Tuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef kaching02 het volgende:
zal ik nu alvast met het 3e land beginnen gemaskerde jij mag het zeggen
zo zijn de echte gamersquote:
Zekerste wetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef kaching02 het volgende:
[..]
zo zijn de echte gamersnooit opgeven
ik heb zin in morgen lekker online cod black ops doenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef kaching02 het volgende:
zo ff een zak chips gepakt en nu aan 't derde land beginnen van little big planet 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]Lolwut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Van die hangjongeren hier uit de buurt zag ik van de week er zo bij zitten.quote:
Ik lolde toen ik het zagquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Van die hangjongeren hier uit de buurt zag ik van de week er zo bij zitten.
Ging er ff mee praten en toen maakte ik die foto
Ik ben ook al bij de 3e wereld!quote:
ja inderdaad een geniaal stukjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik ben ook al bij de 3e wereld!![]()
Oja, die stem van die vent is echt episch![]()
Zo zei hij van: Je kan foto's maken met de Eye camera maar niet van je kont hoor en al helemaal niet de mijne
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef Pino0 het volgende:
haha toch wel leuk, in de oldtimer samen met een vriend onze oude mongolen vriendegroep ff laten weten dat we er waren
stelletje stakkers met zn alle in de kou staan terwijl ik lekker warm in de auto voorbij kom rijden
heerlijk
Nu al?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef kaching02 het volgende:
woow wereld 3 uitgespeeld! op naar wereld 4!
je weet toch, ik ben gameverslaafdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dan ik ook maar eens aan de slag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |