abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96214292
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:

Die PVV ook: als je een niet-christelijke, niet-blanke buitenlander bent, maar je voorbeeldig gedraagt, moet je het land uit.
Als je een christelijke/atheïstische, blanke autochtone Nederlander bent met een meterslang strafblad die alleen maar voor overlast zorgt, mag je blijven.
Wat een kromme logica.
De 'goede' allochtoon mag dan ook niet bestaan, want dat ondergraaft de ideologie. Hier, leuk leesvoer: http://opinie.volkskrant.(...)oest_worden_verbrand
  zondag 1 mei 2011 @ 17:51:03 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96214295
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja, maar bij PVV ligt dit gemiddeld, denk ik, wel hoger. Vanuit deze groep hoor je namelijk vaak dingen over niet gehoord worden en genegeerd door de elite. Een uiting die vooral uit onbegrip voort komt.
Ik kan er zo snel geen stats van vinden, stemgedrag en opleidingsniveau.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_96214338
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef gamezz het volgende:

[..]

Daar zit je fout. Je roept maar wat zonder bewijs.
Dan is het niet direct fout. Lees de rest van mijn post, daar zet ik het uiteen. Daarnaast heeft de Hond prachtige grafiekjes en die geven ook weer dat de PVV'er doorgaans laag opgeleid is. En 75% van de laagopgeleiden vindt zichzelf te dom om de politiek te begrijpen, dus dan is het toch een redelijke optelsom.
De enige reden dat ik "denk ik" toevoegde is omdat ik geen zin heb om bronnen van algemeen bekende dingen op te zoeken.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 1 mei 2011 @ 17:53:48 #54
45206 Pietverdriet
pi_96214395
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Op de PVV stemmen. :')
Racistische, egoïstische, hypocriete, domme mensen die een zwart schaap nodig hebben, stemmen op de PVV.
Ken ook mensen die de PVV stemmen omdat ze het idee hebben dat het anders moet in den Haag. Proteststemmers dus. Ze voldoen zeker niet aan je geschetste profiel. De onvrede is breed, en door de PVV aanhang als zodanig af te schilderen ben je bezig met immunisatie en begrijp je het probleem waarom mensen PVV stemmen niet.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:54:17 #55
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96214407
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Onzin, Pechtold doet net zo hard mee. En Halsema ook. In een debat moet je niet gaan zeggen dat Wilders gek is, want hij spreekt een gevoel van mensen aan. Dit gevoel is xenofobisch en niet rationeel, maar het gevoel is er wel. Ga je dat bagatelliseren, dan voedt je dit alleen maar. Ga er serieus op in, komt met cijfers als dit nodig is, maar ga niet actief op zoek naar deze punten, dan komt er nog meer aandacht.
SP doet het wat dat tergaat nog het beste.
CDA doet dit ook, maar dan op een vieze ratachtige manier. Wel mee beleid maken, maar niet mee regeren, omdat daar het verschil wel te groot voor is. Hoe dom kan je zijn :') :')
PietVerdriet roept dat de oppositiepartijen geen eigen verhaal hebben en alleen maar reageren op Wilders. Dat is gewoon onzin, zie mijn vorige post.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:54:48 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96214431
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ken ook mensen die de PVV stemmen omdat ze het idee hebben dat het anders moet in den Haag. Proteststemmers dus. Ze voldoen zeker niet aan je geschetste profiel. De onvrede is breed, en door de PVV aanhang als zodanig af te schilderen ben je bezig met immunisatie en begrijp je het probleem waarom mensen PVV stemmen niet.
Dat klopt, die heb je inderdaad ook.
Maar door op de PVV te stemmen, wordt het echt niet beter ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 1 mei 2011 @ 17:55:09 #57
45206 Pietverdriet
pi_96214449
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:52 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dan is het niet direct fout. Lees de rest van mijn post, daar zet ik het uiteen. Daarnaast heeft de Hond prachtige grafiekjes en die geven ook weer dat de PVV'er doorgaans laag opgeleid is. En 75% van de laagopgeleiden vindt zichzelf te dom om de politiek te begrijpen, dus dan is het toch een redelijke optelsom.
De enige reden dat ik "denk ik" toevoegde is omdat ik geen zin heb om bronnen van algemeen bekende dingen op te zoeken.
Link die grafiekjes eens? En dan ook van de SP graag, volgens mij zijn dat namelijk beide protestpartijen die teren op onvrede
  zondag 1 mei 2011 @ 17:56:22 #58
45206 Pietverdriet
pi_96214498
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:

Maar door op de PVV te stemmen, wordt het echt niet beter ...
Klopt.
pi_96214499
quote:
@Hippe_Student: Onnodig gebruik van dat woord.

Ik heb trouwens genoeg PVV'ers gezien om te kunnen zeggen dat ze niet bijster slim zijn.
Je moet maar eens de PVV'ers vergelijken met bijv. de CDA'ers.
Dan zie je wat een tokkies het zijn.
Ah, jij kent een paar mensen en die vertegenwoordigen gelijk heel de PVV.

quote:
Die PVV ook: als je een niet-christelijke, niet-blanke buitenlander bent, maar je voorbeeldig gedraagt, moet je het land uit.
Als je een christelijke/atheïstische, blanke autochtone Nederlander bent met een meterslang strafblad die alleen maar voor overlast zorgt, mag je blijven.
Wat een kromme logica.
Waarom zou je überhaupt een Nederlander verplicht het land uitzetten? :') Dat is niet eens mogelijk.
En het heeft trouwens niets met huidskleur te maken. Wel met een limiet op asielzoekers en degenen die de gastvrijheid misbruiken en de criminaliteit in gaan het land uitzetten.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:57:08 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96214528
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Ascendancy het volgende:

En Halsema ook.

Die is al maanden uit de politiek weg :')
  zondag 1 mei 2011 @ 17:57:29 #61
45206 Pietverdriet
pi_96214537
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

PietVerdriet roept dat de oppositiepartijen geen eigen verhaal hebben en alleen maar reageren op Wilders. Dat is gewoon onzin, zie mijn vorige post.
Oh ja? Roep ik dat? Ik zeg dat ze de discussie te veel door de PVV laten bepalen en teveel reageren en te weinig het debat bepalen, dat is even wat anders.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:57:42 #62
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96214543
Overigens zijn PVV-stemmers (volgens Maurice de Hond):

- relatief meer oudere kiezers

- relatief lager opgeleid

- relatief lagere inkomens.
pi_96214565
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Link die grafiekjes eens? En dan ook van de SP graag, volgens mij zijn dat namelijk beide protestpartijen die teren op onvrede
Hoog- en laagopgeleiden leven in Nederland meer langs elkaar heen
Daar heb je bronnen, was een artikel uit de Volkskrant.

In 2009 was volgens TNS-nipo 13% van de PVV stemmer hoogopgeleid. Dat is dus HBO of hoger.
Volgens het CBS is tegelijkertijd 50% van nederland hoogopgeleid.
Ik denk dat je hier toch wel van een significante afwijking mag spreken.
Bronnen:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)008/2008-2436-wm.htm
http://www.wereldjournali(...)lidair_met_zichzelf/
  zondag 1 mei 2011 @ 17:58:45 #64
181126 MouzurX
Misschien?
pi_96214575
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar de partij spreekt zichzelf ook constant tegen.
Zo'n partij kun je toch niet meer serieus nemen?
En dit gebeurt niet bij andere partijen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:58:51 #65
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96214580
quote:
@Hippe_Student: Onnodig gebruik van dat woord.

Ik heb trouwens genoeg PVV'ers gezien om te kunnen zeggen dat ze niet bijster slim zijn.
Je moet maar eens de PVV'ers vergelijken met bijv. de CDA'ers.
Dan zie je wat een tokkies het zijn.

Wat een kromme logica.
Je snapt niet dat je vreselijke bullshit lult?
Een deel van de stemmers zal vast dwaas zijn, en dat deel is er bij elke partij. Onzin argument dus.
pi_96214596
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:56 schreef gamezz het volgende:

[..]

[..]

Waarom zou je überhaupt een Nederlander verplicht het land uitzetten? :') Dat is niet eens mogelijk.
En het heeft trouwens niets met huidskleur te maken. Wel met een limiet op asielzoekers en degenen die de gastvrijheid misbruiken en de criminaliteit in gaan het land uitzetten.
Dat is niet mogelijk, maar onder de PVV aanhang lijkt dat vaak toch niet helemaal duidelijk. Vandaar dat het ook geen vreemde gedachte is dat grondwettelijke principes onder die groep minder bekend zijn.
pi_96214600
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat maakt niets uit.
Deze mensen weten waar PVV voor staat en kunnen niet alleen om die reden op deze partij stemmen. Om achter argument proteststem te schuilen vind ik gewoon laf.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:59:27 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96214603
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hoppa, weer de andere partijen erbij halen :D
  zondag 1 mei 2011 @ 17:59:49 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96214610
quote:

Bijna alle PVV'ers hebben ook een hekel aan donkere mensen, dus huidskleur speelt zeker mee.
Ook zo'n kutargument wat sommige mensen gebruiken: ze mogen hier best komen, als ze zich maar aanpassen.
Nou, als je geen asielzoekers meer toe wilt laten, krijgen ze niet eens de kans om zich aan te passen.
Waarom denk je trouwens dat er zoveel asielzoekers zijn?
Omdat ze in hun eigen land oorlog hebben, gemarteld worden en niks te eten hebben of zelfs vermoord worden als ze hun mond opentrekken.
En dan mogen ze niet meer dit land in omdat ze voor overlast zouden veroorzaken?
Echt het toppunt van egoïsme.
pi_96214620
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En nogmaals case and point
  zondag 1 mei 2011 @ 18:00:38 #71
45206 Pietverdriet
pi_96214638
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Overigens zijn PVV-stemmers (volgens Maurice de Hond):

- relatief meer oudere kiezers

- relatief lager opgeleid

- relatief lagere inkomens.
Blank en meer dan gemiddeld Katholiek?
  zondag 1 mei 2011 @ 18:00:55 #72
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96214647
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Je snapt niet dat je vreselijke bullshit lult?
Een deel van de stemmers zal vast dwaas zijn, en dat deel is er bij elke partij. Onzin argument dus.
Dat is geen onzin. Dat deel is aanzienlijk groter dan bij andere partijen.
Kan ook niet anders: als je op iemand blijft stemmen die zo ontzettend hypocriet is, kun je niet slim zijn.
pi_96214650
quote:

[..]

[..]

Het is niet mogelijk. Dankzij onze oh zo waardevolle grondwet. Maar Wilders speelt wel met deze suggestie, die veel pvv-stemmers aanspreekt. Die limiet heeft wel met huidskleur te maken, want ik heb Wilders nooit over grafiekjes van criminele Duitsers horen vragen. Omdat je die niet herkent. Wilders zal het alleen nooit toegeven, omdat hij dan onbetwist strafbaar is.
Grootschalige immigratie bestaat overigens niet meer, dus waarom moet je daar nu nog iets aan gaan doen?
  zondag 1 mei 2011 @ 18:01:02 #74
181126 MouzurX
Misschien?
pi_96214651
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoppa, weer de andere partijen erbij halen :D
Iemand verwijt de PVV ervan te draaien, volgens mij draait de hele politiek om de 3 dagen 180 graden?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:01:36 #75
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_96214667
Gewoon een kutklacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')