Zal ik bij mijn volgende master-movie dan maar eens proberenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Via je cameraatje een filmpje maken, dan op 'Delen' klikken, dan Youtube kiezen, accountnaam en wachtwoord invoeren en hop
Maak even een filmpje voor Cat, dan kan ze je accentloos gebeuren horenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik bij mijn volgende master-movie dan maar eens proberen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef APK het volgende:
Hmmz, dat lijkt mij wel iets voor deze reeks:
[ afbeelding ]
Allemaal een paar euro dokken?
Niemand antwoordde toen, dus vraag ik het nog een keer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vroeg je net ook al ergens anders.
Het is wel urgent hè?
Mijn stem staat gewoon ergens op het interwebz hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Maak even een filmpje voor Cat, dan kan ze je accentloos gebeuren horen
Wel zo eerlijk, jij hebt haar ook gehoord vandaag!
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niemand antwoordde toen, dus vraag ik het nog een keer.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef APK het volgende:
Hmmz, dat lijkt mij wel iets voor deze reeks:
[ afbeelding ]
Allemaal een paar euro dokken?
Ook voor iemand te vinden die je echte naam niet weet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn stem staat gewoon ergens op het interwebz hoor.
Beetje moeite doen
Omdat je het daar zelf al eerder over gehad hebt dat je nog geen 18 bent, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Waarom denk je dat ik een bepaalde leeftijd heb?
Sjonge jonge, zoek eens niet overal iets achter zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom denk ik dan toch dat APK uit een post denkt te weten welke leeftijd ik heb?
Nee, maar bijna iedereen PM't alles toch rond hieroquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Ook voor iemand te vinden die je echte naam niet weet?
Ik denk dat hij een stuk ouder isquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
Omdat je het daar zelf al eerder over gehad hebt dat je nog geen 18 bent, toch?
Ik ben ook wel benieuwd hoe oud je dan wel bent
Ik heb het zelf uberhaupt nooit gehoord denk ik, dat waar jij op doelt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar bijna iedereen PM't alles toch rond hiero
En dan bedoel ik jou niet hoor
Mwah, ik niet echt. Als jij wilt liegen over je leeftijd moet je dat lekker zelf wetenquote:
Ik lieg niet over mijn leeftijd als ik zeg dat ik nog geen 18 jaar ben. Dat meen ik serieus. Denk jij dan dat ik daarover lieg? Waarom zou ik dat willen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik niet echt. Als jij wilt liegen over je leeftijd moet je dat lekker zelf weten
Nee-eeeeequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik lieg niet over mijn leeftijd als ik zeg dat ik nog geen 18 jaar ben. Dat meen ik serieus. Denk jij dan dat ik daarover lieg? Waarom zou ik dat willen?
Ik heb geen PM gehad met jouw irl naamquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar bijna iedereen PM't alles toch rond hiero
En dan bedoel ik jou niet hoor
[..]
Ik denk dat hij een stuk ouder is
Ja, nu wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeeee
Ik dacht idd dat je nog geen 18 bent, omdat je dat zei.
APK denkt dat je ouder bent.
En mij maakt het op zich weinig uit, zelfs als je zou liegen over je leeftijd moet je dat zelf weten.
Snappuwel?
Klopt en ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb het zelf uberhaupt nooit gehoord denk ik, dat waar jij op doelt?
Want ik heb serieus geen idee waar je het over hebt.
Dat op die site zijn andermans stemmen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |