Kijk naar het vorige deel en het word in één keer duidelijk.quote:
ja, vind ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 18:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Kan die TT niet veranderd worden naar iets van Waar FOK!kers samen COD gaan spelen o.i.d.?
Deze TT is niet eens echt van toepassing.
Inderdaad, netjesquote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja, vind ik ook![]()
bijvoorbeeld: waar fokkers samen cod gaan spelen als psn weer online is![]()
beetje te lang maar da maakt nie uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
PLAYSTATION NOT WORK HAHAHA NOT WORK HET WERKT NIE THHAHAHGelukkig is het je snel opgevallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n drie topics later
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
PLAYSTATION NOT WORK HAHAHA NOT WORK HET WERKT NIE THHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
hahah ja gelukkig maarquote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gelukkig is het je snel opgevallen!
Zo'n drie topics later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
hij komt toch pas dinsdag binnen, en ja dat klopt ik had hem besteld om te tijd een beetje te doden tijdens de vakantie krijg je hem net binnen als psn het weer doetquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj, morgen komt dan eindelijk LBP2 binnen![]()
en dan zul je net zien dat het PSN het net weer doet
Nee, want, als je iets vrijdag verstuurd hebt dan komt het op maandag aanquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef kaching02 het volgende:
[..]
hij komt toch pas dinsdag binnen, en ja dat klopt ik had hem besteld om te tijd een beetje te doden tijdens de vakantie krijg je hem net binnen als psn het weer doet
jeej dan komt ie morgenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nee, want, als je iets vrijdag verstuurd hebt dan komt het op maandag aan
en op zaterdag komt het op dinsdag aan etc.Alles wordt dus een 1 dag opgeschoven
![]()
Zie ook het bezorgschema
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahah ja gelukkig maar
psHet spijt me schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je nog wel van me?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Het was nog interessanter geweest als ze de persconferentie van vanochtend hadden gekeken voordat ze dit stukje "journalistiek" op het web hadden gegooid. Die kale met z'n bronnen en theorieënquote:Op zondag 1 mei 2011 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ion-network-offline/
Pleur nog even een keer de link er neer omdat het wel interessant is om even te bekijken!
Ze verwoorden alleen maar alles wat wij ook weten/denken maar dan wat interessanter uitgelegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Het was nog interessanter geweest als ze de persconferentie van vanochtend hadden gekeken voordat ze dit stukje "journalistiek" op het web hadden gegooid. Die kale met z'n bronnen en theorieën
Indeed!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef kaching02 het volgende:
en het topic is nu echt dood...
maar ik ga nu slapen en hopen dat morgen little big planet 2 binnen is
Nergens gelezen!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:14 schreef Pino0 het volgende:
iemand zei dat morgen psn japan online is en dinsdag us/eu?
Ja want ze hebben al zoquote:Op maandag 2 mei 2011 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop echt voor Sony het beste en dat ze nu alles opgelost hebben zonder veel financiële schade.
maar dat stond er altijd, bij die updates dus ik denk dat wij bij GB horenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:29 schreef Pino0 het volgende:
Some PlayStation Network And Qriocity Services To Be Available This Week
Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
This morning, a press conference took place in Tokyo, Japan and the following press release is now being distributed worldwide.
We would also like to once again thank you for your patience.
Gaat nog wel even duren wss dus voor NL
ik ook maar ik vermaak me toch wel even met little big planet 2 die vandaag binnen komtquote:
genoeg lol aan te beleven denk ik, heel veel uurtjes gameplay toch ook? =]quote:Op maandag 2 mei 2011 08:37 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik ook maar ik vermaak me toch wel even met little big planet 2 die vandaag binnen komt
iemand zei tegen mij dat er 72 uur gameplay inzit dus ik heb genoeg te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
genoeg lol aan te beleven denk ik, heel veel uurtjes gameplay toch ook? =]
een hele goede ttquote:
Dirt 3 komt binnenkort uit toch?:) Had je niet nog even kunnen wachten?:Pquote:Op maandag 2 mei 2011 09:41 schreef ShevaJB het volgende:
Ik heb dus DIRT 2 gekocht van 't weekend, die maar spelen dan.
Niemand kan wachten ook pino0 nietquote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef RiKe het volgende:
@Pino0
PSN komt binnenkort weer online, kan je niet nog heel even wachten?
Gezien de eerdere posts...nee...?
Daarom juist, als ik klaar ben met Dirt 2 kan ik 3 proberen. Bovendien heb ik 'm tweedehands voor een zacht prijsje kunnen krijgen. Nu maar hopen dat 'ie fatsoenlijk speelbaar is zonder updates.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dirt 3 komt binnenkort uit toch?:) Had je niet nog even kunnen wachten?:P
DiRT2 is echt een bazenspel! Had em vorige maand ook maar eens tweedehands gehaald, spijt dat ik het niet eerder heb gedaan... Gelukkig komt deel 3 bijna uitquote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Daarom juist, als ik klaar ben met Dirt 2 kan ik 3 proberen. Bovendien heb ik 'm tweedehands voor een zacht prijsje kunnen krijgen. Nu maar hopen dat 'ie fatsoenlijk speelbaar is zonder updates.
Ik ga het vanavond zien, ben benieuwd! Ik heb niet veel racegames.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
DiRT2 is echt een bazenspel! Had em vorige maand ook maar eens tweedehands gehaald, spijt dat ik het niet eerder heb gedaan... Gelukkig komt deel 3 bijna uit
Dirt 2 is echt een gaaf spel.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond zien, ben benieuwd! Ik heb niet veel racegames.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
Playstation Network wordt gehackt en geeft de hackers iedereen z'n gegevens...een week later Bin Laden gevonden en gedood.![]()
Had Osama'tje nou maar niet z'n echte gegevens ingevuld.
ja, ik heb er nu al zin inquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
Playstation Network wordt gehackt en geeft de hackers iedereen z'n gegevens...een week later Bin Laden gevonden en gedood.![]()
Ik dacht waar heb je het nou toch overquote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Ash het volgende:
het lijkt me beter om de online-id pas te geven als psn weer online dan hoef je dat niet op te zoeken enzoquote:
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
Wat is er gebeurd met Bin Laden heb ik iets gemist?
Bin Laden zat in garnizoensstadquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Roces18 het volgende:
Wat is er gebeurd met Bin Laden heb ik iets gemist?
Hoe kun je balzakpuist nou vergeten?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef kaching02 het volgende:
[..]
het lijkt me beter om de online-id pas te geven als psn weer online dan hoef je dat niet op te zoeken enzo
Serieus??quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Serieus??nee is nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Serieus??je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die episode toevallig gister gekekenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef kaching02 het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al dood
O whaha ik dacht alquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef kaching02 het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet meer want bin laden is al dood
Dode mensen kun je ook op schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef kaching02 het volgende:
Micheal Scott : If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Toby,
I would shoot Toby twice.
dat kan helemaal niet want bin laden is al dood![]()
sorry moest hem ff 2x zeggen
ojaquote:
Mensen die denken dat Hitler niet dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ojamaar hitler is ook al dood ( denk ik
)
zoals Dwight zei, allemaal op een lijn zetten en 1 x schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ojamaar hitler is ook al dood ( denk ik
)
was maar een grapjequote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Hitler niet dood is
ligt er aan welk geweer je gebruikt, al gebruik je een gewoon handpistool kan die echt niet door 2/3 lichamen komen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef BzP het volgende:
[..]
zoals Dwight zei, allemaal op een lijn zetten en 1 x schieten
Dan heb je nog een kogel over zelfs!
we geven hem gewoon een douchequote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Adolf zou nu 122 zijn als hij nog leefde, dan moeten we die arme man niet neerschieten, maar hem eren als oudste mens ter wereld.
hij zei er wel bij geweer tegen te keel houden, met een .45 kom je wel door 3 luchtpijpen heen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ligt er aan welk geweer je gebruikt, al gebruik je een gewoon handpistool kan die echt niet door 2/3 lichamen komen hoor
Ik weet het niet want ik heb er niet zoveel verstand van.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef BzP het volgende:
[..]
hij zei er wel bij geweer tegen te keel houden, met een .45 kom je wel door 3 luchtpijpen heen hoor
Bij mij komt de post altijd rond 1 uur binnenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef kaching02 het volgende:
[..]
Ik weet het niet want ik heb er niet zoveel verstand van.
en wanneer komt GVD little big planet 2 binnen!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet het niet, wanneer hier altijd de post is. maar volgens mij komt ie pas morgen binnen want er stond bij verwachte leverdatum 3 mei 2011quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Bij mij komt de post altijd rond 1 uur binnen
GVD bij mij nog nietquote:
hhahaha,quote:
Oh en mn andere online ID is Devildriver_quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef BzP het volgende:
Voeg bij mij maar BO, MW2, BFBC2, Socom4 toe![]()
Al zul je mij 90 % van de tijd in blackops Domination vinden
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjesquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef BzP het volgende:
[..]
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjes
Oke sorry vergeef mequote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef BzP het volgende:
[..]
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |