Ga je straks Chelsea-Spurs kijken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik vandaag Weert als tekst zag, zag ik de posts van Cat voor me met Weird
Hoe laat?quote:
quote:
Technisch vind ik het wel mooi, maar dat ruige hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vanavond 'De beste zangers...' met de liedjes van Wolter Kroes.Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik best een mooi liedje![]()
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Dan mag je straks meedeinenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?
quote:
Ik heb ze al opquote:
4 voor de prijs van 3 hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond ze te duur gister bij de bakker en nu heb ik spijt
Ik ga ons dadelijk of morgen terugkijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, onze wereldster![]()
![]()
Jullie waren leuk![]()
Dat accent is ook wel erg hè?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je straks meedeinen![]()
Sympathiek lijkt hij me wel, altijd vrolijk, leuke kerel, maar zijn muziek... Leuk voor de karaoke in de bar. Dan jodel ik wel.
Dat is geen 'mooi' liedje, maar gewoon een leuk liedjequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?
Neuh, ik ben een Friesquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Jij hebt zelf helemaal geen Amsterdams accent he APK?
Heb ik ooit op een voicemail gehoord
Ja maar jezus fuck, hoe lang woon je al in Amsterdam?quote:
Oat moânquote:
Sinds '85quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
Ja maar jezus fuck, hoe lang woon je al in Amsterdam?
Er zijn er die na een jaar al zo'n accent hebben. In dat korte stukje van jou hoorde ik het niet
Ook geen Fries, trouwens.
Neuh ik denk dat ik hem toch maar houquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef senesta het volgende:
Hey!
Hoe is het met je telefoon Greys? Nog gelukt om te fixen?
Er zijn er die na 26 jaar Amsterdam een platter accent zouden hebben dan Bolle Jan hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds '85
Ouders waren ook niet Fries, beide papa's waren piloot bij de luchtmacht dus we verhuisden van vliegbasis naar vliegbasis
Hij ziet er ook wel erg leuk uitquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh ik denk dat ik hem toch maar hou![]()
Ik wil gewoon deze.
En dan maar een knopje extra indrukken om mobiel te kunnen posten. Het is niet anders.
Maar heel misschien dat ik hem morgenochtend nog ga omruilen voor een andere van dezelfde.
Hoogstens een stoma-doos wijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Er zijn er die na 26 jaar Amsterdam een platter accent zouden hebben dan Bolle Jan hoor
Maar bij jou hoor je echt gewoon niets
Psssst, dan moet je hem even smsen en dan tijdens het smsen per ongeluk bellen en dan gaat ie hallo-ooo hallooo-oooo naar je roepen!quote:
Nah, dat gelooft hij nooit als ik dat als verklaring geef.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Psssst, dan moet je hem even smsen en dan tijdens het smsen per ongeluk bellen en dan gaat ie hallo-ooo hallooo-oooo naar je roepen!
Nee, de eerste browser deed het helemaal niet met FOK!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef APK het volgende:
Het was toch gefixed door een nieuwe browser, Greys?
Ah, dan zou ik 'em toch gewoon voor een Desire ruilenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de eerste browser deed het helemaal niet met FOK!
De tweede deed het wel, maar daar had ik nul invoerknop enzo.
De derde browser doet het wel, maar dan moet ik na het posten eerst op Terug klikken voordat ik een Invoer knop krijg. Nou ja, dat leer ik wel aan dan
Ik zou niet eens weten hoe dat moetquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
WTF, een filmpje uploaden via je telefoon op Youtube gaat veel sneller dan via de computer
Via je cameraatje een filmpje maken, dan op 'Delen' klikken, dan Youtube kiezen, accountnaam en wachtwoord invoeren en hopquote:
Dat vroeg je net ook al ergens anders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar kan ik Cat eigenlijk terugzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |