Machiavellisimo non plus ultraquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
De VVD is spekkoper. Zonder zichzelf belachelijk te hoeven maken krijgen zij vanuit de PVV politieke (en maatschappelijke) steun om beleid uit te voeren. Het verkopen aan 'het volk' doet de PVV wel. Prima situatie.
Ik heb het niet over de partij zelf, ik heb het over de aanhang.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
En hoe kom je aan deze wijsheid?Geef mij dan eens een punt uit het PVV-programma waaruit blijkt dat de PVV een afkeer tegen niet-blanken heeft of discrimineert op huidskleur.
[..]
Er zijn asielzoekers om verschillende redenen.
Als men vlucht uit een land waar oorlog heerst is dat nog geen rechtvaardiging om de criminaliteit in te gaan.
Euh.. Asielzoekers zijn niet per definitie crimineel he.. Als PVV'rs dat echt geloven dan zou Wilders zelf de idioot zijn om van dat waanbeeld geen gebruik te maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef gamezz het volgende:
Er zijn asielzoekers om verschillende redenen.
Als men vlucht uit een land waar oorlog heerst is dat nog geen rechtvaardiging om de criminaliteit in te gaan.
Doe je zo dom of ben je het echt. Maak eens onderscheid tussen formulatie en intentie. De formulatie is binnen de wet, maar de intentie is een razzia tegen allochtonen en dat weet jij net zo goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
En hoe kom je aan deze wijsheid?Geef mij dan eens een punt uit het PVV-programma waaruit blijkt dat de PVV een afkeer tegen niet-blanken heeft of discrimineert op huidskleur.
Dit is KLB, geen discussieforum.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga je nog iets zinvols bijdragen, want je brabbelt alleen maar onbeargumenteerde onzin.
Dat beweer ik ook niet. Wilders ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh.. Asielzoekers zijn niet per definitie crimineel he.. Als PVV'rs dat echt geloven dan zou Wilders zelf de idioot zijn om van dat waanbeeld geen gebruik te maken.
Een forum is per defenitie een discussieforumquote:
Volgens mij was Amsterdam tot de jaren 60 zeer blankquote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doe je zo dom of ben je het echt. Maak eens onderscheid tussen formulatie en intentie. De formulatie is binnen de wet, maar de intentie is een razzia tegen allochtonen en dat weet jij net zo goed.
Daarnaast hoor je veel PVV stemmers gewoon over het zwart worden van de stad, terwijl bijvoorbeeld Amsterdam altijd een multi-culti stad is geweest.
Dan weet ik dat nuquote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een forum is per defenitie een discussieforum
Ja en dat is 50 jaar geleden.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij was Amsterdam tot de jaren 60 zeer blank
Viel best mee. Daarnaast is multicul niet hetzelfde als gemixte huidskleur. Daar komt dus al de fout van allochtonen linken aan huidskleur => Xenofobie.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij was Amsterdam tot de jaren 60 zeer blank
Nee, zo slim is hij wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Wilders ook niet.
Neequote:
Je weet best wat ik bedoel en wens niet voor racist uitgemaakt te wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Viel best mee. Daarnaast is multicul niet hetzelfde als gemixte huidskleur. Daar komt dus al de fout van allochtonen linken aan huidskleur => Xenofobie.
Dus niet alle idioten stemmen pvv QEDquote:
Woah wat ben jij grappig zeg.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus niet alle idioten stemmen pvv QED
Waar haal je dat vandaan? Bron?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de partij zelf, ik heb het over de aanhang.
Dat zijn namelijk enorme racisten.
Natuurlijk worden ze niet allemaal crimineel, het zal zelfs maar een klein deel zijn. Daar heb ik geen problemen mee als die worden teruggestuurd. Er zijn wel redenen om niet alle asielzoekers te laten blijven, dat kan Nederland simpelweg niet aan. Vandaar dat er nu ook al eisen worden gesteld.quote:En echt niet alle asielzoekers worden crimineel.
Er zijn genoeg asielzoekers teruggestuurd naar hun land waar ze altijd bang moeten zijn om vermoord te worden, terwijl ze hier al jaren woonden, Nederlands spraken en niemand last van ze had.
Er is echt geen reden om die mensen terug te sturen. Dan kun je ze net zo goed zelf vermoorden.
Waarom zou hij problemen hebben met donkere mensen? Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, zo slim is hij wel.
Hij weet ook wel dat hij dat soort dingen niet zomaar kan zeggen.
Maar dat betekent nog steeds niet dat hij donkere mensen volledig accepteert.
Ik noem je geen racist. Je legde wel een xenofobische link. En xenofobie is gewoon een intuitie, dus dat is helemaal niet vreemd.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel en wens niet voor racist uitgemaakt te worden
Als die mensen Nederlands leren en fatsoenlijk meedraaien in de maatschappij heb ik daar geen probleem mee. Helaas is het bij veel gevallen niet zo'n feest.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het onmenselijk om mensen terug te sturen naar oorlogsgebieden.
Dan is Nederland maar wat voller.
Nou en?
Beter dat dan die mensen de dood in sturen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Het grappige is dat PVV aanhangers altijd belachelijk worden gemaakt, terwijl de PVV een flink aantal sterke punten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |