ligt er aan welk geweer je gebruikt, al gebruik je een gewoon handpistool kan die echt niet door 2/3 lichamen komen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef BzP het volgende:
[..]
zoals Dwight zei, allemaal op een lijn zetten en 1 x schieten
Dan heb je nog een kogel over zelfs!
we geven hem gewoon een douchequote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Adolf zou nu 122 zijn als hij nog leefde, dan moeten we die arme man niet neerschieten, maar hem eren als oudste mens ter wereld.
hij zei er wel bij geweer tegen te keel houden, met een .45 kom je wel door 3 luchtpijpen heen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ligt er aan welk geweer je gebruikt, al gebruik je een gewoon handpistool kan die echt niet door 2/3 lichamen komen hoor
Ik weet het niet want ik heb er niet zoveel verstand van.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef BzP het volgende:
[..]
hij zei er wel bij geweer tegen te keel houden, met een .45 kom je wel door 3 luchtpijpen heen hoor
Bij mij komt de post altijd rond 1 uur binnenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef kaching02 het volgende:
[..]
Ik weet het niet want ik heb er niet zoveel verstand van.
en wanneer komt GVD little big planet 2 binnen!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet het niet, wanneer hier altijd de post is. maar volgens mij komt ie pas morgen binnen want er stond bij verwachte leverdatum 3 mei 2011quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Bij mij komt de post altijd rond 1 uur binnen
GVD bij mij nog nietquote:
hhahaha,quote:
Oh en mn andere online ID is Devildriver_quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef BzP het volgende:
Voeg bij mij maar BO, MW2, BFBC2, Socom4 toe![]()
Al zul je mij 90 % van de tijd in blackops Domination vinden
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjesquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef BzP het volgende:
[..]
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjes
Oke sorry vergeef mequote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef BzP het volgende:
[..]
shhhhhh, die is alleen voor de geile mannetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |