Volgens mij heb ik jou laatst in je gezicht gespuugd danquote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ik sta daar toch de hele dag de daklozenkrant te verkopen
Houd ons op de hoogte.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Ja, sorry, ik moest eerst het één en ander scannen en uploaden.
Na het controleren van een aantal kaartautomaten op het station ben ik naar het loket gelopen en ben ik in de rij gaan staan.
Aan het loket heb ik een treinkaartje naar Veendam weten te bemachtigen!
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Aanstaande vrijdag gaat de reis naar Veendam plaatsvinden.
Was nou maar naar het loket van het idyllische station Duiven gegaan, daar betaal je geen 50 cent extra én had je meteen dit prachtige station kunnen bewonderen.quote:
Alsof TS er niet voor heeft gekozen om a.s. vrijdag te gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Was nou maar naar het loket van het idyllische station Duiven gegaan, daar betaal je geen 50 cent extra én had je meteen dit prachtige station kunnen bewonderen.
Waar heb je het over? Alle scans zijn origineel waar dan ook niets aan veranderd is.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Snoepje5 het volgende:
01 Volwassene..
Heb jij dat kaartje gephotoshopped ofzo!
01 Volwassene hoort altijd links bovenaan te staan.. Dat kan nooit rechts boven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Alle scans zijn origineel waar dan ook niets aan veranderd is.
je hebt het tegen een treingoeroequote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
01 Volwassene hoort altijd links bovenaan te staan.. Dat kan nooit rechts boven.
Schei toch uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Snoepje5 het volgende:
01 Volwassene hoort altijd links bovenaan te staan.. Dat kan nooit rechts boven.
Ik bedoel ook dat hij het bezoek aan het loket van Duiven had combineren met het bekijken van het mooie station Duiven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Alsof TS er niet voor heeft gekozen om a.s. vrijdag te gaan![]()
Alsof er een wachtlijst is van 4 dagen om met de trein naar leeuwarden te gaan
haha ja, we gaan gewoon staan wachten met eieren en tomaten, en pikken van elke trein die in Veendam aankomt één persoon uit om te bekogelen. Met een beetje geluk hebben we de goede.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kom, we pakken hem. Wie doet mee?
Wel belachelijk dat je alsnog die 0,50 euro servicekosten moet betalen, aangezien je het kaartje niet bij de automaat kon krijgen. Ik zou een klacht indienen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Ja, sorry, ik moest eerst het één en ander scannen en uploaden.
Na het controleren van een aantal kaartautomaten op het station ben ik naar het loket gelopen en ben ik in de rij gaan staan.
Aan het loket heb ik een treinkaartje naar Veendam weten te bemachtigen!
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Aanstaande vrijdag gaat de reis naar Veendam plaatsvinden.
doet me niksquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou laatst in je gezicht gespuugd dan
Wil je hem niet vertellen dat zijn vriendin het er afgelikt heeft terwijl hij even een winkel inkeek?quote:
Hey Socios wat is je minst favoriete station?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is nog steeds niet mogelijk, ik herhaal, niet mogelijk om een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaat.
Wel heb ik iets anders kunnen regelen. Dat volgt in een aantal minuten.
Utrecht Centraalquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey Socios wat is je minst favoriete station?
Ja, maar TS wil per se een papieren kaartjequote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef lcckymen het volgende:
Jongens toch wat doen jullie moeilijk!
In het weekend mag je al gratis reizen tussen Groningen en Veendam. En doordeweeks kun je gewoon inchecken met gratis 40% korting bij Arriva.
----
Hoe ontvangt u de gratis dagkaart?
Stuur een sms-bericht met de tekst "zaterdag" of "zondag" naar 4422.
U ontvangt nu gratis een sms-bericht met daarin de voorwaarden van de actie.
Deze sms is uw gratis dagkaart voor de eerstvolgende zaterdag of zondag in mei of juni.
De tekst in de ontvangen SMS is voldoende bewijs voor uw gratis reis!
---
Reizen met de gratis dagkaart
Toont u op verzoek van de steward de sms of de gedownloade afbeelding.
---
Voorwaarden
Overal en op ieder moment aan te vragen.
Geeft recht op gratis reizen op een zaterdag of zondag in mei of juni tussen Veendam en Groningen en vice versa.
U ontvangt een gratis dagkaart per sms voor de eerstvolgende zaterdag of zondag nadat u "zaterdag" of "zondag" naar 4422 heeft gestuurd.
Met z'n tweeën reizen? Vraag nog een gratis dagkaart aan via 4422!
---
Zie www.arriva.nl
uit een automaatquote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar TS wil per se een papieren kaartje
Inderdaad, dat slaat dus echt nergens op!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Nielsch het volgende:
Wel belachelijk dat je alsnog die 0,50 euro servicekosten moet betalen, aangezien je het kaartje niet bij de automaat kon krijgen. Ik zou een klacht indienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |