen die het niet erg vinden dat hij dood is
Ik zeg het verkeerd. Ze brengen het alsof het nu piece of cake was hem om te brengen. Dit was zeker niet eerder mogelijk? Verder hoorde je amper wat over de stand van zaken mbt OBL. Dit hele zaakje stinkt. Timing is weer perfect.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking. Dus na 10 jaar is het verdacht en hadden ze hem nooit meer mogen vinden? Wanneer had het niet merkwaardig geweest dan, 5, 7 jaar??
Of niet natuurlijk....quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of het nu waar is of niet, je ziet wel hoe men wereldwijd op dergelijke nieuwsberichten reageert. Het zou zomaar een groot psychologisch spel kunnen zijn....
Ik vind de reacties hier op FOK! wel leuk, laat het een trend zien dat mensen niet langer zomaar alles slikken wat de msm hun probeert te voeden? Beginnen mensen nou eindelijk wat wantrouwiger te worden ten opzichte van de people in charge? Hier op het werk begonnen mijn collega's ook meteen over dat ze er niets van geloofden. Goede ontwikkelingquote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of het nu waar is of niet, je ziet wel hoe men wereldwijd op dergelijke nieuwsberichten reageert. Het zou zomaar een groot psychologisch spel kunnen zijn....
Blijkbaar ging het allemaal snelquote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Ketamier het volgende:
En waarom zo snel het lichaam dumpen? Geen onderzoeken nodig?
quote:De dood van Osama bin Laden, de meest gezochte terrorist ter wereld die beschouwd wordt als het brein achter de aanslagen van 11 september in New York, werd vanochtend door de Amerikaanse president Barack Obama bevestigd. Zijn lichaam zou via DNA-onderzoek geïdentificeerd zijn. Voor zo'n DNA-onderzoek is er altijd vergelijkingsmateriaal nodig, zegt Alain Remue, hoofd van de Cel Vermiste Personen.
"Denk maar aan haartjes, huidschilfers of zelfs een tandartsdossier", stelt Remue. "DNA-materiaal van familieleden kan ook als vergelijkingsmateriaal dienen. Ook uiterlijke kenmerken zijn van belang, zoals tatoeages en sporen van chirurgische ingrepen. Amerikaanse wetenschappelijke laboratoria, zoals die van het onderzoeksbureau FBI bijvoorbeeld, zijn geavanceerd genoeg om zo snel te werken. Identificatie binnen het verloop van één dag moet perfect mogelijk zijn. Ik denk ook wel dat het Amerikaanse leger met een informant gewerkt heeft, die bevestigde dat het wel degelijk om bin Laden zelf ging, vooraleer het leger tot de aanval overging." (belga/lpb)
Nu nog het besef dat we zonder geld en politiek ook geslaagde samenlevingen kunnen opzetten en dan halen we misschien de volgende eeuw nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind de reacties hier op FOK! wel leuk, laat het een trend zien dat mensen niet langer zomaar alles slikken wat de msm hun probeert te voeden? Beginnen mensen nou eindelijk wat wantrouwiger te worden ten opzichte van de people in charge? Hier op het werk begonnen mijn collega's ook meteen over dat ze er niets van geloofden. Goede ontwikkeling
Dit op de juiste manier afhandelde middels juridisch proces enzo had ik wel op z'n plaats gevonden idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Je zei het goed: ook uit andere overwegingen. Ik zie niet in waarom de wereld een betere plek is wanneer deze man dood is, ipv in een gevangenis zijn leven uitzit? Behalve dat de wereld een moordenaar armer is geworden, is het er automatisch ook eentje rijker.
Nja oke dan, als dat de gang van zaken is. Iets zegt mij toch dat als je werelds meest gezochte lichaam hebt je er niet meteen van af wilt om wat voor reden dan ook. Vooral Amerikanen zie ik er wel voor aan het als soort trofee te houden. Het zou vooral handig zijn om misverstanden te voorkomen en zekerheid te scheppen. Maar ligt vast aan mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blijkbaar ging het allemaal snel
[..]
Ook een fake-moord.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef hondjes het volgende:
En dit is precies 66 jaar na de zelfmoord van Hitler...
Wat dat er mee te maken heeft , weet ik ook niet precies, wordt gemeld op een Amerikaanse site.
Ja, en nu vinden ze hem "opeens".quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Killaht het volgende:
Wat ik zo raar vind is het volgende:
10 jaar lang is hij niet te vinden en schijnt in ondergrondse bunkers en grotten te leven, kerel is van de aardbodem verdwenen. En opeens moet hij dus in zijn villa zitten aan het zwembad met een cocktail en plukken ze hem zo uit zijn achtertuin.
Met Eva Braun, of was die wél dood?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ook een fake-moord.
Hitler heeft een leuk leventje gehad na 1945 in Argentinie.
En wat is volgens jou de stand van zaken mbt mr. Bin Laden?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ook een fake-moord.
Hitler heeft een leuk leventje gehad na 1945 in Argentinie.
Weet je, ik zou er niet eens van opkijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
het hele zooitje schijnt met een onderzee boot naar Argentinie te zijn verhuisd.
Hij leefde nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef Ketamier het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de stand van zaken mbt mr. Bin Laden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |