De buitenste van de enabovenste rij?quote:
Screenshot, letterlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:21 schreef Greys het volgende:
Rechts, die één na bovensteBeetje bewogen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De buitenste van de enabovenste rij?
quote:
Echt schitterend iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:23 schreef Greys het volgende:
Wat een geweldige jurk van Maxima.
Die kleur!
Prachtig idd!quote:
Cat probeerde Shalalie in te zettenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat probeerde Shalalie in te zetten
Ze kon ook nog best aardig volleyballenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kijk Max eens prachtig wapperen zo in de wind
Da's beter dan Torvill en Dean, daar moet ik aan denken bij de Boleroquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
Prachtig idd!
Al kan ik de Bolero nooit meer horen zonder aan seks te denken, door Bo Derek
Met die enge Dudley Moore
Daar zou ik liever aan denken, ik ben een sucker for ijsdansenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:31 schreef APK het volgende:
[..]
Da's beter dan Torvill en Dean, daar moet ik aan denken bij de Bolero
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik had Cat gespot woehaaaaaaa.
Nu zagen (echt, niet the Ing-way). Ciao
Ik zie wel allemaal lekkere baksels voor de deur, cake? Hapjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef APK het volgende:
Ergens in de achtergrond kun je 'Alles heeft een ritme' horen
Dat had ik al gezien, maar ik bedoelde bewegende beelden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsachter, tweede rij, ongeveer schuinonder die vrouw met rood haar aan de zijkant.
Kutmuziek, maar wel een leuk terrasquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie wel allemaal lekkere baksels voor de deur, cake? Hapjes?
En al het onkruid is weg tussen de tegels!quote:
Nee tafeltjes met smurfblauwe kleedjesquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanish tortilla
Die ene lijkt het wel koud te hebben in haar leren jackie
Mooie meid volgens mij, die middelste!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanish tortilla
Ik zag dat bord met 'Spanish tortilla' ook later pasquote:
Zit je nou toch nog F&F-meuk te spammen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanish tortilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je nou toch nog F&F-meuk te spammen?Ja, wat zou dat zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorme hondenstickers?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, wat zou dat zijn?
Enorme hondenstickers?
Die sticker zag ik als eerstequote:
Heb jij echt Yo-heupen, welnee, ik heb je in strakke jurkjes gezien, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Beetje mijn figuur, alleen ik heb iets meer tiet
Ik heb Yo bij het NSF gezien en ze was echt dun hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij echt Yo-heupen, welnee, ik heb je in strakke jurkjes gezien, toch?
Hij kijkt echt een beetje van 'It wasn't mequote:
Oke, die heupen van 2 jaar geleden danquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Yo bij het NSF gezien en ze was echt dun hoor
Denk dat 99% van de dames in Ned. een moord zouden doen voor haar heupen
Als jij vindt dat die middelste op de tortilla foto Yo-2-jr-geleden-heupen heeft heb ik die ook jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, die heupen van 2 jaar geleden dan
Ze lijkt er op maar haalt het nog niet bij Yo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij vindt dat die middelste op de tortilla foto Yo-2-jr-geleden-heupen heeft heb ik die ook ja
Ja, dat komt niet in de buurt van dit hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet skinny, gewoon Hollands glorie dus![]()
Yesquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus greys, je hebt echt niets om je voor te schamen. Toch gewoon een lekker lijf.
Op mobiel geen autoupdatequote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Dank dankIk dacht dat ik hem zo snel weer weggehaald had dat niemand hem gezien had.
Beschouw mijn DM met de link dus maar als ongestuurd Pisces, dat leek me toch veiliger
We zaten driftig te F5-enquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Dank dankIk dacht dat ik hem zo snel weer weggehaald had dat niemand hem gezien had.
Kost stroom volgens mij. Ergens bij instellingen en dan de draadloze verbindingen ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
TV op Ned 1
Weet iemand hoe je je bluetooth weer uit moet zetten van je telefoon eigenlijk?
Want nu blijft dat tekentje bovenin staan. Of is dat niet erg als dat aan blijft?
De batterij gaat geloof ik sneller leeg als je dat aan laat staan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hoe je je bluetooth weer uit moet zetten van je telefoon eigenlijk?
Want nu blijft dat tekentje bovenin staan. Of is dat niet erg als dat aan blijft?
Heb je al een PM gehad?quote:
Nou APK, zeg het maarquote:
quote:
Dat zegt mama ook net!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
Waarom kan die Dulles nou tijdens zo'n theaterconcert wel lekker los en danserig doen en tijdens Never Alone zo bevroren staan?
Hij kan zich heel goed bewegen zag ik net, alleen hij doet het bijna nooit.quote:
En ik weet dat ook zonder jou de aarde draaitquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Loop met me over zee, openingstrack van Dromers en Dwazen.
Hij heeft gewoon een hele goede stemquote:
Dit laatste van Laat ze dansen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een hele goede stem![]()
Dit liedje had veel meer kans gemaakt
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Dit laatste van Laat ze dansen?
Die is echt leuk jaHoor hem voor het eerst.
Zulke theaterdingen zijn altijd wel leuk om te horen dat ze echt niet zo van de palingpop zijn en niet alleen mutserige liedjes hebbenquote:
Ik hoop dat ze dat nr doen dat begint met "We slapen in het park vanavond"quote:
Ik ben terug aan het lezen, screenshots to the max!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
Heb je de screenshots gezien?
Één met de bomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat nr doen dat begint met "We slapen in het park vanavond"
Whelp.quote:
Dat vind ik de mooiste Jeequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:28 schreef APK het volgende:
Die Dexter-J kijkt wel de hele tijd of 'ie moet schijten
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben terug aan het lezen, screenshots to the max!
Awquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Hij bleef even wachten met Maxima: 'Kom op dan, zingen!' En we mochten niet.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik vond het een prachtig optreden, serieus!
quote:
quote:Meer foto's ga ik niet maken, voel me nu al een vieze ouwe man![]()
Ja!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtig optreden, serieus!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Dit is een beetje een mutserig zelfhulpboek nummer![]()
Ik laat straks de andere versie horen, die is veel mooier, echt!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:35 schreef APK het volgende:
Dit vind ik nou juist een heel erg geforceerd nummer
Ik stond perfect! Wel bijna doof door het carillionquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je zicht?Heb je de hele familie een beetje kunnen zien? Ze liepen langzaam toch?
Ja dit is ook echt erg leukquote:
Ik ben klaar met deinen voor vandaag.quote:
Geweldig plan. Met vlaggetjes ofcourse!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit is ook echt erg leuk
Zullen we een keer met een berg ESF FOK!ers naar een Jee theaterconcert?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef APK het volgende:
Vooruit dan maar, het moet van Jan [ afbeelding ]
Naaktquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
Zullen we een keer met een berg ESF FOK!ers naar een Jee theaterconcert?
Ik heb het niet gezien, maar ik miste ook het stukje waar je aan het meedeinen wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Hebben ze de waves van het publiek ook laten zien?
Is dat sinds ESF of had hij het al eerder?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Bij sommige nummers staat hij zo panisch te kijken, wat is dat toch?
Nu ook.
volgens mij geen wave in beeld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik miste ook het stukje waar je aan het meedeinen was, dus wie weet was er ook een wave in beeld?
Die associatie had ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik het stiekem best tof vind. Het heeft soms iets iersig folkachtig.
Altijd gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat sinds ESF of had hij het al eerder?
Ik heb geen wave gezienquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik miste ook het stukje waar je aan het meedeinen was, dus wie weet was er ook een wave in beeld?
Dat was bij de Carmine Burana. Toen z ook gingen vlaggenwapperen en abseilen vna de kerktoren. Eerst deed het publiek 3 keer ene wave, daarna op en neer deinen en daarna een paar keer door de knietjes. En op het eindquote:
Ze zijn ooit begonnen met alleen maar dit soort Ierse nummersquote:
Ja, die was leuk he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen wave gezien![]()
Welk liedje zongen jullie ook alweer Cat, Brand new day toch?
Ik vind dit veel leuker dan hun andere nummersquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn ooit begonnen met alleen maar dit soort Ierse nummers
In alle Volendamse kroegen.
Ja ik ook, echt tofquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ze leuk, zo live met live muziek.
Het is ook Dulles zijn favoriete genre volgens mij, naast rock.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dit veel leuker dan hun andere nummers![]()
Hoewel zijn stem wel iets ruiger mag bij dit genre
Zingen jullie altijd met zoveel mensen Cat of was dit de XL-versie van diverse koortjes samen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die was leuk he?![]()
Daarna Bolero en toen Carmina Burana (O fortuna).
En in het voor- en naprogramma hebben we o.a. Abba, Halleluja en Africa (Toto) gezongen. Harmonie, percussieband, solisten en dansers deden ook nog dingen.
Ik kom er nu pas achter dat Africa muziektechnisch echt ruk in elkaar zit.
quote:
Halleluja van Milk & Honey, van Händel of van Rufus?quote:Daarna Bolero en toen Carmina Burana (O fortuna).
En in het voor- en naprogramma hebben we o.a. Abba, Halleluja en Africa (Toto) gezongen. Harmonie, percussieband, solisten en dansers deden ook nog dingen.
Ik kom er nu pas achter dat Africa muziektechnisch echt ruk in elkaar zit.
Bah nee, zo'n groot koor vind ik voor permanent niks aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zingen jullie altijd met zoveel mensen Cat of was dit de XL-versie van diverse koortjes samen?
Hoppa!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
Deze had echt naar het Songfestival gemoeten he?
Wat jammer dat er geen goede live versie van is op Youtube.
Ja kan ik me voorstellen dat het wel érg groot is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bah nee, zo'n groot koor vind ik voor permanent niks aan.Dit was een projectkoor (alles op dat plein was voor de gelegenheid bij elkaar geraapt). Heb ik me voor opgegeven en ben geselecteerd.
Ga je straks Chelsea-Spurs kijken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik vandaag Weert als tekst zag, zag ik de posts van Cat voor me met Weird
Hoe laat?quote:
quote:
Technisch vind ik het wel mooi, maar dat ruige hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vanavond 'De beste zangers...' met de liedjes van Wolter Kroes.Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik best een mooi liedje![]()
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Dan mag je straks meedeinenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?
quote:
Ik heb ze al opquote:
4 voor de prijs van 3 hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond ze te duur gister bij de bakker en nu heb ik spijt
Ik ga ons dadelijk of morgen terugkijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, onze wereldster![]()
![]()
Jullie waren leuk![]()
Dat accent is ook wel erg hè?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je straks meedeinen![]()
Sympathiek lijkt hij me wel, altijd vrolijk, leuke kerel, maar zijn muziek... Leuk voor de karaoke in de bar. Dan jodel ik wel.
Dat is geen 'mooi' liedje, maar gewoon een leuk liedjequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?
Neuh, ik ben een Friesquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Jij hebt zelf helemaal geen Amsterdams accent he APK?
Heb ik ooit op een voicemail gehoord
Ja maar jezus fuck, hoe lang woon je al in Amsterdam?quote:
Oat moânquote:
Sinds '85quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
Ja maar jezus fuck, hoe lang woon je al in Amsterdam?
Er zijn er die na een jaar al zo'n accent hebben. In dat korte stukje van jou hoorde ik het niet
Ook geen Fries, trouwens.
Neuh ik denk dat ik hem toch maar houquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef senesta het volgende:
Hey!
Hoe is het met je telefoon Greys? Nog gelukt om te fixen?
Er zijn er die na 26 jaar Amsterdam een platter accent zouden hebben dan Bolle Jan hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds '85
Ouders waren ook niet Fries, beide papa's waren piloot bij de luchtmacht dus we verhuisden van vliegbasis naar vliegbasis
Hij ziet er ook wel erg leuk uitquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh ik denk dat ik hem toch maar hou![]()
Ik wil gewoon deze.
En dan maar een knopje extra indrukken om mobiel te kunnen posten. Het is niet anders.
Maar heel misschien dat ik hem morgenochtend nog ga omruilen voor een andere van dezelfde.
Hoogstens een stoma-doos wijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Er zijn er die na 26 jaar Amsterdam een platter accent zouden hebben dan Bolle Jan hoor
Maar bij jou hoor je echt gewoon niets
Psssst, dan moet je hem even smsen en dan tijdens het smsen per ongeluk bellen en dan gaat ie hallo-ooo hallooo-oooo naar je roepen!quote:
Nah, dat gelooft hij nooit als ik dat als verklaring geef.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Psssst, dan moet je hem even smsen en dan tijdens het smsen per ongeluk bellen en dan gaat ie hallo-ooo hallooo-oooo naar je roepen!
Nee, de eerste browser deed het helemaal niet met FOK!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef APK het volgende:
Het was toch gefixed door een nieuwe browser, Greys?
Ah, dan zou ik 'em toch gewoon voor een Desire ruilenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de eerste browser deed het helemaal niet met FOK!
De tweede deed het wel, maar daar had ik nul invoerknop enzo.
De derde browser doet het wel, maar dan moet ik na het posten eerst op Terug klikken voordat ik een Invoer knop krijg. Nou ja, dat leer ik wel aan dan
Ik zou niet eens weten hoe dat moetquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
WTF, een filmpje uploaden via je telefoon op Youtube gaat veel sneller dan via de computer
Via je cameraatje een filmpje maken, dan op 'Delen' klikken, dan Youtube kiezen, accountnaam en wachtwoord invoeren en hopquote:
Dat vroeg je net ook al ergens anders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar kan ik Cat eigenlijk terugzien?
Zal ik bij mijn volgende master-movie dan maar eens proberenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Via je cameraatje een filmpje maken, dan op 'Delen' klikken, dan Youtube kiezen, accountnaam en wachtwoord invoeren en hop
Maak even een filmpje voor Cat, dan kan ze je accentloos gebeuren horenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik bij mijn volgende master-movie dan maar eens proberen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef APK het volgende:
Hmmz, dat lijkt mij wel iets voor deze reeks:
[ afbeelding ]
Allemaal een paar euro dokken?
Niemand antwoordde toen, dus vraag ik het nog een keer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al ergens anders.
Het is wel urgent hè?
Mijn stem staat gewoon ergens op het interwebz hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Maak even een filmpje voor Cat, dan kan ze je accentloos gebeuren horen
Wel zo eerlijk, jij hebt haar ook gehoord vandaag!
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niemand antwoordde toen, dus vraag ik het nog een keer.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef APK het volgende:
Hmmz, dat lijkt mij wel iets voor deze reeks:
[ afbeelding ]
Allemaal een paar euro dokken?
Ook voor iemand te vinden die je echte naam niet weet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn stem staat gewoon ergens op het interwebz hoor.
Beetje moeite doen
Omdat je het daar zelf al eerder over gehad hebt dat je nog geen 18 bent, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Waarom denk je dat ik een bepaalde leeftijd heb?
Sjonge jonge, zoek eens niet overal iets achter zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom denk ik dan toch dat APK uit een post denkt te weten welke leeftijd ik heb?
Nee, maar bijna iedereen PM't alles toch rond hieroquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Ook voor iemand te vinden die je echte naam niet weet?
Ik denk dat hij een stuk ouder isquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
Omdat je het daar zelf al eerder over gehad hebt dat je nog geen 18 bent, toch?
Ik ben ook wel benieuwd hoe oud je dan wel bent
Ik heb het zelf uberhaupt nooit gehoord denk ik, dat waar jij op doelt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar bijna iedereen PM't alles toch rond hiero
En dan bedoel ik jou niet hoor
Mwah, ik niet echt. Als jij wilt liegen over je leeftijd moet je dat lekker zelf wetenquote:
Ik lieg niet over mijn leeftijd als ik zeg dat ik nog geen 18 jaar ben. Dat meen ik serieus. Denk jij dan dat ik daarover lieg? Waarom zou ik dat willen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik niet echt. Als jij wilt liegen over je leeftijd moet je dat lekker zelf weten
Nee-eeeeequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik lieg niet over mijn leeftijd als ik zeg dat ik nog geen 18 jaar ben. Dat meen ik serieus. Denk jij dan dat ik daarover lieg? Waarom zou ik dat willen?
Ik heb geen PM gehad met jouw irl naamquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar bijna iedereen PM't alles toch rond hiero
En dan bedoel ik jou niet hoor
[..]
Ik denk dat hij een stuk ouder is
Ja, nu wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeeee
Ik dacht idd dat je nog geen 18 bent, omdat je dat zei.
APK denkt dat je ouder bent.
En mij maakt het op zich weinig uit, zelfs als je zou liegen over je leeftijd moet je dat zelf weten.
Snappuwel?
Klopt en ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb het zelf uberhaupt nooit gehoord denk ik, dat waar jij op doelt?
Want ik heb serieus geen idee waar je het over hebt.
Dat op die site zijn andermans stemmen toch?
Ik wist dat er meer zat achter die avatarquote:
Kan je een link geven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb de ESC Düsseldorf app uit de market, jij ook al APK?
Een link?quote:
Nee joh, die app stuurt info over elke gaybar die ik bezoek naar googlequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb de ESC Düsseldorf app uit de market, jij ook al APK?
Dat doen alle apps, dus screwed zijn we toch welquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, die app stuurt info over elke gaybar die ik bezoek naar google
Ah, dan is Google weer erg handig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een link?
Van een telefoon applicatie?
Zou niet weten hoe
Hij heet Dusseldorf Eurovision 2011.
.. en ik heb nooit meer durven Googlen nadat ik vorig jaar ergens bij je op het matje moest komen hoe ik bij een bepaalde site was gekomen (die gewoon keisimpel te vinden wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Maar APK, ff serieus, DM eens dan?
Want met 'een beetje moeite doen' zou ik niet weten hoe ik moest zoeken hoor
En dan weet ik nog hoe je heet.
Ik kan het niet meer vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Maar APK, ff serieus, DM eens dan?
Want met 'een beetje moeite doen' zou ik niet weten hoe ik moest zoeken hoor
En dan weet ik nog hoe je heet.
We zijn ook een keer op RTL4-nieuws geweest.quote:
Een paar keer zwenkte de camera over het hele koor van links naar rechts en stopte dan nèt te vroeg he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Sow, teruggekeken. Wat zijn die camera´s goed in het mij nét missen.![]()
Kudo´s voor Greys dat je er een screenshot uit hebt kunnen halen.
Da´s het lot als je alt bent. Je staat óf half in de coulissen óf de camera stopt bij de mezzo sopranen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar keer zwenkte de camera over het hele koor van links naar rechts en stopte dan nèt te vroeg he?![]()
Geen idee!quote:Zou het optreden al op youtube staan?
Was leuk hè?quote:
Echt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
AaPeeKaaahaaaaaaaaaaa, je Spaanse tortilla meisjes waren op tv
Reportage over Koninginnedag op Ned 1 en ik zag zo dat bordje staanZe waren bij jou voor aan het filmen dus.
Voor mij werkt dat zo niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Was leuk hè?
Heb je nu weer positieve energie voor de rest van het jaar enzo, of werkt het niet op die manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |