Kijk naar het vorige deel en het word in één keer duidelijk.quote:
ja, vind ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 18:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Kan die TT niet veranderd worden naar iets van Waar FOK!kers samen COD gaan spelen o.i.d.?
Deze TT is niet eens echt van toepassing.
Inderdaad, netjesquote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja, vind ik ook![]()
bijvoorbeeld: waar fokkers samen cod gaan spelen als psn weer online is![]()
beetje te lang maar da maakt nie uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
PLAYSTATION NOT WORK HAHAHA NOT WORK HET WERKT NIE THHAHAHGelukkig is het je snel opgevallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n drie topics later
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
PLAYSTATION NOT WORK HAHAHA NOT WORK HET WERKT NIE THHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
hahah ja gelukkig maarquote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gelukkig is het je snel opgevallen!
Zo'n drie topics later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
hij komt toch pas dinsdag binnen, en ja dat klopt ik had hem besteld om te tijd een beetje te doden tijdens de vakantie krijg je hem net binnen als psn het weer doetquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj, morgen komt dan eindelijk LBP2 binnen![]()
en dan zul je net zien dat het PSN het net weer doet
Nee, want, als je iets vrijdag verstuurd hebt dan komt het op maandag aanquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef kaching02 het volgende:
[..]
hij komt toch pas dinsdag binnen, en ja dat klopt ik had hem besteld om te tijd een beetje te doden tijdens de vakantie krijg je hem net binnen als psn het weer doet
jeej dan komt ie morgenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nee, want, als je iets vrijdag verstuurd hebt dan komt het op maandag aan
en op zaterdag komt het op dinsdag aan etc.Alles wordt dus een 1 dag opgeschoven
![]()
Zie ook het bezorgschema
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahah ja gelukkig maar
psHet spijt me schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je nog wel van me?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Het was nog interessanter geweest als ze de persconferentie van vanochtend hadden gekeken voordat ze dit stukje "journalistiek" op het web hadden gegooid. Die kale met z'n bronnen en theorieënquote:Op zondag 1 mei 2011 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ion-network-offline/
Pleur nog even een keer de link er neer omdat het wel interessant is om even te bekijken!
Ze verwoorden alleen maar alles wat wij ook weten/denken maar dan wat interessanter uitgelegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Het was nog interessanter geweest als ze de persconferentie van vanochtend hadden gekeken voordat ze dit stukje "journalistiek" op het web hadden gegooid. Die kale met z'n bronnen en theorieën
Indeed!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef kaching02 het volgende:
en het topic is nu echt dood...
maar ik ga nu slapen en hopen dat morgen little big planet 2 binnen is
Nergens gelezen!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:14 schreef Pino0 het volgende:
iemand zei dat morgen psn japan online is en dinsdag us/eu?
Ja want ze hebben al zoquote:Op maandag 2 mei 2011 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop echt voor Sony het beste en dat ze nu alles opgelost hebben zonder veel financiële schade.
maar dat stond er altijd, bij die updates dus ik denk dat wij bij GB horenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:29 schreef Pino0 het volgende:
Some PlayStation Network And Qriocity Services To Be Available This Week
Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
This morning, a press conference took place in Tokyo, Japan and the following press release is now being distributed worldwide.
We would also like to once again thank you for your patience.
Gaat nog wel even duren wss dus voor NL
ik ook maar ik vermaak me toch wel even met little big planet 2 die vandaag binnen komtquote:
genoeg lol aan te beleven denk ik, heel veel uurtjes gameplay toch ook? =]quote:Op maandag 2 mei 2011 08:37 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik ook maar ik vermaak me toch wel even met little big planet 2 die vandaag binnen komt
iemand zei tegen mij dat er 72 uur gameplay inzit dus ik heb genoeg te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
genoeg lol aan te beleven denk ik, heel veel uurtjes gameplay toch ook? =]
een hele goede ttquote:
Dirt 3 komt binnenkort uit toch?:) Had je niet nog even kunnen wachten?:Pquote:Op maandag 2 mei 2011 09:41 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb dus DIRT 2 gekocht van 't weekend, die maar spelen dan.
Niemand kan wachten ook pino0 nietquote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef RiKe het volgende:
@Pino0
PSN komt binnenkort weer online, kan je niet nog heel even wachten?
Gezien de eerdere posts...nee...?
Daarom juist, als ik klaar ben met Dirt 2 kan ik 3 proberen. Bovendien heb ik 'm tweedehands voor een zacht prijsje kunnen krijgen. Nu maar hopen dat 'ie fatsoenlijk speelbaar is zonder updates.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dirt 3 komt binnenkort uit toch?:) Had je niet nog even kunnen wachten?:P
DiRT2 is echt een bazenspel! Had em vorige maand ook maar eens tweedehands gehaald, spijt dat ik het niet eerder heb gedaan... Gelukkig komt deel 3 bijna uitquote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Daarom juist, als ik klaar ben met Dirt 2 kan ik 3 proberen. Bovendien heb ik 'm tweedehands voor een zacht prijsje kunnen krijgen. Nu maar hopen dat 'ie fatsoenlijk speelbaar is zonder updates.
Ik ga het vanavond zien, ben benieuwd! Ik heb niet veel racegames.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
DiRT2 is echt een bazenspel! Had em vorige maand ook maar eens tweedehands gehaald, spijt dat ik het niet eerder heb gedaan... Gelukkig komt deel 3 bijna uit
Dirt 2 is echt een gaaf spel.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond zien, ben benieuwd! Ik heb niet veel racegames.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
Playstation Network wordt gehackt en geeft de hackers iedereen z'n gegevens...een week later Bin Laden gevonden en gedood.![]()
Had Osama'tje nou maar niet z'n echte gegevens ingevuld.
ja, ik heb er nu al zin inquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
Playstation Network wordt gehackt en geeft de hackers iedereen z'n gegevens...een week later Bin Laden gevonden en gedood.![]()
Ik dacht waar heb je het nou toch overquote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
het lijkt me beter om de online-id pas te geven als psn weer online dan hoef je dat niet op te zoeken enzoquote:
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
Wat is er gebeurd met Bin Laden heb ik iets gemist?
Bin Laden zat in garnizoensstadquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
Wat is er gebeurd met Bin Laden heb ik iets gemist?
Hoe kun je balzakpuist nou vergeten?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef kaching02 het volgende:
[..]
het lijkt me beter om de online-id pas te geven als psn weer online dan hoef je dat niet op te zoeken enzo
Serieus??quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Serieus??nee is nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Serieus??je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die episode toevallig gister gekekenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef kaching02 het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al dood
O whaha ik dacht alquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef kaching02 het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al dood
Dode mensen kun je ook op schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef kaching02 het volgende:
Micheal Scott : If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Toby,
I would shoot Toby twice.
dat kan helemaal niet want bin laden is al dood![]()
sorry moest hem ff 2x zeggen
ojaquote:
Mensen die denken dat Hitler niet dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ojamaar hitler is ook al dood ( denk ik
)
zoals Dwight zei, allemaal op een lijn zetten en 1 x schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ojamaar hitler is ook al dood ( denk ik
)
was maar een grapjequote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Hitler niet dood is
ligt er aan welk geweer je gebruikt, al gebruik je een gewoon handpistool kan die echt niet door 2/3 lichamen komen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef BzP het volgende:
[..]
zoals Dwight zei, allemaal op een lijn zetten en 1 x schieten
Dan heb je nog een kogel over zelfs!
we geven hem gewoon een douchequote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Adolf zou nu 122 zijn als hij nog leefde, dan moeten we die arme man niet neerschieten, maar hem eren als oudste mens ter wereld.
hij zei er wel bij geweer tegen te keel houden, met een .45 kom je wel door 3 luchtpijpen heen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ligt er aan welk geweer je gebruikt, al gebruik je een gewoon handpistool kan die echt niet door 2/3 lichamen komen hoor
Ik weet het niet want ik heb er niet zoveel verstand van.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef BzP het volgende:
[..]
hij zei er wel bij geweer tegen te keel houden, met een .45 kom je wel door 3 luchtpijpen heen hoor
Bij mij komt de post altijd rond 1 uur binnenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef kaching02 het volgende:
[..]
Ik weet het niet want ik heb er niet zoveel verstand van.
en wanneer komt GVD little big planet 2 binnen!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet het niet, wanneer hier altijd de post is. maar volgens mij komt ie pas morgen binnen want er stond bij verwachte leverdatum 3 mei 2011quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Bij mij komt de post altijd rond 1 uur binnen
GVD bij mij nog nietquote:
hhahaha,quote:
Oh en mn andere online ID is Devildriver_quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef BzP het volgende:
Voeg bij mij maar BO, MW2, BFBC2, Socom4 toe![]()
Al zul je mij 90 % van de tijd in blackops Domination vinden
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjesquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef BzP het volgende:
[..]
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjes
Oke sorry vergeef mequote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef BzP het volgende:
[..]
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjes
goed bezigquote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo, aanpast.
Roces18, JediSimons staan erbij.
En aanpassing bij Kaching02 en BZP
[ afbeelding ]
Had perongeluk het originele bestand niet opgeslagen, moest alles opnieuw typen
Lief konijntje trouwens hierboven
quote:
bron? en is het 's morgens of 's middags?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@ Pino0 PSN is om 2 uur lokale nederlandse tijd online aldus sony
Zet mij er ook maar tussen!quote:
Kun je niet in de tussentijd ff knikkeren ofzo?quote:
goed idee, zo terugquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Kun je niet in de tussentijd ff knikkeren ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar tussen!
Sheva_JB met de games BBC 2, Killzone 3 en Dirt 2
Jullie staan er nu beide bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:37 schreef MagischMannetje het volgende:
Voeg mij ook maar toe
MagischMannetje
R_verse
COD:BO COD:MW1
Nice!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan er nu beide bij!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef kaching02 het volgende:
[..]
goed idee, zo terugKwou ook alleen maar helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:59 schreef kaching02 het volgende:
moet je je wachtwoord weten als je dadelijk je wachtwoord moet veranderen??
Je kan op elke console een compleet nieuw account maken en daar je huidige PSN activeren en dan je ww veranderen...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe zit dat trouwens?
Je moet je wachtwoord wijzigen na het inloggen, maar dat kan alleen vanaf de console waar je 'm officieel op hebt aangemaakt, toch?
En als dat niet meer kan, omdat ie overleden is?
Ik zou het eigenlijk niet weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:59 schreef kaching02 het volgende:
moet je je wachtwoord weten als je dadelijk je wachtwoord moet veranderen??
ik hoop via mail dat is de enige manier om mijn wachtwoord te veranderen anders kan ik niet meer op carloow1quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet weten.
Misschien werkt het gewoon via geheime vraag of email
Op nu.nl staat namelijk een ander verhaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Je kan op elke console een compleet nieuw account maken en daar je huidige PSN activeren en dan je ww veranderen...
zo heb ik het in het verleden in ieder geval altijd gedaan, ken inderdaad zijn dat het nu helemaal anders isquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Op nu.nl staat namelijk een ander verhaal.
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
PSN: Pvt_Wollie speel vooral black ops maar ook fifa11 en mw2.
dit is het..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef Tain het volgende:
Je kan je account alleen recoveren vanaf de PS3 waarop je het account aangemaakt hebt. Anders moet je het via een mail procedure doen.
Of de PSN Downies!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:41 schreef Roces18 het volgende:
Ja nu nog een sexy naam
Wat dachten jullie van de SexyPlaystationClub
ZEKER!quote:
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef DutchSL het volgende:
Mijn ID is DutchSith.
Games: speel niet zoveel online, maar als ik online speel meestal Fifa 11.
Je staat er bij!quote:
Je staat er weer bij, was foutje sorry schatquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef BzP het volgende:
Beste PSN'ers aangezien de meeste hier ook aan COD BO zitten.
Kom ook eens gezellig in onze BO topics kijken en posten!
Werd eens tijd dat er balans komt tussen (de stoere) Xbox en Ps3 users daar
[CoD: BO] [X360/PS3 #58]: Escalation.
Kennelijk wel!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef ShevaJB het volgende:
Dus wij krijgen waarschijnlijk allemaal een maand Playstation plus?
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef MFE15 het volgende:
MFE15 PSN: DuCK_Oelewapper Games:COD:BO, COD:MW1, COD:MW2
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zie dat er nog genoeg bezig zijn met Bad Company 2Dat wordt een hoop toevoegen zodra PSN weer online is.
Hoe speelt BC2 deze dagen op de ps3? Ik speel het namelijk al een tijdje niet meer, omdat er meestal erg cheap gespeeld werd ( zoals 8 c4's gooien op de spot en weg was spot A/Bquote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zie dat er nog genoeg bezig zijn met Bad Company 2Dat wordt een hoop toevoegen zodra PSN weer online is.
Ik heb het spel al een jaar o.i.d. maar heb het zeer weinig gespeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Hoe speelt BC2 deze dagen op de ps3? Ik speel het namelijk al een tijdje niet meer, omdat er meestal erg cheap gespeeld werd ( zoals 8 c4's gooien op de spot en weg was spot A/B).
Hmm.. Misschien dat ik hem dan toch maar weer eens opstart binnenkort. Ben benieuwdquote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik heb het spel al een jaar o.i.d. maar heb het zeer weinig gespeeld.
Alleen laatst rond februari eens, en toen was het zeker leuk
Moet je zeker eens doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien dat ik hem dan toch maar weer eens opstart binnenkort. Ben benieuwd.
QFT, daarom moeten we daar ff ps3 representuhquote:
Die maps zijn ook veelste grootquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef BzP het volgende:
[..]
QFT, daarom moeten we daar ff ps3 representuh![]()
En BFBC2 heb ik wel, maar ik speel hem allang niet meer.
Werd om de 5 meter lopen neergesniped...![]()
Daarom BO
Ach ja, over MW2 kan ik ook een klaagbaak topic openen hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die maps zijn ook veelste groot
Vaak kan je vanaf ver van een bepaald punt al het punt zien, als je snap wat ik bedoel.
Het is gewoon echt zo'n sniperspel.
COD: BO en COD: MW2 blijven sowieso naar m'n mening het best maar BBC2 scheelt er niet veel van.
Elk spel heeft wel eens een moment van AAH! hier ga ik een klaagtopic over openen (om het even FOK! te houden).quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach ja, over MW2 kan ik ook een klaagbaak topic openen hoor..
Elke flippo kan daar goed zijn, bij BO heb je enigzins nog skills nodig om het verschil te maken.
Daarom ben ik erg benieuwd wat MW3 ons te bieden heeft
Ik kan je echt een waslijst van haat tegen MW2 opstellenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Elk spel heeft wel eens een moment van AAH! hier ga ik een klaagtopic over openen (om het even FOK! te houden).
Verbaasde mij dat toen ik COD: BO voor het eerst ging spelen, ik best nog wel een goede K/D ratio had. Bij COD: MW2 heeft het nog wel een tijdje geduurd voordat ik een gelijke of positieve K/D ratio had.
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef knikkebol het volgende:
PSN ID: J-24-7
Games: CoD: 4, MW2, BO.
Killzone 3, LBP 2 ( sinds vandaag) en GT 5.
Vooral BOde rest op inv
Aha, die punt was om de zin af te sluiten. Nu snap ik hetquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Mijn nick is zonder een . er achter, gewoon DutchSith
QFT, hee een bekendequote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Spacevietnamees meldt zich voor duty, COD: BO welteverstaan. Ik heb ook BFBC2 maar vind BO veel beter spelen, veel sneller etc.
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oeh oeh, vergeten, PSN: Mauzizz
Games: Fifa 11 (niet veel), Uncharted 2 (bijna elka avond vanaf uurtje of 8) en Naruto Ultimate Ninja Storm 2 (als afwisseling, 2-3 keer per week).
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Spacevietnamees meldt zich voor duty, COD: BO welteverstaan. Ik heb ook BFBC2 maar vind BO veel beter spelen, veel sneller etc.
koop BO en join The SexyPlaystationclubquote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oeh oeh, vergeten, PSN: Mauzizz
Games: Fifa 11 (niet veel), Uncharted 2 (bijna elka avond vanaf uurtje of 8) en Naruto Ultimate Ninja Storm 2 (als afwisseling, 2-3 keer per week).
ik d8 dat mijn disc kapot was, maar toen ik op marktplaats een nieuwe kopie kocht voor 25 kwam ik erachter dat mn ps3 naar de @#%!#$%^!$^@#$ was....quote:
M'n broertje had NUNS2 eens geleend van m'n neef.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
BO is niks voor mij, ik vond cod 1 t/m 4 goed, daarna ging het bergafwaarts met de cod reeks tbh, en ik kan niet langer dan 2 uur FPS spelen zonder misselijk te worden, dus BO is geen optie, kopen jullie maar NUNS2 of UNCH2
Netjes die ruilquote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
ik d8 dat mijn disc kapot was, maar toen ik op marktplaats een nieuwe kopie kocht voor 25 kwam ik erachter dat mn ps3 naar de @#%!#$%^!$^@#$ was....
Dus toen heb ik mn ps3 opgestuurd en BO op marktplaats voor 35 verkocht
Vroeger vond ik zoiets leuk, tegenwoordig ook niet meer...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
M'n broertje had NUNS2 eens geleend.
Wat een klote spel.
Hou totaal niet van anime en manga.
Voor een game die het verhaal van de anime moet weergeven is het in zijn genre echt een uitblinker, en ik ben op de hoogte van het feit dat heet grafisch hoogstandje is nee, multiplayer laggt ook wel is, maar toch, als grote fan van Naruto en nog veel meer andere animes, moest ik hem kopen en spelen, love itquote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
M'n broertje had NUNS2 eens geleend van m'n neef.
Ze zijn beiden manga/ anime fan.
Ik vond het spel echter niet om aan te zien
Die film Tekken, gebasseerd op het spel Tekken, is ook met normale acteurs/actrices, aanraderquote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Vroeger vond ik zoiets leuk, tegenwoordig ook niet meer...
Al heb ik toevallig gister battle royale gezien, dat was super zeg![]()
Manga maar dan met normale acteurs/actrices
2010 he?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die film Tekken, gebasseerd op het spel Tekken, is ook met normale acteurs/actrices, aanrader
Ik zag hem afgelopen week op Film 1, je moet er van houden, zeker een toffe film.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef BzP het volgende:
[..]
2010 he?
zag hem toevallig op de lappie van een maat staan gister
Dus hij is goed?
Heb hem toevallig ook gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die film Tekken, gebasseerd op het spel Tekken, is ook met normale acteurs/actrices, aanrader
Ik zag ook dat je michael Scott in je ondertekst hebt, wist je dat ik de originele M. Scott aka David Brent als Avatar heb?quote:
Ja de engelse variant ja, wel de originele maar naar mijn mening een stuk slechterquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zag ook dat je michael Scott in je ondertekst hebt, wist je dat ik de originele M. Scott aka David Brent als Avatar heb?
Niet dat ik weet:quote:
De een houdt van amerikaanse sitcomtafferelenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja de engelse variant ja, wel de originele maar naar mijn mening een stuk slechter
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ook maar even mijn PSN ID toevoegen:
NightWing01
Games: atm, alleen maar BC2. Dit in voorbereiding van BF3. Dus mensen die ook Bad Company 2 spelen op de ps3, voeg me maar toe. (Wanneer PSN weer online is dan he).
Ga je gang!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Roces18 het volgende:
De lijst mist wel een paar leuke kleurtjes en een afbeelding van pedobear niet te vergeten
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Pino0 het volgende:
Komt ie morgen online, ben ik de hele dag aan het werk!
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Pino0 het volgende:
Komt ie morgen online, ben ik de hele dag aan het werk!
Black Ops NATUURLIJKquote:
TDM alleen als ik zonder party speel en daarom goed kan soundwhoren ...quote:
ik black ops, samen doen?quote:
dan morgenavond?quote:
Volgens mij niet, ik reken dan ook nergens op.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:07 schreef kaching02 het volgende:
is het eigenlijk wel officieel bevestigd door sony dat het morgen om 2 uur online is?
welke club?quote:
Hoe kan dat nou weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:25 schreef ShevaJB het volgende:
Lol, ik druk nu Dirt 2 er voor het eerst in en hij gaat een update van 68 MB downloaden? Dat is een meevaller
Vraag ik me ook af.Vervolgens geeft hij aan dat de gamedata beschadigt is (?) Er staat nu dat de geïnstalleerde game data wordt gerepareerd.quote:
ik was er toen niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef BzP het volgende:
Kaching, kijk eens goed wat bovenaan die lijst staat
Of gewoon een grote FOK! Showdown. 2 teams tegen elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Volgens de recente lijst zijn we in staat om 1 team te vormen met COD:BO groundwar. Totaal:11 mensen dus 2 mensen kunnen niet meedoen, maar we gaan vast niet allemaal tegelijk ofwel?
Of een massive FFAquote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Of gewoon een grote FOK! Showdown. 2 teams tegen elkaar.
Ik wil wel een keertje U2 online spelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
BO is niks voor mij, ik vond cod 1 t/m 4 goed, daarna ging het bergafwaarts met de cod reeks tbh, en ik kan niet langer dan 2 uur FPS spelen zonder misselijk te worden, dus BO is geen optie, kopen jullie maar NUNS2 of UNCH2
En dan tomahawks onlyquote:
15th prestige level 50 alles geunlocktquote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan tomahawks only
@ Roces, online uitspelen? hoe doe je dat dan?
Ach ja gewoon je trophys halen allemaal (overigens heb ik hem maar op 93 % ofzo uitgespeeld, ik hou niet om tegen zombies te spelen)quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan tomahawks only
@ Roces, online uitspelen? hoe doe je dat dan?
Zelfs dan zou ik nog verder spelen om bitches te ownen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef kaching02 het volgende:
[..]
15th prestige level 50 alles geunlockt
Wij moeten echt snel de servers onveilig maken manquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik nog verder spelen om bitches te ownen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Wij moeten echt snel de servers onveilig maken man
Hi Masked
In singleplayer?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef kaching02 het volgende:
jesus, kom in little big planet bij een wereld waar je 2 man voor nodig hebt maar ik ben maar alleen dus ik kan dat level niet uitspelen![]()
http://www.nu.nl/internet(...)rotendeels-plat.htmlquote:Wat een slecht systeem van sony dat ze gehackt kunnen worden, een bedrijf als de rabobank zou dat nooit kunnen gebeuren..
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
Wie zei er ook alweer:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)rotendeels-plat.html
editl grapje, je kon het wel in je eentjequote:
quote:On Tuesday, April 26 we shared that some information that was compromised in connection with an illegal and unauthorized intrusion into our network. Once again, we’d like to apologize to the many users who were inconvenienced and worried abut this situation.
We want to state this again given the increase in speculation about credit card information being used fraudulently. One report indicated that a group tried to sell millions of credit card numbers back to Sony. To my knowledge there is no truth to this report of a list, or that Sony was offered an opportunity to purchase the list.
One other point to clarify is from this weekend’s press conference. While the passwords that were stored were not “encrypted,” they were transformed using a cryptographic hash function. There is a difference between these two types of security measures which is why we said the passwords had not been encrypted. But I want to be very clear that the passwords were not stored in our database in cleartext form. For a description of the difference between encryption and hashing, follow this link.
To reiterate a few other security measures for your information: Sony will not contact you in any way, including by email, asking for your credit card number, social security number or other personally identifiable information. If you are asked for this information, you can be confident Sony is not the entity asking. When the PlayStation Network and Qriocity services are fully restored, we strongly recommend that you log on and change your password. Additionally, if you use your PlayStation Network or Qriocity user name or password for other unrelated services or accounts, we strongly recommend that you change them, as well. To protect against possible identity theft or other financial loss, we encourage you to remain vigilant, to review your account statements and to monitor your credit reports.
We continue to work with law enforcement and forensic experts to identify the criminals behind the attack. Once again, we apologize for causing users concern over this matter.
Our objective is to increase security so our customers can safely and confidently play games and use our network and media services. We will continue to provide updates as we have them.
Een DDOSS aanval en hacken zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
Wie zei er ook alweer:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)rotendeels-plat.html
ik denk het welquote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus morgen om 2u zou die moeten werken..?
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik denk het wel![]()
me ogen tranen als een gek, ik heb 3 uur achterelkaar little big planet 2 gedaan ( wat niet veel is) en ondertussen wat gepost op fok. daar tranen je ogen echt van
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Gemaskerde het volgende:
Niks, had zin om iets te posten maar wist even niet wat
Tuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef kaching02 het volgende:
zal ik nu alvast met het 3e land beginnen gemaskerde jij mag het zeggen
zo zijn de echte gamersquote:
Zekerste wetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef kaching02 het volgende:
[..]
zo zijn de echte gamersnooit opgeven
ik heb zin in morgen lekker online cod black ops doenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef kaching02 het volgende:
zo ff een zak chips gepakt en nu aan 't derde land beginnen van little big planet 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]Lolwut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Van die hangjongeren hier uit de buurt zag ik van de week er zo bij zitten.quote:
Ik lolde toen ik het zagquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Van die hangjongeren hier uit de buurt zag ik van de week er zo bij zitten.
Ging er ff mee praten en toen maakte ik die foto
Ik ben ook al bij de 3e wereld!quote:
ja inderdaad een geniaal stukjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik ben ook al bij de 3e wereld!![]()
Oja, die stem van die vent is echt episch![]()
Zo zei hij van: Je kan foto's maken met de Eye camera maar niet van je kont hoor en al helemaal niet de mijne
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef Pino0 het volgende:
haha toch wel leuk, in de oldtimer samen met een vriend onze oude mongolen vriendegroep ff laten weten dat we er waren
stelletje stakkers met zn alle in de kou staan terwijl ik lekker warm in de auto voorbij kom rijden
heerlijk
Nu al?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef kaching02 het volgende:
woow wereld 3 uitgespeeld! op naar wereld 4!
je weet toch, ik ben gameverslaafdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dan ik ook maar eens aan de slag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |