Dat is toch niet indrukwekkend? Ik ken alle busdiensten in de VS.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Socios, ken jij écht alle stations in Nederland?
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:43 schreef Shispeed het volgende:
Socios, ken jij écht alle stations in Nederland?
Naar het strand van IJmuiden kun je met de draagvleugelboot. Ook leuk, en weer eens wat anders dan de trein.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
Wordt station Lisse overigens ook eindelijk weer eens heropend ? Lijkt mij veel leuker
En IJmuiden mag trouwens ook wel weer. Lekker zwemmen in de Hoogovenzee.
Ik heb een keer moeten overnachten op Tilburg Westquote:
En dan te bedenken dat ze zo goed als failliet waren. En nu hebben ze ineens zicht op de eredivisie.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:40 schreef Absurditeit het volgende:
Toch hebben de Veendamse bazen wel een eigen profclub. En wat voor een club!!
Wel een keer moeten slapen op station Maastricht omdat we de aansluiting naar Luxemburg gemist hadden, ik zal die gallige schoonmaker met zijn hogedrukspuit nooit meer vergeten, hij deed zijn werk wel erg goed want hij spoot alles van het perron af inclusief ons.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Ik heb een keer moeten overnachten op Tilburg WestHelaas was het geen overdekt station
2 bankjes, thats it
Inderdaad. Scheelt ook druk op de busdienst tussen Groningen en Veendam.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:48 schreef grindfreakje het volgende:
En weer een station bij Veendam werd hoog tijd. De N33 tussen de A7 en Veendam is veel te druk voor het wegtype, en veel Veendammers forenzen in Groningen. en het spoor lag er allemaal al en is ook altijd onderhouden vanwege Nedmag bv.
NS rijd niet op Veendamquote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Wel bijzonder knullig dat er een nieuw station is (her)geopend en dat je dan geen kaartje in de automaat kan krijgen. Dat is typisch de interne logistiek die ik bij de NS verwacht de laatste tijd.
Yep, na wat vertraging is het vandaag dan eindelijk zo ver.quote:
Ook daar de melding dat Veendam niet zou bestaan...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef GroeneGod het volgende:
https://www.ns.nl/eticket/ticket ?
edit: lamaar, ook niet via die site
quote:
quote:Station Veendam is een station in Veendam aan de spoorlijn Stadskanaal - Zuidbroek, vroeger onderdeel van de Noordoosterlokaalspoorweg en later eigendom van NS. Het is een NOLS station van een afwijkend type dat werd geopend in 1910. In 1953 werd het gesloten voor het reizigersvervoer. De lijn tussen Veendam en Zuidbroek wordt nog wel gebruikt voor goederenvervoer.
Tegenwoordig is het station het beginpunt van de museumspoorlijn van de S.T.A.R. van Veendam tot Musselkanaal. Het stationsgebouw staat op de rijksmonumentenlijst.
Vanaf 26 april 2011 wordt het traject Zuidbroek - Veendam weer geopend voor reizigersvervoer. Aanvankelijk wilde Arriva met ingang van dienstregeling 2010 een halfuursdienst op het traject Groningen - Veendam rijden. Hiervoor zijn vier extra Spurt-treinstellen besteld, die eind 2009 worden afgeleverd. Na bezwaren van de goederenvervoerders heeft Prorail echter moeten besluiten eerst dubbelspoor aan te leggen, waardoor de reizigersdienst op 1 mei 2011 van start zal gaan.[1]
Maar beheert (neem ik aan) wel de kaartautomaten op de meeste stationsquote:
Wanneer was dat? Ergens in de jaren '90? Helaas rijdt er al lange tijd geen rechtstreekse trein van Maastricht naar Luxemburg...quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef grindfreakje het volgende:
Wel een keer moeten slapen op station Maastricht omdat we de aansluiting naar Luxemburg gemist hadden, ik zal die gallige schoonmaker met zijn hogedrukspuit nooit meer vergeten, hij deed zijn werk wel erg goed want hij spoot alles van het perron af inclusief ons.
Kent ook geen station Veendam.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef GroeneGod het volgende:
https://www.ns.nl/eticket/ticket ?
edit: lamaar, ook niet via die site
Om dan in Veendam te komen moet ik met de trein naar Zuidbroek? Of komt Veendam pas na Zuidbroek? Just wonderingquote:Op zondag 1 mei 2011 13:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Yep, na wat vertraging is het vandaag dan eindelijk zo ver.
Nu de aanpassing van de kaartautomaten nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |