Ga je straks Chelsea-Spurs kijken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik vandaag Weert als tekst zag, zag ik de posts van Cat voor me met Weird
Hoe laat?quote:
quote:
Technisch vind ik het wel mooi, maar dat ruige hè...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vanavond 'De beste zangers...' met de liedjes van Wolter Kroes.Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik best een mooi liedje![]()
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Dan mag je straks meedeinenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?
quote:
Ik heb ze al opquote:
4 voor de prijs van 3 hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond ze te duur gister bij de bakker en nu heb ik spijt
Ik ga ons dadelijk of morgen terugkijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, onze wereldster![]()
![]()
Jullie waren leuk![]()
Dat accent is ook wel erg hè?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je straks meedeinen![]()
Sympathiek lijkt hij me wel, altijd vrolijk, leuke kerel, maar zijn muziek... Leuk voor de karaoke in de bar. Dan jodel ik wel.
Dat is geen 'mooi' liedje, maar gewoon een leuk liedjequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is toch ook van 'Ik heb de hele nacht liggen dromen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |