Is het onmogelijk of `onmogelijk´?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, het is zelfs onmogelijk. Daarom is het ook zo'n bespottelijke en zelfs respectloze opmerking.
Zo bijzonder zijn die stations daar niet. Maar het wordt wel weer een keer tijd dat ik weer eens naar Winterswijk ga met de trein, dan zal ik `de boel´ daar weer eens goed bestuderen. Alhoewel een nieuwe fietsenstalling mij vrij weinig interesseert.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Man man man, met de ICE kun je toch niet genieten van de schoonheid van de stations daar. Kunstwerken zijn het, stuk voor stuk.
Maar dat beeld man. En de volautomatische OV-fiets-uitgifte. Niet voor niks heeft dat traject een eigen website: www.arnhem-winterswijk.nlquote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn die stations daar niet. Maar het wordt wel weer een keer tijd dat ik weer eens naar Winterswijk ga met de trein, dan zal ik `de boel´ daar weer eens goed bestuderen. Alhoewel, een nieuwe fietsenstalling mij vrij weinig interesseert.
Interpunctiefailquote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Alhoewel, een nieuwe fietsenstalling mij vrij weinig interesseert.
`Dat is mijn lijn´quote:Op zondag 1 mei 2011 17:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar dat beeld man. En de volautomatische OV-fiets-uitgifte. Niet voor niks heeft dat traject een eigen website: www.arnhem-winterswijk.nl
Tevens wordt ook op dat traject binnen afzienbare tijd een nieuw station geopend.
wel toch? ten minste, dat werd mij verteld door een paar mensen van een ander forumquote:
Grootste misverstand ooit. Betreft pure laster.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef finsdefis het volgende:
wel toch? ten minste, dat werd mij verteld door een paar mensen van een ander forum
En al zou je het doen, dan doe je het tenminste op bereikbare doelen, misschien wel normaler dan op meisjes waarvan de meesten niet eens weten op welk werelddeel ze leven.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Grootste misverstand ooit. Betreft pure laster.
Ik vraag me af van waar TS eigenlijk wilde vertrekken?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk; waarom heb je het kaartje niet aan het loket gekocht? Aangezien dat blijkbaar wel mogelijk was.
Ohquote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vraag me af van waar TS eigenlijk wilde vertrekken?
Lang niet alle stations hebben nog een loket.
Ach, Socios woont toch al in Friesland.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef grindfreakje het volgende:
Socios heb je hier al eens gekeken
http://www.stationsweb.com/tekoop.asp
Die in Franeker is erg leuk. (maar ja dan woon je wel in Franeker…)
Veenendaal heeft geen station, het zou eigenlijk Ede-De Klomp moeten heten.quote:
Ik moedig ieder nieuw station of traject aan. Maar een station als Halfweg is natuurlijk minder `bijzonder´ aangezien daar allang reizigerstreinen langsrijden hetgeen bij Veendam niet echt geval was.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Nielsch het volgende:
Hee Socios, kijk je al uit naar de opening van station Halfweg?
Heel jammer inderdaad; prachtige lijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef Perico het volgende:
Toch jammer dat alleen die gare stoomtrein over de Miljoenenlijn rijdt. Het station van Simpelveld is schitterend, in Wijlre is het pittoresk, en van het traject en station bij Eys krijg je al helemaal een brok in je keel.
Nou, geweldigquote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef Schalks. het volgende:
Het hele traject Arnhem - Winterswijk is sowieso een idylle van reisgenot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |