Ik ga het vanavond zien, ben benieuwd! Ik heb niet veel racegames.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
DiRT2 is echt een bazenspel! Had em vorige maand ook maar eens tweedehands gehaald, spijt dat ik het niet eerder heb gedaan... Gelukkig komt deel 3 bijna uit
Dirt 2 is echt een gaaf spel.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond zien, ben benieuwd! Ik heb niet veel racegames.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
Playstation Network wordt gehackt en geeft de hackers iedereen z'n gegevens...een week later Bin Laden gevonden en gedood.![]()
Had Osama'tje nou maar niet z'n echte gegevens ingevuld.
ja, ik heb er nu al zin inquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
Playstation Network wordt gehackt en geeft de hackers iedereen z'n gegevens...een week later Bin Laden gevonden en gedood.![]()
Ik dacht waar heb je het nou toch overquote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
het lijkt me beter om de online-id pas te geven als psn weer online dan hoef je dat niet op te zoeken enzoquote:
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
Wat is er gebeurd met Bin Laden heb ik iets gemist?
Bin Laden zat in garnizoensstadquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
Wat is er gebeurd met Bin Laden heb ik iets gemist?
Hoe kun je balzakpuist nou vergeten?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef kaching02 het volgende:
[..]
het lijkt me beter om de online-id pas te geven als psn weer online dan hoef je dat niet op te zoeken enzo
Serieus??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Serieus??nee is nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Serieus??je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Ik heb die episode toevallig gister gekekenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef kaching02 het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al dood
O whaha ik dacht alquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef kaching02 het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al dood
Dode mensen kun je ook op schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef kaching02 het volgende:
Micheal Scott : If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Toby,
I would shoot Toby twice.
dat kan helemaal niet want bin laden is al dood![]()
sorry moest hem ff 2x zeggen
ojaquote:
Mensen die denken dat Hitler niet dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ojamaar hitler is ook al dood ( denk ik
)
zoals Dwight zei, allemaal op een lijn zetten en 1 x schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ojamaar hitler is ook al dood ( denk ik
)
was maar een grapjequote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Hitler niet dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |