Is dat sinds ESF of had hij het al eerder?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Bij sommige nummers staat hij zo panisch te kijken, wat is dat toch?
Nu ook.
volgens mij geen wave in beeld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik miste ook het stukje waar je aan het meedeinen was, dus wie weet was er ook een wave in beeld?
Die associatie had ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik het stiekem best tof vind. Het heeft soms iets iersig folkachtig.
Altijd gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat sinds ESF of had hij het al eerder?
Ik heb geen wave gezienquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik miste ook het stukje waar je aan het meedeinen was, dus wie weet was er ook een wave in beeld?
Dat was bij de Carmine Burana. Toen z ook gingen vlaggenwapperen en abseilen vna de kerktoren. Eerst deed het publiek 3 keer ene wave, daarna op en neer deinen en daarna een paar keer door de knietjes. En op het eindquote:
Ze zijn ooit begonnen met alleen maar dit soort Ierse nummersquote:
Ja, die was leuk he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen wave gezien![]()
Welk liedje zongen jullie ook alweer Cat, Brand new day toch?
Ik vind dit veel leuker dan hun andere nummersquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn ooit begonnen met alleen maar dit soort Ierse nummers
In alle Volendamse kroegen.
Ja ik ook, echt tofquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind ze leuk, zo live met live muziek.
Het is ook Dulles zijn favoriete genre volgens mij, naast rock.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dit veel leuker dan hun andere nummers![]()
Hoewel zijn stem wel iets ruiger mag bij dit genre
Zingen jullie altijd met zoveel mensen Cat of was dit de XL-versie van diverse koortjes samen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die was leuk he?![]()
Daarna Bolero en toen Carmina Burana (O fortuna).
En in het voor- en naprogramma hebben we o.a. Abba, Halleluja en Africa (Toto) gezongen. Harmonie, percussieband, solisten en dansers deden ook nog dingen.
Ik kom er nu pas achter dat Africa muziektechnisch echt ruk in elkaar zit.
quote:
Halleluja van Milk & Honey, van Händel of van Rufus?quote:Daarna Bolero en toen Carmina Burana (O fortuna).
En in het voor- en naprogramma hebben we o.a. Abba, Halleluja en Africa (Toto) gezongen. Harmonie, percussieband, solisten en dansers deden ook nog dingen.
Ik kom er nu pas achter dat Africa muziektechnisch echt ruk in elkaar zit.
Bah nee, zo'n groot koor vind ik voor permanent niks aan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zingen jullie altijd met zoveel mensen Cat of was dit de XL-versie van diverse koortjes samen?
Hoppa!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
Deze had echt naar het Songfestival gemoeten he?
Wat jammer dat er geen goede live versie van is op Youtube.
Ja kan ik me voorstellen dat het wel érg groot is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bah nee, zo'n groot koor vind ik voor permanent niks aan.Dit was een projectkoor (alles op dat plein was voor de gelegenheid bij elkaar geraapt). Heb ik me voor opgegeven en ben geselecteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |