Maar dat is nou juist zo prachtig aan de positie waarin de PVV zichzelf heeft gewerkt. Ze beinvloeden het beleid, maar dragen geen verantwoordelijkheid. Bij de volgende verkiezingen kunnen ze blijven refereren aan het falende kabinetsbeleid en zat mensen die erin trappen. Xenofobie zal altijd een stemmentrekker blijven en niemand die daarop beter weet te kapitaliseren dan Wilders. Maar laten we hopen dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat gebeurt over 3 jaar vanzelf als ze zien dat er weinig veranderd is qua veiligheid, multi-culti problemen en gezondheidszorg...
Het ironische is dat het voornamelijk CDA stemmers zijn die zijn 'overgelopen' naar de PVVquote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
@Hippe_Student: Onnodig gebruik van dat woord.
Ik heb trouwens genoeg PVV'ers gezien om te kunnen zeggen dat ze niet bijster slim zijn.
Je moet maar eens de PVV'ers vergelijken met bijv. de CDA'ers.
Dan zie je wat een tokkies het zijn.
En hoe kom je aan deze wijsheid?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bijna alle PVV'ers hebben ook een hekel aan donkere mensen, dus huidskleur speelt zeker mee.
Er zijn asielzoekers om verschillende redenen.quote:Ook zo'n kutargument wat sommige mensen gebruiken: ze mogen hier best komen, als ze zich maar aanpassen.
Nou, als je geen asielzoekers meer toe wilt laten, krijgen ze niet eens de kans om zich aan te passen.
Waarom denk je trouwens dat er zoveel asielzoekers zijn?
Omdat ze in hun eigen land oorlog hebben, gemarteld worden en niks te eten hebben of zelfs vermoord worden als ze hun mond opentrekken.
En dan mogen ze niet meer dit land in omdat ze voor overlast zouden veroorzaken?
Echt het toppunt van egoïsme.
Hopen doe ik dat ook, maar ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat gebeurt over 3 jaar vanzelf als ze zien dat er weinig veranderd is qua veiligheid, multi-culti problemen en gezondheidszorg...
Denk je echt dat hij zoiets in zijn partij programma zou doenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
En hoe kom je aan deze wijsheid?Geef mij dan eens een punt uit het PVV-programma waaruit blijkt dat de PVV een afkeer tegen niet-blanken heeft of discrimineert op huidskleur.
[..]
Er zijn asielzoekers om verschillende redenen.
Als men vlucht uit een land waar oorlog heerst is dat nog geen rechtvaardiging om de criminaliteit in te gaan.
De VVD is spekkoper. Zonder zichzelf belachelijk te hoeven maken krijgen zij vanuit de PVV politieke (en maatschappelijke) steun om beleid uit te voeren. Het verkopen aan 'het volk' doet de PVV wel. Prima situatie.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist zo prachtig aan de positie waarin de PVV zichzelf heeft gewerkt. Ze beinvloeden het beleid, maar dragen geen verantwoordelijkheid. Bij de volgende verkiezingen kunnen ze blijven refereren aan het falende kabinetsbeleid en zat mensen die erin trappen. Xenofobie zal altijd een stemmentrekker blijven en niemand die daarop beter weet te kapitaliseren dan Wilders. Maar laten we hopen dat je gelijk hebt...
Kom je weer met je onzinquote:Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is geen onzin. Dat deel is aanzienlijk groter dan bij andere partijen.
Kan ook niet anders: als je op iemand blijft stemmen die zo ontzettend hypocriet is, kun je niet slim zijn.
Meen je dit nou? In Duitsland wonen alleen blanken volgens jou?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die limiet heeft wel met huidskleur te maken, want ik heb Wilders nooit over grafiekjes van criminele Duitsers horen vragen.
noem eens 5 unieke politieke punten...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kom je weer met je onzin
De PVV heeft gewoon zeer goede punten.
Mja, da's waar. Ik weet alleen niet zeker of Henk en Ingrid dat onderscheid goed kunnen maken (volgens mij dacht een flink percentage zelfs dat Wilders minister was).quote:Op zondag 1 mei 2011 18:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist zo prachtig aan de positie waarin de PVV zichzelf heeft gewerkt. Ze beinvloeden het beleid, maar dragen geen verantwoordelijkheid. Bij de volgende verkiezingen kunnen ze blijven refereren aan het falende kabinetsbeleid en zat mensen die erin trappen. Xenofobie zal altijd een stemmentrekker blijven en niemand die daarop beter weet te kapitaliseren dan Wilders. Maar laten we hopen dat je gelijk hebt...
Machiavellisimo non plus ultraquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
De VVD is spekkoper. Zonder zichzelf belachelijk te hoeven maken krijgen zij vanuit de PVV politieke (en maatschappelijke) steun om beleid uit te voeren. Het verkopen aan 'het volk' doet de PVV wel. Prima situatie.
Ik heb het niet over de partij zelf, ik heb het over de aanhang.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
En hoe kom je aan deze wijsheid?Geef mij dan eens een punt uit het PVV-programma waaruit blijkt dat de PVV een afkeer tegen niet-blanken heeft of discrimineert op huidskleur.
[..]
Als men vlucht uit een land waar oorlog heerst is dat nog geen rechtvaardiging om de criminaliteit in te gaan.
Euh.. Asielzoekers zijn niet per definitie crimineel he.. Als PVV'rs dat echt geloven dan zou Wilders zelf de idioot zijn om van dat waanbeeld geen gebruik te maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef gamezz het volgende:
Doe je zo dom of ben je het echt. Maak eens onderscheid tussen formulatie en intentie. De formulatie is binnen de wet, maar de intentie is een razzia tegen allochtonen en dat weet jij net zo goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dit is KLB, geen discussieforum.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga je nog iets zinvols bijdragen, want je brabbelt alleen maar onbeargumenteerde onzin.
Dat beweer ik ook niet. Wilders ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh.. Asielzoekers zijn niet per definitie crimineel he.. Als PVV'rs dat echt geloven dan zou Wilders zelf de idioot zijn om van dat waanbeeld geen gebruik te maken.
Een forum is per defenitie een discussieforumquote:
Volgens mij was Amsterdam tot de jaren 60 zeer blankquote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doe je zo dom of ben je het echt. Maak eens onderscheid tussen formulatie en intentie. De formulatie is binnen de wet, maar de intentie is een razzia tegen allochtonen en dat weet jij net zo goed.
Daarnaast hoor je veel PVV stemmers gewoon over het zwart worden van de stad, terwijl bijvoorbeeld Amsterdam altijd een multi-culti stad is geweest.
Dan weet ik dat nuquote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een forum is per defenitie een discussieforum
Ja en dat is 50 jaar geleden.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij was Amsterdam tot de jaren 60 zeer blank
Viel best mee. Daarnaast is multicul niet hetzelfde als gemixte huidskleur. Daar komt dus al de fout van allochtonen linken aan huidskleur => Xenofobie.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij was Amsterdam tot de jaren 60 zeer blank
Nee, zo slim is hij wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Wilders ook niet.
Neequote:
Je weet best wat ik bedoel en wens niet voor racist uitgemaakt te wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Viel best mee. Daarnaast is multicul niet hetzelfde als gemixte huidskleur. Daar komt dus al de fout van allochtonen linken aan huidskleur => Xenofobie.
Dus niet alle idioten stemmen pvv QEDquote:
Woah wat ben jij grappig zeg.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus niet alle idioten stemmen pvv QED
Waar haal je dat vandaan? Bron?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de partij zelf, ik heb het over de aanhang.
Dat zijn namelijk enorme racisten.
Natuurlijk worden ze niet allemaal crimineel, het zal zelfs maar een klein deel zijn. Daar heb ik geen problemen mee als die worden teruggestuurd. Er zijn wel redenen om niet alle asielzoekers te laten blijven, dat kan Nederland simpelweg niet aan. Vandaar dat er nu ook al eisen worden gesteld.quote:En echt niet alle asielzoekers worden crimineel.
Er zijn genoeg asielzoekers teruggestuurd naar hun land waar ze altijd bang moeten zijn om vermoord te worden, terwijl ze hier al jaren woonden, Nederlands spraken en niemand last van ze had.
Er is echt geen reden om die mensen terug te sturen. Dan kun je ze net zo goed zelf vermoorden.
Waarom zou hij problemen hebben met donkere mensen? Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, zo slim is hij wel.
Hij weet ook wel dat hij dat soort dingen niet zomaar kan zeggen.
Maar dat betekent nog steeds niet dat hij donkere mensen volledig accepteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |