Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zie dat er nog genoeg bezig zijn met Bad Company 2Dat wordt een hoop toevoegen zodra PSN weer online is.
Hoe speelt BC2 deze dagen op de ps3? Ik speel het namelijk al een tijdje niet meer, omdat er meestal erg cheap gespeeld werd ( zoals 8 c4's gooien op de spot en weg was spot A/Bquote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zie dat er nog genoeg bezig zijn met Bad Company 2Dat wordt een hoop toevoegen zodra PSN weer online is.
Ik heb het spel al een jaar o.i.d. maar heb het zeer weinig gespeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Hoe speelt BC2 deze dagen op de ps3? Ik speel het namelijk al een tijdje niet meer, omdat er meestal erg cheap gespeeld werd ( zoals 8 c4's gooien op de spot en weg was spot A/B).
Hmm.. Misschien dat ik hem dan toch maar weer eens opstart binnenkort. Ben benieuwdquote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik heb het spel al een jaar o.i.d. maar heb het zeer weinig gespeeld.
Alleen laatst rond februari eens, en toen was het zeker leuk
Moet je zeker eens doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien dat ik hem dan toch maar weer eens opstart binnenkort. Ben benieuwd.
QFT, daarom moeten we daar ff ps3 representuhquote:
Die maps zijn ook veelste grootquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef BzP het volgende:
[..]
QFT, daarom moeten we daar ff ps3 representuh![]()
En BFBC2 heb ik wel, maar ik speel hem allang niet meer.
Werd om de 5 meter lopen neergesniped...![]()
Daarom BO
Ach ja, over MW2 kan ik ook een klaagbaak topic openen hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die maps zijn ook veelste groot
Vaak kan je vanaf ver van een bepaald punt al het punt zien, als je snap wat ik bedoel.
Het is gewoon echt zo'n sniperspel.
COD: BO en COD: MW2 blijven sowieso naar m'n mening het best maar BBC2 scheelt er niet veel van.
Elk spel heeft wel eens een moment van AAH! hier ga ik een klaagtopic over openen (om het even FOK! te houden).quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ach ja, over MW2 kan ik ook een klaagbaak topic openen hoor..
Elke flippo kan daar goed zijn, bij BO heb je enigzins nog skills nodig om het verschil te maken.
Daarom ben ik erg benieuwd wat MW3 ons te bieden heeft
Ik kan je echt een waslijst van haat tegen MW2 opstellenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Elk spel heeft wel eens een moment van AAH! hier ga ik een klaagtopic over openen (om het even FOK! te houden).
Verbaasde mij dat toen ik COD: BO voor het eerst ging spelen, ik best nog wel een goede K/D ratio had. Bij COD: MW2 heeft het nog wel een tijdje geduurd voordat ik een gelijke of positieve K/D ratio had.
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef knikkebol het volgende:
PSN ID: J-24-7
Games: CoD: 4, MW2, BO.
Killzone 3, LBP 2 ( sinds vandaag) en GT 5.
Vooral BOde rest op inv
Aha, die punt was om de zin af te sluiten. Nu snap ik hetquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Mijn nick is zonder een . er achter, gewoon DutchSith
QFT, hee een bekendequote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Spacevietnamees meldt zich voor duty, COD: BO welteverstaan. Ik heb ook BFBC2 maar vind BO veel beter spelen, veel sneller etc.
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oeh oeh, vergeten, PSN: Mauzizz
Games: Fifa 11 (niet veel), Uncharted 2 (bijna elka avond vanaf uurtje of 8) en Naruto Ultimate Ninja Storm 2 (als afwisseling, 2-3 keer per week).
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Spacevietnamees meldt zich voor duty, COD: BO welteverstaan. Ik heb ook BFBC2 maar vind BO veel beter spelen, veel sneller etc.
koop BO en join The SexyPlaystationclubquote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oeh oeh, vergeten, PSN: Mauzizz
Games: Fifa 11 (niet veel), Uncharted 2 (bijna elka avond vanaf uurtje of 8) en Naruto Ultimate Ninja Storm 2 (als afwisseling, 2-3 keer per week).
ik d8 dat mijn disc kapot was, maar toen ik op marktplaats een nieuwe kopie kocht voor 25 kwam ik erachter dat mn ps3 naar de @#%!#$%^!$^@#$ was....quote:
M'n broertje had NUNS2 eens geleend van m'n neef.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
BO is niks voor mij, ik vond cod 1 t/m 4 goed, daarna ging het bergafwaarts met de cod reeks tbh, en ik kan niet langer dan 2 uur FPS spelen zonder misselijk te worden, dus BO is geen optie, kopen jullie maar NUNS2 of UNCH2
Netjes die ruilquote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
ik d8 dat mijn disc kapot was, maar toen ik op marktplaats een nieuwe kopie kocht voor 25 kwam ik erachter dat mn ps3 naar de @#%!#$%^!$^@#$ was....
Dus toen heb ik mn ps3 opgestuurd en BO op marktplaats voor 35 verkocht
Vroeger vond ik zoiets leuk, tegenwoordig ook niet meer...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
M'n broertje had NUNS2 eens geleend.
Wat een klote spel.
Hou totaal niet van anime en manga.
Voor een game die het verhaal van de anime moet weergeven is het in zijn genre echt een uitblinker, en ik ben op de hoogte van het feit dat heet grafisch hoogstandje is nee, multiplayer laggt ook wel is, maar toch, als grote fan van Naruto en nog veel meer andere animes, moest ik hem kopen en spelen, love itquote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
M'n broertje had NUNS2 eens geleend van m'n neef.
Ze zijn beiden manga/ anime fan.
Ik vond het spel echter niet om aan te zien
Die film Tekken, gebasseerd op het spel Tekken, is ook met normale acteurs/actrices, aanraderquote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Vroeger vond ik zoiets leuk, tegenwoordig ook niet meer...
Al heb ik toevallig gister battle royale gezien, dat was super zeg![]()
Manga maar dan met normale acteurs/actrices
2010 he?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die film Tekken, gebasseerd op het spel Tekken, is ook met normale acteurs/actrices, aanrader
Ik zag hem afgelopen week op Film 1, je moet er van houden, zeker een toffe film.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef BzP het volgende:
[..]
2010 he?
zag hem toevallig op de lappie van een maat staan gister
Dus hij is goed?
Heb hem toevallig ook gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die film Tekken, gebasseerd op het spel Tekken, is ook met normale acteurs/actrices, aanrader
Ik zag ook dat je michael Scott in je ondertekst hebt, wist je dat ik de originele M. Scott aka David Brent als Avatar heb?quote:
Ja de engelse variant ja, wel de originele maar naar mijn mening een stuk slechterquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zag ook dat je michael Scott in je ondertekst hebt, wist je dat ik de originele M. Scott aka David Brent als Avatar heb?
Niet dat ik weet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
De een houdt van amerikaanse sitcomtafferelenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja de engelse variant ja, wel de originele maar naar mijn mening een stuk slechter
Je staat er bij!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ook maar even mijn PSN ID toevoegen:
NightWing01
Games: atm, alleen maar BC2. Dit in voorbereiding van BF3. Dus mensen die ook Bad Company 2 spelen op de ps3, voeg me maar toe. (Wanneer PSN weer online is dan he).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |