Die sticker zag ik als eerstequote:
Heb jij echt Yo-heupen, welnee, ik heb je in strakke jurkjes gezien, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Beetje mijn figuur, alleen ik heb iets meer tiet
Ik heb Yo bij het NSF gezien en ze was echt dun hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij echt Yo-heupen, welnee, ik heb je in strakke jurkjes gezien, toch?
Hij kijkt echt een beetje van 'It wasn't mequote:
Oke, die heupen van 2 jaar geleden danquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Yo bij het NSF gezien en ze was echt dun hoor
Denk dat 99% van de dames in Ned. een moord zouden doen voor haar heupen
Als jij vindt dat die middelste op de tortilla foto Yo-2-jr-geleden-heupen heeft heb ik die ook jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, die heupen van 2 jaar geleden dan
Ze lijkt er op maar haalt het nog niet bij Yo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij vindt dat die middelste op de tortilla foto Yo-2-jr-geleden-heupen heeft heb ik die ook ja
Ja, dat komt niet in de buurt van dit hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet skinny, gewoon Hollands glorie dus![]()
Yesquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus greys, je hebt echt niets om je voor te schamen. Toch gewoon een lekker lijf.
Op mobiel geen autoupdatequote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Dank dankIk dacht dat ik hem zo snel weer weggehaald had dat niemand hem gezien had.
Beschouw mijn DM met de link dus maar als ongestuurd Pisces, dat leek me toch veiliger
We zaten driftig te F5-enquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Dank dankIk dacht dat ik hem zo snel weer weggehaald had dat niemand hem gezien had.
Kost stroom volgens mij. Ergens bij instellingen en dan de draadloze verbindingen ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
TV op Ned 1
Weet iemand hoe je je bluetooth weer uit moet zetten van je telefoon eigenlijk?
Want nu blijft dat tekentje bovenin staan. Of is dat niet erg als dat aan blijft?
De batterij gaat geloof ik sneller leeg als je dat aan laat staan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hoe je je bluetooth weer uit moet zetten van je telefoon eigenlijk?
Want nu blijft dat tekentje bovenin staan. Of is dat niet erg als dat aan blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |