De 'goede' allochtoon mag dan ook niet bestaan, want dat ondergraaft de ideologie. Hier, leuk leesvoer: http://opinie.volkskrant.(...)oest_worden_verbrandquote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Die PVV ook: als je een niet-christelijke, niet-blanke buitenlander bent, maar je voorbeeldig gedraagt, moet je het land uit.
Als je een christelijke/atheïstische, blanke autochtone Nederlander bent met een meterslang strafblad die alleen maar voor overlast zorgt, mag je blijven.
Wat een kromme logica.
Ik kan er zo snel geen stats van vinden, stemgedrag en opleidingsniveau.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar bij PVV ligt dit gemiddeld, denk ik, wel hoger. Vanuit deze groep hoor je namelijk vaak dingen over niet gehoord worden en genegeerd door de elite. Een uiting die vooral uit onbegrip voort komt.
Dan is het niet direct fout. Lees de rest van mijn post, daar zet ik het uiteen. Daarnaast heeft de Hond prachtige grafiekjes en die geven ook weer dat de PVV'er doorgaans laag opgeleid is. En 75% van de laagopgeleiden vindt zichzelf te dom om de politiek te begrijpen, dus dan is het toch een redelijke optelsom.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Daar zit je fout. Je roept maar wat zonder bewijs.
Ken ook mensen die de PVV stemmen omdat ze het idee hebben dat het anders moet in den Haag. Proteststemmers dus. Ze voldoen zeker niet aan je geschetste profiel. De onvrede is breed, en door de PVV aanhang als zodanig af te schilderen ben je bezig met immunisatie en begrijp je het probleem waarom mensen PVV stemmen niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Op de PVV stemmen.
Racistische, egoïstische, hypocriete, domme mensen die een zwart schaap nodig hebben, stemmen op de PVV.
PietVerdriet roept dat de oppositiepartijen geen eigen verhaal hebben en alleen maar reageren op Wilders. Dat is gewoon onzin, zie mijn vorige post.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onzin, Pechtold doet net zo hard mee. En Halsema ook. In een debat moet je niet gaan zeggen dat Wilders gek is, want hij spreekt een gevoel van mensen aan. Dit gevoel is xenofobisch en niet rationeel, maar het gevoel is er wel. Ga je dat bagatelliseren, dan voedt je dit alleen maar. Ga er serieus op in, komt met cijfers als dit nodig is, maar ga niet actief op zoek naar deze punten, dan komt er nog meer aandacht.
SP doet het wat dat tergaat nog het beste.
CDA doet dit ook, maar dan op een vieze ratachtige manier. Wel mee beleid maken, maar niet mee regeren, omdat daar het verschil wel te groot voor is. Hoe dom kan je zijn![]()
Dat klopt, die heb je inderdaad ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken ook mensen die de PVV stemmen omdat ze het idee hebben dat het anders moet in den Haag. Proteststemmers dus. Ze voldoen zeker niet aan je geschetste profiel. De onvrede is breed, en door de PVV aanhang als zodanig af te schilderen ben je bezig met immunisatie en begrijp je het probleem waarom mensen PVV stemmen niet.
Link die grafiekjes eens? En dan ook van de SP graag, volgens mij zijn dat namelijk beide protestpartijen die teren op onvredequote:Op zondag 1 mei 2011 17:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan is het niet direct fout. Lees de rest van mijn post, daar zet ik het uiteen. Daarnaast heeft de Hond prachtige grafiekjes en die geven ook weer dat de PVV'er doorgaans laag opgeleid is. En 75% van de laagopgeleiden vindt zichzelf te dom om de politiek te begrijpen, dus dan is het toch een redelijke optelsom.
De enige reden dat ik "denk ik" toevoegde is omdat ik geen zin heb om bronnen van algemeen bekende dingen op te zoeken.
Klopt.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar door op de PVV te stemmen, wordt het echt niet beter ...
Ah, jij kent een paar mensen en die vertegenwoordigen gelijk heel de PVV.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
@Hippe_Student: Onnodig gebruik van dat woord.
Ik heb trouwens genoeg PVV'ers gezien om te kunnen zeggen dat ze niet bijster slim zijn.
Je moet maar eens de PVV'ers vergelijken met bijv. de CDA'ers.
Dan zie je wat een tokkies het zijn.
Waarom zou je überhaupt een Nederlander verplicht het land uitzetten?quote:Die PVV ook: als je een niet-christelijke, niet-blanke buitenlander bent, maar je voorbeeldig gedraagt, moet je het land uit.
Als je een christelijke/atheïstische, blanke autochtone Nederlander bent met een meterslang strafblad die alleen maar voor overlast zorgt, mag je blijven.
Wat een kromme logica.
Oh ja? Roep ik dat? Ik zeg dat ze de discussie te veel door de PVV laten bepalen en teveel reageren en te weinig het debat bepalen, dat is even wat anders.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
PietVerdriet roept dat de oppositiepartijen geen eigen verhaal hebben en alleen maar reageren op Wilders. Dat is gewoon onzin, zie mijn vorige post.
Hoog- en laagopgeleiden leven in Nederland meer langs elkaar heenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Link die grafiekjes eens? En dan ook van de SP graag, volgens mij zijn dat namelijk beide protestpartijen die teren op onvrede
En dit gebeurt niet bij andere partijen?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar de partij spreekt zichzelf ook constant tegen.
Zo'n partij kun je toch niet meer serieus nemen?
Je snapt niet dat je vreselijke bullshit lult?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
@Hippe_Student: Onnodig gebruik van dat woord.
Ik heb trouwens genoeg PVV'ers gezien om te kunnen zeggen dat ze niet bijster slim zijn.
Je moet maar eens de PVV'ers vergelijken met bijv. de CDA'ers.
Dan zie je wat een tokkies het zijn.
Die PVV ook: als je een niet-christelijke, niet-blanke buitenlander bent, maar je voorbeeldig gedraagt, moet je het land uit.
Wat een kromme logica.
Dat is niet mogelijk, maar onder de PVV aanhang lijkt dat vaak toch niet helemaal duidelijk. Vandaar dat het ook geen vreemde gedachte is dat grondwettelijke principes onder die groep minder bekend zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ah, jij kent een paar mensen en die vertegenwoordigen gelijk heel de PVV.
[..]
Waarom zou je überhaupt een Nederlander verplicht het land uitzetten?Dat is niet eens mogelijk.
En het heeft trouwens niets met huidskleur te maken. Wel met een limiet op asielzoekers en degenen die de gastvrijheid misbruiken en de criminaliteit in gaan het land uitzetten.
Dat maakt niets uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken ook mensen die de PVV stemmen omdat ze het idee hebben dat het anders moet in den Haag. Proteststemmers dus. Ze voldoen zeker niet aan je geschetste profiel. De onvrede is breed, en door de PVV aanhang als zodanig af te schilderen ben je bezig met immunisatie en begrijp je het probleem waarom mensen PVV stemmen niet.
Hoppa, weer de andere partijen erbij halenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dit gebeurt niet bij andere partijen?
Bijna alle PVV'ers hebben ook een hekel aan donkere mensen, dus huidskleur speelt zeker mee.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:56 schreef gamezz het volgende:
Waarom zou je überhaupt een Nederlander verplicht het land uitzetten?Dat is niet eens mogelijk.
En het heeft trouwens niets met huidskleur te maken. Wel met een limiet op asielzoekers en degenen die de gastvrijheid misbruiken en de criminaliteit in gaan het land uitzetten.
En nogmaals case and pointquote:Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dit gebeurt niet bij andere partijen?
Blank en meer dan gemiddeld Katholiek?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Overigens zijn PVV-stemmers (volgens Maurice de Hond):
- relatief meer oudere kiezers
- relatief lager opgeleid
- relatief lagere inkomens.
Dat is geen onzin. Dat deel is aanzienlijk groter dan bij andere partijen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je snapt niet dat je vreselijke bullshit lult?
Een deel van de stemmers zal vast dwaas zijn, en dat deel is er bij elke partij. Onzin argument dus.
Het is niet mogelijk. Dankzij onze oh zo waardevolle grondwet. Maar Wilders speelt wel met deze suggestie, die veel pvv-stemmers aanspreekt. Die limiet heeft wel met huidskleur te maken, want ik heb Wilders nooit over grafiekjes van criminele Duitsers horen vragen. Omdat je die niet herkent. Wilders zal het alleen nooit toegeven, omdat hij dan onbetwist strafbaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ah, jij kent een paar mensen en die vertegenwoordigen gelijk heel de PVV.
[..]
Iemand verwijt de PVV ervan te draaien, volgens mij draait de hele politiek om de 3 dagen 180 graden?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoppa, weer de andere partijen erbij halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |