Zo bijzonder zijn die stations daar niet. Maar het wordt wel weer een keer tijd dat ik weer eens naar Winterswijk ga met de trein, dan zal ik `de boel´ daar weer eens goed bestuderen. Alhoewel een nieuwe fietsenstalling mij vrij weinig interesseert.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Man man man, met de ICE kun je toch niet genieten van de schoonheid van de stations daar. Kunstwerken zijn het, stuk voor stuk.
Maar dat beeld man. En de volautomatische OV-fiets-uitgifte. Niet voor niks heeft dat traject een eigen website: www.arnhem-winterswijk.nlquote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn die stations daar niet. Maar het wordt wel weer een keer tijd dat ik weer eens naar Winterswijk ga met de trein, dan zal ik `de boel´ daar weer eens goed bestuderen. Alhoewel, een nieuwe fietsenstalling mij vrij weinig interesseert.
Interpunctiefailquote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Alhoewel, een nieuwe fietsenstalling mij vrij weinig interesseert.
`Dat is mijn lijn´quote:Op zondag 1 mei 2011 17:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar dat beeld man. En de volautomatische OV-fiets-uitgifte. Niet voor niks heeft dat traject een eigen website: www.arnhem-winterswijk.nl
Tevens wordt ook op dat traject binnen afzienbare tijd een nieuw station geopend.
wel toch? ten minste, dat werd mij verteld door een paar mensen van een ander forumquote:
Grootste misverstand ooit. Betreft pure laster.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef finsdefis het volgende:
wel toch? ten minste, dat werd mij verteld door een paar mensen van een ander forum
En al zou je het doen, dan doe je het tenminste op bereikbare doelen, misschien wel normaler dan op meisjes waarvan de meesten niet eens weten op welk werelddeel ze leven.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Grootste misverstand ooit. Betreft pure laster.
Ik vraag me af van waar TS eigenlijk wilde vertrekken?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk; waarom heb je het kaartje niet aan het loket gekocht? Aangezien dat blijkbaar wel mogelijk was.
Ohquote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vraag me af van waar TS eigenlijk wilde vertrekken?
Lang niet alle stations hebben nog een loket.
Ach, Socios woont toch al in Friesland.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef grindfreakje het volgende:
Socios heb je hier al eens gekeken
http://www.stationsweb.com/tekoop.asp
Die in Franeker is erg leuk. (maar ja dan woon je wel in Franeker…)
Veenendaal heeft geen station, het zou eigenlijk Ede-De Klomp moeten heten.quote:
Ik moedig ieder nieuw station of traject aan. Maar een station als Halfweg is natuurlijk minder `bijzonder´ aangezien daar allang reizigerstreinen langsrijden hetgeen bij Veendam niet echt geval was.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Nielsch het volgende:
Hee Socios, kijk je al uit naar de opening van station Halfweg?
Heel jammer inderdaad; prachtige lijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef Perico het volgende:
Toch jammer dat alleen die gare stoomtrein over de Miljoenenlijn rijdt. Het station van Simpelveld is schitterend, in Wijlre is het pittoresk, en van het traject en station bij Eys krijg je al helemaal een brok in je keel.
Nou, geweldigquote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef Schalks. het volgende:
Het hele traject Arnhem - Winterswijk is sowieso een idylle van reisgenot.
Ik ben op ieder stukje spoor geweest in Nederland waar reizigerstreinen rijden, dus ook langs ieder station. Niet overal uitgestapt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Mixende_match het volgende:
Ben je al op ieder station in Nederland geweest? Of ken je ze alleen???
Zooooo. Ben je ook in hardinxveld giessendam geweest? Of in gorinchem??quote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben op ieder stukje spoor geweest in Nederland waar reizigerstreinen rijden, dus ook langs ieder station. Niet overal uitgestapt.
(De lijn naar Veendam dus nog uitgezonderd, maar daar ga ik van de week zeker naartoe)
Ja, overal. Heb zelfs een overzicht wanneer ik op welk traject ik voor het laatst gereisd heb in welk soort materieel.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:11 schreef Mixende_match het volgende:
Zooooo. Ben je ook in hardinxveld giessendam geweest? Of in gorinchem??
Bedoel je de trein die onder de graffiti zit in rood-wit-blauw?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:14 schreef Schalks. het volgende:
Ik zag gister een speciale koninginnentrein (?), ik was echter half in slaap en zag hem te laat om het treinstelnummer te noteren (true story).
Bestaat deze trein werkelijk?
Sodemieters vette shizzle :|quote:Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, overal. Heb zelfs een overzicht wanneer ik op welk traject ik voor het laatst gereisd heb in welk soort materieel.
De HSA 186? Waar zag je die?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:14 schreef Schalks. het volgende:
Ik zag gister een speciale koninginnentrein (?), ik was echter half in slaap en zag hem te laat om het treinstelnummer te noteren (true story).
Bestaat deze trein werkelijk?
Thanks.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Mixende_match het volgende:
Nee serieus. Wel leuke hobby! Zo kom je nog eens ergens
Ja dat is 'm. Ik herken hem omdat ik de voorkant nogal op een kat vond lijken.quote:
Waarom gaat de eerste trein van Groningen naar Delfzijl dan pas om half 7 ofso?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Doordeweeks gaat de eerste trein van Groningen naar Veendam al om 04.49u, dus dat is geen probleem.
Huh, eerste trein gaat 05.34u?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef Lysdexie het volgende:
Waarom gaat de eerste trein van Groningen naar Delfzijl dan pas om half 7 ofso?
Klootzak egt nie!quote:
De trein is een goedkoop vervoermiddel. Voor EUR 29,25. zit ik in Berlijn. Lukt met geen enkele auto.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:57 schreef nattermann het volgende:
Net wel, met die absurde prijzen en de OV-faalkaart.
Wel als je lift.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:59 schreef Socios het volgende:
[..]
De trein is een goedkoop vervoermiddel. Voor EUR 29,25. zit ik in Berlijn. Lukt met geen enkele auto.
Niet dat ik voor m'n plezier naar Amsterdam zou gaan, maar dat terzijde.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:02 schreef nattermann het volgende:
Een retourtje van Roermond naar Amsterdam-Centraal: ¤41,40.
Daar heb ik godverdomme een volle tank voor en rij ik 2 keer naar Amsterdam en terug, met meerdere personen.
Ohw, ik wel. Amsterdam is mijn favoriete stad zelfs. De 15e een leuk feest daar.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:03 schreef nattermann het volgende:
Niet dat ik voor m'n plezier naar Amsterdam zou gaan, maar dat terzijde.
Amsterdam haten, want te eng voor een provinciaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet dat ik voor m'n plezier naar Amsterdam zou gaan, maar dat terzijde.
In een land vol boeren spreken over provincialenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:06 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Amsterdam haten, want te eng voor een provinciaal.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 05:59 Roermond 2 Eindhoven Intercity (NS) 07:22 Utrecht Centraal 7 07:32 Utrecht Centraal 11a Amersfoort Intercity (NS) 07:47 Amersfoort 4a 08:08 Amersfoort 2 Zwolle Intercity (NS) 09:52 Groningen 2b 10:04 Groningen 1b Veendam Stoptrein (Arriva) 10:34 Veendam 5 |
quote:Momenteel is het tonen van prijzen niet mogelijk. Probeer het later nog eens.
En als je nou met zijn 2en in de auto zit? Laat staan met +2 personen, dan ben je met de auto altijd goedkoper uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:59 schreef Socios het volgende:
[..]
De trein is een goedkoop vervoermiddel. Voor EUR 29,25. zit ik in Berlijn. Lukt met geen enkele auto.
Over de "OV-faalkaart" ben ik met je eens. Sowieso OV-ChipkaartDat ding dient men inderdaad te boycotten.
En parkeren dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:02 schreef nattermann het volgende:
Een retourtje van Roermond naar Amsterdam-Centraal: ¤41,40.
Daar heb ik godverdomme een volle tank voor en rij ik 2 keer naar Amsterdam en terug, met meerdere personen.
9 zelfsquote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
wtf 5 pagina's over een terinreis naar Veendam?
Een treinreis die nog niet eens plaatsgevonden heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
wtf 5 pagina's over een terinreis naar Veendam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef stroopdoosch het volgende:
Heb jij geen baan TS? Want waar haal je anders de tijd voor om overal met de trein naartoe te reizen.
quote:Nee, nog niet althans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Socios topics. Altijd volle bakquote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Een treinreis die nog niet eens plaatsgevonden heeft.
Later op de middag even kijken of de kaartautomaten inmiddels aangepast zijn.
Okay, bedankt voor de informatie. Ik loop zo even naar het station voor nader onderzoek. Updates volgen voor 16.00u.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef bianca en michael het volgende:
Nou, ik heb even geinfomeerd bij mijn collega (wij hebben allebei jaren treinkaartjes verkocht) maar dat treinkaartje heeft afgiftepunt 880 en dat is geen station maar een treinkaartje wat is afgedrukt op 'hoofdkantoor' maar dus niet op een station volgens ons.
Dat kan niet eens manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik hoop dat je trein een lekke band krijgt
quote:
De spanning...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de informatie. Ik loop zo even naar het station voor nader onderzoek. Updates volgen voor 16.00u.
Je houdt de spanning er wel in zeg, potverdorie!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is nog steeds niet mogelijk, ik herhaal, niet mogelijk om een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaat.
Wel heb ik iets anders kunnen regelen. Dat volgt in een aantal minuten.
Ik hou het niet meer manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is nog steeds niet mogelijk, ik herhaal, niet mogelijk om een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaat.
godverdomme ik wou zo graag een weekendje veendam.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Goed om te horenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Ja, sorry, ik moest eerst het één en ander scannen en uploaden.
Na het controleren van een aantal kaartautomaten op het station ben ik naar het loket gelopen en ben ik in de rij gaan staan.
Aan het loket heb ik een treinkaartje naar Veendam weten te bemachtigen!
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Aanstaande vrijdag gaat de reis naar Veendam plaatsvinden.
Ik denk niet dat ze mij opwachten daar. Of het moet iemand zijn uit Veendam die dit topic leest. Bovendien blijf ik daar niet langer dan een goed half uur.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me of Veendammers op iemand uit Friesland zitten te wachten, tho.
Cherishable (ofzo) woont in Veendamquote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij opwachten daar. Of het moet iemand zijn uit Veendam die dit topic leest. Bovendien blijf ik daar niet langer dan een goed half uur.
Met dit soort reisjes wel, ja. Ook omdat de 1e klas in GTW nauwelijks iets voorstelt. Reis ik verder en met beter materieel dan reis ik doorgaans 1e klas.quote:
w8 maar we pakke je wel op groningen csquote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij opwachten daar. Of het moet iemand zijn uit Veendam die dit topic leest. Bovendien blijf ik daar niet langer dan een goed half uur.
ik sta daar toch de hele dag de daklozenkrant te verkopenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Niemand weet hoelaat ik betreffende reis maak.
TS word genaaid, moet ie ook nog 50 centen service kosten betalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Na het controleren van een aantal kaartautomaten op het station ben ik naar het loket gelopen en ben ik in de rij gaan staan.
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
/carequote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef raptorix het volgende:
moet ie ook nog 50 centen service kosten betalen.
Volgens mij heb ik jou laatst in je gezicht gespuugd danquote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ik sta daar toch de hele dag de daklozenkrant te verkopen
Houd ons op de hoogte.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Was nou maar naar het loket van het idyllische station Duiven gegaan, daar betaal je geen 50 cent extra én had je meteen dit prachtige station kunnen bewonderen.quote:
Alsof TS er niet voor heeft gekozen om a.s. vrijdag te gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Was nou maar naar het loket van het idyllische station Duiven gegaan, daar betaal je geen 50 cent extra én had je meteen dit prachtige station kunnen bewonderen.
Waar heb je het over? Alle scans zijn origineel waar dan ook niets aan veranderd is.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Snoepje5 het volgende:
01 Volwassene..
Heb jij dat kaartje gephotoshopped ofzo!
01 Volwassene hoort altijd links bovenaan te staan.. Dat kan nooit rechts boven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Alle scans zijn origineel waar dan ook niets aan veranderd is.
je hebt het tegen een treingoeroequote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
01 Volwassene hoort altijd links bovenaan te staan.. Dat kan nooit rechts boven.
Schei toch uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
01 Volwassene hoort altijd links bovenaan te staan.. Dat kan nooit rechts boven.
Ik bedoel ook dat hij het bezoek aan het loket van Duiven had combineren met het bekijken van het mooie station Duiven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Alsof TS er niet voor heeft gekozen om a.s. vrijdag te gaan![]()
Alsof er een wachtlijst is van 4 dagen om met de trein naar leeuwarden te gaan
haha ja, we gaan gewoon staan wachten met eieren en tomaten, en pikken van elke trein die in Veendam aankomt één persoon uit om te bekogelen. Met een beetje geluk hebben we de goede.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kom, we pakken hem. Wie doet mee?
Wel belachelijk dat je alsnog die 0,50 euro servicekosten moet betalen, aangezien je het kaartje niet bij de automaat kon krijgen. Ik zou een klacht indienen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
doet me niksquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou laatst in je gezicht gespuugd dan
Wil je hem niet vertellen dat zijn vriendin het er afgelikt heeft terwijl hij even een winkel inkeek?quote:
Hey Socios wat is je minst favoriete station?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Utrecht Centraalquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey Socios wat is je minst favoriete station?
Ja, maar TS wil per se een papieren kaartjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef lcckymen het volgende:
Jongens toch wat doen jullie moeilijk!
In het weekend mag je al gratis reizen tussen Groningen en Veendam. En doordeweeks kun je gewoon inchecken met gratis 40% korting bij Arriva.
----
Hoe ontvangt u de gratis dagkaart?
Stuur een sms-bericht met de tekst "zaterdag" of "zondag" naar 4422.
U ontvangt nu gratis een sms-bericht met daarin de voorwaarden van de actie.
Deze sms is uw gratis dagkaart voor de eerstvolgende zaterdag of zondag in mei of juni.
De tekst in de ontvangen SMS is voldoende bewijs voor uw gratis reis!
---
Reizen met de gratis dagkaart
Toont u op verzoek van de steward de sms of de gedownloade afbeelding.
---
Voorwaarden
Overal en op ieder moment aan te vragen.
Geeft recht op gratis reizen op een zaterdag of zondag in mei of juni tussen Veendam en Groningen en vice versa.
U ontvangt een gratis dagkaart per sms voor de eerstvolgende zaterdag of zondag nadat u "zaterdag" of "zondag" naar 4422 heeft gestuurd.
Met z'n tweeën reizen? Vraag nog een gratis dagkaart aan via 4422!
---
Zie www.arriva.nl
uit een automaatquote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar TS wil per se een papieren kaartje
Inderdaad, dat slaat dus echt nergens op!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Nielsch het volgende:
Wel belachelijk dat je alsnog die 0,50 euro servicekosten moet betalen, aangezien je het kaartje niet bij de automaat kon krijgen. Ik zou een klacht indienen.
Ha, dat kost Socios toch mooi even ruim 16 euro geloof ik. Tenzij hij natuurlijk een tastbaar bewijs wil hebben in de vorm van een papieren kaartje.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef lcckymen het volgende:
Jongens toch wat doen jullie moeilijk!
In het weekend mag je al gratis reizen tussen Groningen en Veendam. En doordeweeks kun je gewoon inchecken met gratis 40% korting bij Arriva.
----
Hoe ontvangt u de gratis dagkaart?
Stuur een sms-bericht met de tekst "zaterdag" of "zondag" naar 4422.
U ontvangt nu gratis een sms-bericht met daarin de voorwaarden van de actie.
Deze sms is uw gratis dagkaart voor de eerstvolgende zaterdag of zondag in mei of juni.
De tekst in de ontvangen SMS is voldoende bewijs voor uw gratis reis!
---
Reizen met de gratis dagkaart
Toont u op verzoek van de steward de sms of de gedownloade afbeelding.
---
Voorwaarden
Overal en op ieder moment aan te vragen.
Geeft recht op gratis reizen op een zaterdag of zondag in mei of juni tussen Veendam en Groningen en vice versa.
U ontvangt een gratis dagkaart per sms voor de eerstvolgende zaterdag of zondag nadat u "zaterdag" of "zondag" naar 4422 heeft gestuurd.
Met z'n tweeën reizen? Vraag nog een gratis dagkaart aan via 4422!
---
Zie www.arriva.nl
Dat is een andere (oude) treinkaart uitgegeven door de NMBS.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schei toch uit. hier staat het.
Eerst kom je het einde van de wereld tegen, en vervolgens moet je nog een heel end reizenquote:
Onder meer omdat het veel `relaxer´ reizen is dan in de auto tussen al die opgefokte weggebruikers.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Socios, waarom vind je het zo leuk om met treinen te reizen ?
Ja, sinds een paar maanden na mijn 18e verjaardag reeds. Echter dit jaar nog maar 146 autokilometers afgelegd.quote:Heb je een rijbewijs?
880 zou afgiftepunt station Groningen moeten zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef bianca en michael het volgende:
Nou, ik heb even geinfomeerd bij mijn collega (wij hebben allebei jaren treinkaartjes verkocht) maar dat treinkaartje heeft afgiftepunt 880 en dat is geen station maar een treinkaartje wat is afgedrukt op 'hoofdkantoor' maar dus niet op een station volgens ons.
Waarom niet ? De OV Chipkaart geeft juist veel vrijheid om ergens in een trein te stappen en naar believen over te stappen volgens de route die je op dat moment wil.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Socios het volgende:
Ik reis inderdaad altijd met papieren treinkaartjes. Acties/ kortingen in de vorm van SMS en/ of OV-Chipkaart interesseren mij niets.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom niet ? De OV Chipkaart geeft juist veel vrijheid om ergens in een trein te stappen en naar believen over te stappen volgens de route die je op dat moment wil.
Met een abonnement hoef je helemaal niet in te checken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Socios het volgende:
[..]_!
Men dient dan overal constant in- en uit te checken, dat loopt in de honderden euros.
Gewoon met een papieren dagkaart reizen dan! Daarmee is het `ultiem´ vrij reizen.
Wel indien men van een `reisroute´ afwijkt. Een dagje door Nederland `toeren´ met een OV-Chipkaart kan echt niet door alleen op het begin- en eindstation (die dus hetzelfde zijn) in- en uit te checken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij check je alleen in bij je beginpunt, en check je uit bij je eindpunt. Bij overstappen hoef je niks te doen.
Kan je geen dagkaart op je OV-Chipkaart zetten dan? Daarbij is iemand als jij volgens mij goedkoper uit met een abonnement.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel indien men van een `reisroute´ afwijkt. Een dagje door Nederland `toeren´ met een OV-Chipkaart kan echt niet door alleen op het begin- en eindstation (die dus hetzelfde zijn) in- en uit te checken.
Meteen even kopen dan maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is inmiddels mogelijk een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaten op het station!
Fok! meetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is inmiddels mogelijk een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaten op het station!
Hoofddorp,quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef fespo het volgende:
Ken je station Hoofddorp?
en nogmaals mijn vraag waarom ben je tegen de ov-chipkaart?
En dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef cherishable het volgende:
Socios, je had gewoon een kaartje naar Zuidbroek moeten kopen.
Waren meer mensen in de trein met probleem van Socios volgens mij. Conducteur vond die laatste 5 gratis minuten niet heel erg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En dan?
Als ik van Groningen naar Amsterdam wil koop ik toch ook geen kaartje voor Zwolle?
Dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 13:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Socios, ken jij écht alle stations in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |