Dat kan niet eens manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik hoop dat je trein een lekke band krijgt
quote:
De spanning...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, bedankt voor de informatie. Ik loop zo even naar het station voor nader onderzoek. Updates volgen voor 16.00u.
Je houdt de spanning er wel in zeg, potverdorie!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is nog steeds niet mogelijk, ik herhaal, niet mogelijk om een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaat.
Wel heb ik iets anders kunnen regelen. Dat volgt in een aantal minuten.
Ik hou het niet meer manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is nog steeds niet mogelijk, ik herhaal, niet mogelijk om een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaat.
godverdomme ik wou zo graag een weekendje veendam.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Goed om te horenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Ja, sorry, ik moest eerst het één en ander scannen en uploaden.
Na het controleren van een aantal kaartautomaten op het station ben ik naar het loket gelopen en ben ik in de rij gaan staan.
Aan het loket heb ik een treinkaartje naar Veendam weten te bemachtigen!
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Aanstaande vrijdag gaat de reis naar Veendam plaatsvinden.
Ik denk niet dat ze mij opwachten daar. Of het moet iemand zijn uit Veendam die dit topic leest. Bovendien blijf ik daar niet langer dan een goed half uur.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me of Veendammers op iemand uit Friesland zitten te wachten, tho.
Cherishable (ofzo) woont in Veendamquote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij opwachten daar. Of het moet iemand zijn uit Veendam die dit topic leest. Bovendien blijf ik daar niet langer dan een goed half uur.
Met dit soort reisjes wel, ja. Ook omdat de 1e klas in GTW nauwelijks iets voorstelt. Reis ik verder en met beter materieel dan reis ik doorgaans 1e klas.quote:
w8 maar we pakke je wel op groningen csquote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij opwachten daar. Of het moet iemand zijn uit Veendam die dit topic leest. Bovendien blijf ik daar niet langer dan een goed half uur.
ik sta daar toch de hele dag de daklozenkrant te verkopenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Niemand weet hoelaat ik betreffende reis maak.
TS word genaaid, moet ie ook nog 50 centen service kosten betalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Socios het volgende:
Ja, sorry, ik moest eerst het één en ander scannen en uploaden.
Na het controleren van een aantal kaartautomaten op het station ben ik naar het loket gelopen en ben ik in de rij gaan staan.
Aan het loket heb ik een treinkaartje naar Veendam weten te bemachtigen!
Zie hier het resultaat:
[ afbeelding ]
Aanstaande vrijdag gaat de reis naar Veendam plaatsvinden.
/carequote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef raptorix het volgende:
moet ie ook nog 50 centen service kosten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |