In singleplayer?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:38 schreef kaching02 het volgende:
jesus, kom in little big planet bij een wereld waar je 2 man voor nodig hebt maar ik ben maar alleen dus ik kan dat level niet uitspelen![]()
http://www.nu.nl/internet(...)rotendeels-plat.htmlquote:Wat een slecht systeem van sony dat ze gehackt kunnen worden, een bedrijf als de rabobank zou dat nooit kunnen gebeuren..
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
Wie zei er ook alweer:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)rotendeels-plat.html
editl grapje, je kon het wel in je eentjequote:
quote:On Tuesday, April 26 we shared that some information that was compromised in connection with an illegal and unauthorized intrusion into our network. Once again, we’d like to apologize to the many users who were inconvenienced and worried abut this situation.
We want to state this again given the increase in speculation about credit card information being used fraudulently. One report indicated that a group tried to sell millions of credit card numbers back to Sony. To my knowledge there is no truth to this report of a list, or that Sony was offered an opportunity to purchase the list.
One other point to clarify is from this weekend’s press conference. While the passwords that were stored were not “encrypted,” they were transformed using a cryptographic hash function. There is a difference between these two types of security measures which is why we said the passwords had not been encrypted. But I want to be very clear that the passwords were not stored in our database in cleartext form. For a description of the difference between encryption and hashing, follow this link.
To reiterate a few other security measures for your information: Sony will not contact you in any way, including by email, asking for your credit card number, social security number or other personally identifiable information. If you are asked for this information, you can be confident Sony is not the entity asking. When the PlayStation Network and Qriocity services are fully restored, we strongly recommend that you log on and change your password. Additionally, if you use your PlayStation Network or Qriocity user name or password for other unrelated services or accounts, we strongly recommend that you change them, as well. To protect against possible identity theft or other financial loss, we encourage you to remain vigilant, to review your account statements and to monitor your credit reports.
We continue to work with law enforcement and forensic experts to identify the criminals behind the attack. Once again, we apologize for causing users concern over this matter.
Our objective is to increase security so our customers can safely and confidently play games and use our network and media services. We will continue to provide updates as we have them.
Een DDOSS aanval en hacken zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
Wie zei er ook alweer:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)rotendeels-plat.html
ik denk het welquote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus morgen om 2u zou die moeten werken..?
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik denk het wel![]()
me ogen tranen als een gek, ik heb 3 uur achterelkaar little big planet 2 gedaan ( wat niet veel is) en ondertussen wat gepost op fok. daar tranen je ogen echt van
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Gemaskerde het volgende:
Niks, had zin om iets te posten maar wist even niet wat
Tuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef kaching02 het volgende:
zal ik nu alvast met het 3e land beginnen gemaskerde jij mag het zeggen
zo zijn de echte gamersquote:
Zekerste wetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef kaching02 het volgende:
[..]
zo zijn de echte gamersnooit opgeven
ik heb zin in morgen lekker online cod black ops doenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef kaching02 het volgende:
zo ff een zak chips gepakt en nu aan 't derde land beginnen van little big planet 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]Lolwut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Van die hangjongeren hier uit de buurt zag ik van de week er zo bij zitten.quote:
Ik lolde toen ik het zagquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Van die hangjongeren hier uit de buurt zag ik van de week er zo bij zitten.
Ging er ff mee praten en toen maakte ik die foto
Ik ben ook al bij de 3e wereld!quote:
ja inderdaad een geniaal stukjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik ben ook al bij de 3e wereld!![]()
Oja, die stem van die vent is echt episch![]()
Zo zei hij van: Je kan foto's maken met de Eye camera maar niet van je kont hoor en al helemaal niet de mijne
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef Pino0 het volgende:
haha toch wel leuk, in de oldtimer samen met een vriend onze oude mongolen vriendegroep ff laten weten dat we er waren
stelletje stakkers met zn alle in de kou staan terwijl ik lekker warm in de auto voorbij kom rijden
heerlijk
Nu al?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef kaching02 het volgende:
woow wereld 3 uitgespeeld! op naar wereld 4!
je weet toch, ik ben gameverslaafdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dan ik ook maar eens aan de slag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |