Ga je gang!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:41 schreef Roces18 het volgende:
De lijst mist wel een paar leuke kleurtjes en een afbeelding van pedobear niet te vergeten
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Pino0 het volgende:
Komt ie morgen online, ben ik de hele dag aan het werk!
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Pino0 het volgende:
Komt ie morgen online, ben ik de hele dag aan het werk!
Black Ops NATUURLIJKquote:
TDM alleen als ik zonder party speel en daarom goed kan soundwhoren ...quote:
ik black ops, samen doen?quote:
dan morgenavond?quote:
Volgens mij niet, ik reken dan ook nergens op.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:07 schreef kaching02 het volgende:
is het eigenlijk wel officieel bevestigd door sony dat het morgen om 2 uur online is?
welke club?quote:
Hoe kan dat nou weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:25 schreef ShevaJB het volgende:
Lol, ik druk nu Dirt 2 er voor het eerst in en hij gaat een update van 68 MB downloaden? Dat is een meevaller
Vraag ik me ook af.Vervolgens geeft hij aan dat de gamedata beschadigt is (?) Er staat nu dat de geïnstalleerde game data wordt gerepareerd.quote:
ik was er toen niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef BzP het volgende:
Kaching, kijk eens goed wat bovenaan die lijst staat
Of gewoon een grote FOK! Showdown. 2 teams tegen elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Volgens de recente lijst zijn we in staat om 1 team te vormen met COD:BO groundwar. Totaal:11 mensen dus 2 mensen kunnen niet meedoen, maar we gaan vast niet allemaal tegelijk ofwel?
Of een massive FFAquote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Of gewoon een grote FOK! Showdown. 2 teams tegen elkaar.
Ik wil wel een keertje U2 online spelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
BO is niks voor mij, ik vond cod 1 t/m 4 goed, daarna ging het bergafwaarts met de cod reeks tbh, en ik kan niet langer dan 2 uur FPS spelen zonder misselijk te worden, dus BO is geen optie, kopen jullie maar NUNS2 of UNCH2
En dan tomahawks onlyquote:
15th prestige level 50 alles geunlocktquote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan tomahawks only
@ Roces, online uitspelen? hoe doe je dat dan?
Ach ja gewoon je trophys halen allemaal (overigens heb ik hem maar op 93 % ofzo uitgespeeld, ik hou niet om tegen zombies te spelen)quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan tomahawks only
@ Roces, online uitspelen? hoe doe je dat dan?
Zelfs dan zou ik nog verder spelen om bitches te ownen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef kaching02 het volgende:
[..]
15th prestige level 50 alles geunlockt
Wij moeten echt snel de servers onveilig maken manquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik nog verder spelen om bitches te ownen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Wij moeten echt snel de servers onveilig maken man
Hi Masked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |