quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
fijn dat het aangepast is maar ik ben nog altijd wel een Brabander hequote:
dan pas ik dat ook well aanquote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef densmee het volgende:
[..]
fijn dat het aangepast is maar ik ben nog altijd wel een Brabander he
Nee, slang erop geprakt met een punttang en ws beschadigd, scheurde compleet af toen ik wilde verzetten vanmorgenquote:
kt me een goedd idee.quote:
BenEeerstLimburgerGeweestquote:
Bebg.quote:
Italiaansquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef Barcaconia het volgende:
Tegen de tijd dat we bij pagina 3 zijn is de OP toch al weggeroest.
t is geen Jeepquote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef Barcaconia het volgende:
Tegen de tijd dat we bij pagina 6 zijn is de OP toch al weggeroest.
pizza en pasta zijn ok, de rest kun je beter daar latenquote:
Design meenemen naar Duitsland en daar laten makenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
pizza en pasta zijn ok, de rest kun je beter daar laten
Die is weer (redelijk) roestvrijquote:
* Alfisti laat roestkevers los in de SCquote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef Barcaconia het volgende:
Tegen de tijd dat we bij pagina 6 zijn is de OP toch al weggeroest.
* lipje vraagt zich af of die kevers uit de Peuschroot komen?quote:
feliquote:Op zondag 1 mei 2011 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
Kleine smurf heeft zojuist een heel mooi Alpje gescoord
Netjes, dat ding wat je ergens in het vorige topic liet zien?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
wel nadat ik haar heb uitgelegd hoequote:Op zondag 1 mei 2011 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
feli
krijgt ze m ook omhoog als ie omkukelt?
nope, een andere, met al een aangepast (verlaagd) zadel, da's een musthave voor haar, keurig net ding, weinig kms, paar kleine optische dingetjes eraan, maar dat komt wel goed. Was van een wat ouder echtpaar waarvan de vrouw niet zo meer durfde te rijden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Netjes, dat ding wat je ergens in het vorige topic liet zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
We hangen nu ff bij Gennep on wheelsen een patatje oorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
ik wil Christoffelvlaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
We hangen nu ff bij Gennep on wheelsOoit leer je het nog wel, kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
als ie brabo wil worden welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
too late, leegloop was nu al bezigquote:Op zondag 1 mei 2011 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe lang duurt dat? Ik moet dadelijk naar dusseldorf en heb nog een uur over...
proficiat, dat er maar veel foto's mogen verschijnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
Zit je ook op M-F?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef densmee het volgende:
[..]
proficiat, dat er maar veel foto's mogen verschijnen.
overigens heb ik de schaamranden van mijn banden afgereden vandaag, op het flightforum in eindhoven.
ik heb een account maar verder nietquote:
Probeer ik de volgende keerquote:
Dit izzum, ik wilde ook nog pics schieten daar nadat ik een kort rondje had gemaakt, maar dat was in een donkere schuur met zon inval, dat werd hem nietquote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef densmee het volgende:
[..]
proficiat, dat er maar veel foto's mogen verschijnen.
overigens heb ik de schaamranden van mijn banden afgereden vandaag, op het flightforum in eindhoven.
omdat?quote:
Ik pas er makkelijk bij.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:40 schreef Sounddragon het volgende:
Het waait buiten te hard om een blow te bouwen, een moment geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk uit uw hangmat getieft
smakelijk? ik moet echt wennen aan dat dialectquote:
kuttelefoon.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
smakelijk? ik moet echt wennen aan dat dialect
dan wilt ze het toch graag?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
smakelijk? ik moet echt wennen aan dat dialect
Ja, meestal wel, maar het duurdt te langquote:
wat voor motor?quote:
dit is de brommer SCquote:
vlakbij je oude schooltjequote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Anne het volgende:
Dit is ie; http://link.marktplaats.nl/444780120
ff de verkoper een FFFFFFUUUUUUUUU gevoel gegevenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Anne het volgende:
dan is het dichterbij dan naar huis lopenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Vlakbij, vlakbij. Als ik het moest lopen...
WTF!?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Waterfiets = friet met 2 frikandellen.
Super = grote friet met een frikandel.
waterfietsquote:
Nee, gevangen in de wielkasten van de Astma van SDquote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje vraagt zich af of die kevers uit de Peuschroot komen?
Holy shit...quote:
Enige nadeel bij tourwagens is dat ze meestal geen vizier in hun helm hebben.quote:
Die zou ik ook wel willen hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Anne het volgende:
Van mijjjjjjjjjjjjjjjj, VAN MIJJJJJJJJJJ.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mijjjjjjjjjjjjjjjj, VAN MIJJJJJJJJJJ.
Ik zat eerst steeds te twijfelen over de kleur, maar ik vind hem toch wel mooi.
0591 611703 moet je even bellen. Die hebben wel interesse.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Dingest het volgende:
Nieuw vriendje gemaakt vandaag![]()
[ afbeelding ]
Dit is Misty (officiële kennelnaam: Unchanged Melody), een 8 weken oude Golden Retriever pup die sinds vanmiddag onze 8 jaar oude Golden Astra gezelschap gaat houden![]()
Rest van de collage (klikbare thumbs):
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Die laatste is een screenshot uit dit filmpje, ze bleven niet lang genoeg zo leuk zitten voor een foto:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
0591 611703 moet je even bellen. Die hebben wel interesse.
Waarom helemaal Emmen? Ons dorp heeft ook een Chinees hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
0591 611703 moet je even bellen. Die hebben wel interesse.
Ik wist niet meer waar jij woont, ik dacht in de buurt van emmenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waarom helemaal Emmen? Ons dorp heeft ook een Chinees hoor
Op zich, vanuit de rest van Nederland (en België) gezien, klopt dat ook welquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wist niet meer waar jij woont, ik dacht in de buurt van emmen
Wat stond hier dan?quote:
Hmm kan ik me niet voor de geest halen. Maar ik ben dan ook niet zo heel vaak op FFquote:
was vandaag ook voor het eerste dat ik daar geknald heb.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hmm kan ik me niet voor de geest halen. Maar ik ben dan ook niet zo heel vaak op FF
quote:
O?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ff F5, als het goed is in juni een eigen server, geen pc extreme ellende meer
Daarom moeten ze motorfietsen ook met een krik leveren. Eerst andere bestuurders er me slaan, dan de motor er mee rechtop zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
En ik ben daarnet onderuit gegaan op een rotonde dankij een Chevrolet Impala, die gewoon de rotonde opreed (ik zag ook dat ie niet keek naar fietsers, of niks, terwijl die van 2 kanten kunnen komen, redelijk onoverzichtelijk, maar ik dacht "weer zo'n lul die stil gaat staan en dan pas de rotonde gaat bekijken om te zien of er iets aan komt"... niet dus) en mij dus geen voorrang gaf. En hij reed gewoon door.
Klootzak. &****!%@!@#@#
Hoe weet ik dat ik het antwoord niet wil weten als ik niet weet wat het antwoord is?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Belangrijke levensles:
Stel nooit een vraag waar je het antwoord niet op wilt weten.
Het gaat over zijn seksleven. Wil je het nog steeds wetenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat ik het antwoord niet wil weten als ik niet weet wat het antwoord is?
* 2cv leest iets over seks en heeft spontaan interesse.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat over zijn seksleven. Wil je het nog steeds weten?
In seks?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv leest iets over seks en heeft spontaan interesse.
Je slaapt wel met een poes in bed. Ik ook. Die van mijn eigen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik heb gene seks, rekels, houd je mond over mn seksleven, dat doe ik ook
ik met Timber en Bastetquote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Je slaapt wel met een poes in bed. Ik ook. Die van mijn eigen.
Uiteraard.quote:
Nee, zó lang is het nou ook weer niet geleden ...quote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:
op bed kun je ook fokkenquote:
laptop staat beneden op tafelquote:Op maandag 2 mei 2011 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen zin om laptop mee. en ik kijk catwoman. en zo.
ja hier ook, en ik zit er bijquote:Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
laptop staat beneden op tafel![]()
ik kijk Anne enzo
Alex, was jij dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)mislukt/m1gz45xfr2vz
Ben ik het wel mee eensquote:
Onverwachte post.quote:
Arbeider.quote:
Uhm aan welke dingen moet zo iets voldoen dan?quote:
Onmogelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm aan welke dingen moet zo iets voldoen dan?
Wie weet heb ik zonder het te weten wel een leven?
Ik woon in scheveningenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Volgens de laatste onderzoeken is er in de regio Den Haag geen leven mogelijk
hence de regioquote:
Heb jij Koninginnendag nog gevierd daaro?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Volgens de laatste onderzoeken is er in de regio Den Haag geen leven mogelijk
Wat heb je nu weer uitgespookt?!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, ondanks een deftige PTA klus fuckup, via de vluchtstrook en de ANWB, toch weer thuis aanbeland![]()
Assumption heah
Waar gingen ze vanuit dan? Ik heb weer een heel verhaal gemistquote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Anne het volgende:
Voor de geïnteresseerden; Bloedwaarden van mijn broertje waren heel erg goed!
NAAIS!!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Anne het volgende:
ik post het straks wel in het topic, hang nu nog ff buitenquote:
Woei, dat is wel erg goed nieuwsquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Anne het volgende:
Dat het goed zou zijn.
Nah, maar er is dus gekeken of er nou nog steeds veel kanker zit, maar dat is dus niet het geval. Dat laatste beetje gaat als het goed is weg dankzij het radioactieve jodium die ie nu binnen 2 weken gaat krijgen.
Goed nieuwsquote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Anne het volgende:
hop hop, naar binnen jijquote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik post het straks wel in het topic, hang nu nog ff buiten
Goed bloed is altijd fijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Anne het volgende:
Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Anne het volgende:
Dat het goed zou zijn.
Nah, maar er is dus gekeken of er nou nog steeds veel kanker zit, maar dat is dus niet het geval. Dat laatste beetje gaat als het goed is weg dankzij het radioactieve jodium die ie nu binnen 2 weken gaat krijgen.
quote:
quote:Vorige week werden in Nieuwegein de eerste exemplaren van de nieuwste editie van het boek Electromagnetic Compatibility feestelijk uitgereikt aan de beide auteurs Mart Coenen en Jasper Goedbloed.
De eerste uitgaven van het boek, zo'n 20 jaar geleden geschreven door Jasper Goedbloed, zijn inmiddels collectors' items geworden: op e-bay werden bedragen geboden van meer dan £200. Dergelijk aanschafprijzen zijn nu niet meer nodig: EMC-deskundige Mart Coenen heeft het boek geheel geactualiseerd en het is nu verschenen in een volledige herziene, Engesltalige editie bij uitgeverij MYbusinessmedia. Net als de eerste edities is deze vernieuwde uitgave een 'must' voor iedere technicus die heeft te maken met het voorkomen en bestrijden van elektromagnetische storingen en de desbetreffende CE-normering.
mooi werkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Anne het volgende:
en waar sta jij?quote:
hoe kan het dan dat de reserve ook op was?quote:
zelfde slangetje ?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat de reserve ook op was?
dan zit er dus nog een slang tussen de kraan en tank?quote:
je schittert in afwezigheidquote:
omdat ie daar dus al op stond sinds de laatste reparatie bij Anne in de tuin... voudtjuh.. anders had ik hem veel sneller door gehad uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat de reserve ook op was?
ja dat is kut hequote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
omdat ie daar dus al op stond sinds de laatste reparatie bij Anne in de tuin... voudtjuh.. anders had ik hem veel sneller door gehad uiteraard
Soit, ik heb weer geleerdquote:
Een raampje in de tank zou ook wel een optie zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
omdat ie daar dus al op stond sinds de laatste reparatie bij Anne in de tuin... voudtjuh.. anders had ik hem veel sneller door gehad uiteraard
Dat kan je bij elk voertuig zien. Als je omgeving stopt met om je heen bewegen sta je stil.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een raampje in de tank zou ook wel een optie zijn![]()
Was bij m'n kart altijd blij dat ik tijdens het rijden kon zien of ik stil kwam te staan
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan je bij elk voertuig zien. Als je omgeving stopt met om je heen bewegen sta je stil.
Je ziet vanaf hier de kras gewoon zittenquote:
Ja hequote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je ziet vanaf hier de kras gewoon zitten
Werkt niet met poetsenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja he. Toch maar een keer proberen te poetsen.
Gewoon onder de modder smeren, zie je de kras niet meerquote:
Spuitert is niet low budgetquote:
quote:
autorijden is niet low-budget.quote:
In mijn geval welquote:
dan ben je gewoon weg niet in staat een auto te onderhouden. Een paard laat je toch ook niet verhongeren, ook al rijd je er elke dag op?quote:
Jij kan aan een post zien hoe ik mijn auto onderhoud?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef lipje het volgende:
[..]
dan ben je gewoon weg niet in staat een auto te onderhouden. Een paard laat je toch ook niet verhongeren, ook al rijd je er elke dag op?
Dan moet je ook niet moeilijk doen over een krasje, dan pak je een spuitbus verf in een willekeurige kleur, schuurt de omgeving van de kras op en geeft er een likkie verf overheen, dan ben je low budget bezigquote:
Ik weet dat Hyman het niet over gaat laten spuiten. Vind ie veel te duurquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet moeilijk doen over een krasje, dan pak je een spuitbus verf in een willekeurige kleur, schuurt de omgeving van de kras op en geeft er een likkie verf overheen, dan ben je low budget bezig![]()
Die Volvo is imho toch wel een beter behandeling waard; ziet er verder nog keurig uit, en ziet er zeker niet uit alsof hij op bovenstaande manier behandeld zal gaan worden
Dat vind ik zonde; koopt ie zo'n nette bak, en dan met zo'n kras op de kap blijven rijdenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet dat Hyman het niet over gaat laten spuiten. Vind ie veel te duur. In ieder geval niet op de korte termijn.
het is ook niet bedoeld om dat in de vrije tijd aan te doen hequote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn kledingpakket opgehaald bij mijn nieuwe werkgever; er zitten 3 donkerblauwe polo's in, en de rest is signaal-oranje![]()
Is wel makkelijk, dan kan Anne me een beetje vlot terugvinden als ik de ballenbak van de Toys-R-Us inpiep tijdens het boodschappen doenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef densmee het volgende:
[..]
het is ook niet bedoeld om dat in de vrije tijd aan te doen he
Mooi Amazon!quote:
Er komt een projecttopic dus?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mooi Amazon!![]()
Ik heb de motor van de 96 uit elkaar gehaald. De auto is toch bijna niets waard en ik heb in een opwelling besloten te kijken of ik de koppakking kan vervangen. Is toch iets meer werk dan ik gedacht hadEén kop is er inmiddels af. En omdat de dynamo in de weg zit van één kopbout van de andere lijkt het erop dat het hele front en radiator eraf moet.
Ja, net zoals bij de 850! Oh, wacht...quote:
Ik ga vandaag even kijken of ik wat kan bereiken met die commandant 5, en anders moet ik maar eens een keer gaan kijken of er niet iets van een lakstift oid voor mijn kleur is, dat scheen ook goed te helpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet moeilijk doen over een krasje, dan pak je een spuitbus verf in een willekeurige kleur, schuurt de omgeving van de kras op en geeft er een likkie verf overheen, dan ben je low budget bezig![]()
Die Volvo is imho toch wel een betere behandeling waard; ziet er verder nog keurig uit, en ziet er zeker niet uit alsof hij op bovenstaande manier behandeld zal gaan worden
Ja, was een mooi feestjequote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij Koninginnendag nog gevierd daaro?
op de wat grotere foto kun je die kras goed genoeg zien zitten over 2/3 van de neusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga vandaag even kijken of ik wat kan bereiken met die commandant 5, en anders moet ik maar eens een keer gaan kijken of er niet iets van een lakstift oid voor mijn kleur is, dat scheen ook goed te helpen.
En die kras trouwens, is niet die dikke witte vlek op de motorkap, das de zonhij zit er net achter.
Zie je wel dat het niet aan mij ligtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:43 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Nu ben ik pas moe. Dat slapen heeft ook niet veel nut!
Je rijdt een AX, natuurlijk ligt er volop spul op de sloop....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Vanmiddag naar de sloop.. Kijken of er nog wat leuk spul voor me ligt
Truequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je rijdt een AX, natuurlijk ligt er volop spul op de sloop....
Airco zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Barcaconia het volgende:
Geen luchtvering, climatronic, stoelkoeling of elektronische gordijntjes voor de achterramen?
Kun je niks met zo'n universeel setje waar je mee wordt doodgegooid?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Airco zou wel tof zijn.. Maar voor zover ik weet is er in Nederland maar één AX die dat heeft. Nog import ook
Neh ben zelf nog op zoek naar een GTi stuur en eigenlijk een setje elektrische ramen voor de voordeuren. Alleen dat laatste is helemaal lastig
Zou eens kunnen kijken. Dan hoef ik alleen maar originele schakelaartjes te regelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun je niks met zo'n universeel setje waar je mee wordt doodgegooid?
jep, of een setje schakelaars die je gewoon ergens netjes weg kunt bouwen.. maakt allemaal niet zo veel uit, zolang het maar werkt en er een beetje uitziet toch ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou eens kunnen kijken. Dan hoef ik alleen maar originele schakelaartjes te regelen.
Ik heb zelf altijd zoiets dat het er wel enigszins origineel uit moet zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, of een setje schakelaars die je gewoon ergens netjes weg kunt bouwen.. maakt allemaal niet zo veel uit, zolang het maar werkt en er een beetje uitziet toch ?
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Elektrische ramen vind ik interessanter als een GTi stuur
weet je zeker dat ze 100% dicht stonden dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Dingest het volgende:
Nou ja, de koppakking kan natuurlijk ook nog steeds naar zijn grootje zijn. Maakt ook niet uit, die moest toch vervangen worden want de kop moest er hoe dan ook af. Maar mijn garage had het erover dat ook het probleem in de kop zou kunnen zitten (warm lopen, witte rook uit de uitlaat, viel uit zodra ik het gas losliet), dus ik heb deze test gedaan. Ik ben verder niet in staat diagnoses te stellen, maar als de benzine er tussendoor sijpelt dan zijn dat toch versleten klepzittingen?
Heb jij wat beters te melden dan?quote:
Bummer, gelukkg heb je twee handen en anders zijn er altijd nog hoerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:42 schreef Barcaconia het volgende:
Mijnhaar ouders konden geen kinderen krijgen.
Het was maar een grapjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummer, gelukkg heb je twee handen en anders zijn er altijd nog hoeren
Ja, ho, wacht even; daar komen dan nog de kosten bij van 1 of 2 momentsleutels, 4 banden (al dan niet gebruikt), 1 uitlaat (gebruikt exemplaar heb ik al liggen), wat laswerk, remschijven- blokken en -slangen voor en nog wat andere kleine dingen + de APKquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze 100% dicht stonden dan?
Ik zou gewoon die koppen laten opfrissen en vlakken, nieuwe seals erin, kleppen opnieuw inslijpen, nieuwe koppakking ertussen en rijden met die handel, dan heb je iig alles gedaan wat er mis kon zijn en wat je zelf kunt oplossen![]()
Het is iig zonde om het halfbakken te doen als het toch al open ligt
Je hebt een?quote:
Het meerdendeel is dus eigenlijk gewoon achterstallig onderhoud, of heb je hem zo gekocht?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, ho, wacht even; daar komen dan nog de kosten bij van 1 of 2 momentsleutels, 4 banden (al dan niet gebruikt), 1 uitlaat (gebruikt exemplaar heb ik al liggen), wat laswerk, remschijven- blokken en -slangen voor en nog wat andere kleine dingen + de APK
En eigenlijk hoort daar ook nog de revisie van de koppelingcilinders (setjes heb ik al) en een nieuwe koppeling bij om goed mee te kunnen rijden. Zo simpel is het dus nietAls het echt alleen de kop/pakking was, was het geen probleem geweest.
Dat moest van jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef Anne het volgende:
Die doen het niet meer.
Ik had ook zoiets gehad op Sensation Black. Ook een foto gemaakt door een user.
Maar goed, SD had ook een foto gemaakt van rene90zonder dat wij iets zeiden ook.
Tijdens mijn vakantie. Daar durf ik op te wedden zelfsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
Damn, de temperaturen gaan wéér richting de 26 graden volgende week, ik ben benieuwd wanneer we de straf gaan krijgen voor al dat mooie weer
Ik heb helemaal geen zin in die pokkehitte. Met Hemelvaart ben ik een weekend weg, zul je zien dat het dan plenst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
Damn, de temperaturen gaan wéér richting de 26 graden volgende week, ik ben benieuwd wanneer we de straf gaan krijgen voor al dat mooie weer
In een bikini kun je, behalve zonnen, ook zwemmenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie. Daar durf ik op te wedden zelfs.
Ik zei dus: strafquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in die pokkehitte. Met Hemelvaart ben ik een weekend weg, zul je zien dat het dan plenst.
Dat doe ik liever met 26 graden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In een bikini kun je, behalve zonnen, ook zwemmen
Dan moet je begin volgende week vrij nemenquote:
Ik heb wel de dinsdagochtend vrij. Misschien dat ik dan ff snel kan gaan zwemmenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je begin volgende week vrij nemen
Da's inderdaad geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
Daarstraks op het werk weer met de neus op de feiten gedrukt![]()
Vriend van collega ligt in duitsland op de IC na een motorongeluk op de ring![]()
Hij komt er nog goed vanaf blijkbaar, maar toch weer fijn nieuws
Gebroken ribbenkast en daardoor geperforeerde long de andere long is ook niet ok.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's inderdaad geen leuk nieuws. En wat houdt dat "komt er nog goed vanaf" in?
.
Check de stats van de Ring maar eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's inderdaad geen leuk nieuws. En wat houdt dat "komt er nog goed vanaf" in?
.
Idd, ik vind het sowieso wel meevallen, al is een gebroken ribben verzameling ook niet alles volgens mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gebroken ribbenkast en daardoor geperforeerde long de andere long is ook niet ok.
Verder geen armen of benen of rug letsel. Wel lagen er nog wat hoofd aders bij het hart niet helemaal lekker.
Blijkbaar ademt hij voor 70% zelf ofzoiets dergelijks.
Maar ik denk dat je er goed vanaf komt als je geen problemen met je nek/rug hebt.
Ja, door zo'n klap komen wel enorm veel krachten in je lichaam vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd, ik vind het sowieso wel meevallen, al is een gebroken ribben verzameling ook niet alles volgens mij
Jep die staan stand by, er gebeurt daar elke dag wel wat, het sterft daar ook van de afsleep bedrijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, door zo'n klap komen wel enorm veel krachten in je lichaam vrij natuurlijk.
De Aorta ofzoiets lag niet goed meer en dat soort zaken.
Je komt natuurlijk niet voorniks op de IC terecht. De melding was als hij door de eerste 24 uur komt komt het waarschijnlijk wel goed. Niet echt lekker nieuws.
Blijkbaar heeft het snelle handelen van de ambulance wel z'n leven gered.
Staan die daar trouwens gewoon te wachten op dit soort ongelukken?
En dan lig je ook nog eens in een ziekenhuis in Duitsland
Het grootste gevaar op de motor ben je zelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Als klap op de vuurpijl was een dag eerder een andere collega in hetzelfde groepje met heul veul ervaring op z'n plaat gegaan in duitsland![]()
Die had alleen een beschadigd imago + motor
Aangezien ik weet hoe gasten rijden heb ik dit ook al heul lang geleden voorspeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |