En parkeren dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:02 schreef nattermann het volgende:
Een retourtje van Roermond naar Amsterdam-Centraal: €41,40.
Daar heb ik godverdomme een volle tank voor en rij ik 2 keer naar Amsterdam en terug, met meerdere personen.
9 zelfsquote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
wtf 5 pagina's over een terinreis naar Veendam?
Een treinreis die nog niet eens plaatsgevonden heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
wtf 5 pagina's over een terinreis naar Veendam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef stroopdoosch het volgende:
Heb jij geen baan TS? Want waar haal je anders de tijd voor om overal met de trein naartoe te reizen.
quote:Nee, nog niet althans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Socios topics. Altijd volle bakquote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Een treinreis die nog niet eens plaatsgevonden heeft.
Later op de middag even kijken of de kaartautomaten inmiddels aangepast zijn.
Okay, bedankt voor de informatie. Ik loop zo even naar het station voor nader onderzoek. Updates volgen voor 16.00u.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef bianca en michael het volgende:
Nou, ik heb even geinfomeerd bij mijn collega (wij hebben allebei jaren treinkaartjes verkocht) maar dat treinkaartje heeft afgiftepunt 880 en dat is geen station maar een treinkaartje wat is afgedrukt op 'hoofdkantoor' maar dus niet op een station volgens ons.
Dat kan niet eens manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik hoop dat je trein een lekke band krijgt
quote:
De spanning...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de informatie. Ik loop zo even naar het station voor nader onderzoek. Updates volgen voor 16.00u.
Je houdt de spanning er wel in zeg, potverdorie!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is nog steeds niet mogelijk, ik herhaal, niet mogelijk om een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaat.
Wel heb ik iets anders kunnen regelen. Dat volgt in een aantal minuten.
Ik hou het niet meer manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is nog steeds niet mogelijk, ik herhaal, niet mogelijk om een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaat.
godverdomme ik wou zo graag een weekendje veendam.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Goed om te horenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Ja, sorry, ik moest eerst het één en ander scannen en uploaden.
Na het controleren van een aantal kaartautomaten op het station ben ik naar het loket gelopen en ben ik in de rij gaan staan.
Aan het loket heb ik een treinkaartje naar Veendam weten te bemachtigen!
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Aanstaande vrijdag gaat de reis naar Veendam plaatsvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |